Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/24/21 ve všech sekcích

  1. Začínám přepočítávat ceny plynu a elektřiny.Zatím to vychází,že je lepší trávit zimu na Maledivách a ještě ušetřím 102 korun😀
    3 body
  2. Před 1/2 rokem jsem málem u AC Jičín koupil OIV v maximální výbavě včetně AGR sedaček a Webasta. Měla najeto 6tis.km a chtěli za ni 760tis.Kč. Teď se ta samá (bez AGR sedaček) prodává za 929tis.Kč No a teď s těma cenama? Teď už nic, ať si to nechají. To už je naprosté bláznovství, co se děje.
    2 body
  3. :-) ses zrovna vyklubal z vejce !!
    1 bod
  4. S největší pravděpodobností dojde u škodovky v listopadu ke změně ceníků, u koncernových sourozenců k navýšení cen již došlo teď v říjnu. Třeba u Golfu variant podle verze v rozmezí + 18 - 23 000,- Kč. Nejlevnější základní verze Life + motorizace 1,0 Tsi / 81kW je za 609 900,- Kč. U Leonu Sportstourer dle výbavového stupně o + 5 000,- (Reference), Style o + 15 000,- a u Xcellence + FR o + 25 000,- Kč. Nejlevněší je verze Reference s motorem 1,0 Tsi / 81 kW je za 524 900,- Kč.
    1 bod
  5. pouze pro bystré zdroj: https://www.tuning-in.cz/skoda-fabia-iii-plaketka-do-zkoseneho-volantu-s-logem.html?utm_source=google_merchant&utm_medium=product&gclid=CjwKCAjw5c6LBhBdEiwAP9ejG07cjGcYUmRhrJ8hFbp6uwPjvNupQqnRfyxAArhaSldOEtjx3VKWsxoCZVMQAvD_BwE#gallery-3
    1 bod
  6. S odpojeným konektorem to nepřebíjí. Jako staré auto, ta se také nepřebíjela.
    1 bod
  7. Jo jo, teploty klesají, takže to bude mít vliv. V techničáku mám uvedený el. dojezd "až" 62 km, prý se to počítá s řidičem 75 kg, což nesplňuji ;-). No chtěl bych vidět ty laboratorní podmínky, při kterých to bylo dosaženo. Ale jo, i s tím 40-ti kilometrovým el. dojezdem to přesně splňuje moje požadavky. Nafťáka bych v dohledné době zlikvidoval (ale proti naftě nic nemám). PS: Ku..a a to ticho při jízdě je boží!!!
    1 bod
  8. Po 14 dnech vypadají zadní dveře takto. Ale chce to gumu po celém oblouku až nahoru, vpravo jsem končil níž a je to špinavé. Jdu koupit černou gumu.
    1 bod
  9. Pro MIB2 ano, ale nepůjde to nainstalovat na MIB1. Lze to různě upravovat, aby to nějakým způsobem šlo, ale nenávratně se tím zničí jednotka. Právě pomocí SW Train se to dá ověřit. Odkaz: https://mibsolution.one/#/1/1 Jmeno: guest Heslo: guest
    1 bod
  10. Jizerky Norimberk noční přejezd, 90% dálnice, tempomat nastavený na 151, cestou dost omezení. Zpátky to bude do kopce, takže asi spotřeba stoupne.
    1 bod
  11. Takže ty jsi taky jezdil s odpojeným konektorem a z ničeho nic ti přestal fungovat posilovač řízení? A jako příčinu této poruchy servis stanovil odpojený konektor? Promiň, ale nevěřím. Dokaž to!
    1 bod
  12. Takže si to shrňme. Když máš zapojený konektor, tak se napětí a kapacita baterie baterie někde u minima, ale k poklesu napětí v palubní síti NEMŮŽE dojít. ale když je konektor odpojený, baterie je nabitá na "plnou" kapacitu a dodává maximální napětí, tak MŮŽE dojít k poklesu napětí?? To mě nějak nejde dohronady, naopak se nebojím říci, že je to přesně naopak. Čím více je baterie nabitá, tím větší proud je schopná dodat.
    1 bod
  13. Řešení problému je jednoduché: zrušit jakoukoliv podporu výrobě elektrické energie z obnovitelných zdrojů a elektromobilům zrušit emisní povolenky základ výroby postavit na jaderné energii pověsit všechny ekoteroristy (Piráti, STAN, Zelení a další) v Bruselu na kandelábry a předtím jim exekučně zabavit veškerý majetek na náhradu škod, které způsobili
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...