Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/16/21 ve všech sekcích
-
3 body
-
Chyba je Leuchte8, vrat tam spat Lichthupe generell. Corner su len Leuchte 12 a 13, 8 tam nema co robit, je to dialkove svetlo3 body
-
@ben06 fakt je neuvěřitelné, jak se tohle dělá složité :-) chce poradit, ale přitom napíše, že má nalepený štítek 502.00, takže pro něj 504.00 neexistuje a je pro něj tabu, tak tady se moc poradit nedá :-)3 body
-
Ahojte, po mnoha emailech s podporou ŠA, kteří mě odkázli na reklamaci v servisu, byl problém odstraněn. Vyměnili COC modul a vše začalo fungovat jak má. Načítání je rychlejší a hlavně už tam nevyskakuje nutnost prokliku na "OK". S.2 body
-
2 body
-
Možnost ambientního podsvícení závisí na BCM (jednotka 09), jestli se nepletu, tak každá FL Octavia už má možnost tohle aktivovat. Nejsem si úplně jistý teď, co je kde přesně potřeba aktivovat, ale měl jsem to takhle také udělané, že jsem měl možnost měnit barvy jen pro cockpit a infotainment. Nevím už jistě, co všechno jsem kódoval, ale určitě se bude jednat (mimo jiné) o tuto část (tohle je přímo z mého auta, aktuálně nastaveno, mám už i výplně dveří s ambientním podsvícením)1 bod
-
PŘEDNÍ nebo ZADNÍ ZNAK ŠKODA NOVÉ LOGO v originál Škoda barvě BLACK MAGIC (F9R) | Náhradní díly a doplňky Škoda - OB Autodíly (obautodily.cz)1 bod
-
Ty případy už byly i medializované když IZS vyjeli k DN a ne marně. Mobil někde zapadne ap., jen jsem skeptik k lince 112. Na kurzech a školeních se doporučuje i od profíků volat na klasická čísla, je to daleklo rychlejší cesta k pomoci akorát se o tom nemluví.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak samozřejmě že nám neřeknou: "Šetříme a je nám jedno, jak to vypadá." Technicky je pravda, že nedochází ke kontaktu mezi plastem sloupku a čepem, ale na druhou stranu jsem zrovna tuto část v autě nikdy podřenou neměl a hluk jsem také nikdy nepozoroval. Vizuálně to pěkné není.1 bod
-
1 bod
-
Tak pokud je v záruce, trval bych na té jejich výměnářské praxi (pokus omyl), kterou praktikují u platících zákazníků... tím se nedá nic zkazit. Je divné, že auto nenapsalo "závada S/S nastartujte ručně".1 bod
-
V těch produktových změnách u Superbu že by odebrali polstr nic není. Jen Scala/ Kamiq/Karoq. O4 také zůstane. Ten přehnutý pás je už myslím v O4, ráno kouknu.1 bod
-
Holt seženeme nějakou plsť a budeme si muset kastlík vylepit :-). Už se ani nerozčiluju. To nemá cenu. Buď řád, že Superb půjde nastartovat aniž by si měl nasazenou roušku :-). Tak asi tak.1 bod
-
ski1961> 8 stránek diskuse o tom samém dokola a někteří pořád vymýšlí novou normu VW.1 bod
-
1 bod
-
Ze vas to bavi stou viskozitou? Lej tam to co kaze vyrobca hlavne aby to splnalo normu vyrobcu motora a na viskozitu sa zvysoka vykasli. Neviem preco tu tahate cisla oznacujuce teplotny rozsah. Az tam nalejes nejaku blbost a bude tam dost karbonu nad piestom a detonacie ti rozbiju motor. Tak budes spokojny....1 bod
-
Při el. ručce jde samozřejmě nechat kvalt a stát na spojce, popřípadě mít zařazeno D a zatáhnout ručku. Sama se při rozjezdu odbrzdí a brzdová světla v době zatažené ručky nesvítí.1 bod
-
Martine, je otázka "kde posloucháš". Ono je totiž stovky majiteľov M-B a BMW ale rovnako Škodoviek, VW, Oplov od ktorých by si sa nikdy nedočkal informácie že na ich miláčkovi je čo len drobeček problémov. Mnohí majitelia tiež ani nevedia že ich auto má niektoré funkcie takže ich nereklamujú keď to nefunguje - len si všimni každú "cicu" v X5 či telefonuje s handsfree - omyl drží mobil v ruke pretože to nevie spárovať. V najbližšej rodine mám dvoch, ktorí menia rôzne značky (80% BMW od 1 cez M3 po 5-kový rad, na budúci mesiac príde dokonca plná elektrika, M-B, Audi, VW a služobne Superb, Octávka) takže to mám z prvej ruky. Je fakt, že žiadne z áut nemalo úplné výpadky SW tak, ako tu kolega, ktorému napríklad nešla odbrzdiť ručná brzda alebo stabilne vypadávajú všetky možné asistenty ale tiež je množstvo vecí na prémiových značkách že sa divíš ako sa mohlo také auto dostať do predaja. Kamarát zase jazdí stabilne len M-B celú firmu a rodinu. Momentálne "B"-čko je viacej v servise ako na ceste - brzdy, klima, núdzový stav motoru takmer pri každom výjazde z garáže. Nemecký kolega z firmy má Golfa 8 a do veľkého upgrade v januári tohto roka jazdil väčšinou bez rádia alebo bez klímy, ktoré nešli zapnúť. Na dovolenke v Nórsku požičaný Ford po 50km vyhlásil, že navigácia nevie nájsť polohu a vypla sa. Do konca dovolenky sa to už nepodarilo nahodiť. Moje súčasné auto resetuje systém počas jazdy tak 1x mesačne, navigácia pokiaľ ju nepotrebuješ tak nabieha pár sekúnd, keď ale musíš niekam ihneď zabočiť alebo nájsť cestu tak jej to trvá samozrejme asi 15 minút. A čerešnička navrch - medzi Jindřichovým Hradcom a mestom Horn v Rakúsku vždy zamrzne a nepomôže jej ani vypnutie, reštart. Za Hornom smerom na Viedeň sa reštartuje a funguje zase normálne. Systém má mať automatické brzdenie ak systém vyhodnotí možnú kolíziu - je možné ho deaktivovať, zvoliť akustickú signalizáciu alebo núdzové brzdenie. U M-B som práve zažil takéto núdzové brzdenie keď si systém povedal že niečo mu stojí v ceste, ale nestálo a nešlo nič robiť len čakať, kým auto zastavilo na diaľnici zo 150kmh z dymiacimi pneumatikami a dúfať že tí vzadu to zvládnu. U môjho auta brzdenie nefunguje - skúšal som niekoľkokrát na diaľnici za kamionom na doraz keď som ešte dokázal zabrzdiť alebo vyhnúť a auto nič... No. Tak si vyber. Fakt je ale, že za takýmito problémami stojí vždy konkrétny šéf projektu - ktorý to proste nezvládol. Najlacnejšie riešenie je zrušiť to celé a začať od nuly. "vylepšenia" a upgrady budú viesť možno k menej problémom ale možno o to viac prekvapivejším a dúfam nie fatálnym výpadkom systému v budúcnosti.1 bod
-
...1500 Kč za rok (125 za měsíc) zas není taková hrůza... znám lepší využití peněz: Netflix, Spotify, YT premium, HBO GO,...1 bod
-
Ahoj ja mam zatim jen jedno reseni a buzel nic moc levnyho novy turbo ale musim se modlit aby nezacalo rachtat po par tisicich!! koukni na odkaz co to rachta https://youtube.com/playlist?list=PLqXmskc4dD7LTdFfbzkpgSI3h98tbpqBR1 bod
-
Běž do jiného servisu, chyba může být v systému samozřejmě zapsaná aniž by na přístrojovce něco upozorňovalo.1 bod