Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/06/21 ve všech sekcích

  1. Také hotovo 😁 Lepeno úplně na sucho metodou postupného odlepování zadní fólie, kterou jsem rozstříhal na několik dílů. Ani fén nebyl potřeba. Panel jsem před nalepením odmastil Prepem. Šlo to nad očekávání dobře a výsledek určitě stojí za to 👍 Ještě jednou díky @miklisek
    3 body
  2. Od včerejška jsem měl auto v servisu, dnes SMS, že je auto připraveno k vyzvednutí. Dle vyjádření servisního technika provedli přehrání SW a virtuální výměnu řídící jednotky, která se stará o komunikaci. Virtuální výměna spočívá v přesvědčení auta, že byla vyměněna, přesto že vyměněna nebyla, protože jinou lepší nemají. Výše popsaný postup mají od ŠA. Prý se chystá aktualizace... mluvil o červnu... Moje aktuální verze SW je 1803 Záhy po odjezdu ze servisu auto ohlásilo OTA aktualizaci Uvidíme, jestli se auto umoudří.
    2 body
  3. Podle mě ta základní barva ani moc dlouho nevydrží a většinou je po pár letech vidím takové vyšumělé, ale je pravda že tomu na základ do města mnoho neschází. Do roka bude akční výbava, výkupní bonus a třeba sleva u prodejce a půjde asi kolem těch 320-350 tisíc koupit. Každopádně víte jaké fabci potkáváme u nás nejčastěji ? Active 1.0 MPI co nemají ani ten kožený volant v ceně mezi 220-300 tisicema.
    2 body
  4. Já osobně mám Dácii rád, nemám rád jejich vlastníky 😁. Mě je sympatické že se někdo snažil vyrobit auto co si na nic nehraje a nebojí se přiznat "jsem levné auto". Auto pro nenáročné zákazníky kteří od auta vlastně vůbec nic neočekávají, těch je hodně. Případně si prostě víc nemohou dovolit. Co mě pořád dokola nebaví je diskuse o tom jak za půlku peněz mají 2x lepší auta a každý kdo si nekoupil Dácii je hňup. Pokud mi zákazník Dácie řekne koupil jsem nejlevnější a nejhorší auto protože mi to bohatě stačí a víc nechci, tak stím nemám problém a přijde mi to rozumné, ale to se nestává 😁.
    2 body
  5. Ale s paketem Plus aspoň kožený volant ne ten PUR a metalízu, modrá Energy fakt ne. Viděl jsem v Kamiqu, nic moc na omak i pohled.
    1 bod
  6. Ten základ za 330 vypadá naprosto použitelně.
    1 bod
  7. Mám soupis z katalogu základní výbavy, nemám dokument šířit, ale deštník a přední halogen mlhovky bude vždy, interiéry se jmenují Kota a Nuba. Že není v základu světelný senzor, za mě největší fail. Chrom lišta jako u Rapidu v základu Style, Paket Ambition Plus-tempomat, kožený MuFu a zimní paket. Bederní opěrky vpředu základ pro Style !
    1 bod
  8. Myslím, že je to nereálné, už tak jim Fabia vůbec nepomáhá s emisemi.
    1 bod
  9. Každý to máme nastaveno jinak, ale mě v současné době jaksi nedává moc smysl kupovat auto velikosti Fabie za cenu přesahující 1/2 miliónu korun. Snad jen nějaký mimořádný model Fabie, jako to má teď Toyota Yaris s tím sportovním modelem (ale tam je cena cca 1 mil) a budoucím neklesajícím potenciálem v ceně nebo jako budoucí sběratelskou raritu , ale jinak proč? Za cenu 1/2 miliónu už bych kupoval úplně něco jiného, ale jak píši proti gustu...?
    1 bod
  10. Ale tvrdili, že každý model bude mít levnou verzi, možná F4 i Scalu jako v SK udělají Active. By mohli nasadit od 299t. U O4 to udělali a auta jsou na ulicích vidět, čechům to stačí.
    1 bod
  11. @ski1961 No tak jestli je 489 tisíc Kč ceníková cena za 1.0 Tsi 81kW ve výbavě Style, tak si tam u toho 1.5 Tsi s DSG (bez automatu prý zatím ne) připočítej cca 80.000,- Kč (takový je rozdíl např. u Scaly) a máš tam cenu 569.000,- Kč. Pokud tam nebudeš chtít takovou palbu výbavy jako si nakonfiguroval Jan R., tak stejně to 1/2 miliónu Kč asi dá. PS: Už se těším na FIV ve výbavě Active, s 1.0 Mpi 59 KW, nakonec já mám osobně auto na přepravu z A do B a aby aspoň solidně vypadalo a solidně jezdilo. Vše ostatní je mi fuk. Kdo chce výbavu par excelanc, ať platí. :-)
    1 bod
  12. Minulý týden jsem nechal vyměnit rozvody včetně vodní pumpy v autorizovaném servise Škoda a cena slušná ....po 15 procentní slevě na dily u auta staršího 4 let to vyšlo na necelých 11 tis. ,poptával jsem to i v jiných servisech a všude to bylo kolem deseti tis.
    1 bod
  13. Já koupil na O3 nějakou asi činu na sbazaru kolem 500-600 a je to stejný jak originál co jsem dával na Rapida. Jestli je slabší plech asi nepoznáš. Mohla by být horší guma co se dřív ošlape, ale ani v tom nebude zásadní rozdíl. Fotka po montáži v zimě a po 2 měsících jsou pořád stejný.
    1 bod
  14. Tažné bude odjímatelné, el. odjištění ne
    1 bod
  15. Kamiq na důchod? A proč? Vždyť interiér je vlastně úplně stejný. Možná vzadu je víc místa na hlavou. Nebo, že by o jeden dva centimetry vyšší podvozek tak zlepšil třeba nastupování? Bych se zasmál :) Za mě jsou to se scalou skoro stejná auta, co se liší jen trochu jinou kastlí. Takže roli spíš bude hrát design a co se komu víc líbí. Vlastnosti mi přijdou v podstatě totožné.
    1 bod
  16. Podle popisu minimálně ten "kondicionér" neobsahuje nic přírodního, to bych určitě nebral. Ten set od Auto Finesse ve finále není až tak drahý, spotřeba není velká a máš v něm všechno, co k tomu potřebuješ. Případně se dají sehnat i sady od Colourlocku, ty stojí podobný peníze.
    1 bod
  17. Snáď najneskôr s Combíkom vypustia aj strieborné Libry, ktoré boli na oranžovej predvádzačke.. ostatné disky ma vôbec nezaujali - uvidíme, keď to bude možné vidieť naživo na ulici. Milovníci odrazov palubky na čelnom skla sa určite budú nadchýnať nad odrazom nápisu Fabia nad budíkmi.. :)
    1 bod
  18. Kup si BT adapter do diag zasuvky a na mobil nainstaluj VAG DPF. Vice viz prislusna temata.
    1 bod
  19. Dacia za 300k za mě rozhodně není rozumná volba. To už radši roční Fabku. A i to je kolikrát těžké si obhájit když za 300k koupíte Oktávku ve dvoulitru s rozumným nájezdem. Ano nejsem cílovka Dacie. Prostě dokážu pochopit proč si to někdo koupí, ale sám bych si takovou koupi před sebou neobhájil. Snad se tady na mě nesesype hněv všech milovníků rumunské značky, co v tomto vlákně jsou a že jich je.
    1 bod
  20. Kdyby někoho zajímalo, zde vyjádření Škodovky k “Záznamu jízd”
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...