Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/16/21 ve všech sekcích

  1. A jak má autoklima vědět, že když jí řekneš 22 °C, tak tím myslíš 12? :-))
    3 body
  2. Chyba je Leuchte8, vrat tam spat Lichthupe generell. Corner su len Leuchte 12 a 13, 8 tam nema co robit, je to dialkove svetlo
    3 body
  3. @ben06 fakt je neuvěřitelné, jak se tohle dělá složité :-) chce poradit, ale přitom napíše, že má nalepený štítek 502.00, takže pro něj 504.00 neexistuje a je pro něj tabu, tak tady se moc poradit nedá :-)
    3 body
  4. Ahojte, po mnoha emailech s podporou ŠA, kteří mě odkázli na reklamaci v servisu, byl problém odstraněn. Vyměnili COC modul a vše začalo fungovat jak má. Načítání je rychlejší a hlavně už tam nevyskakuje nutnost prokliku na "OK". S.
    2 body
  5. Dnes u nás v práci F ková zkušební základní modrá. Vypadá fakt dospěle. Spletl jsem si ji při jejím příjezdu se Scalou (viděno z asi 200m). Interiér taky designově pěkný, šířka větší než v mém Rapidu. Vzadu docela dost místa na nohy na tu velikost auta.
    2 body
  6. Možnost ambientního podsvícení závisí na BCM (jednotka 09), jestli se nepletu, tak každá FL Octavia už má možnost tohle aktivovat. Nejsem si úplně jistý teď, co je kde přesně potřeba aktivovat, ale měl jsem to takhle také udělané, že jsem měl možnost měnit barvy jen pro cockpit a infotainment. Nevím už jistě, co všechno jsem kódoval, ale určitě se bude jednat (mimo jiné) o tuto část (tohle je přímo z mého auta, aktuálně nastaveno, mám už i výplně dveří s ambientním podsvícením)
    1 bod
  7. PŘEDNÍ nebo ZADNÍ ZNAK ŠKODA NOVÉ LOGO v originál Škoda barvě BLACK MAGIC (F9R) | Náhradní díly a doplňky Škoda - OB Autodíly (obautodily.cz)
    1 bod
  8. Ty případy už byly i medializované když IZS vyjeli k DN a ne marně. Mobil někde zapadne ap., jen jsem skeptik k lince 112. Na kurzech a školeních se doporučuje i od profíků volat na klasická čísla, je to daleklo rychlejší cesta k pomoci akorát se o tom nemluví.
    1 bod
  9. Jj beru pás za sponu neregistroval jsem to. Je mi jedno jak to je.
    1 bod
  10. Vzadu kraje taky pás, střed postaru.
    1 bod
  11. Tak samozřejmě že nám neřeknou: "Šetříme a je nám jedno, jak to vypadá." Technicky je pravda, že nedochází ke kontaktu mezi plastem sloupku a čepem, ale na druhou stranu jsem zrovna tuto část v autě nikdy podřenou neměl a hluk jsem také nikdy nepozoroval. Vizuálně to pěkné není.
    1 bod
  12. Jsem si toho ani nevšiml, že místo čepu toto 😀
    1 bod
  13. Tak pokud je v záruce, trval bych na té jejich výměnářské praxi (pokus omyl), kterou praktikují u platících zákazníků... tím se nedá nic zkazit. Je divné, že auto nenapsalo "závada S/S nastartujte ručně".
    1 bod
  14. V těch produktových změnách u Superbu že by odebrali polstr nic není. Jen Scala/ Kamiq/Karoq. O4 také zůstane. Ten přehnutý pás je už myslím v O4, ráno kouknu.
    1 bod
  15. Holt seženeme nějakou plsť a budeme si muset kastlík vylepit :-). Už se ani nerozčiluju. To nemá cenu. Buď řád, že Superb půjde nastartovat aniž by si měl nasazenou roušku :-). Tak asi tak.
    1 bod
  16. ski1961> 8 stránek diskuse o tom samém dokola a někteří pořád vymýšlí novou normu VW.
    1 bod
  17. Proč se dělá všude s tím olejem taková věda ? nechápu :-)
    1 bod
  18. Ze vas to bavi stou viskozitou? Lej tam to co kaze vyrobca hlavne aby to splnalo normu vyrobcu motora a na viskozitu sa zvysoka vykasli. Neviem preco tu tahate cisla oznacujuce teplotny rozsah. Az tam nalejes nejaku blbost a bude tam dost karbonu nad piestom a detonacie ti rozbiju motor. Tak budes spokojny....
    1 bod
  19. Při el. ručce jde samozřejmě nechat kvalt a stát na spojce, popřípadě mít zařazeno D a zatáhnout ručku. Sama se při rozjezdu odbrzdí a brzdová světla v době zatažené ručky nesvítí.
    1 bod
  20. Martine, je otázka "kde posloucháš". Ono je totiž stovky majiteľov M-B a BMW ale rovnako Škodoviek, VW, Oplov od ktorých by si sa nikdy nedočkal informácie že na ich miláčkovi je čo len drobeček problémov. Mnohí majitelia tiež ani nevedia že ich auto má niektoré funkcie takže ich nereklamujú keď to nefunguje - len si všimni každú "cicu" v X5 či telefonuje s handsfree - omyl drží mobil v ruke pretože to nevie spárovať. V najbližšej rodine mám dvoch, ktorí menia rôzne značky (80% BMW od 1 cez M3 po 5-kový rad, na budúci mesiac príde dokonca plná elektrika, M-B, Audi, VW a služobne Superb, Octávka) takže to mám z prvej ruky. Je fakt, že žiadne z áut nemalo úplné výpadky SW tak, ako tu kolega, ktorému napríklad nešla odbrzdiť ručná brzda alebo stabilne vypadávajú všetky možné asistenty ale tiež je množstvo vecí na prémiových značkách že sa divíš ako sa mohlo také auto dostať do predaja. Kamarát zase jazdí stabilne len M-B celú firmu a rodinu. Momentálne "B"-čko je viacej v servise ako na ceste - brzdy, klima, núdzový stav motoru takmer pri každom výjazde z garáže. Nemecký kolega z firmy má Golfa 8 a do veľkého upgrade v januári tohto roka jazdil väčšinou bez rádia alebo bez klímy, ktoré nešli zapnúť. Na dovolenke v Nórsku požičaný Ford po 50km vyhlásil, že navigácia nevie nájsť polohu a vypla sa. Do konca dovolenky sa to už nepodarilo nahodiť. Moje súčasné auto resetuje systém počas jazdy tak 1x mesačne, navigácia pokiaľ ju nepotrebuješ tak nabieha pár sekúnd, keď ale musíš niekam ihneď zabočiť alebo nájsť cestu tak jej to trvá samozrejme asi 15 minút. A čerešnička navrch - medzi Jindřichovým Hradcom a mestom Horn v Rakúsku vždy zamrzne a nepomôže jej ani vypnutie, reštart. Za Hornom smerom na Viedeň sa reštartuje a funguje zase normálne. Systém má mať automatické brzdenie ak systém vyhodnotí možnú kolíziu - je možné ho deaktivovať, zvoliť akustickú signalizáciu alebo núdzové brzdenie. U M-B som práve zažil takéto núdzové brzdenie keď si systém povedal že niečo mu stojí v ceste, ale nestálo a nešlo nič robiť len čakať, kým auto zastavilo na diaľnici zo 150kmh z dymiacimi pneumatikami a dúfať že tí vzadu to zvládnu. U môjho auta brzdenie nefunguje - skúšal som niekoľkokrát na diaľnici za kamionom na doraz keď som ešte dokázal zabrzdiť alebo vyhnúť a auto nič... No. Tak si vyber. Fakt je ale, že za takýmito problémami stojí vždy konkrétny šéf projektu - ktorý to proste nezvládol. Najlacnejšie riešenie je zrušiť to celé a začať od nuly. "vylepšenia" a upgrady budú viesť možno k menej problémom ale možno o to viac prekvapivejším a dúfam nie fatálnym výpadkom systému v budúcnosti.
    1 bod
  21. ...1500 Kč za rok (125 za měsíc) zas není taková hrůza... znám lepší využití peněz: Netflix, Spotify, YT premium, HBO GO,...
    1 bod
  22. Ahoj ja mam zatim jen jedno reseni a buzel nic moc levnyho novy turbo ale musim se modlit aby nezacalo rachtat po par tisicich!! koukni na odkaz co to rachta https://youtube.com/playlist?list=PLqXmskc4dD7LTdFfbzkpgSI3h98tbpqBR
    1 bod
  23. Běž do jiného servisu, chyba může být v systému samozřejmě zapsaná aniž by na přístrojovce něco upozorňovalo.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...