V týdnu mám trochu času a hlavně mě čeká volná sobota. Rozhodl jsem se, že se v týdnu pustím do torpéda s nadějí, že pokud to stihnu v týdnu, tak bych se v sobotu vrhnul konečně na dveře a nové repro. Teplo by být mělo. Jediné co mi to může zhatit je déšť.
První krok sezony 2022 tedy torpédo a první postup bylo rozebrání:
Malím šroubováčkem sundat krytky matek stěračů > povolit matku stěrače > sundat stěrač, který je naražený na "tisícihranu" a i po 2,5letech byl jeden štěrač slušně zatuhlý. Pomohla WD40 a hrubá síla. > sundat gumové těsnění > vycvaknout plastový kryt torpéda a celý ho vyndat.
Kdybych nechal v torpédu mechanismus stěračů i s motorkem, tak bych odhlučnění nemohl udělat pořádně a než to ošulit, tak bych to raději nedělal vůbec, protože by mě to netěšilo. Takže jsem musel povolit 8torx šroubů + sundat pár příchytek hadic a tepelného štítu a povolit celý kovový kryt. Po odklopení krytu jsem z krytu vymontoval celý mechanismus stěračů. Dále jsem celé torpédo pořádně umyl a vysušil.
Dnes mě tedy čeká torpédo odmastit a mohu začít lepit D2 a po té Integru, protože jsem se rozhodl o co možná nejvyšší kvalitu odhlučnění. Rozhodl jsem se, že nebudu lepit vespod odtokových hlavních kanalů vlevo i vpravo, aby se v torpédu nemohla držet vlhkost.
Jinak torpédo je celkem uzké, ale vysoké, takže mezi hlavou řidiče a motorem je cca 30cm prostoru (žlábek s profilem písmene "U"), které polepím antivibrací D2 a na ní Integru (tohle nedělá ani ahifi). Díky tomu tvaru budou mezi mojí hlavou a motorem vlastně dvě vrstvy D2 a dvě vrstvy Integry. Polepím plechový kryt až po místo, kde se na něj pokládá plastový kryt, takže ten pomyslný "žlab" bude polepený opravdu vysoko. V integře vyřežu jenom potřebné malé díry na kabely, aby bylo odhlučnění co nejkvalitnější i za přístrojovou deskou. jediné místo, kde bude díra je nasávání do ventilace u spolujezdce, ale tam to vylepším z druhé strany od palubní desky, kterou částěčně budu později rozebírat.
Rozebírání bylo celkem v pohodě > vylepování bude nejspíš piplačka > samozřejmě mám strach, abych to pořádně složil. Přeci jen mám ještě záruku do 10/2024.