Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/13/21 ve všech sekcích
-
@MartabAno to opravdu zde na diskusním fóru nevyřešíme a nejsme tady přímo od toho abychom to mi osobně vyřešili, ale ozvat se můžeme. Jednak vidíme sami mezi sebou , že ten náš většinově spíše rezervovaný názor vůči skoro násilně zaváděné elektromobilitě, není až tak ojedinělý a jednak proč bychom se nemohli jeden od druhého něco více dozvědět. Pokud lidi jen drží hubu a krok, tak se nic dít nebude a všem co chtějí tohle elektrické šílenství zavést to bude náramně vyhovovat. Možná mám už děravou paměť, ale jaksi si nevzpomínám, že by se něco zásadního v historii změnilo, pokud se lidé mezi sebou nedomlouvali, nekomunikovali nebo se nespojili. K tomu částečně může přispět i to, že o tom tady diskutujeme.2 body
-
Já bych řekl, že je to těžké nepochopení situace... Pak rozumím tomu, že tě to pobavilo.1 bod
-
Fajn, ale běžný člověk si ten Superb nikdy nekupoval. Kde máš stejně drahé elektroauto velikosti třeba Fabie combi, nebo rovnou Octavie ? A jak můžeš napsat že mají delší životnost ? Kolik se jich doposud na světě vyrobilo a odkdy ?1 bod
-
Technický určitě, ale legislativně ne. A není to jen o sedačkách, ale i pásech a jejich kotvících bodech. , údaje o počtu míst v techničáku.1 bod
-
@DušanV Ano, já jen chtěl říct, že tady na fóru se o tom bavit můžeme, ale bohužel příliš toho nezměníme. Jak sám píšeš, diskuze tady je jedna věc, ale bez reálných činů je bohužel k ničemu. Budou volby, bylo by v nich dobré vyjádřit svůj názor :)1 bod
-
Jen FIV, motor co je ve Fabii 3. generace s výkonem sice stejných 81kW, ale konstrukčně je to ta stará verze (shodná s 85kW v Kamiqu a Scale), FIII nikdy EVO litr nedostala. EDIT: Nejdéle je ten motor v Octavii 4. generace (od počátku výroby, resp potom v Golfu a Leonu), takže kdyžtak tam hledej.1 bod
-
Ještě je dobré dodat, že 81kW verze EVO má o cosi delší stálý převod a tím i vyšší otáčky při daných převodech, tedy pružnost motoru je o něco lepší než starší verze. Něco málo o novém litru je tady: https://www.auto.cz/renault-megane-1-0-tce-vs-skoda-scala-1-0-tsi-takova-normalni-rodinka-140552 https://www.skoda-storyboard.com/cs/tiskove-zpravy-archiv/usporne-motory-generace-evo-noveho-vozu-skoda-fabia-maji-nizsi-spotrebu-a-umoznuji-tak-delsi-dojezd/ https://www.skoda-storyboard.com/cs/tiskove-zpravy-archiv/skoda-auto-ve-vyrobe-motoru-zavadi-plazmove-nanaseni-povrchove-vrstvy-valcu/1 bod
-
Kovandu jsem slyšel v zprávách, ale on občas vypouší dost nepravdivé informace a prognozy. Ten záměr s vypuštěním informace o navýšení ceny o cca 18 korun na litru paliva byl jasný předvolební krok v Německu a to je jen dobře, jelikož zelení v Německu mají z mého pohledu neskutečnou podporu. Bohužel je to stejné jako v historii, každá ideloogie tam byla nesmírně zbožňovaná. Snad tamní velká inflace a i u nás dokáže vrátit rozum zpět na zem, jinak nás to uvrhne zpět o 100 let a bída zavládne v Evropě. To díky Green pomatenosti Bruselu + Berlína a zcestným plánům Evropské Komise, kterou nikdo nevolil.1 bod
-
Ohledně ACC; z O3 jsem čerstvě přesedlal na O4. Musím říct starý dobrý hloupý tempomat! Nemohu si pomoci, ale ten adaptivní tempomat raději nepoužívám. Přidávám se k negativním pocitům Ivoše k ACC ke všemu co uvedl. Já bych přidal další případ, kdy mne zásah ACC (oproti hloupému) docela vytáčí: Mám nastavenu určitou rychlost, dojedu na úsek, kde jedu z mírného kopečka, auto přestane přidávat (vidím na aktuální spotřebě) a pomalinku začne zrychlovat, při překročení tempovatových pouhých 1-2km/hod auto začne přibrďovat. Takže řidič jedoucí za mnou si asi myslí, že jsem se pomátl, nebo že se bojím pokuty, nebo toho že auto neukočíruji. Mám vyzkoušené, že pod tímto asi 1km dlouhým "klesáním" bych dosáhl rychlosti max. o 5km/hod více. Nejen, že to nepřispívá k EKO provozu, ale ještě nasírám řidiče za mnou. Auto je nadupané elektronikou, ale místo toho aby tam dali nějakou nastavitelnou toleranci, tak to velmi striktně udržuje nastavenou rychlost. No, kdybych toto věděl, už bych to popravdě nechtěl a ohlídnul bych se po takovém vozu nebo výbavě, kde ACC není, resp. kde je i starý dobrý hloupý tempomat, kde nastavím pouze minimální rychlost. Každopádně díky přispěvovatelům za tipy, jak lze eleminovat toto "vybržďování" řidičů za mnou. Doufám, že se dočkám nějakého řešení, kde by se toto vyřešilo...1 bod
-
Když to nepůjde po dobrém tak s vámi zatočíme .... https://tn.nova.cz/auto/clanek/443851-nemecko-se-chysta-razantne-zdrazit-benzin-dotkne-se-to-i-vyrazne-ceska Osobně jsem tuto variantu "přesvědčování" očekával a dokážu si i představit, že pokud budou mít v německém parlamentu po jejich volbách většinu zelení a jiná taková havěť která nechce spalováky ani vidět je to ve výhledu i reálné.1 bod
-
1 bod
-
Můj problém o pár příspěvků výš byl vyřešen. Dal jsem auto do servisu, kde provedli vyvážení kol s přítlakem. To odhalilo, že ALU kola jsou v pořádku. 1 pneu měla těměř 2x překročen horní limit házivosti (70N), naměřeno 130N a druhá lehce přes limit 74N. Objednal jsem 2ks nových pneu, rovnou nechal opět vyvážit s přítlakem a výsledek obou okolo 25N. Auto je teď zcela klidné bez vibrací. Vadné pneu vibrovaly od koupě a než jsem zjistil příčinu, najel jsem na nich 1800km. Nyní jsou v reklamaci u prodejce a těžko říct jako to dopadne.1 bod
-
1 bod
-
Nespekulujte o něčem, když nemáte dostatek informací. Dodržujte pravidla fora a nebudete mít problémy jako dotyčná osoba. Další podobné debaty jsou zde nepřípustné a nebudou tolerovány.1 bod
-
-1 bodů