Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/22/21 ve všech sekcích

  1. Dôležité je, že nakoniec zhasne a nerozsvietí sa. Ďalej by som to nerozpitvával, všetko je ako má byť.
    3 body
  2. Carista Pro 6.3 beta-12 New in Beta: New live data for diesel BMW E vehicles: Transmission fluid (ATF) temperature Car battery info Engine turbo live data Engine data Diesel Particulate Filter (DPF) info Bugfixes OK Carista OBD2 Pro 6.3 beta12.apk
    2 body
  3. Nové mapy pre Columbus https://infotainment-cdn.skoda-auto.com/base/maps/HIGH12_P195_EU_202145.zip
    1 bod
  4. Ty ceny hodně lítají např. Na hradišťsku vychází STK s ME asi na 3K to samé v humpolci na vysočině 1500 Tj. je jasné že se mi vyplatí tam těch 150 km dojet, obvzlášť když to mám po cestě za předky :-D
    1 bod
  5. To že bere 1.6 Mpi 74-75kw olej při nějakem nájezdu (býva to zhruba od těch cca 100 tis km) je celkem známe,instalace Lpg na to nemá žadny vliv.V mém okoli ho maji taky v Octavě bez plynu a tam motor bere cca 1 litr oleje na 1500 km.Dokonce je tady o nadměrné spotřebě oleje u tohoto motoru na foru téma.
    1 bod
  6. Samotná výměna vlastního oleje do 2000kč. Nech si udělat prohlídku s předepsanými úkony, tipuju 2000-3000kč podle AS. Na Stk se objednej sám cca týden před koncem platnosti a aktuální cenu si u nich najdi, zdražili a obávám se, že do 2000kč se už nevlezeš, jenom za ME je to litr.
    1 bod
  7. Prohlídka s vlastním olejem tipuji 1500 - 2000 Kč Technická prohlídka + emise tipuji (každá stanice to má jinak) 1700-2000 Kč Něco si určitě řeknou za to, že ti to všechno zařídí, takže celkovou cenu bych viděl na 5-6 tisíc. Ale to je jen můj prostý odhad.
    1 bod
  8. Nič tam v pamäti možno ani nebude, skôr tie dlhšie svietiace kontrolky spôsobuje pokles napätia pri štarte, hlavne v minulosti na predchádzajúcich modeloch zvykla tak svietiť napríklad kontrolka ABS po štarte ešte nejakú chvíľu. Ale na funkčnosť to nemalo žiaden vplyv, poprípade stačilo len dobiť aku.
    1 bod
  9. Jak máš na tom kabelový svazek v motoru ?
    1 bod
  10. Nemůže to být jiný poměr močoviny? AUS32 nebo AUS40? Ty čtyřicítky jsem četl, že se dávají taky třeba do lodních motorů. Čistota asi musí být stejná. Tj. demineralizovaná voda a čistá močovina...
    1 bod
  11. Teď otázka jestli to je plánovaná dovolená někam k moři a nebo neplánovaný vyhazov z domu :D
    1 bod
  12. @Kuolematon Teoreticky to máš zpracované pěkně, ale realita je vždycky a hodně o něčem jiném. Kolik lidí z té masy bude takhle uvažovat, ale hlavně jednat, nebo bude mít vůbec nějakou možnost takhle jednat? A potom ta věta, viz: je snad z rodu "poručíme větru, dešti" a nebo "se Sovětským svazem na věčné časy a nikdy jinak" To snad nemyslíš ani vážně! Tady je jen to přání otcem myšlenky. Mám takový silný dojem, že podobně a čistě teoreticky, bez zvažování veškerých dopadů na nařízené změny uvažují komisaří EU, no a pak to dopadá, jak to dopadá. A to jsme pravděpodobně jen na samém začátku uvažovaných tzv. zelených změn a již to v soukolí skřípe až hrůza........
    1 bod
  13. Tohle je originálně na zadní straně zrcadla a drží tím v těle zrcátka. Stačí vzít a zahodit. Vypadlo mi to taky a akorát to tam drnčelo. Lze vidět třeba zde: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/5n0857522-sklo-zrcatka-prave-cn-28950.html Zkoušel jsem to tam vrátit, ale už to nedrží a zrcátko drží i bez toho
    1 bod
  14. Tak zase jednou dám mojí spotřebu. Opět podotýkám, naprostá spokojenost! :-) Trasa Holýšov (Plzeň-jih - Přerov, Dluhoňovice a zpět. 90 % dálnice D5, D1, D46. Dvě osoby tam, zpět dvě osoby a štěňě hrubosrstého jezevčíka :-). Cca něco málo přes hodinu přestávka. :-). Když jsem jel tam spotřeba 6,2 ale jen jsem opatrněji, 130/135 km/h. Zpět jsem rychleji, dal jsem to za 3,5 hoďky a provoz byl mírnější. V dlouhodobé se pohybuji 6,8 l/100 km.
    1 bod
  15. Mal som Superba III s xenonmi s tvarovaním svetelného kužeľa ako píšeš a najazdil som na ňom asi 10tkm. Predtým AFL bi-xenony od roku 2009. V súčasnom aute mám Matrixy. Každá z týchto technológií má svoje výhody ale celkove je na tom určite lepšie dobre urobený Matrix, proste technologia mechanickej clony to nedá. Samozrejme matrix a matrix môžu byť dva úplne rozdielne výsledky - počet LED diod ak zostaneme u koncernu napríklad medzi O IV a ako čítam napr. u Tuarega je mám pocit 4-násobný takže presnosť vykreslenia protiidúceho auta a teda osvetlenie zvyšku cesty, kde nikoho neoslňujem je úplne niekde inde. Xenon má jednu výhodu a to že natáča svetelný lúč do zákruty. Preto aj v horskom teréne so zákrutami 180° vždy osvetľuje cestu. Moje AFL tiež lepšie svietili pri jazde v obci - svetlomety boli roztiahnuté a svietili na chodníky, matrixy väčšinou svietia pri nižšej rýchlosti a v obci len ako stretávacie svetlá. LED má len určitý uhol svetla a nedokáže osvetliť výjazd zo zákruty s menším polomerom. Navyše napríklad u môjho predchádzajúceho auta bi-xenon mal ešte zabudovanú H7 ktorá svietila do strán pri prudkých zákrutách (to čo škodovka prisvetľuje akože corner funkciou hmlovky) čo bolo úplne geniálne pri jazde v zákrutách. Čo vie zase matrix je, že prisvieti nielen na pravú krajnicu pri protiidúcom aute, ale aj na ľavú. Takže vidíš napríklad jeleňa pribiehajúceho do cesty z ľavej strany alebo pri predbiehaní osvetlí ľavým svetlometom 100m dopredu krajnicu a je jasné či tam je cyklista v protismere v čiernej bunde bez odrazky alebo nie je. To bi-xenon nevie.
    1 bod
  16. Mě nezávisle dva salóny daly 10% s tím. Že víc teď nejde. Jeden mi k tomu ještě přihodil 10 000 na příslušenství, ale víc jak 10% ne
    1 bod
  17. Po skoro půl roce s IV , musím říct, že za nás spokojenost a uživáme si to. Ano náklady na pořízení vozu jsou vyšší to souhlas, ale za to provozní náklady podstatně nižší. Vím že se mi nikdy tato investice nevrátí, toliko kilometrů nenajedu, ale je to někde jinde. Jednoznačně doporučuji.
    1 bod
  18. A tímto zde debatu o AdBlue končím. Nadále pouze kódování.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...