Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/11/21 ve všech sekcích

  1. S tou Toyotou máš pravdu, navíc si můžeš u jakéhokoliv uvažovaného nového vozu a u jakéhokoliv jejich autorizovaného autoservisu dopředu vyjet ceny veškerých garanček i s materiálem, oleji, filtry a prací , myslím až do 5-ti let a dopředu výš, kolik tě to bude všechno stát. Základní 3 roční záruku si za celkem malou cenu prodloužíš na 5 let a ještě máš možnost dalších 10 let navíc, ale to již nevím podrobnosti, asi to není ta plná záruka. Škodovka s Karogem úplně rezignovala na takovéto potencionální zákazníky, jako jsou třeba myslivci, lesníci, řemeslníci, co by potřebovali tak trochu i pracovní vůz s pohonem 4x4 co něco v terénu vydrží, nemusí mít zbytečně luxusní výbavu co v tom terénu a na pracovní použití vozu je skoro na nic a pořád se s tím dá o víkendu jet s rodinou na výlet, nebo na dovolenou bez pocitu, že mám socku vůz. Prostě Karoq je dle mne hezký, módní vůz kategorie SUV, co za ty peníze navíc nepřináší až tak nějakou tu přidanou hodnotu oproti jiným vozům.
    2 body
  2. Já bych to také nikdy nekoupil. Před rokem jsem koukal na Active za půl míče, jak vypadá interiér a provedení zdálo se mi to drahé. Z toho auta bych neměl vůbec radost, provedení stejné jako u Fabie. Já chtít nutně SUV šel bych do prvního showroomu H.- Tucson Smart. Umí i manuál a 4x4. Nevídaná kombinace. A ta jejich barva Teal naživo velmi pěkná. Tažné umí i bez přípravy a za směšných 11 tis. Nový Sportage bude cenou velmi zajímavý. Zřejmě tak bude uvažovat více lidí + medializované problémy vyšších verzí MIB3.
    2 body
  3. 1 bod
  4. Upřímně nová Fabia 4 je taková menší Octavia 4. Pokud si ji člověk poskládá s 110 KW motorem, tak to musí být skvělá motokára. Jen škoda, že to nedělají ve verzi RS.
    1 bod
  5. Z JEDNOHO ŠKOLENÍ: Orientační přehled tloušťky laku: do zhruba 60-70µm - lak je příliš tenký (může se vyskytovat na nosných prvcích kde je to v pořádku) 70-160µm - originální lak od160 do 300µm - druhá vrstva laku (oprava laku) více než 300µm - pod lakem se nachází vrstva kitu Jestli nemáš profi měřák,změř si druhé citigo.
    1 bod
  6. Máš pravdu, ale i ten Suzuki S-Cross umí pohon 4x4 s manuálem a to za celkem přijatelných 577.900,- Kč. To Karoq v benzínu a 4x4 je až od 913.900,-Kč a to je setsakra rozdíl! Ano, já vím výbavově a výkonově to je někde výše než Suzuki, ale Škodovka nedává v tomto směru vůbec na výběr z nižších výbav a tak jestli holenku chceš benzín a při tom 4x4, tak si připlať, nebo běž dál. Výbavová a cenová politika Škodovky je u nás pomalu pro stále vyšší a vyšší vrstvy obyvatelstva. No a tak lidi začínají chodit dál a jinde......
    1 bod
  7. Dnes už místo Karoqa bych bral pravděpodobně nové Suzuki S-Cross, kde s motorem 1,4 Boosterjet Hybrid 2WD, s manuálem ve výbavě Premium je cca o 150.000,- Kč levnější než přibližně odpovídající nový Karoq 1.5 Tsi Ambition. Ten S-Cross ještě před modernizací jsem osobně měl půjčený z autosalónu a řeknu vám jede to parádně., ale zpracování má Škodovka lepší. Samozřejmě variabilita konfigurace je u Karoqu rozhodně lepší, než u Japonce, na druhou stranu ta nová maska S-Crossu je již docela hezká, a hlavně 4X4 pohon toho Japonce je oproti Karogu o 250.000,- Kč lacinější a mohu si vybrat jestli manuál, nebo automat. Zase diesel v nabídce Japonce nenajdeme. Každopádně jako dobrá a o dost levnější alternativa ke Škodovce to stojí za posouzení a vyzkoušení. A taky Japonci se zas tak nekradou.... cenik_s-cross.pdf
    1 bod
  8. Jaky kablik? Ted jsem nejak uplne mimo... Kolem baterky jsem nikdy nic nedelal. Pokud myslis SS, tak ten je taky v puvodnim stavu. Vypinam rucne po nastartovani. Jediny kablik, ktery jsem tam pridal, je napajeni kamery od pojistek, aby se zapinala/vypinala s ostatni elektrikou...
    1 bod
  9. No chlapi, na koniec to išlo vymeniť aj cez otvor po priehradke pred spolujazdcom. motorček stál 42 eur a šikovný mechanik to ma vymenené cca hodinku. Zatiaľ všetko funguje.
    1 bod
  10. Ať se na mne nikdo nezlobí, ale chtít přes 1,2M za Karoq už hraničí se zdravým rozumem... Já původně chtěl objednat Kodiaq FL, ale vzhledem k aktuálním cenám a dobám dodání jsem také utekl jinam.
    1 bod
  11. Tohle u celniho skla neplati. Zadna pojistovna v Cesku neuznava proplaceni celniho skla z povinneho ruceni a nutno rict, ze opravnene. Temer vsechny pripady byly stejne podvody. Kdyz si predstavim, ze za mnou nekdo prijde s tim, ze jsem mu kaminkem z meho auta rozbil celni sklo, tak ho stejne poslu do prdele. Jednak se to temer neda dokazat a za druhe je to spis nezavinena shoda nahod nez neco, za co bys mel rucit. Vyhoda extra pojisteni celniho skla u havarijka je, ze skodna udelost nema vliv na malus.
    1 bod
  12. @e1.rozdíl je v tom, že v případě havarijka to jde do malusu. V případě připojištění to do malusu nejde.
    1 bod
  13. Letos v lednu placeno 15.639,- s DPH v autorizáku, sklo vyhřívané, bez kamery.
    1 bod
  14. Carista Pro 6.4 beta-5 Carista Pro 6.4 beta 5.apk
    1 bod
  15. Prázdné blábolení o argumentačních faulech se nijak netýká problému alexgala2 s příliš vysoko svítícíma potkávacíma světlama. O Matrix zde není řeč. Raději znovu, o Matrixech zde není řeč. O Light Assistu, který opravdu fungoval nespolehlivě, už není řeč vůbec. Zbytečný příspěvek zcela mimo téma v obou částech.
    1 bod
  16. A Kubo22 ma TDI, tak tipujem, ze uz dakych 30-40t km najazdenych bude mat. A ked sa to doteraz nerozjazdilo, asi je blbost cakat do dalsich 30t
    1 bod
  17. 7H0 867 299 01C ??
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...