Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/27/20 ve všech sekcích
-
3 body
-
Co si budeme povídat. Pokud byl Rapid označován za neúspěch, tak Scala se stejnými výsledky není žádná sláva. Teď ji ještě zazdili zrušením dieselu, protože koncern nepovažoval za nutné vyvinout naftu pro cokoli pod Golfem. Subjektivně mě Scala zklamala designem, zrušením liftbacku a nekvalitou prvních ročníků. Teď ještě to hloupě načasované zdražení.2 body
-
2 body
-
Ahoj, jak je auto staré? Je stále v záruce? Předpokládám, že ano, proto pokud uvádíš, že se to zlomilo vevnitř, tak nechápu, proč ses nechal odbýt. Vadu reklamuj s tím, že pokud by to bylo zaviněno tvou manipulací, tj. že jsi o to např. něčím zavadil a ulomilo se, byly by na tom, co ti zůstalo v ruce známky vnějšího poškození. Nech si písemně napsat vyjádření servisu, pokud ti to zamítnou, tak kontaktuj přímo ŠA (ne servisního partnera) s tím, že s vyjádřením nesouhlasíš pro výše uvedené důvody. Pokud se budou také cukat, je možno si nechat zpracovat znalecký posudek... Jinak samozřejmě, že existuje varianta, že si to necháš opravit, nebo si zkusit nechat vyfoukat průduchy stlačeným vzduchem, samozřejmě ze strany od kabinového filtru...2 body
-
1 bod
-
A bude nás to řízení a vlastně auta pak ještě někdy bavit, až tam budem mít nacpáno všechno, co ta pomýlená EU vlastně chce a plánuje? Cestovat nějakým autonomním autem, tak to bude stejné, jako cestovat autobusem......1 bod
-
Jestli můžu, trochu to doplním. Ve ŠKODA Plus se v rámci ročních vozů objevují dva typy aut. 1. Referentské vozy - služební vozy zaměstnanců. Mívají různé specifikace a jednoduše je poznáte na místě podle středočeských RZ. Tyto vozy si prodejci "losují", jak správně píše @stanmar 2. Tzv. vozy MAL - auta po ročním operativním leasingu pro zaměstnance. Většina zaměstnanců je využívá pro manželky apod. Ty mají vždycky pražské RZ a specifikace bývají dost podobné. Tyto vozy prodejce "dostane", případně si je de facto sám vytvoří, když např. zaměstnanec dealerství využívá program MAL.1 bod
-
Auto s VIN TMBJF73T0E9009544 má přípravu pro tažné zařízení1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Nemenili ste niekto citlivost svetelneho senzora cez VCDS, vadi mi ze spusta svetla este v case ked svetla vobec netreba, potrebujem to zmenit aby ich spustalo ovela neskor. Dik1 bod
-
Toto je názorná ukázka dnešních uživatelů automobilů.Nikdo si nepřečte návod,kde je vše jasně popsáno. Za rozsvícení světel buď denního svícení, nebo potkávacích světel vždy zodpovídá řidič!!!!! Ne pomocný asistent.1 bod
-
1 bod
-
Parkovací senzory a radary pro mrtvý úhel a asistent vyjíždění jsou dvě rozdílné věci.1 bod
-
Pokial je v TP uvedene M+S k nejakym rozmerom, znamena to, ze tento rozmer je mozne pouzit len so zimnymi pneu. Neznamena to, ze na inych rozmeroch by ste nemohli pouzit pneu s oznacenim M+S. Retaze: pytal som sa v servise a tam mi povedali, ze pokial sa mi vojdu retaze na iny rozmer tak nie je problem. Dalej som to neriesil.1 bod
-
TADY je k dispozici soubor informací (Prezentace z technické servisní konference ) o řešení různých problémů SIII a dalších modelů ŠA.1 bod
-
osobne to proste resim rucne, Tazatele chapu. Pokud mohu porovnat vcasnost zapnuti svetel s novym Renaultem, tak i volba pozdni, u Skodovky, ta svetla zapina prilis brzy.0 bodů
-
0 bodů
-
Pisu ti to tu dokola,ze to co chces,netreba kodovat...moznost menit citlivost a vcasnost zapnutia svetiel je priamo v infotainmente,3 krokove,takze ak chces,aby reagovalo neskor,zvolis 3 moznost neskoro/pozde-1 bodů
-
-1 bodů