Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/25/21 ve všech sekcích

  1. Já to zas vycáknu i po 5ti tisících. Není to taková investice. Pak 15.000 nebo rok podle nájezdu. Auto když si nenechám já, zůstane v rodině, takže proto.
    1 bod
  2. Dát 1,6 milionu za Škodovku, tak tomu říkám bizár..
    1 bod
  3. Myslím si, že politiky typu Winstona Churchilla nebo Charlese de Gaulla by nikdo nepřiměl posluchat nadávky a výhrůžky Gréty a představa, že by jí zatleskali, je prostě neuvěřitelná. Tak kvalitní politiky už v EU nemáme - ani u nás doma, bohužel. Řada z nich je bezdětných - takže po nich klidně potopa - je zřejmě jejich pocit. Ať už ve vztahu k obrovským nesmyslně vynaloženým prostředkům pod praporem "záchrany planety", nebo agresivním afroislámským primitivům, kterř jsou ekonomicky zcela nepoužitelní. Na prosperitě EU nejsou jejich osobní příjmy závislé, takže i v neprospívající Evropě se budou mít skvěle. Pokud Gréta - jakoby jměnem ducha planety - něco hlásá a politici jí zatleskají, nebude je to stát ani hlas. A pokud tady něco x lidí hlásá, není to rozhodně to, že klimatické změny jsou nesmysl. Ale že klimatické změny jsou vyvolané člověkem jen v minimální míře a že je tedy jen v minimální míře ovlivnit lze. Že poručit větru a dešti chtěl už minulý režim - a víme jak to s ním dopadlo. Tak nedopadněme stejně. A že bojovat s přírodou je něco jako by kojenec chtěl bojovat s vlastní matkou.
    1 bod
  4. Odpověz si na na základní otázku - jak dlouho si chceš auto nechat? Odpověď - po dobu záruky/do 5 let - pak se na to vyprdni a dodržuj předepsaný prodloužený interval. Cokoliv jiného jsou pro tebe zbytečně vyhozené peníze a ten motor vydrží 100.000/5 let bez problému i v tomto režimu. Odpověď - déle jak záruku - pak vyměnit první náplň mezi 2-3 tisícema km a pak každý rok, nebo po 10-15 tis km. Nejideálnější varianta v tomto případě je jednou ty sám doma, za rok servis, za rok ty, za rok servis atd.
    1 bod
  5. Není to poněkud zjednodušené vidění? Zelená politika něco řeší, nebo se nám tvrdí, že řeší? Spíše bych řekl, že je vize, že něco bude řešit, ale svět je totálně a multipolárně rozdělený, ať už nábožensky, společenskými systémy, sociálně aj.. Myslíš, že zelená politika tohle všechno vyřeší? Ta se snaží řešit jeden z problémů a dalších x.y není k řešení, protože ani nikdo nepřišel doposavad na to, jak je uspokojivě řešit. Ona i ta neosocialistická EU má opravdu kolikrát problémy sama ze sebou a její státy navzájem mezi sebou a to jsme skoro jedna kultura. Už jsem to někde výše psal, pokud 1/3 světa bude řešit zelenou politiku a zbytek si bude dělat politiku po svém, tak se nehneme skoro nikam a že to tak bohužel je, co svět světem stojí. Dostáváme se čím dál, tím více do politické debaty, ale budiž, s tou ta elektromobilita hodně souvisí.
    1 bod
  6. Ropné společnosti a státy mají tolik peněz, že kdyby někdo dokázal, že ropa nezpůsobuje klimatickou změnu, tak je jeden z nejbohatších na světě. Ale to se neděje? Proč asi, když ty samé společnosti už ty výzkumy dávno dělali, ale vyšli proti nim a jediné co udělali, že se tyto zprávy snaží zamlčovat, protože nic jiného nezmůžou. Vymlouvat se na nedostatek financí v ropném průmyslu, nebo nedostatek publicity, je prostě blbost. Nejde jen o změny v hodnotách jednotek a desetin °C, jde o to co to udělá s podnebím jako takovým. Nepředvídatelné počasí z extrému do extrému je to co je největší problém pro jakoukoliv civilizaci, je to jeden z důvodů, proč Evropa vyspěla zatímco ostatním to jde mnohem pomaleji. Že by jsme si to měli užít dokud to jde je hodně utopická myšlenka a logicky jde proti základním lidským instinktům o zachování druhu a je možné si to myslet jen pokud mě někdo ovlivní natolik, že si myslím, že žádný vliv nemám. Nikdo neříká, že nejsou další problémy. Právě zelená politika toto řeší, zatímco ostatní jen spoléhají na ruku trhu, která nás dovedla do současné situace, takže logicky řešením není. Plundrování lesů je například blbost, aspoň v evropě zalesněnost neustále roste už od 18st, problémy jsou na jiných částech, třeba v Amazonu, kde Brazílie i od států dostávala peníze, aby netěžila, ale pravicová vláda si řekla, že výnosy musí být, takže dohodu porušuje. Myslíš, že současní státníci nemají žádné závazky v Evropě a nejde jim o to, kvůli jim samotným, aby Evropa prospívala? Kde budou vydělávat v budoucnu, když v Evropě to nebude? Jak nestojí ani jeden hlas, když se tady x lidí hlásá, že KZ je výmysl?
    1 bod
  7. @jakas tak potom neni co resit😄 Jinak uz to ted nabehlo, asi udrzba serveru, ale maji to nejak casto😆
    1 bod
  8. Áno, značku mám od kúpy auta, hneď som si priplatil. Aj keď to slúži len pre takýto nosič a pre nič iné. Ten ŠKODA nosič mi príde už zajtra. Keď bude čas, spravím recenziu.
    1 bod
  9. Bazar už tu není, nebo ho neumím najít?
    1 bod
  10. Do toho nemocného válce nalít dírou pro svíčku trochu oleje a změřit znova kompresi. Když se zlepší, je chyba v pístních kroužcích, když ne, tak ventily.
    1 bod
  11. Habi001 to napsal dobře. Mě osobně je jedno co mám v TP. Stejně vždy záleží na tom jak kdo stím jezdí. Jsem spíše překvapen za kolik Kamiq dokáže jezdit. Ted např. dovolená , Kamiq naložen jak to jen šlo a průměrná spotřeba 4,8l/100. A to jsem dodržoval předpisy. Při zpáteční cestě jsem to občas trochu víc popohnal a spotřeba byla 5,0L. Takže za mě spotřeba vynikající a tříválec jel na 1 a ani jsem nepozoroval že bychom někoho brzdily. Docela přemýšlím že se zbavím Octavie, jelikož stejně jezdím sám a vezmu si Kamiga. Bohatě to stačí.
    1 bod
  12. Mám MB 220 cdi 110 kW, teď máme novou octu 1.5 tsi 110 kW a podle mě velice povedené motor. Vypínání válců poznám pouze podle ikony. Toť můj názor.
    -1 bodů
  13. Taky si nevšímám přepínání do dvou válců. Dokonce jsem se na to snažil i zaměřovat, takže jízda bez rádia a uši nastražené na každý divný zvuk. (A že je mám kvůli problémům v pronajatých bytech fakt vycvičené), ale nic. Vibrace taky neznám. V Octávii jsem znal vibrace v autě do volantu jen ve služebním TDI s DSG, které ten motor tak podtáčelo, až se to auto fakt rozvibrovalo, jak se to zoufale snažilo přežít. S TSI jezdím na sportovní režim, takže spíš řeším to, že občas musím přeřadit výš já, protože auto si stále drží nižší rychlost, ale pak to mou volbu drží, proti opačnému problému s režimem D. Ale je zajímavý, že někdo má potřebu se zaregistrovat a napsat jediný příspěvek k tomuhle tématu...
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...