Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/22/20 ve všech sekcích

  1. Pridal jsem podporu pro darkmode. Aktualne se darkmode aktivuje podle nastaveni zarizeni. Pokud narazite na nejaky problem s zobrazenim nebo barvama, tak dejte vedet...
    7 bodů
  2. 1.5 tsi style a paket style plus nabizi tohle:
    2 body
  3. 1. Vyhledávání mi šlo špatně vždy, hlavně když jsem chtěl "fokusovat" konkrétní model a tedy chtěl hledat třeba v sekci Fabia. 2. Neumím možnosti fora moc využít, ale dřív jsem používal "já" :) -> Profil a kouknul na vývoj témat, kde jsem něco plodil. Teď tam mám pouhý jeden záznam, s tímhle postem dva. Historie je teda asi v pr... 3. Dříve čtená temata měla fíčuru, že při dalším kliknutí na název jsem se dostal pod žlutou čáru k nepřečteným, to je taky fuč (z doby před redesignem). Btw a nefunguje mi to ani teď po novu, namátkou jsem četl víckrát OKI OIII RS nebo project Euphoric, vždycky mě to hodilo na 1. post. edit: @Martab Mám to stejně, ale mám taky Adblock a Ghostery, ty rády bráněj v loadu elementů, o kterých si myslej, že to jsou popupy, vysouvací reklamy nebo nevím co...
    2 body
  4. Možná by stálo za to, požádat o vyjádření výrobce autobaterie, zda jí v autě nevadí nabíjení jen na max. 80%. Pak napsat Škodě, aby to vysvětlili i s přihlédnutím k tomu, že zákazníky v návodu k autu nikde neinformují o tom, že mu ničí akumulátor jeho nabíjením na pouhých 80%.
    1 bod
  5. Presne tak. Podporuji to windows, android i mac os s ios
    1 bod
  6. Aha, takže desktop, Firefox 81 a darkmode funkční. Takže to bere i nastavení W10? Tím líp, mně tmavý režim vyhovuje. ?
    1 bod
  7. Nevím co furt někdo plaší s těmito výměnami a servisními intervaly. Já jsem u všech Škodovek, co jsem kdy měl, jezdil do servisu na tyhle záležitosti dle hlášení palubního počítače. Sice nemám auto jako celoživotního miláška, ale ani od těch, co mají tato auta po mě jsem nikdy neslyšel, že by auto díky dlouhým lhůtám výměny oleje z mé strany utrpělo tak, že by oni s ním měli problémy.
    1 bod
  8. A to se řídíš dle počítače nebo dle tankování ? Protože dostat se s 1.6 TDI 85 kw přes 6l/100 (která je podle mě nejúspornější ale také nejhlučnější ze všech verzí 1.6 TDi a že jich je) vyžaduje vyloženě styl jízdy prasopes plyn brzda a vytáčet do 4k. Když ve firmě tuto motorizaci řídím a jezdím stejně jako s moje OII 1.6 TDi tak je to spotřeba v rozmezi 4,8-5,2l (při stejné trase a stylu jízdy má OII 1.6 TDI kolem 6.2l)
    1 bod
  9. Jako každým dalším updatem stojí tento za hovno a je to znát i na fluktuaci lidí. De facto už zde nemám pro koho přispívat. Jen tak dál!
    1 bod
  10. Posílám tu fotku A3 stará přes 16 let a mytá hadicí ošetřena celou dobu jenom Sonaxem tvrdý vosk (náklady 150 Kč na jeden rok) a lak v pohodě .. tak se mi na novém Karogu nechce měnit něco co funguje.
    1 bod
  11. Je tu na to celé krásné téma.... https://forum.skodahome.cz/topic/133818-výměna-halogenových-světel-za-xenonybi-xenony-u-před-fl-rapidů/
    1 bod
  12. Měly by to být motory s kódem DKR a ty jsou podle dílenské příručky v OIII od 07/2018.
    1 bod
  13. Když už odhlédneme od legislativy a jsme už u těch záměn, tak osobně by se mi líbila záměna 2.0TSI za řadový přeplňovaný pětiválec AUDI EA855evo. 294kw, 480Nm..... Škoda, že si ho Audi škudlí pro sebe... Níže je test, jak to někdo v Německu prohodil do Oktávky. https://www.autoforum.cz/tuning/firma-nacpala-do-skody-octavia-motor-2-5-tfsi-a-4x4-vysledkem-je-rodinna-raketa/
    1 bod
  14. Ony asi úřady to vidí jinak, ale myslím že swap za BiTDI je stále "čistší" a bezpečnější úprava než spousta TDI bez DPF a s chipem kdy to kouří jak menší obec v tuhých mrazech a vzhledem ke stáří a vůlím většinou má podvozek problém zvládat standardní výkon, než tyto úpravy... Všechny tyto právní věci jsou problém majitele v podstatě...
    1 bod
  15. Můj stream.. Od této aktualizace se mi po kliknutí na název zúčastněných témat podle nastaveného, uloženého filtru, nezobrazují poslední nepřečtené příspěvky tak, jak je ve filtru nastaveno, ale zobrazuje mi to vždy první příspěvek tématu. Jsem jediný, komu se toto stalo?
    1 bod
  16. Vypadá to docela dobře. Jenom je malý rozdíl mezi přečteným a nepřečteným, tedy přečtené je moc výrazné.
    1 bod
  17. Za mě také fail - auto nemá homologaci, tzn. při každé sebemenší nehodě je prohrávající. Policie, pojišťovna to bude řešit, nebude plnit škodu z havarijního a hůř, ani povinného ručení, v konečném důsledku je ta pojistka neplatná, protože je pojištěné vlastně jiné auto, na pojistné smlouvě jsou jiné údaje. Pak je jedno kdo to zavinil, to auto nemá na silnici co dělat a je otázka času, kdy se to posere. Navíc, bude i neprodejné dále.
    1 bod
  18. Šroub fakt nikdo řešit nebude. Nebo si myslíš, že to toho mechanika zajímá a poběží to hlásit vedoucímu servisu? Většina nekontroluje ani svou vlastní práci (přelitý olej nad měrku, zapatlaný od oleje kde co).
    1 bod
  19. Si si potom kupil spatne auto.Superb sa kupuje prave kvoli tichu,velkosti a pohodliu....nieje to ani s 200kw TSI ziadny sportak,alebo vikendovka,tak nieje dovod,aby reval a hucal z vyfuku.Na to su uplne ine auta.Rozpojit vyfuk kvoli lepsiemu zvuku?To ma inak pobavilo:o)))
    1 bod
  20. DSG přišlo s faceliftem a tudíž s 1.2 TSI. 1.6 16V je v případě automatu vždy s hydroměničem, že nějaký trouba píše v inzerátu něco jiného, nelze brát za skutečnost. K čemu to potřebuješ vědět?
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...