Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/23/22 ve všech sekcích
-
4 body
-
Sraz se myslím vydařil, díky za organizaci. Sice se nám tam vecpal někdo s bílím Golfem a potom nemohl ani vyjet z parkovacího místa, ale auto je to hezké a majitel příjemný, tak jsme ho nakonec i vytlačili :)3 body
-
3 body
-
2 body
-
Pokud vše dopadne a já už budu mít začátkem února zpět auto (klep klep), tak ten víkend 19. a 20. pravděpodobně nebudu moct. Jako za mě to klidně může být i neděle, tak 27. v neděli klidně může být, pokud Honza pracuje jen v sobotu ten víkend.1 bod
-
Nejde jenom o ceny ale i nabízené konfigurace. Pohon 4x4 je u Karoqu pouze s automatem a nejvýkonějšími motory, a všechno ostatní je pouze 2WD, což je v případě SUV docela problém. Konkurence je nejen cenově dostupnější, ale 4x4 nabízí už od středu nabídky.1 bod
-
Nelze. U Audi totiž virtuální cockpit, co tohle dokáže zobrazit, tak to není obyčejný VC, jak ho známe my. Jedná se o sekundární displej, který je vložen ve VC a ten je napojen koaxiálem přímo do jednotky infotainmentu. Toto na našich autech s našimi VC nikdy zprovoznit nepůjde. Tzn. že ten AUDI VC, který tohle umí, tak má konektor na CANy a další kabely, pak MOST a koaxial. Naše mají jen CANy a další kabely + MOST.1 bod
-
Carista Pro 6.4 beta_10 What’s New: – More live data for older VW/Audi/Seat/Skoda models. – Bug fixes. • Paid functions are open • Blocked collection of analytics, statistics • Unlinked from Google services • Cleaned and optimized resources • Disabled sending data to developers • Check for updates is disabled Carista Pro 6.4 beta_10.apk1 bod
-
Osobně si myslím, že je to skoro jedno, ten tester znám, párkrát mi ho půjčil švagr, je to opravdu jen orientační tester ( o tom svědčí i to nastavení jmenovitého výkonu po 25 A), navíc je to tzv. bezzátěžový, který měří jen napětí a nějaký ten současně možný výkon baterie. Skutečný stav baterie z něj stejně těžko poznáme, na to jsou určeny profesionální přístroje, které měří více veličin. Pokud se chceme trochu více dozvědět jak si opravdu baterie na tom stojí (ale pořád tak nějak laicky), tak bychom museli baterii testovat na zátěžových testerech, ale u toho dochází k rychlému poklesu napětí baterie a tak se musí baterie po tomto testu ihned zase přiměřeně dobít. Pro dobrý pocit, že baterii tak nějak kontroluji a možná lépe udržuji co se týče životnosti, je i ten tester CTEK dobrý. Bohužel výdrž dnešních akumulátorů je spíše více odvislá od spoustu těžko ovlivnitelných faktorů, tj. třeba tzv. inteligentní dobíjecí systémy a jejich nastavení, potom a to dle mne hlavní, je kvalita výroby a dodávky současných akumulátorů, což není v různých fórech ani zmiňováno ( zde se spíše přeme o tom jestli ten systém S/S a inteligentní dobíjení je to, co nám většinově odrovnává baterie). Ale jak tak sám delší dobu sleduji, tak to není žádná malichernost, ale problém výrobců baterií, kteří asi ani sami nechtějí tohle řešit a spíše jim vyhovuje ten všeobecně rozšířený názor, že za dnešní, často nižší životnost baterií může jen opatření v zavádění S/S systémů a taky spousty přidaných tzv. komfortních prvků automobilu, které jsou náročnější na životnost a výkon baterií. Laik se relevantní informace o kvalitě dnešních nových akumulátorů moc nedozví, při případné návštěvě prodejny s bateriemi, nebo v servisu Vám nic moc nepoví (pokud se s nimi dobře neznáte), tlak výrobců baterií na ně je enormní a výrobci si tento lukrativní kšeft hodně chrání.....1 bod
-
1 bod
-
Ahoj prepáč, nevidel som, že na mňa niekto reaguje. Ojničné skrutky som dával FEBI. Sú úplne rovnaké ako OEM len oveľa lacnejšie. Tam je to ale trošku zložitejšie, lebo je tuším niekoľko rozmerov ojničných skrutiek. Ja som mal tie, ktoré má aj 1.6 ka mpi z felicie. Ani partslink podľa vin neukázal, čo tam ide. Musel som to najprv rozobrať a pomerať skrutky. EDIT:// Rozhodol som sa sem postnúť zopár fotiek z mojej GO možno to niekomu pomôže pri predstave, čo to obnáša. Po demontáži ventilového veka ma čakalo toto. Jednoznačne predch. majiteľ pravidelne menil olej :) (irony off). Po demontáži hlavy na mňa konečne pozerali tie nešťastné piesty. Všetko som sa snažil, čo najlepšie očistiť od karbónových usadenín. Používal som čistič na motory, ktorý nereaguje zle na hliník, ultrazvuk, čistič na EGR a klapky. Ten sa mi fakt osvedčil pri čistení olejových kanálikov v otvoroch pre hydroštely. Poskladané veko hlavy: Ukážka, čo dokáže ultrazvuk: V ultrazvuku som očistil aj ojnice: Organizácia dielov je dôležitá: Hlavu som dal samozrejme zrovnať, nemá zmysel to pri takejto oprave riskovať: Zabrúsenie ventilov: Sacie ventily som dával nové bola na nich neskutočná vrstva neviem čoho nešlo to nijak očistiť a tlačil ma čas. Test tesnosti: Pretesnil som saj sanie. Ja som mal hliníkové (74 KW): Snímač nasávaného tlaku a teploty vzduchu vyzeral takto :) : Skladanie: Niektoré fotky majú zlú orientáciu. Všetky som pred uploadom otočil, ale toto fórum má svoju hlavu ? Zhrnutie: Fotky sú fakt amatérske a narýchlo. Nefotil som to s úmyslom to niekomu prezentovať, len tak kamarátom do chatu počas práce :) Celkovo som menil: Ojničné ložiská (Kolbenschmidt) Piesty s krúžkami (Kolbenschmidt) Zdvihátka s vahadielkami (Inna) Tesnenie pod hlavou (inak to asi nejde ? :D) elring Všetky tesnenia na potrubí EGR (origo) Sacie ventily (nepamätám si značku, tuším EngineTeam) Ojničné skrutky (Febi) Skrutky hlavy (Elring) Snímač tlaku a teploty nasávaného vzduchu Zapaľovacia cievka (pri demontáži som zistil, že je otvorená ako žena pred pôrodom :D)1 bod
-
Hm, to by možná i dávalo smysl 😐 Protože zatím všichni, co psali, že verzi 1889 mají, tak mají zároveň "čerstvě" vyrobená auta. Když jsem se nedávno díval na britské forum, tak jsem tam pro změnu o verzi 1889 nenašel vůbec nic, což je taky zajímavé, na druhou stranu, pokud je ta verze už opravdu odladěná a lidé jsou s ní spokojení, tak většinou nemají potřebu sdílet své pocity na foru (pokud tedy neměli předchozí špatnou zkušenost, kterou upgrade na 1889 změnil).1 bod
-
Čau chlapi, jak se máte? Neuděláme něco v únoru? Teď jsem v karanténě, ale koncem února už bych mohl mít za sebou i zmeškané návštěvy, takže bych mohl dát sraz...1 bod
-
Ja si Start-Stop Memory Module udelal sam podle navodu zde: https://www.nicomania.de/auto/start-stop-automatik-deaktivieren# SSMM mame v aute jiste pres tri roky a uz ani nevim, ze ma auto neco jako otravne S/S. Pokud nekde popojizdim v kolone a chci si S/S zapnout, tak si jej proste zapnu. Ale 99% casu je deaktivovany. Principialne a vyrobne je to velmi jednoduche. Kdo si dokaze naprogramovat ATtiny85, je schopen si udelat SSMM za par korun. Samozrejme reseni z Ali s protikusy konektoru je plug-n-play. Ale pozor. Pokud je to vybava Style a nizsi, neni v levem konektoru spinane napajeni a musi se pouzit dvojity kabel od Cina a brat napajeni z prave rady nebo konektoru rucni brzdy. A samozrejme nevim co by tam musel nekdo udelat za hloupost, aby to neco zapalilo. Podle mne je to povidacka typu JPP (jedna pani povidala).1 bod
-
1 bod
-
Jak to může vypadat, když automobilka chce (a musí?) prodávat elektromobily, ale hodně lidi má opačné mínění. Nějak to u VW AG s těmi plánovanými počty prodaných ID3 a ID 4 nejde? https://www.autoforum.cz/predstaveni/vw-zjistil-ze-jen-drahymi-elektromobily-to-nepujde-do-prodeje-vraci-davno-vyrazeny-model/1 bod
-
Mě by třeba poutko v ničem nevadilo. Víc mě mrzí, že s FL u béžového interiéru zrušili béžové pásy. Ty mi tam v před-fl seděly lépe.1 bod
-
ACT, neni nic noveho, bezne je u motorizace 1,4 TSI treba u Superbu III. Nebo i Kodiaq 1.4 TSI v urcite motorove dispozici toto ma Ze auto jede na dva valce bezny uzivatel nepozna. Pozna to, leda kdyz si precte na displey maxidotu, ze auto jede na ,,2-valcovy rezim"-1 bodů