Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/28/22 ve všech sekcích
-
Už také žijeme v roce 2021 :) Zatím jen první testy, kdyby měl někdo problém s párováním, je třeba odpojit ostatní BT zařízení pro 1. spárování potom již připojení proběhlo OK (resp zatím testován jen 2x, kdyby došlo ke změně dám vědět). Co se týče rychlosti AA, nepozoruji rozdíl proti propojení kabelem a AA Wireles.5 bodů
-
Tak kluci, a je objednáno, Karoq style, černé barvy, 1,5 TSI , 110 kW , manuál, face lift. Termín dodání cca červen , červenec.2 body
-
Já je mám, měl jsem je v před-FL a jsem moc rád, že tam jsou. Pomáhají. Ocenil bych je i v zadních dveřích.2 body
-
Csabac. Nic nepřekrucuju. Jen si vzpomeň jak si tvrdil, že s el. příhřevem se Ti rychlejc ohřeje motor... Jenže to je pí*ovina😀 Psal jsem ti stokrát, že když je el. spirála zapnutá stejně se z primárního okruhu radiátor v kabině zahřívá. Tvoje měření je špatné. Ale je to furt dokola, prď na to. Každý si stejně bude tvrdit svoje. Dyť je to jedno😀2 body
-
2 body
-
Našiel som tu na fóre nejaký sumár o princípe PTC. Toto sa tu často rieši pri každom modely Škodovky od nepamäti. V odkaze priamo tu.1 bod
-
Stačí bohatě. El. spirála má pojistky 3x40A. Určitě má spirála přes 1kW. Někde jsem viděl kolik přesně má výkon, ale nemůžu to najít. Buď 1 nebo 1,5kW. (běžně si spirála vezme více jak 0,5L/100km)1 bod
-
Na nemeckom fóre píšu: Verzia 1889 je pre sériovú výrobu od kW 50/21. Tí, ktorí majú momentálne 1803 - 1810, nakoniec dostanú 1886. Viac bohužiaľ neviem.1 bod
-
Určitě se voda do radiátoru v kabině žádným ventilem neovládá teče tam pořád i když je motor studený i když není, jediný důvod proč by se voda v motoru měla ohřívat při spuštěném elektrickém topení je, že odebírá 1kW z alternátoru, který pak výrazně zatěžuje motor a ten se pak samozřejmě rychleji ohřívá, jiný důvod nevidím. Určitě kdyby zkusil změřit rychlost ohřátí vody při sepnutém vyhřívání zrcátek a oken, tak ten čas bude taky lepší. U některých TSI byla spirála do vody jako reákce na problém pronikání benzínu do oleje při neohřátém motoru. Jsou to poslední generace řetězových 1,2/1,4 TSI, pak EA211 už ohřívají vodu v uzavřeném okruhu přes chlazení plynů a motor se tak ohřívá velmi rychle i bez přídavného ohřevu vody a tudíž ho zase už nemají. EA211 když jsi prase ti ohřeje vodu na 90 stupňů po ujetí 1km do mírného kopce. Spousta lidí si stěžuje že měření teploty vody je u EA211 nepřesné, ale to vůbec není pravda, přesné je poměrně dost, jen teplota vody u studeného motoru při zátěži může vyletět na 90 stupňů i když oleje ještě ani neukazuje teplotu... tak to prostě je.1 bod
-
Ja to hodnotim 2,0 TDI bez EVO a bez aku skiel vs 2,0 TDI s EVO a s aku sklami. Rozdiel tam je, ale nie som isty, co to nie je tym EVO. Takze som asi moc nepomohol 😉1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
V 2015 dizlovej som ich nemal,v 2019tke benzinovej ich mam.Ten rozdiel v motore to moze skreslovat,ale mne sa zda ten rozdiel s akustickymi skutocne vnimatelny.1 bod
-
Taky myslím, že voda poteče radiátorem furt, ventil opustily už felicie. Ty teplotní skoky termostatu asi taky nebudou nijak divoké.1 bod
-
Přijde mi že se tu každý bavíte o jiné věci. Jeden se tu baví o spirále na ohřev vody pro motor, které mají některé motorizaci (některé verze řetězových TSI a starší CRka první generace), které se pomalu ohřívají a spíná při teplotě pod 5 stupňů a druhý se tu baví o elektrickém přídavném kabinovém topení, kterým je vybavena většina jednotek VW climatronic.... V každém případě druhá varianta nemá na ohřev motoru absolutně žádný vliv, protože je to čistě elektrické těleso, kterým neprochází voda :-), prostě přímotop, na který fouká studený vzduch z vodního výměníku, ze kterého se teplo/chlad odebírá tak jako tak. Osobně si myslím že csabac má auto kde má oboje tyto zařízení a proto se mu zdá že se při sepnutém topení ohřívá motor rychleji, protože kupodivu ta spirála ve vodě pro ohřev motoru je aktivací vázána na zapnuté topení a teplotou pod 5 stupňů... A to pak je opravdu rozdíl zásadní, motor s přídavným ohřevem vody se při správné funkci ohřeje mnohem mnohem rychleji na 70 stupňů.1 bod
-
1 bod
-
Amundsen podporuje KA2, teda high verziu kamery. Swing/Swing+ v F3 iba KA1, low verzia. Bolero ako ktore, zavisi od cisla dielu, bud je to KA1 alebo KA2 Na vyhrev volantu potrebujem iny volat a na to nemam. Line asssist a citanie znaciek F3 nikdy nemala, ani vyhrev celneho skla. BSD a RTA mam, senzory predok+zadok tiez. Na bocne by som potreboval novy zadny naraznik alebo zaslepit strednu dieru a navrtat 2 namjesto toho, lebo 11K jednotka snad neexistuje, vsetko len 12K1 bod
-
Tak bych to drama uzavřel. Jestli je 80% masky plné tak se s clonou v zimním období zásadně nic negativního nestane. Pozitiva nechť si každý pro sebe vybere sám.1 bod
-
Ono ty informace z některých servisů, nebo dokonce i ŠA infolinky je potřeba brát s hodně velkou rezervou. Kolikrát nevědí jaký správný olej patří do konkrétního motoru, natož aby věděli přesně něco ohledně SW v nových autech.1 bod
-
@wirerta couvací kamera, high, víš jistě, že ji budeš mít jak zapojit? Nedávno jsem to řešil s kamarádem, že si chce dodělat kameru na Fabii (má teda SWING+, né Amundsen jako ty), tak jsme na to nějak koukali (spíš teda on, než já) a prý tam není kam dát piny do rádia od té kamery, že to tam prostě není psané, což ale nevylučuje to, že to nepůjde samozřejmě. A k tomu madlu, můžeš použít madlo se současnou kameru a jen tam vložíš jinou tu samostatnou kameru, nemusíš nic řezat Jinak k tématu dodělávek, já sám mám o tom téma, co jsem tam vymyslel, ale jedná se teda o Octavii. Ohledně Scaly mě osobně ani nenapadá, co by tam extra mohlo jít vymyslet zajímavého. Tak další úrovní dodělávek krom kódování a adaptací/přizpůsobení je ještě parametrizace (úprava dataset), například já takto mám upravené režimy jízdní profilů (pamatuje si to zvolený profil i po vypnutí/zapnutí zapalování), více možností, co lze zvolit za nastavení při změnách profilů (třeba vypnout asistenta rozjezdu do kopce, asistenta jízdy z kopce apod.). Nebo dodělání kraviny, co asi nikdy nevyužiju, jako je elektronické zesílení řeči, což do Octavie nebylo. Akorát na to vložení parametrizace do auta je potřeba už mít něco víc, než jen VCDS nebo OBDEleven. Ideálně ODIS-E nebo VCP. A teď nevím, jestli máš třeba vyhřívaný volant, Lane Assist, tak tam se taky dá vymyslet věcí1 bod
-
Tá prvá maska na obrázku predsa nie je zo Scaly, to je RAPID, alebo Octavia. Tá druhá je možno zo Scaly Maska na mojej Scale nie je samozrejme celkom plná, ale má odspodu prázdne rebrovanie cca 2 cm od spodu. Takže cca 80% masky je plná.1 bod
-
Ja som to pisal aj u seba v teme i na webe, niektore plany uz dost dlho odkladam. Preto by som aspon nieco rad stihol a co mozem zverejnit: - high cuvacia kamera - mam dilemu ktoru objednat z aliexpress. Vacsina objednava tu drahsiu za 100€, no je tam lacnejsia za 80€ a rozdiel vidim iba v tvare madla. Tak ci tak musim rezat piate dvere, tak by mi to mohlo byt jedno 🤔 - GPS/DAB antena - nasiel som v PL na allegro, no brzdi to rozhodnutie ci kupit kameru 🙈 - 230V menic do kufra - vyuzitie asi nabijacka na notebook alebo este neviem. Proste to chcem 😁 Potrebujem este dobrovolnika, ktory namiesto mna natoci a zostriha video k clanku co caka na zverejnenie uz asi mesiac 😔 @ExecutedDonutty si ale volant i radio zobral po svojom. Minimalne volant by som urcite takto neurobil, ja a programovanie neslo nikdy dokopy1 bod
-
Díky, stále ale nevidím, že je to plné? Možná z části, ale plné nee☹️ Psal jsi že vrchní část je plná, jasně. Ale podle mě je to jen dizajnovks. Studenej vzduch tam vráží úplně stejně. To je takové k hovnu ☹️1 bod
-
Snad to bude jak píšeš, akorát to platí od verzí nad 1803, ta je ještě problematická a to nejen na mém autě.1 bod
-
Ono záleží, kdy auto začali vyrábět a kdy ho dodají (viz odložené O4 na letištích). Auto dodají zákazníkovi např. v lednu 2022, ale s výrobou začnou loni. Infotainment dodán např. loňský HW 56, jen chyběl čip na parkovací kameru -> odstavit auto a čekat. Čip přijde a auto se s velkou slávou smontuje a předá. To vše trvá a člověk se teoreticky může dostat do situace, že auto má datum výroby 1/2022 ale defacto hardwarově je staré půl i více roku. ;-( Samozřejmě přeháním, ale myšlenka je jasná. Pak může snadno nastat tato situace: dvě stejné O4, stejný měsíc výroby, jiné HW a SW. V servisu mi říkali, že jakmile přijede O4 na aktualizaci (RV před 2021), začnou panikařit: "Každá je jiná, ta vaše tu může být i několik dní na aktualizaci. Občas může být potřeba vyměnit nějakou jednotku (ECU). Na počkaní to nebude." Sám tato slova potvrzuji: první aktualizace trvala 2 týdny, právě kvůli zmíněné jednotce. Abych byl alespoň trochu pozitivní: Dle vyjádření technika je poslední aktualizace verze 18XX made in Škoda, nikoliv z outsourcingu. Takže to má Škodovka plně ve své režii a systém se má sám aktualizovat během nepoužívání vozidla. Verze 18XX je už použitelná a zatím nezlobí. Tím se za mě O4 zbavila dětských nemocí a bude to super auto :-)1 bod
-
Tak auto je po 3 týdnech doma. Výměna řídící jednotky + update systému. Oprava 40 tis jelikož není vůz v záruce.1 bod
-
1 bod