Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/17/21 ve všech sekcích
-
Focení jídla jsem přenechal jiným 😛 Tak přidám aspoň fotku před odjezdem... Při odjezdu jsme chvilku drželi kolonu, bohužel ne každý ustál tempo jaké nasadil @Ondra16V V tuším Frýdku Místku jsme se po závodu od semaforu, kde mě musím přiznat roznesl na kopytech, rozloučili a já pokračoval směrem na Brno. Jel jsem si pianko 110 s tím, že by mě mohl ještě dojet @Pawouk , že bychom mohli jet kousek spolu. Po chvilce mě skutečně dojel nějaký sporťák s modrou oktávkou a fakt se toho nebál, tak jsme spolu takhle chvilku jeli až mě opustil směrem na Olomouc, teď když se dívám na fotky ze srazu, koukám že SPZ nesedí... Za olomoucem se ozvala fabka, že by posvačila, tak jsme si dali do nosu, ona Vervu, já páreček když jste o něm dneska tak basnili 😉 Po příjezdu do Brna jsem zjistil, že jsem nechal doma notebook, takže zítra otočka zpět 😔6 bodů
-
5 bodů
-
Tahle noční fotka vypadá dobře ;) jinak zase super odpoledne. Já se vždycky tak těším :D3 body
-
Mas pravdu, vlastne jsem ho dolejval, musel jsem vyndavat baterku, bylo to pod ni. Mel jsem aut vic, mozna si to pletu s HTP, a 1.4 to ma o kus vedle. Kazdopadne olej tam je. Spletl jsem se. Omluva.1 bod
-
https://www.autosv.cz/servocerpadlo--elektrohydraulicke--skoda-fabia--6y/?gclid=CjwKCAjwk6-LBhBZEiwAOUUDp1KmEX_1GmSACWr-34026rjxCAqsep1YKkJh42KbnbguS_VrmTDdgBoCEdsQAvD_BwE Toto mám pod plastovým boxem akumulatoru1 bod
-
Nejsem velky znalec, mam pouze prakticke znalosti z provozu, s timto motorem jsem nejezdil cca 200 tisic km. V alternatoru mi vymenili tusim uhliky a byl ok.1 bod
-
Mohu se zeptat na čekací dobu, než vám výrobek dorazil? Pokud mám správné informace, je současná čekací doba asi 4 až 5 měsíců. Pro ty, kteří by nechtěli čekat tak dlouho a případně si chtěli rozšířit možnosti Android Auta i o možnost spuštění jakékoliv aplikace v autě mám alternativní (I KDYŽ POCHOPITELNĚ VÝRAZNĚ DRAŽŠÍ) produkt, na který čekáte asi týden ( u mne to bylo 3 dny). Více se dozvíte na serii mých videí, první začíná tady: https://youtu.be/dkTvk7G76ds1 bod
-
jj sice active, ale s dodatečnou výbavou v přepočtu za 400 tis..tuhle konfiguraci vůbec nechápu..1 bod
-
@PistaTT Na auto teprve čekám (benzin), ale i tak dokážu odpovědět: 1) ano, už v základě 2) má sportovní podvozek snížení oproti sérii o 15 mm. Není to DCC, ale určitě u RS krom snížení podvozku bude jinak naladěný, jiné tlumiče apod. Naopak s DCC přicházíš o těch -15mm a jsi v podstatě na 0 jako běžná Octavia (stejně tak iV - tam snížení o 15mm nelze vůbec) 3) TDI má u 4. Generace vpředu menší brzdy než TSI. (16” vs 17”)1 bod
-
Pokud na S3, tak žádný, tento disk tam nemá co dělat. Máš mít 8J18H2 ET44. Mas 7,5 a ještě ET46, ráfek bude o 8,5 mm vice utopený. Bude to hnus. A neshodu s VTP nebudu vůbec komentovat.1 bod
-
Tak, a teď mám to samý... 180t km, neprošli emise. Sonda před katem (odpovídám si sám :-)1 bod
-
1 bod
-
@Martab @brrrrm Myslím, že v tomto tématu bychom mohli navázat. Na začátek nutno uvést, že v mém Rapidu je už z výroby BCM řady 2Q0, kdežto do před FL Fabií se dávaly BCM starší řady tuším 6C0. Bylo by dobré na úvod mít jasno, jaké BCM v autech opravdu máte. Od toho lze odvodit možnosti, jak postupovat dále 🙂 EDIT: domnívám se, že výměna vašich BCM nebude podmínkou přestavby1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Jak píše @kerassklápění pravého zrcátka při zpátečce je podmíněno elektrickým ovládáním sedaček. Sklápění zrcátka při zpátečce je v nabídce infotainmentu i bez nakódování, jde dokonce i zaškrtnout, při každém novém nastartování je opět odškrtlé a nefunguje.1 bod
-
Zdravím nemáte někdo schéma podtlakovych hadicek škoda octavia 1 1.9 tdi 66kw 1999 díky1 bod
-
Elektrika a schémy: https://uloz.to/!uJRTyw7TUJBj/s0063430015-zakladni-vybava-l0l-od-cervence-2017-pdf Karoséria: https://uloz.to/!77odTXlI6Tsw/d4b8075cfab-opravy-karoserie-pdf https://uloz.to/!8nBkSPfU5lsH/s0051870015-opravy-karoserie-montazni-prace-na-karoserii-pdf Podvozok: https://uloz.to/!JWgCNDjBsupn/d4b80763c92-kola-pneumatiky-pdf https://uloz.to/!7rD3uXoquuPs/d4b80763ca8-podvozek-napravy-rizeni-pdf https://uloz.to/!JIrq8DpqfgXJ/d4b80763cbb-brzdove-systemy-pdf Prenos sily: https://uloz.to/!kb6QpV7jAqkg/d4b805e29ad-motor-1-8-132-2-0-132-140-162-200-206-kw-tsi-pdf https://uloz.to/!PdonIF97l68G/d4b806ab08f-motor-1-6-85-2-0-110-130-140-kw-tdi-cr-pdf https://uloz.to/!3lVgua5qfwMr/d4b8051ae00-palivovy-system-vznetove-motory-pdf https://uloz.to/!Q1bZ8ON19Q3n/d4b8051ae47-palivovy-system-zazehove-motory-pdf https://uloz.to/!KlWOIwiUpnCH/d4b80513d9a-prevodovka-0d9-dsg-pdf https://uloz.to/!2sG3W0QKZ8Uz/d4b80513ddd-prevodovka-02q-0bb-0fb-pdf https://uloz.to/!eu519g8qdcIP/d4b80513dfa-prevodovka-02s-pdf https://uloz.to/!MwyYz9PmYkAA/d4b80513e0e-prevodovka-0aj-pdf https://uloz.to/!F2JE3I3d1G2q/d4b80513e11-kardanuv-hridel-a-rozvodovka-zadni-napravy-pdf https://uloz.to/!x3doCVLdRBty/d4b80788c19-7-stupnova-prevodovka-s-dvojitou-spojkou-0gc-pdf https://uloz.to/!fvxUEoNVGJgh/d4b80763069-motor-1-0-85-kw-tsi-pdf Topenie, vetranie a klimatizácia: https://uloz.to/!GmTajgKoRn2x/d4b8074d9a6-nezavisle-topeni-pridavne-topeni-pdf https://uloz.to/!6VnDn252ZuX2/d4b806338ac-klimatizace-s-chladicim-prostredkem-r1234yf-pdf https://uloz.to/!lWWtX527pvGs/d4b807609d0-topeni-klimatizace-pdf https://uloz.to/!smETnIKUGF4Y/s0051890015-klimatizace-s-chladicim-prostredkem-r134a-pdf Vlastná diagnostika: https://uloz.to/!m32nv6ktGlDt/s0051880015-elektricka-zarizeni-vseobecne-informace-pdf1 bod
-
Re: McMatej Nikde to tam bohužel nevidím. Pokud se aktivuje konvenční nabíjení (na 100%) baterie se nabíjí klasickým způsobem, jako ve starších autech s tím, že je zohledněna maximální výše nabíjecího napětí podle nastaveného typu baterie v řídící jednotce a okolní teploty. Na obrázku ukázka napětí mé gelové baterie měřené na dálku každou hodinu. 100% nabíjení, "inteligentní nabíjení" vypnuto v řídí jednotce ;-). Maximální nabíjecí napětí je cca 14,75 V.-1 bodů