Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/28/20 ve všech sekcích
-
Tak tak, říkejme jim lajcky městské SUV :-). Faktem je jak jednou člověk zkusí, už neche lozit do osobáku jako do tanku :-).2 body
-
Z hlediska komfortu je určitě přímé měření lepší .. ale upřímně, jeden z důvodů, proč zůstávám u embéčka je právě ten nepřímý systém. Jaký mám tlak v pneu si jednou za měsíc zkontroluju tlakoměrem, když dojde k úniku, tak mě to také řekne, jakou pneumatiku mám zkontrolovat. Pro automobilku je ale přímé měření lepší, bo je to další způsob, jak dostat řidiče častěji do servisu. Jo, pokud tedy nechci používat systém proti servisnímu vysávání peněženky, jako ségra u svého hjundé ... černá izolepa na kontrolce na palubce, bo to by nebyl půlrok, aby některé čidlo ve ventilku nestávkovalo (bez problémů jí to u obou sad pneumatik fungovalo cca 2 roky, pokud by člověk nepřezouval, možná by se na těch avizovaných až 5 let životnosti čidla také dostal).2 body
-
Podle servisů je to dost častá závada, že startovací tlačítko začne hůře reagovat na stisk. Obvykle až na 5tý nebo 6tý stisk a člověk neví, jestli si to tlačítko někdy nerozmyslí úplně. Stalo se to na superbu i mě, tak jsem koupil nové tlačítko a staré rozebral. Měl jsem za to, že tlačítko má mechanické spínače, ale nemá. Je to řešeno kontaktem na plošném spoji, které je spínané vodivou podložkou. Jako třeba ovladač od televize. Problém je špína na kontaktu a vodivé podložce, která brání propojení kontaktu. Oprava teda spočívá v rozebrání tlačítka a kvalitním vyčištění kontaktů. Takže rozebrat horní kryt sloupku, stačí zapáčit z čela spoje obou krytů pod volantem. Volant pootáčet doleva a doprava. Horní kryt má vzadu takové pantíky, takže vyndat a vyklopit nahoru. Odšroubovat z čela dva šroubky a jeden zespodu krytu. Sundat spodní kryt, odpojit konektor a vyndat tlačítko z krytu odjištěním kovových západek. Tlačítko je spojené na 4řech bodech, které jsem podebral planžetkama a tlačítko rozdělal. Před tím je nutné opatrně sundat ty kovové jazýčky vysunutím k zadní části tlačítka. Při rozdělávání opatrně, ať se ty plastové zobáčky nepolámou. Je to takzvaně " blbuvzdorné " opačně nejde poskládat, má různé drážky a tvar. Není si teda potřeba označovat polohu dílů proti sobě. Vyndat gumu s vodivými kontakty a plošný spoj, které jsem následně pořádně očistil tech. benzinem a vatovýma tyčinkama. Ty gumové kontakty opatrně. Samotné kontakty na plošném spoji jsem ještě opatrně!! očistil od nalepeného a ztvrdlého prachu plastovou špachtličkou. Nebrousit brusným papírem, poškodil by se kontakt!! Celé jsem to zkontroloval a vyfoukal ještě veškeré vlákna od čištění vatou. Jak plošný spoj tak i ten gumový kus. ( gumovým balonkem na čištění objektivů ) Seskládat vypínač, zacvaknout a osadit kovovýma háčkama, které ho drží ve spodním krytu sloupku. U těch háčků je potřeba trošku promáčknout ty malé zobáčky, které je zajišťují na místě. Jinak mají tendenci z tlačítka padat. Zbývá to celé seskládat. Doporučuji po nasunutí tlačítka do spodního krytu a zapojení konektoru vyzkoušet, že jde tlačítko mačkat a že funguje. Sešroubovat a je hotovo. Já jsem ještě vyměnil led diodu z bílé za modrou. Protože se mi bílé podsvícení na tlačítku nelíbilo. Tlačítko funguje a řekl bych, že líp ( lehčeji ), než to nové. Které tam chvilku bylo. Je to sice blbina , ale ušetří to nemalé peníze a udělá radost, že si člověk něco opravil sám.1 bod
-
1 bod
-
Nikdo ti to neřekne.Můžou ti díky nízkému ET drhnout o třmeny.Nutno vyzkoušet1 bod
-
Srovnani pekne, otazka je, jestli na Karoqu ma smysl z pohledu jizdy. Karoq rozhodne neni vuz na ostre rerani zatacek a 99% majitelu si za timto ucelem vuz nekupuje, na to jsou jine zajimavejsi vozy. Z pohledu komfortu je volba jasna. Tvrzeni ze rozdil v podstate uzivatel nepozna je ciste subjektivni. Realita je jina. A pak zajiste vzhled vozu, jednoznacne nahrava vetsim diskum. Dohromady si kazdy musi vybrat co mu vyhovuje a co od kol ocekava. V kazdem pripade vzdy pouzivat disky zapsane v TP, pokud tam nejsou nechat dopsat.1 bod
-
Vies o pneu velmi malo,ked ani nevies,ze zimna zmes je extremne makka,preto ak by si ju jazdil v lete,bude extremne miznut a hvizdat.Preto ti tato makka,priam blatova zmes teraz v tomto pocasi robi dojem vacsieho komfortu.Ale nieje to tak,ver mi. Mimochodom...krytky si nemal?Ved museli byt k povodnym kolesam,ci chces ine,trebars cierne?1 bod
-
Velka kola znamena samozrejmě i širší profil gumy. A v praxi to znamená větší pravděpodobnost vzniku smyku na silnici za deště -sněhu. Tak pak bacha na to. Samozřejmě kola dělají vzhled auta. O tom žádna. A ty vyrezy podběhů. Na co to asi je! Vjed do terenu s RS 😂1 bod
-
Mne presne takato zarucna vymena iba platniciek vzadu problem uplne vyriesila.Odvtedy cez 20 000km uplny pokoj.1 bod
-
Zkus infoline@skoda-auto.cz......psal jsem tam nedávno ohledně záruční opravy, vše kladně vyřešeno druhý den. A nestyď se hádat! Jsi v právu!1 bod
-
Mal som Toyotu mala tú priamu kontrolu . Cena bola za 4ks 250€ keď som to chcel dať na zimné pnue. Skúšal som preto čínu bola lacná ale aj životnosť 3 mesiace dvoch kusov. Tak som aj tak nakoniec kupoval originál. Vraj životnosť garantujú 5 rokov. Som rád,že škoda to má cez ABS. Ako píše atlan len jedna kontrolka teda je to na dve veci ...1 bod
-
Tak to si asi mal predať veď teraz to už za 17000eu predávaš. A každý kto príde aj tak bude chcieť zľavu.1 bod
-
1 bod
-
Co si budeme povídat. Pokud byl Rapid označován za neúspěch, tak Scala se stejnými výsledky není žádná sláva. Teď ji ještě zazdili zrušením dieselu, protože koncern nepovažoval za nutné vyvinout naftu pro cokoli pod Golfem. Subjektivně mě Scala zklamala designem, zrušením liftbacku a nekvalitou prvních ročníků. Teď ještě to hloupě načasované zdražení.1 bod
-
Toto je názorná ukázka dnešních uživatelů automobilů.Nikdo si nepřečte návod,kde je vše jasně popsáno. Za rozsvícení světel buď denního svícení, nebo potkávacích světel vždy zodpovídá řidič!!!!! Ne pomocný asistent.1 bod
-
Tak včera jsem jel po prvé, co mám Scalu, bez puštěného rádia a to byla asi chyba. Brutálně mi vržou dveře. Normálně bych to rádio pustil, ale manželka jela se mnou a měla online výuku :D Tak asi vyzkouším ten zázrak ze škodovky, co tady kdysi dával @xtrack. Kromě těch dveří to vypadá, že zatím nic nevrže. Ťuk ťuk..1 bod
-
Ahoj všem podruhé. Tak jsem se konečně dokopal k tomu abych zveřejnil přestavbu mojí R5ky na Face s Bi-LED. Začnu tím že se momentálně nacházím ve stádiu rozpracovanosti a i přesto že mám vše na autě tak funkce zatím není plnohodnotná: 1) ANO světla se dají s původní BCM rozsvítit, včetně LED pro denní svícení (nikoliv samotné denní svícení LED) 2) Dálkové se dají ovládat bez jakéhokoli kodování, respektive stačí pouze přitomná jednotka AFS s příslušným kodováním. Gateway ji uvidí na CAN sběrnici a veškerá komunikace proběhne víceméně automaticky. 3) Stále ležím v adaptacích a hledám jak vše zprovoznit ale bohužel není zatím jedniný způsob jak rozsvítit rohové LED světlo 4) V případě že si to člověk rozhodne a oželí rohové LED světlo (není to můj případ) teoreticky není potřeba měnit BCM / Gateway vše se dá učesat na stávající Teď k montáži: Všechno sedí krásně až na několik detailů jako: 1) podběhy jsou tvarově jiné původní jsem chtěl upravit bohužel nesedí na díry (lepší koupit nové) 2) pokud je na autě Front Assist / ACC je pro FL i jiná výztuha (bohužel ACC mě čumí do mřížky - naštěstí to nevadí i přesto funguje :-D ) 3) prodloužení předního nárazníku má jiný tvar (ten černý plast mezi nárazníkem a chladičovou stěnou) 4) přední spodní mřížka má pro motorizace po FL méně otvorů, proto jsem to neriskoval a další si vyřezal za pomocí žiletkového nože (trochu pakárna) 5) absorbér předního nárazníku (polystyren na výztuze) Jinak jsem spokojený i bez funkčních CAN se dá s autem jezdit, ikdyž omezeně (bez dálkových a světelné houkačky), teď mě zbývá dodělat snímač zatížení Z nápravy, chci to udělat společně s přezutím na zimní. Jeden technický poznatek, pokud je snímač připojený a jednotka s ním počítá tak při přidání plynu automaticky stahuje světla na motorech níž ( asi obrana proti oslnění ) počítá se tu asi s tím že při akceleraci dojde k zvednutí přídě vozu. Jinak jsem neodolal a protože jsem "fanda" do 3D tisku vymodeloval jsem si i logo na masku 🙃 třeba budu někoho inspirovat. Vybarvené je ručně a potom přestříkané 2K lakem.1 bod
-
Detaily - prostor, nabíjení, pod kapotou https://radovanelektro.rajce.idnes.cz/SKODA_DAY_Roadshow_na_VSB-TUO_FEI_22.9.20201 bod
-
Škoda, že to není komplet, my majitelé Rapidů, Octávek a Superbů jsme se tu vždy přiživili .1 bod
-
Zdravím Na tuto otázku mohu dát přesnou odpověď.Příprava pro tažné zařízení u nového vozu spočívá v jinném chlazení,silnější autobaterii,a jinné tlumiče pérování.Já jsem si tam nechal přípravu udělat již z výroby v domnění,že elektroinstalace bude kompletní a já si domontuji pouze tažné.Když po dvou měsících jsem si sám domontovával tažné tak jsem zjistil další věci.V zadním nárazníku je již připraven otvor s odnimatelnou krytkou.Takže i na montovaném tažném zařízení je vše úhledně upraveno a není nic z tažného vidět,nemusí se tedy dodatečně dodělávat tento otvor.Elektro instalace je připravena až k zadnímu levému podběhu a tam je ukončena konektorem,který se připojí k řídící jednotce /není součástí/,pojistky jsou osazeny v pojistkové skříňce.Tažné jsem kupoval s odnímatelnou koulí od firmi PROF SVAR s.r.o .Jejich prodejní adresa je www.tažák.cz ,tažné jsu zde http://www.tazak.cz/tazne-zarizeni-SKODA-Yeti-SUV-11.09.html ,a fotografie jak to vypadá po namontování, http://www.tazak.cz/images/stories/man/PS0282.pdf .1 bod
-
Jako vždy - je celá řada možností. Dodatečně jsem si nechal namontovat TZ od firmy SVC Náchod. Zvolil jsem variantu "pevné", tedy bez odnímatelného háku. Jednak to yetisku docela sluší /je to přece jen trošku "teréňák" /, jednak chrání při parkování od nešiků a vyjde i levněji. U octy jsem měl hák odnímatelný a stávalo se mi, že jsem naopakoval kufr vercajkem a vším možným, pak jsem si vzpomněl na vozík a všechno šlo z kufru ven, abych se dostal k háku /u rezevy/. Tak to už mám teď vyřešeno . Elektroinstalace je buď origo - ta umí hlásit poruchu žárovky na přívěsu nebo náhradní výrobce - ta to neumí. Volil jsem variantu 2, protože s vozíkem jedu jednou za sto let a stejně jsem zvyklý kontrolovat dobrý kontakt /je to jistější/. Přiznám se, že i úspora hrála svoji roli. Rozdíl je cca 2000. Ceny: TZ Škoda Yeti - 2562 + EP elektroinstalace UNI pro CC a CAN 7-p - 1638 + montáž - 1800. Ceny včetně DPH. Maximální spokojenost. Zásuvka je výklopná do výřezu, který se musí udělat. S variantou odnímatelného TZ lze aplikovat krytku výřezu na celé zařízení, včetně zásuvky. Stačí?1 bod
-
Ostrikovace svetlometu jsou pro Yetiho v nabidce od uplneho zacatku, tudiz varianta 1 (prehlednuti pri objednavce) je ta spravna. S jejich prinosem souhlasim, sam jsem je na svou bílou OII doobjednaval (na cerne byly jako soucast xenonu). Na druhou stranu se podivej po silnicich, kolik skodovek ma ostrikovace svetlometu doobjednanych, cili nepocitej ty s xenony. Naproste minimum - cesi tuhle vybavu jako prvek aktivni (nikoliv pasivni jak pises!) bezpecnosti nevidi a ostrikovace prakticky nedoobjednavaji. V cene problem neni, pri porizovaci cene techto aut je to zanedbatelna castka... Podtrzeno a secteno, to je duvod, proc nejsou v CR v zakladni vybave ani nejvyssich vybav (napr. ve Skandinavii je ma i Classic). Vybavu, o kterou u nas neni obecne prilisny zajem, nebude vyrobce nutit vsem zakaznikum 100% a navic je to nechat platit.1 bod
-
Když měnili mib a je to stejné tak bude problém v telefonu ne? Uděla bychl výmaz všech BT připojení v mobilu a jeho reset. A ještě lépe otestovat s jiným telefonem.-1 bodů