Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/05/22 ve všech sekcích

  1. Dnes v rychlosti odzkoušeno hlasové ovládání s nastavením "používat bez účtu" a app Google. Ano, potvrzuji, že pak to reaguje i na hlasové pokyny v češtině, což je pro mě super. Já v práci pořád objíždím různý zapadákovy a tam se navigace sakra hodí 😀 @vormen díky !! Ale takto hlasem mi jde vyhledávat jen cíle v mapách. Když kliknu na "telefon" v AA, zobrazí se mi paměť kontaktů v mobilu a když stisknu čudl na MF volantu a řeknu název kontaktu, tak to začne hledat vyslovený výraz v mapách, takže to je na prd. Zkusím si s tím ještě někdy hrát, ale to mi vadí minimálně, protože jsem zvyklý volat přes tlačítko "phone" na IT. Kromě Smartlinku je ještě možnost mirrorlinku, který tuším fungoval ve starších autech kde přes BT šlo vytáčet kontakty hlasem (tedy jestli se nepletu, jsem v tomto opravdu laik). Ale dnes už je mirrorlink vpodst. mrtev, protože je současné mobily nepodporují, co jsem kdesi četl a snad si dobře pamatuji... ☹️
    2 body
  2. Ano, neměl by být žádný problém, protože se jedná také o SKG11. Pak lze na zařízení aktivovat vzhled jako na FL verzi Bude pak po aktualizaci chyba v infotainmentu (diagnostikou) viditelná chyba kvůli SVM - aktualizaci SW (ničemu nevadí)
    1 bod
  3. Vážně myslíš, že i kliková a vačková hřídel je mazána olejovou mlhou?? To se mně zdá až těžko uvěřitelné. Mlhou (rozstřikem) jsou mazány (chlazeny) válce a písty.
    1 bod
  4. Na chytrou hlavu bych nespoléhal víc než na konstruktéry motorů, jak jsem řekl, nejde jen o to že motor nemá filtr pevných částic ale i o tok jakou technologií motor dostává olej na kluzné plochy. Realita je prostě taková že z olejů se specifikací 502 se jemná mlha dělá špatně a proto se nesmí používat v nejnovějších motorech TSI, likviduješ si motor, píšu ti to v dobré víře. Nic nižšího než 504.00 do toho nelij. do OPF verze se leje 508.00 která je nyní v hospodách odsuzovaná.
    1 bod
  5. @SamueLson Odpovím - nedá. Už se to tu řešilo, zejména u modelů RS, aby to zůstávalo v režimu Individual, kvůli vypnutému sportovnímu zvuku, který je zapnutý i ve výchozím režimu Normal.
    1 bod
  6. Nevím, jak u “samosvoru”, ale řeknu jak menim oleje v dsg, Haldex i v diffiku. DSG vždy po 60 000 km (Je tak dáno i výrobcem) BorgVagner (Haldex) po 60 000 km (výrobce říká myslím 120 000 km) Diff po 60 000 km (výrobce říká doživotní náplň) Jezdím s autama často na doraz, ale taky se o ne preventivně starám. Protože z toho koeficientu, ze kterého oni vychází při nastavení intervalu nikdo moc nepočítal, ze některá auta mohou pracovat i v docela jiném rezimu zatížení/zacházení. VAQ u Tvého auta je v podstatě ekvivalentem elektrohydrauliky BorgWagner 5 generace mezi předními koly. Čerpadlo vytvářející tlak na lamely umístěné v náboji spojky. Předpokládám zdravým rozumem, ze interval bude 120 000 km. Ale jak píšu, když tomu budeš dávat, dělej po půlce a mas klid. Výměna stojí par korun.
    1 bod
  7. A podle čeho si usuzoval, že byl ve stavu švýcarských hodinek? To si motor viděl zevnitř, že neměl vyběhané válce, opotřebené písty, volný lágry? To že jel nic nevypovídá o jeho stavu. To, že si nespotřeboval celý litr oleje k uvěření rozhodně je, když si měnil co 12 tis km. To motoru ke spotřebě běžně stačí olej, který je na měrce od max do min. Každý motor žere olej z podstaty svého fungování. Některý více a znatelně, některý méně a neznatelně. Akorát se to spíš projeví při prodloužených intervalech výměny, což nebyl tvůj případ. Celkově bych řekl že je to hodně individuální, a to co se zdá býti nejlepší pro tebe, neplatí pro druhého. To, že dnešní motory žerou olej hlavně proto, že je řídký, je nesmysl. Ve světe motorů najeli v Rapidu 1.0 TSI 100.000 km na 0w-20 s výměnou po 30 tis a nedolévali ani jednou. Ani zde na foru jsem ještě nečetl reálnou zkušenost majitele, že by se mu tak dělo (u tohoto motoru). Mě po 25 tis na tento olej taky na rysce neubývá. Samozřejmě, těch příspěvků hospodských inženýrů, jak to zaručeně takhle řídký olej brát bude, těch je hodně všude. Asi jako když tyhle motory začínali, že se nedožijí 100.000 km, a ejhle, realita je diametrálně jiná, ale to už je OT. (OT: Jinak jsou skutečně zde na fóru případy, kdy nové 2.0 TDI v O4 berou olej, uživatele dolévali i 2,5 litru během prvních 12 tis km, informace ohledně kompletní výměny oleje za 30 tis km postupným doléváním, jak uvedl @OpelInsi je podložená)
    1 bod
  8. vôbec nechci rejt, ale použít slovní spojení "mnou ověřený fakt" bych si troufnul pokud bych najezdil tťeba 200 000 km s jedním typem oleje a pak motor rozebral a skontroloval třeba na opotřebení a korozi. Vyčtení z odborné literatury je přesně jak sám píšeš 1000 lidí 1001 názorů. Výměna po roku je určitě dobře, výměna po 12000 km (proč zrovna 12t a ne třeba 10 nebo 15 netuším) mi přijde nesmysl. To bych nic jiného nedělal než jezdil do servisu. Navíc u VW/Skoda motorů je tak vysoká spotřeba oleje oproti konkurenci že za 30 000 km je olej minimálně jednou vyměněn.
    1 bod
  9. Tady 4x kapsa + box mezi sedadly+boční strany kastlíku pod vypínačem světel+1x bok schránky před spolujezdcem , proto je toho tolik. Pár videi instalací přímo výrobce - https://www.youtube.com/channel/UCpXDNcvzXde8XuuXJd8Ufnw Karoqa tam zrovna nelepí.
    1 bod
  10. Pokud vím, tak nikdy se na update portálu neobjevila aktualizace infotainmentu pro MIB2. Každopádně nejnovější verze pro Columbus MIB2 je MHI2_ER_SKG11_K3343_MU1433 a pro MIB2.5 je MHI2_ER_SKG13_P4526_MU1440
    1 bod
  11. Nalej si to co máš nastudováno a je dle tebe nejlepší. Názorů jsem tady četl taky stovky od r 2009 co sem lezu. Do svých aut dávám olej od mušle předepsané VW normy cca 13 let, vědu z toho nedělám a F1, O1 i Rapid jezdí. V nouzi jsem dal to co bylo po ruce.
    1 bod
  12. Baterie vyměněna a vše ok. Potvrzuji, že odpojení baterie neovlivní naprosto nic. Ještě jednou díky.
    1 bod
  13. Souhlas s @Mikoho - origo po úpravě jde bez problémů funguje a esteticky je to hezčí. Tohle na mě působí jako: "...hele je to moc dlouhý, tak to nahoře zlomíme a dáme tam pořádný vruty, aby to všude drželo..."
    1 bod
  14. Neriesil niekto z vas problem na 2018+, ze pri nakodovani start stop na 12V nasledne vyhadzuje chyby na diagnostike? Napr. pod adresou 5: 65794 Function Restricted due to Insufficient Voltage alebo pod adresou 8: 1048835 - Functionality limited due to Engine Control Module
    1 bod
  15. Octavia III => Výměna oleje uzávěrky diferenciálu přední nápravy (převodovka s motorem CHHA, DLBA) - jen u vozů s pr. číslem 1Y2 => každé 3 roky. Lze tedy čekat, že to u OIV bude obdobné, nicméně to jistě bude uvedeno v příslušné dílenské příručce. Nevím proč sem píšeš o DSG, Haldexu a diferenciálu, na který se nikdo neptal, téma má snad jednoznačné zadání...
    -1 bodů
  16. Tak ještě jednou a naposled, téma je o VAQ, ne o DSG, ani ničem jiném. Žádné další debaty o čemkoliv jiném sem nepatří, viz pravidla fora.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...