Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/21/21 ve všech sekcích
-
Byla to jedna z prvních věcí, které jsem na OIII dokoupil. Mám všechny čtyři a osobně mi to vzhledově vůbec nevadí. Navíc hlavně vepředu si myslím, že to chrání lak na prazích.1 bod
-
Ten motor nie je ideálny na úplne krátke trasy ani na jazdenie v meste, to je pravda, ale zase na dlhých trasách sa dá dostať ľahkou nohou aj k ôsmim litrom, možno aj menej. Aspoň podľa PP, čo sme boli na skúšobnej jazde s úplne novým autom, podarilo sa nám so spotrebou ku koncu skúšobnej jazdy pohybovať okolo osmičky. Ale beriem, 9 litrov je priemer aj na spritmonitor.de, čo fakt nie je málo. Obzvlášť nie, ak vedľa postavíme najnovšiu Fabiu s moderným 1.0 TSI, alebo 1.5 TSI, takýmto motorom SY nedokáže konkurovať v spotrebe. Ku všetkému je to veľká krabica, bez normálnej aerodynamiky a fyziku jednoducho neoj*beš. Ak porovnáme s rovnako veľkým autom (napr. Karoq), tak rozdiel je cca. 2 litre v prospech koncernu. Stále dosť, ale ak sa pozrieme na Karoqa, tak ten s takýmto motorom v automate stojí okolo 30 tisíc (čo som videl skladové vozidlá), a menší Kamiq ktorý by asi mal byť konkurentom, je od 21.150 € s manuálom v Ambitione (bez elektrického sťahovania všetkých okien!). Pri SY TG Style+ rozdiel 4.460 €, ak porovnáme verzie s automatom, tak dokonca 5.210 €! Z toho sa ten rozdiel v spotrebe dá financovať po dobu 150-200 tisíc km. Budúci svokor ale bude štandardne jazdiť trasy od 25 km vyššie. Ak sa bude na diaľnici trochu krotiť (110-120 km/h), nebude to s tou spotrebou tak hrozné. Ďalšia vez je, že presadá, z starého 1.4 MPI, takže to až tak nepocíti. Už len dúfam, že nebudeme mať skúsenosti, ako tvoja kolegyňa. :-) Ale ak niekto nepotrebuje/nechce SUV, tak i30 1.5 DPi je z finančného hľadiska určite racionálnejšia voľba, o tom ani netreba debatovať.1 bod
-
1 bod
-
Jednoduší způsob, vytáhni relé a udělej můstek na silové kontakty. Stejně to nevytáhneš vše a spíš si zaděláš na další problémy.... jen můj názor1 bod
-
Ono je to s automatem spíš o tom naučit se s ním zacházet. Při normální jízdě jsou reakce DSG bezproblémové, člověk ani nevnímá, že auto řadí s jede si, jak potřebuje. Pokud na to chceš šlápnout a vyrazit třeba při předjíždění, stačí dvakrát ťuknout do pádla pod volantem a DSG podřadí o dva stupně výrazně rychleji, než bys to zvládl s manuálem. S DSG máš takové dva v jednom - dobře fungující automat a zároveň možnost řadit manuálně a to mnohem rychleji než s manuální převodovkou.1 bod
-
1 bod
-
YETI 1.8 TSI 118kW 4x4 2009 SW: 1K0 907 383 F HW: 1K0 907 383 F Kódování: 410D0001000000001 bod
-
1 bod
-
Je to stejné auto, určitě. Popis na zapnutí jsem dával do Scaly. A kdyby náhodou ne, tak stačí zapínat a koukat co se rozsvítí...Pokus - omyl. Taky jsem to tak dělal... Tady je přesný postup pro Scalu: Denní DRL vzadu - jen část na dveřích: 09 centr. elektrika adaptace Leuchte23SL HLC7 Dimming_CD_23 - původně 0, nově 100 Light Function_C_23 původně not active, dát na Daytime running lamps Leuchte24SL HRA69 Dimming_CD_24 původně 0, nově 100 Light Function_C_24 původně not active, dát na Daytime running lamps1 bod
-
Ty senzory jdou vypnout v kódování, takže může být problém tam. Každopádně je to nové auto, takže servis. Zde kolem 0:30 lze vidět odemknutí a zamknutí:1 bod
-
7 koní by jsi asi fakt nepoznal, to větší rozdíl na maximálce u CG udělá když pojedeš proti nebo po větru. To ten krouťák může být daleko zajímavější. Hlavně jeho průběh. Nechal bych si poslat grafy průběhu před a po. P.S. Občas si říkám, že takové TGi s malinkým turbem by bylo naprosto super. Klidně 50 kW, ale aby táhlo odspodu. I teď se s tím dá jezdit velmi svižně, ale za cenu vyšší spotřeby, člověk pak musí motor držet nad 3000 otáčkami. To se pak někdo i diví, jaká to dokáže být motokára.1 bod
-
Diagnostika ukazuje, že plamen zhasne, takže jak jsi psal - buď ucpaný přívod nafty, nebo vzduchu, nebo ucpaná komora. - toto nieje celkom pravda. Cez diagnostiku musis zistit, ci ti zhasne plamen, pretoze naozaj nejde palivo (stava sa, ale sanca je mala), alebo ti zastavi privod paliva automaticky, pretoze snimac plamena nedetekuje plamen. Po case sa stava, ze snimac plamena (1 suciastka a plni dve funkcie, na zaciatku zhavi a potom snima plamen) odide (rozumej skor ako uplynie mu doba zivotnosti) a nieje schopny detekovat plamen aj ked ten hori spravne. Treba sledovat ake hodnoty dava snimac. To kurenie ma svoje rezimy a v kazdom rezime logika ocakava nejake udaje zo snimaca. Mne po nastartovani kurenia, vo faze ked uz zhavic nezhavi a kurenie bezi sebestacne, snimac ukazoval stale mensie a mensie hodnoty az po chvilke boli pod kritickou hodnotou a tak si logika myslela, ze plamen zhasol a tym padom zastavil palivo. Riesil som to vymenu celeho horaku, lebo zial snimac plamena/zhavic sa neda kupit ako samostatny diel. Pripadne este skusit vycistit horak a zhavic, je mozne, ze su zanesene a dava to zle hodnoty.1 bod
-
Nechápu proč si někteří kupují v autech slabé motory a pak je čipuji. Za mně auto dělá autem pořádný motor, pěkná velká kola a max. výbava. Preferuji vše originál a žádné zásahy a tuningy.-1 bodů