S tou Toyotou máš pravdu, navíc si můžeš u jakéhokoliv uvažovaného nového vozu a u jakéhokoliv jejich autorizovaného autoservisu dopředu vyjet ceny veškerých garanček i s materiálem, oleji, filtry a prací , myslím až do 5-ti let a dopředu výš, kolik tě to bude všechno stát. Základní 3 roční záruku si za celkem malou cenu prodloužíš na 5 let a ještě máš možnost dalších 10 let navíc, ale to již nevím podrobnosti, asi to není ta plná záruka. Škodovka s Karogem úplně rezignovala na takovéto potencionální zákazníky, jako jsou třeba myslivci, lesníci, řemeslníci, co by potřebovali tak trochu i pracovní vůz s pohonem 4x4 co něco v terénu vydrží, nemusí mít zbytečně luxusní výbavu co v tom terénu a na pracovní použití vozu je skoro na nic a pořád se s tím dá o víkendu jet s rodinou na výlet, nebo na dovolenou bez pocitu, že mám socku vůz. Prostě Karoq je dle mne hezký, módní vůz kategorie SUV, co za ty peníze navíc nepřináší až tak nějakou tu přidanou hodnotu oproti jiným vozům.