Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/25/22 ve všech sekcích

  1. Tak tady je to ještě na mém Superbu m.r. 2022 .... Ferda 25 prostě umí WhatsApp Video 2022-02-25 at 19.02.53.mp4
    4 body
  2. Zatím jsem neviděl nikoho, komu by se to povedlo s 5Q0 radarem. A nemusí to limiter nahradit, jen doplnit. Jsou lidé, co mají všechny tři věci najednou. Limiter, ACC, tempomat a mezi nimi si mohou přepínat. Na videu je Scala nebo Kamiq, kde se používá 2Q0 radar, který prý údajně jako jediný tuto kombinaci umožňuje. A ta grafika budíků, bohužel, do našich vozů (jedná se o jiný HW, nikoliv jen SW) z několika důvodů nepůjde a tím největším problémem je jiná verze imobilizéru, krom pár dalších.
    3 body
  3. Přepínání ACC nebo normálního tempomatu Tak úspěšně dokodovano přepínání ACC a Tempomatu . WhatsApp Video 2022-02-24 at 13.14.40.mp4 Je to velice přínosné v těchto měsících , když se zasněží radar. Standardně to shodí celý tempomat a nefunguje... Tímto způsobem jde přepnout alespoň na běžný tempomat. Díky Ferda 25 👍👍👍
    3 body
  4. pravdepodobne zo žiadnych. toto je totálne zbytočná debata.
    1 bod
  5. Nojo ty kabíky ke spínači zpátečky jsou jsou určitě jen 0,35 mm a tam je možnost přerušení velká. S tím se wirer asi moc nepotká voni ty éra neznají moc soli. Já toho za skoro 50 let zažil. Nejlepší hledat od soli sežraný kablík na návěsu kamiónů, to dilema zda začít hledat od předu nebo od zadu. A většinou v mrazu protože se návěs nevešel do dílny.
    1 bod
  6. Dyť jsem to říkal 🤣 Hlavně, že v konfigurátoru je smartlink+ za 1200 nebo tak nějak... 👹👹👹 To už bude daleko levnější koupit krabičku třetí strany❗
    1 bod
  7. je to luxusni funkce .... hned jsem zkousel jit po zdroji a v nabidce uprav to nebylo :( ... i ta grafika vypada konecne pekne ... rozlozeni dat po obrazovce je vyrazne lepsi ... no .. ja chci takyyyyyyyyyyy :( :)
    1 bod
  8. Jako odpůrce nucené elektromobility musím uznat, že pokud už někdo má své soláry na střeše, tak v určité omezené míře podle ročního období je možná více samostatný i s elektromobilem než se spalovákem. Aspoň tedy na ježdění kolem komína. Myslím v případě nepředvídatelné krize.
    1 bod
  9. Politická facka elektromobilitě! Ministři zdravotnictví a zahraničí jednotlivých členských států EU, dobíjeli své elektromobily naftovou centrálou. Proč? No protože dle pokynů z Bruselu museli dojet na setkání do francouzského Lyonu povinně elektromobily, holt ale na zpáteční cestu je nebylo jak a čím v reálně daném čase možno dobít. Řešení se samozřejmě našlo, bohužel musela k tomu dopomoci ta zmiňovaná naftová elektrocentrála. Já jen přemýšlím, jestli to je jen takové to pouhé "z ostudy mají kabát", nebo "kážeme vodu a pijeme víno", nebo ukázka naprosté nepřipravenosti, násilně prosazovaného přechodu na elektromobilitu. Asi to poslední....... https://www.autojournal.cz/politicka-facka-elektromobilite-ministri-sve-elektromobily-dobijeli-naftovou-centralou/
    1 bod
  10. Informacie, ktore isli do dealerskej siete ohladne obmedzenia vyroby Octavie 4 z dovodu chybajucich dverovych vyplni
    1 bod
  11. Je to trochu za hranou vzhledem k situaci ale právě proto :
    1 bod
  12. Tak jsem zvědavý zda po dnešku a akci gaunera Putina bude se prosazovat zelené Eu šílenství a tlak na elektrobudoucnost. Ve válečné době a zranitelnosti přenosových soustav a možnosti výpadku dodávek plynu bude obrovské riziko pro všechno na elektriku.
    1 bod
  13. Chcete jet s elektromobilem na nějakou delší cestu, třeba z Prahy do Mnichova, tak jak to nedávno provedli příznivci elektromobility? A potřebujete tam být třeba jako manažer, nebo podnikatel v určitý konkrétní čas, nebo jedete na letiště na konkrétní letecký spoj, a jiné jízdy s cílovou destinací v určitou konkrétní dobu? Tak to pozor, musíte u elektromobilu hóóódně přemýšlet a to nejenom o hustotě provozu, dopravních komplikacích a uzavírkách! Nakonec v tom vám kolikrát může částečně pomoci tzv. dynamická navigace, ale u elektromobilu je tomu ještě jinak. Do celkového času vašeho přesunu z místa A do místa B vzdáleného pár stovek kilometrů vstupuje násobně více proměnných, ne jen pouze hustota provozu. Jaký je dojezd elektromobilu? Jak je elektromobil před cestou nabitý? Jak výkonné nabíjecí stanice máte kolem trasy? Jak vysoký nabíjecí výkon umí váš vůz využít? Jaké bude panovat počasí během jízdy? Jak starý máte elektromobil a jak daleko pokročila degradace baterií? Jakou teplotu akumulátory mají během dobíjení? Jak dobře zvládnutý má váš elektromobil termomanagement? A co vy, jak dobře tomu všemu rozumíte a jak dobře dokážete schopnosti vašeho konkrétního vozu (elektromobilu) využít? Musíte o podobných věcech přemýšlet, pokud jedete stejnou trasu s autem vybaveným spalovacím motorem? No já myslím, že rozhodně ne, ostatně přečtěte si přiložený článek. Mně z toho vychází, že současný elektromobil je pořád jen na nějaké to motání kolem komína, do města, nebo mám elektromobil a spoustu volného času a tak mi je jedno kdy a za jak dlouho dojedu do cíle. A to elektromobily mají postupem času jako nahradit všechny naše potřeby přepravy??? https://autobible.euro.cz/mrzneme-a-furt-nabijime-priznivci-elektromobilu-nechtene-upozornili-na-jejich-nejvetsi-nevyhodu-komentar/?consent=CPOaSU6PUw8tqD3ACBCSCDCsAP_AAEPAAITIIDwLwAAgAKAAgABUAC4AGQAOgAgABQACoAFoAMgAaAA5gCIAIoARwAkgBMgCcAJ4AVQAtwBhAGKAQABCACIAE6ALEAZoA4gB3AEIAJMAT0ApABZgC0AF1AMCAacA1gCNQEdAJBATaAtwBeYC-QIDgd1AeAAWABUAC4AGQAQAAyABoADmAIgAigBMACeAFUAMQAfgBCACIAEcALEAZoA7gCEAEWALQAXUAwIBrAEggJtAXmA7oAAA.YAAAAAAAAAAA&sznclid=q8LPlp-enJOZmpiamJudmp6ZmZOYmJLX35aanZ-enpKTm5uYhZudntffzpaanZ-enpKTmp-ahZOZntfIlpzu7e6S6e-f6Jqdmpjt6pyen5Lt7Z7u7-juku_o6Zuf&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_req_id=TZGvf09W0aA-202202230701&dop_id=15537915
    1 bod
  14. Obvolal som v ramci Bratislavy niekolko autorizakov a jeden (AutoBors) mimo BA cca 30km ci si mozem priniest vlastny olej.Nakolko mam 5 rocne auto po 4 rocnej zaruke a nadalej chcem pokracovat v garancii mobility,servis riesim s autorizakom a kazdy mi umoznil vlastny olej s dodatkom,ze garancia mobility mi tym padom zanika.OK,dohodol som si termin v Karirealy kam chodim servisovat od kupy auta s tym,ze to bude bez oleja,bezna servisna prehliadka...diagnostika,podvozok,vymena brzdovky,odvzdusnenie spojky.Garancia mobility mi ostala a olej idem menit k Borsovi kde mozem byt aj priamo pri vymene,co mi v BA neumoznili...bezpecnost a bla bla ?
    1 bod
  15. Takze dnes telefonat zo servisu Skoda Autobors,kde som telefonicky problem s tlacitkom riesil.... Na moj podnet,ktory som importerovi Skoda pisal,sa zacalo nieco diat...mam prislubene,ze Skodovka zaplati 70% dielu a servis zaplati,resp vykona servisny ukon GRATIS. Promptne,rychlo a ferovo...tak nejako som si to aj predstavoval.Pristup,ktory mne ako zakaznikovi znie skutocne ako zakaznicky.
    1 bod
  16. A všechno na benzín a naftu bude naprosto v pohodě. :-D
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...