Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/24/22 ve všech sekcích

  1. 5 bodů
  2. Taky zírám jaký máte odpor k DSG. Jaká chybička? Už dávno jedu druhý milion s osobáky. Napřed benzíny ,pak diesely. Poslední služební jsem měl Scalu 1,6 TDI a nyní mám Kamiqa 1,5 TSI DSG. Obě auta adaptivní tempomat. Který často i ve městě využívám. Nepoznal jsem zatím nic lepšího než DSG. Musím konstatovat že 7 stupňový je lepší než 6 stupňový ( to má můj syn v Octavii III LK ). Ovšem musíte se chlapi s tím taky naučit zacházet. Reaguje super na vaše pokyny . Reaguje na jemné pohyby plynového pedálu. Někdy mi to připadá jako by DSG dopředu vědělo co chci. Když např. zapřáhnu přívěs auto jede znatelně jinak. Více vytáčí a jakoby cítí větší zátěž. I brždění , plachtění a apod super. Jen je třeba si s tím vyhrát a naučit se to využívat.
    1 bod
  3. No a tímhle příspěvkem bych to definitivně uzavřel, tohle fórum mi nepomohlo ani trochu, ale pokud to tu někdo čte, tak problém byl nejspíš v kombinaci EGR + vstřiky. Obojí vyměněno a auto jezdí.
    1 bod
  4. Tak jsem se schválně podíval na portál ŠA a fakt mi to podle VIN vyhodilo, že se mého vozu týká nějaká svolávací akce: Nemám s tím předchozí zkušenost, ale neměl by mi volat přímo dealer? Nevím proč jsem si myslel, že jim to tam vyskakuje automaticky na základě aut, které přes ně šly. A nebo se jedná o tak čerstvou záležitost, že mi to ještě nestihl nikdo zavolat 🙂.
    1 bod
  5. Tak schválně, kdo se v tom poznává?
    1 bod
  6. Já už jsem si našel krásnou práci. Starobní důchod 😜. Můj autoportrét!
    1 bod
  7. @Motyll44 Standardně bývá zdražování od 10-30 tisíc. Vzhledem k tomu, že v roce 2021 upravovali ceník Octavie 3x, nemají důvod udělat větší zdražení jen kvůli novému MR, ale budou zdražovat několikrát v průběhu roku :-) Jinak co se FL týče, zatím žádné zprávy nejsou. Můj osobní názor je ten, že nepřijde dřív, než v roce 2024. Dříve bych ho neočekával, neboť v podstatě od samého začátku OIV je produkce omezena, ať už covidem, čipovou krizí nebo teď dveřní výplně.
    1 bod
  8. Paní dostala k MDŽ rotoped. HUMOR__SRANDICKY_A_J_INY_KORENI_ZIVOTA.mp4
    1 bod
  9. Carista Pro 6.4.1 Carista Pro 6.4.1.apk
    1 bod
  10. poskok vpred/vzad??? neistota??? Tak to nechápu. Já tedy nevím co máte na benzínách, ale dsg na dízlu je naprosto SUPER. Nemám jedinou výhradu. Ano, někdy malinko podtočí, ale není nic jednodušího než cvrnknout do pádla. Na dízlu to zas tak neva. Jako já už bych manuál nechtěl ani za zlatý prase!!! Je to pohodlné ježdění. Hodně pohodlné. Na S2 mě ze spojky až bolela noha. Šla tam dost těžko. A furt kvedlat fofrklackem (samá vesnice, když jedu do práce), no blééé 🤮🤮🤮 Je 21 století😉 Navíc spotřeba o kapku menší než s manuálem.
    1 bod
  11. Neni treba strihat krouzek. Chytit cely ten štupel do sikovek a vykroutit a vyrvat z te trubky. Drzi celkem dost
    1 bod
  12. S lemom okolo okraju max 3-4mm,s tym,ze vpredu dokonale zapadne do zalisu naraznika pre SPZ s licovanim po stranach a o sile nemusis pochybovat,drzi to fest.Ked to budes davat na 3M dual lock,prednu SPZ ohni mierne do obluku aby kopirovala zaoblenie predneho narazniku aby to nesponovalo.Suchy zip mam 3tim rokom a je to 👌
    1 bod
  13. Ahoj. Tak nevím, co jsi koupil za letadlo, ale tlak se zapnutou klimou se snížit nebo zvýšit nemůže. Auto nemá přetlakovou kabinu :) .Tak ten problém vidím v něčem jiném.
    1 bod
  14. Ahoj, jelikož O3 vlastním zhruba 1 měsíc, tak už mám i nějaké postřehy k tomuto neoblíbenému tématu. O3 jsem si kupoval s vidinou, že kvalita interiéru bude na slušné úrovni - jsem typem člověka, kterému vadí různé cvrlikání, drnčení atd. :-). Bohužel přechod z BMW řady 3 je v této oblasti sakra rozdílem, byť BMW bylo 8 let staré a mělo cca 120 tis. km nalítáno... Zjištěné problémy: cvrlikání od "špuntu" který drží zástrčku pásů, aby nesjížděla dolů. Vyřešeno, stačí na ten špunt nalepit podložku - udělal jsem to z takové té podložky, která se dává např. na židle (nohy), aby při posouvání nepoškrábaly podlahu. Samozřejmě jsem musel adekvátně vystřihnout :-) ODSTRANĚNO!! zejména na kostkách mi něco příšerně drnčelo jakoby v palubce u řidiče. Dlouho jsem nemohl přijít na to, kde je zakopaný pes. Myslel jsem, že to jde z budíků, ale nikoliv. Zjistil jsem, že je problém v topení, respektive trubce, která vede k nohám. Je celkem dobře přístupná, když se podíváte do prostoru nohou, chytil jsem za trubku a ta měla celkem pěknou vůli a při větších nerovnostech se klepala a přenášela nepříjemné pazvuky!!! Stačilo mezi trubku a plast palubky vrazit podložku (udělal jsem klubíčko z obyč pásky) a je klid :-) ODSTRANĚNO!! drnčí mi držák na lístky, který mám u předního okna, při přejezdu větších nerovností, spíše opět kostky, drnčí o sklo. Ještě řeším, co mezi "skla" vrazím, a tím bude problém odstraněn, je tam prostě vůle... Bude ODSTRANĚNO!! Občas něco cvakalo od zadní části vozu za spolujezdcem. Dělalo to ovládání, sklápění sedačky, stačilo tam "vrazit" trochu elektrické pásky, která vymezila vůli a je po problému. ODSTRANĚNO!!! Sem tam zaslechnu něco někde od spolujezdcových dveří - tapec jsem zatím nedemontoval. Byla uvolněná ta krytka zboku palubky, na kterou se "přibouchnou" dveře, trochu to pomohlo, respektive asi jeden z pazvuků zmizel, ale pořád tam něco cvaká. Asi něco ve dveřích, co rezonuje, anebo to chce "vycentrovat" dveře - někdo už tady něco podobného psal... NEODSTRANĚNO (nevím o co go) :-(!!! Sice nebude problém v interiéru, ale do interiéru se to nechutně přenáší :-(. Čím dál víc mi vrže přední náprava, v rámci záruky promazány silentbloky ramen (puky), nepomohlo, v úterý jim to jdu hodit na hlavu a budu otravovat dokud to neodstraní (výměna stabilizátorů, silentbloků, tlumičů??? - mrknu, jestli netečou, s tím prý jsou problémy..) TOTO MĚ TEĎ TRÁPÍ NEJVÍCE :-( Víc jsem toho nevypozoroval, zadní náprava je OK, sedačky či strop taky :-). Jo, jinak auto O3 liftback, 4/2013, cca 75 tis. km, 1.8 TSi.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...