Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/27/22 ve všech sekcích

  1. Zvuk výfuku edice RS 120 let Motorsport. Za mě docela dobrý.
    2 body
  2. @TOMUS https://youtu.be/SusfOSd9nGI
    2 body
  3. Keras> TZ sem nepatří, ale kdysi panovaly chyméry, že je montáž podmíněna jiným chladičem, altíkem, brzdama atd. Teď to úplně zkomplikovali zápisem hmotností v TP a podmiňují právě úpravama s teplotní bilancí, aktivními žaluziemi aj. Jinak clona Heko co mám přes 10 let je jen lehce poškrábaná, zažila toho hodně a nepraskla.
    2 body
  4. @marian.marcinSorry, ale tohle mi taky jako olejové čerpadlo nepřijde jako že vůbec, na to jsou ty rázy dost velké, proto bych s tím rozhodně někam zajel, ať se na to podívají. Takhle zdravý motor nezní a už vůbec bych to neignoroval... potom by třeba taky mohl dopadnout jako já že...
    2 body
  5. Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Elektrika a schémy: S0066430015-Základní výbava (8T0) (8T2) (8T6) (8T9) (1MM) (1MA) (2FS) (2PK) (2PV) (2ZA) (AW5) Karoséria: D4B8091482E-Opravy karosérie.pdf D4B8091E476-Opravy karosérie.pdf S0051870015-Opravy karosérie - Montážní práce na karosérii.pdf Podvozok: D4B8090F114-Kola, pneumatiky.pdf D4B80903260-Brzdové_systémy.pdf Prenos sily: D4B80513DFA-Prevodovka 02S.pdf D4B80513E0E-Prevodovka 0AJ.pdf D4B809032B4-Palivový systém - zázehové motory.pdf D4B809032C4-Palivový systém - vznetové motory.pdf D4B809032B5-Motor 1.0 70-85 kW TSI.pdf D4B809032C5-Motor 1.6 85 kW TDI CR.pdf Topenie, vetranie a klimatizácia: D4B8090B8DD-Topení - Klimatizace.pdf D4B806338AC-Klimatizace s chladicím prostredkem R1234yf.pdf S0051890015-Klimatizace s chladicím prostredkem R134a.pdf Vlastná diagnostika: D4B8090B963-Komunikace.pdf S0051880015-Elektrická zarízení - vseobecné informace.pdf
    1 bod
  6. Je to uvedeno až v návodu 7/2020 Jestli je to ta první série bez Laury nebo hodiny na Virtual, full Kessy mít to nemusí. Ten začátek výroby se moc nepovedl.
    1 bod
  7. Nemam Scalu, no stale nieco vymyslam, hladam a spekulujem. Vacsina uz je spisana na webe, asi 7 veci rozrobenych aspon v stadiu hkadania materialu. Mat trosku viac financii, uz su na/v/pod/vedla auta...
    1 bod
  8. Já jsem to vyřešil arduino modulem. Vyčítá mi přes VGATE aktuální data o DPF a při vypalování se rozbliká displej s nápisem, že regeneruje. Ještě to hodím do nějaké krabičky a hotovo. Na mobilu je to fajn, ale zapínat pokaždé apku je opruz. Video jak monitor DPF vypadá
    1 bod
  9. Na světě není nic, co by nevyřešila izolepa.
    1 bod
  10. No tak jestli je ve hře i Karoq, tak to je jiná. Neváhal bych a šel do nej. Je to zase o kus lepší auto. Když koupíš Karoqa, tak určitě nebudeš litovat, ze si nevzal Kamiqa. Opačné by to nastat rozhodne mohlo.
    1 bod
  11. No Kamici nemají svoji hospodu. A Peugeota jsem dnes definitivně zrušil. Zítra jdeme opět do autosalonu , ještě se mrknem na Karoqa s motorem 1.5. Pak napíšu.
    1 bod
  12. Ano, dízl je daleko účinnější než benzín a produkuje méně zbytkového tepla. Jenže csabac si stále myslí, že el. příhřev rychlejc ohřeje motor. Stokrát jsem mu psal, že to s vodou a teplotou motoru nemá nic společného, ale on si tvrdí svoje.
    1 bod
  13. Vždycky tady psali že nafťáky že právě samy o sobě moc tepla neprodukují 😀, proto ty příhřevy všude včetně sedáků atd. Specifika TZ sem netahej, udělali z toho hroznou vědu nejen zkrz emise, ale i to teplo. Tečka.
    1 bod
  14. To keras. Já to myslel tak že pokud pojedu s promrzlým motorem tak než se zahřeje neletím 100 ap.
    1 bod
  15. A čo tak v zime prestať jazdiť? :) Auto zostane čisté, bez soli, bez kamienkov, netreba zahrievať motor, :) to len tak pre psinu:)
    1 bod
  16. Keras> přesně tak, o výrobě deklu na spodek jsem taky dříve uvažoval, ale už jezdím málo tak jsem to vypustil. Myslím že se u F2 podle fotek prodávala spodní Heko se děma otvory, asi aby to úplně neudusili 😀. A ten ledový vzduch taky pobavil 🤣.
    1 bod
  17. Jo bene, je to sranda. Aspoň to tu nespí 😀 Edit: Jasně. Máme nové sociální přískoky a člověk to šperkuje a vymejšlí pí*oviny. Už mám novou masku, haubnu, plasty... tak mě to zas baví😀 Stejně to zevšední. Ale čím se má člověk bavit?🤣
    1 bod
  18. Keras> taková bouře o kousku plastu 🤣 byla na fóru u každého nového modelu
    1 bod
  19. Pěkná diskuse o kousku plastu 😀 JJ sůl, kamínky. Spodek možná nechám i přes léto, uvidím. Karle "Pokud jezdím krátký trasy se studeným motorem tak nejedu rychle aby ledový vzduch tolik chladil motor"... Docela sranda🤣🤣🤣 "Věřím jen své statistice kterou si sfalšuji sám..." Má měření jednoznačně ukazují, že clona význam má.
    1 bod
  20. Ja si felektory neviem vynachváliť. V daždi, v horku cez leto nechať pootvorené okno v práci na parkovisku a vetrať. Cez zimu keď sadne do auta viacej ľudí a sneží, prší tak sa nerosia okná. A mnoho iných situácii kedy sa to osvedčilo. Super vec. A k tej priehľadnosti, žiadny problém (viď foto), to by som musel mať problém aj so slnečnými okuliarmi. Ale tak každého vec. Píšem to len ako protiváhu preto (+foto) nech zlé skúsenosti jedného neznamenajú jednoznačné odsúdenie deflektorov.
    1 bod
  21. Tak, tak...budík ukazuje akurát tak 50, 90, 120 stupňov. Je to to isté ako modrá kontrolka na Rapidke, alebo Fabii. Modrá 50, nesvieti 90, červená 120. :)
    1 bod
  22. Voda na 90° za 2-3 km určitě nebude, ale ručička 90° už ukazovat může. V dnešních autech už je teplota vody udávána pouze orientačně a neodpovídá tomu, co se zobrazuje na budíku. V momentě, kdy ručička ukáže 90°, reálně má voda minimálně o 20-30° méně.
    1 bod
  23. Vzal bych rozhodně Kamiqa. Máme jednoho v rodině a nově jsem nafasoval i služebního a líbí se mi. Motor jsi rozhodnutý pro 1.5, nebo zvažuješ i 1.0? Nenastane moc situací, kdy využiješ to, co přináší 1.5 navíc oproti 1.0. Ten rozdíl není překvapivě tak velký, jak se na papíře může zdát. Pokud větší motor není vyloženě podmínkou, osobně bych šel do 1.0. Bude mít menší spotřebu a u 1.5 manuálu jsem opakovaně zaznamenal problémy s převodovkou - naštěstí mění na záruku. A ještě má vypínání 2 válců, což se zatím jeví jako bezvadný systém, ale furt je to potenciální riziko navíc. Co se spotřeby týče, rozhodně se postupně snižuje během zajíždění motoru, osobně si myslím, že se spotřeba ustaluje vždy prvních 10 tis km, nebo i po první výměně oleje. P.S.: Upřímně nevím, proč ale řešíme Kamiqa sekci Karoq. Možná by to admin mohl přesunout hromadně tam, kam to patří.
    1 bod
  24. Předpokládám, že měření nebude dle orientačního ukazatele teploty vody na přístrojové desce.
    1 bod
  25. Úplně to není vidět celé, ale pro představu +/- by to mohlo stačit.
    1 bod
  26. Také mluvím o oleji, samozřejmě. Je to celé nějaké zmatené Scalo2021. Pokud bys měl za 2-3km vodu na 90°C, tak mi neříkej, že za 30km se olej ani nedostane přes 84°C. Jen cituji Tvé hodnoty... Tady je něco hodně mimo🤣 Chápu, že olej a voda (primární a sekund. oběh) je rozdíl, ale ty teploty a kilometry mi moc nesedí.
    1 bod
  27. no bude třeba synka naučit po-našymu,bo tu kraj razovity.no ni??
    1 bod
  28. Nějakej šroub by mě v kufru sral. To jo. Ale mít to jako rolse nikdy nebudeme. Nejsem takovej blázen abych poslouchal co kde vrzne😀 Navíc když se pustí trochu rádio... Už jsem si asi zvykl i na tu cvakací sedačku. V létě na to mrknu. Teď je kosa. Přijde mi tahle diskuse už trochu ujetá. Sorry😀 Jo už mám namontovanej dsp zesík. To je paráda!!! Nějaký vrznutí je nula nula nic. Hoši to je mazec! Přidám to do audia, časem...
    1 bod
  29. Zalezi co je hezci v ocich tvoji zeny, aby jsi to pak nemel roky na taliri:).
    1 bod
  30. Mám v autě a nestěžuji si. Ochrana hran dveří (přední i zadní) fungují jak mají.
    1 bod
  31. Fungují vám aplikace, které jsou v infotainmentu, viz obrázky? Mně v infotainmentu nefungují "Zprávy" a "Kalendář", ač je mám, jak je vidět z obrázku, zaplacené. "Počasí" a "Traffication" fungují. Je to pro mne záhada. Jaký mám HW a SW je uvedeno v mém podpisu.
    1 bod
  32. Ak má vyť tento modul určený ako prehrávač z telefónu, tak áno. AK to má byť BT z telefónu na telefonovanie, tak nie. Ja som mal v Rapidke Swing a vymenil som ho za Amundsen+ s BT, bol tam aj vstup na Jack, okrem toho aj SD karta.
    1 bod
  33. 2 roky max. a vyměnit. Těch +-30 kaček je nic😉 Za to pohodlí s kessy👍 Aspoň, že to auto připomene!!! Když změříte VA char. nabonzované baterky, tak ještě tak špatná není. Ono se to jistí no.
    1 bod
  34. Traffication je v této podobě polotovar. Další aplikace Zprávy vůbec nefungují. Funguje aplikace Počasí. Tam využívám hlavně radar oblačnosti (déšť, sněžení), jinak moc ne. Ještě k tomu označování místa. To asi funguje tak, jako u TomToma. Čeká se na více označení od řidičů (nevím však jaký je počet) a pak se to zveřejní. Shrnuto: krásný display, avšak obsah a jeho fungování je katastrofální. Snad ŠA na tom SW v krátké době zapracují.
    1 bod
  35. Mne to pomohlo, keď som nemal kľúča od auta a potreboval som odomknúť a zavrieť auto. Alebo, som videl spotreby všetky, ale aj kde auto je, teda predpokladám, že by som videl kde je ak by ho ukradli. Tiež údaje kedy mám ísť do servisu a kontakt na môj servis. Samozrejme údaje o oknách a dverách.
    1 bod
  36. Tu věčně nenáviděnou clonu provozuji cca 10 let na O1 Tour benzín k max spokojenosti. Za extrémních teplot pod -20° paráda. V zimě jsem jezdil pravidelně 300km nejen po D1 a motor nebyl ani zasraný od solanky. Druhou zimu mám clonu i na Rapidovi 1.0 2019, kde el. příhřev asi je, jinak si nedovedu vysvětlit rychlé rozmrazení a odmlžení skla. Koncem loňské zimy jsem jel 15km s Rapiem na výměnu oleje při -10°. Kroužil jsem hodně dlouho kolem servisu, abych dostal olej aspoň na 80°, bez clony bych tam kroužil ještě dnes 😀. Auto šlo hned na zvedák a byl jsem u toho. Za mě clona 👍.
    1 bod
  37. Ne to nejsou, ale proč to jednou za rok nezkusit. Já to sem vložil pouze jako zajímavost.
    1 bod
  38. Drží to v Polu otáčky 1000 i po stažení kolečka teploty třeba na půlku (analogicky již vytopené auto v Climatronicu), klesnou až po vypnutí topení nebo nastavení minimální teploty, občas po prošlápnutí plynu. V tom Polu jsem si myslel, že je tam PTC (přídavný topný element), ale rychlost topení tomu neodpovídá (ve srovnání s TDI tímto vybaveným). Zatím jsem byl líny se podívat na pojistky. jestli tam to PTC není. Třeba u SII 2.0 TDI nebo Tiguana TDI když jsou otáčky zvýšené z důvdu regenerace DPF, tak po jejím skončením taky drží ještě nějaký čas a po prošlápnutí plynu spadnou. A třeba PTC si u nafty pomáhá i u zdánlivě zahřátého motoru.
    1 bod
  39. kokta7: Jsme ale v roce 2014. Ještě poberu, že u elegance nejsou v základu alespoň xenony bez ledek, ale u Scoutu, kterýho považuji za jednu z "vrcholných" výbav, absenci xenonů absolutně nechápu - nejen, že je to bez nich hnusný, ale jak jsem již řekl, u tak drahýho auta mi to prostě vadí a je to pro mě pomyslná rána po pas. Oželím všelijaký serepetičky, co jsou normálně za příplatek, ale nevím, jak ostatní, ale mě absence xenonů a zadních ledek zklamala...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...