Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/05/21 ve všech sekcích
-
Na toto Thomas Schäfer odpověděl že Škoda auto s tím větší problém nemá a minimálně do půlky příštího roku by ani mít neměla. Tedy pokud jsem to z rozhovoru dobře pochopil. https://ct24.ceskatelevize.cz/domaci/3395338-dodavatele-uz-opet-funguji-podnik-krizi-prekona-rika-sef-skody-auto2 body
-
Ano, nezaregistroval, sorry. Vcera jsem si vsiml, ze symbol svetylek je tam navic, kdyz sviti svetlomety. Diky za objasneni.2 body
-
Takže asi první info a zkušenost s dynamickými blinkry ve zpětných zrcátkách po/při dopravní nehodě, alespoň co jsem se kde dočetl. Kolega měl namontovány LED dynamické blinkry ve zpětných zrcátkách (ano měl, už nemá) a při dopravní nehodě přišel o OTP, měl tu smůlu, že do něj nabouralo policejní auto v civilním provedení při zipování. Po nehodě mu policajti ukázali záznam z palubní záznamové kamery, tedy že neměl zapnutý pravý blinkr, když se před ně cpal... no on ho samo sebou zapnutý měl, ale jelikož LED dynamické blinkry ve zpětných zrcátkách nemají vyvedený světlovod do černého rámu zrcátka, není blinkr zezadu a částečně i z boku viditelný. Nyní má kolega blinkry vyměněné za ty původní a současně má problémy i se svojí pojišťovnou, neboť ho policajti za tepla naprášili. Takže toto je tak nějak návaznost na výše uvedené.2 body
-
Poptávka nevyskočila, spíše si myslím, konec roku regulují uměle, co dodají. Blíží se konec roku, elektromobily jedou na plné obrátky ( dle statistik JATO) a sníží koncernový průměr CO2 ...2 body
-
Tady jsem našel nějaké foto na netu - prostě mi ta voda a ty kapky na zadním skle vadili u sedanu. Mám rád naprosto čisté zadní okno. Zastavím za deště a okno celé mokré. Setřu stěračem a super. Ne jako na fotkách zadní sklo celé od vody. Třeba vy bez stěračů vyběhnete z hadrem - utřete a pak stěrač není třeba -)))))))))))2 body
-
1 bod
-
Scala za ty peníze, za které se dnes prodává mi přestává dávat smysl (konkurence dokáže nabídnout víc), o tom menší smysl mi dává auto, které je zvednuté profilem pneumatiky a jinou pružinou, navíc stojí ještě o dalších cca 20-30 tisíc víc... k tomu mám o kus menší auto1 bod
-
U jiných modelů mě zvýšení cen nepřekvapilo, v podstatě k němu došlo logicky, v koncernu už se totiž ceny zvedly v říjnu mj. u VW, či Seatu/Cupry. Ale že se bude zdražovat elektromobil jakožto preferovaný model bych úplně nečekal.1 bod
-
Podle ohlášeného od dnešního dne zdražení u všech modelů. Co jsem zatím zahlédl tak: Fabia Combi +25 000,- Nová Fabia +10 000,- Octavia +25 000,- Kodiaq +45 000,- Superb +45 000,- Enyaq 60,80 +35 000,- Enyaq 80x +25 000,- Kamiq a Scala podle výbavového stupně +3 až 10 tis a změna sériové výbavy u výbavových stupňů Navíc zvýšení cen vybraných prvků mimořádné výbavy u všech modelů, je toho dost. U Fabie by měl být motor 1,5TSI DSG v novém ceníku.1 bod
-
Nový ceník Fabie combi Tour fabia-combi-tour-cenik.pdf navýšení ceny o 25 000,- Kč1 bod
-
ako v prvom rade by sa mali zamysliet, preco ta scala sa nepredava tak ako ma. Ja si myslim, ze dovod je inde ako FL designu. Tu je môj názor v poradí podľa vplyvu 1. kanibalizacia predajom Kamiqa. Proste SUV teraz kraľujú predajnosti. Čo na tom, že je to 2kolka. 2. vysoká cena 3. kolísavá kvalita výroby a spracovania.1 bod
-
Při zběžném pohledu oproti předchozímu ceníku navýšení u všech verzí a motorizací v základní specifikaci o + 25 000,- Kč.1 bod
-
Nový ceník superb-cenik.pdf Při zbežném náhledu - navýšení ceny o 45 000,- Kč u všech verzí a motorizací.1 bod
-
1 bod
-
potvrzuji, po přezutí jsem na tom stejně, BRIDGESTONE POTENZA S001 - 19", auto má najeto 26 tis. km, na zimních najeto s ohledem na coronu max. 25 %, sjeté vnitřky kol, tedy zatím ne na dráty... děs každopádně kolega s Mercedesem CLS, pneu 20", je na to úplně stejně... dle jeho servisu MB je to dáno odklonem kola vs. šířka pneu - smutné, že to inženýři z NDR nějak nevyřešili...1 bod
-
Mám vozidlo sice jen chvíli, ale vidím to dlouhodobě na 10 l/100. Jinak Příbram - Zl +- 150 km/h - 9.1 l/100. Zkoušel jsem po okrskách ze zvědavosti na kolik jsem schopen se dostat na min. spotřebu - 8.3 l /100 (80 - 100 km/h) Po 20 km jsem se na to vykašlal. Podotýkám, že svižnější jízda 12+ l/100. Jinak vozidlo nemá chybu, motor velmi slušný a proto jsem schopen akceptovat i vyšší spotřebu.1 bod
-
S těma kolama souhlas, to je šílený 🤣. Ale zrovna na tvých fotkách je ten případ čistého a správně ošetřeného auta, kdy kapky krásně sklouznou po chvilce jízdy a nijak nebrání ve výhledu. Mnohem horší jsou zanedbaná auta, na kterých se v dešti nedělají kapky, ale takový ten jednolitý mokrý špinavý šlem. Přes ten je pravda vidět hodně špatně.1 bod
-
V pohodě pište si co chcete. Já zadní stěrač určitě vždycky i u liftbacku při 300 000 km jsem ho používal často. Koukám většina je proti hyzdí auto. Za mě super věc -))) Kameru ani couvací senzory jsem na autě neměl - jen výbava základní ambiete. I při předjíždění, nebo když se na mě někdo lepí v dešti je lépe dozadu vidět.1 bod
-
1 bod
-
Snad se nám podaří vychytat všechny "masařky", než skončí záruka a pak honem vyměnit za nový model s novou zárukou na 5 let. To už snad mezitím přestanou blbnout s elektrikou a green dealem. Jinak si karouše necháme do uplného rozpadnutí. :-) Elektriku nechci, to bych musel házet prodlužku z okna na ulici, nedej bože parkovat naproti přes silnici. :-)1 bod
-
To, kde nabidli nejvyssi cenu na ojetinu nema s historii servisu nic spolecneho a s akcnima nabidkama u vubec. Tak to tady laskave nezasirej, ty "nemalo penez".1 bod
-
Ale aj tak mam trocha "vytunenu" verziu... Nepáči sa mi ta modra farba.... Zatiaľ to nechám tak, uvidím časom lebo ten modrý "doplnok" sa dá vypnúť... VID_20201204_133920.mp41 bod
-
1 bod
-
0 bodů