Omlouvm se za OT, ale předtím než definitivně někdo zavrhne "sušení" brzd, je dobré zmínit proč to tam je. A opravdu ten důvod není, aby byly brzdy suché před příjezdem (jak vyznívá z komentářů výše). Je to z toho důvodu, když nastane potřeba brzdit za mokra intenzivně, suché brzdy mají výrazně kratší brzdnou dráhu. Při běžném brzdění si člověk skoro nevšimne. Sušení mají všechny novější ŠA a že by si zrovna u Scaly, nebo OIII někdo stěžoval, že brzy vydrží výrazně méně než třeba na první Octavii... (Superb nebo Kodiaq jsou jiná situace a příčiny jejich problémů s brzdami jsou úplně jinde)
Jen tím chci říct, že než člověk začne cokoli měnit v kódování, měl by si být vědom toho co dělá a jestli to náhodou nemůže ovlivnit bezpečnost nejen jeho ale i okolí... Samozřejmě pokud má někdo schopnost plánovat krizové brzdění s předstihem a brzdy si předsušit, potom je toto docela zbytečné :)
Tímto končím s OT, snad tím nerozpoutam diskuzi, pokud ano, prosím směřujme ji do SZ.