Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/07/22 ve všech sekcích

  1. to spíš model Super skončí úplně, ano, dobře už bylo... ale jak píšeš, já se také svého FL L&K vyrobeného 19.7.2019 a na značkách od 1.8.2019 nehodlám hodně dlouho zbavovat, možná první auto, se kterým půjdu jednou na STK a mpak si ho ještě hodně dlouho nechám... jen mě trochu mrzí že nemám 360 ° kameru (ta se dá klidně dodělat), ale co jsem tu četl a bavil se s prodejcem, stejně se na ni nedá moc spoléhat, jak je nepřesná ... aby mě přesvědčil Superb IV, to by musela být hooodně velká bomba a hoodně dobrá cena... takže ano, kupovat dokud jsou...
    4 body
  2. Ahojte. Otestoval som OBDEleven s úspechom. Skúste pozrieť aplikácie na https://obdeleven.com/en/supported-vehicles kde je popis vecí, ktoré je možné urobiť pomocou OBDeleven. Otestované, ja som si aktivoval napr. VRS cocpit. Predtým som mal "až" dve varianty virtual cocpictu, dnes mám po aktivácii štyri. Som zvedavý, kedy bude možne odomknúť SFD aj v VCDS..
    2 body
  3. Předpokládám, že to je MST2_EU_SK_ZR, takže MU480
    1 bod
  4. To je nějaká ptákovina ne? Alespoň já měl za to, že SOS nouzové volání má svoje nezávislé připojení a využívá vestavěnou SIM. Nikoliv tedy, že by to mělo cokoli společného s telefonem uživatele.
    1 bod
  5. Rapid 1.0: Přemýšlím, jak nejlépe rozdíl popsat. Asi jako rozdíl 10 - 15 km/h v dálniční rychlosti. Možná spíš 15 - 20.
    1 bod
  6. já jsem koupil a už i jednou před covidem použil (únor 2020) zde doporučované sněhové řetězy Pewag Servo Sport RSS 76 - rozměr kola 235/45 R18 , jížda cca 2 km, vše ok i nasazování...
    1 bod
  7. Taky jsem to na svým Swingu asi 2x viděl. Ale od doby, co jsem zrušil službu Connect, smazal auto z účtu, odebral uživatele a režim nastavil na max. soukromí, mám absolutní klid a zdá se mi, že infotainment běhá svižněji.
    1 bod
  8. Tuším, že u tohoto modelu ještě nemusí být 100%, že to bude umět, kamarád měl modelový rok 2017 a tam to nešlo. Každopádně jednotka climatronicu (08) a v kódování to bude Heated_steering_wheel_automatic_mode -> Ambient temperature Přidá se tím položka do menu klimatizace a bude se zapínat sám podle vnější teploty
    1 bod
  9. "Cost cutting" v praxi alias dobře už bylo. Taky by se mi to nelíbilo, nicméně já měl ještě štěstí a objednal jsem v pravý čas a vypadá to, že se auta jen tak zbavovat nebudu. A souhlasím s tebou. Nicméně poptávka i tak stále převyšuje nabídku a tím pádem se změn k lepšímu jen tak nedočkáme. Jakmile to lidi přestanou kupovat, budou s tím muset něco udělat, ale na to jsme malí páni, bohužel...
    1 bod
  10. @whitecoat Porovnaval som ako sa S3 menil v case. Mal som MR2017 a teraz mam MR2021. Mnozstvo veci bolo a uz nie je v S3. A zaroven niektore veci neboli a uz su. Pointa je inde, a to trapne osekavanie vybav/features napriek pomerne razantnemu narastu ceny.
    1 bod
  11. jezdím do krzyzanovic,neni tam sice orlen,ale zadne fronty,a biedrunka tam je taky.
    1 bod
  12. Po hodně dlouhé době jsem nedávno připojil Redmi ke kabelu a hned mi samo bez problémů naskočilo Waze a cca 50 km bylo dokonce i bez výpadku. Byl jsem překvapen. Nějaká aktualizace? Ty hlášky co popisuješ se u mě vyskytovaly taky, ale teď jsem se dlouho opravdu na delší trasy nepřipojoval, AA v telefonu se už asi 2x za tu dobu zaktualizovalo. Asi to stále žije svým životem.
    1 bod
  13. Tych zmien k horsiemu je niekolko, napr: - spolujazdcove zrkadlo nie je samozatmavovacie - nie su osvetlene kliky dveri + priestor na mobil - dvere maju len odrazku namiesto svetla (svetla vo dverach su len vramci LED paketu) - spolujazdcove sedadlo (manualne ovladane) prislo o odkladaci priestor pod sedadlom - ufuky pri zadnych sedadlach prisli o zobrazenie hodin a teploty (ak nie je trojzon klima) - harakiri so slotmi na SD/SIM karty a USB A/C Zase sa na druhej strane, mnozstvo zaujimavych vychytavok pribudlo: - kessy na zadnych dverach - elektronicka detska poistka - matrix led Nicmene vzhladom k tomu ako rastla cena S3, si to osekavanie vybavy mohli odpustit.
    1 bod
  14. A to mě táta po revoluci říkal, že bude fungovat neviditelná ruka trhu a ta nás povede. Nějak se to zvrhlo, ruku natahují neziskovky a neviditelná noha EU nás kope do prdele.
    1 bod
  15. tá páska funguje normálne , je to bežné riešenie , tak sa riešili už klepajúce felicie v 90 rokoch , je to proste šitná konštrukcia TRW brzd ktoré klepú a hovno vydržia ... tej pásky sa netreba báť , urobilo sa kopec áut a žiadne sa nevrátilo ...
    1 bod
  16. Nejsem si jistý, ale spínač tlaku oleje bez tlaku se připojí k zemi (kostře). Nakonec k ničemu jinému se připojit nemůže. Takže když odpojíš drát, kontrolka svítit nemůže. Měla by svítit, když se drát připoji na kostru (motor). Jo jo, viz tady, dost dobře popsaná celá mazací soustava a vše okolo.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...