Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/03/22 ve všech sekcích

  1. Vymazal sis náběh kompresoru… nutné seřízeni klapek v základním nastaveni a náběh kompresoru 04
    2 body
  2. 🤣🤣🤣 cfe9257ab0b42dcbfad372313f6f2d97.mp4
    2 body
  3. Tak takhle to dopadlo, jen tak pro zajímavost: Roomster jsem vzal do servisu, tam mi řekli, že mám špatný svíčky a prasklej vlnovec, což je kus vejfuku. Vyměnili svíčky a vlnovec a na druhej pokus byly emise v cajku. Vlastně jsem odešel s dojmem, že to měření emisí na STK má smysl, protože u mě našli banální problém, kvůli kterýmu auto smrdělo čtyřikrát víc. Přeji všem ať je vám STK stejně lehká!
    1 bod
  4. To nepomůže jen přes VCDS
    1 bod
  5. Dnes info ze servisu. Dobra opravy 2-3 dny , spíše tři dny. Náhradní vozidlo po dobu opravy. Nutno dva certifikováni elektrikáři pro tyto opravy (u nás mají jen jednoho prej, druhého si asi půjčí ?) Operace je náročná z hlediska prostoru a nařízení Škody, času a postupu. Takže auto na zvedák, vyjmutí baterky, úprava uvnitř baterky ?? Servis má objednány díly jak na opravu tak prej mnoho přípravků jako poddružné prvky. Poté kompletace, důkladné odzkoušení. Když jsem se díval jak se baterky kompletují, tak čumím na to. A pak se podívam do servisu kde je bordel a všechno možné se tam valí atd a moc si to tam neumím představit jak to tam nakoleně rozebírají-upravují. Ve fabrice všude antistatické blbosti u výroby a v servise :-) Toho se trošku bojím, ale oni musí vědět co dělají. Bohužel ani mi nadají ze zvědavosti nahlédnout do TPI co a jak......celkem by mě to zajímalo. Výroba baterií video: Výroba baterií pro PHEV
    1 bod
  6. Aspoň je ta funkce nacákání a až pak setření, auta jako FII to nemají, takže nejprve se hobluje sklo a až se natlakuje potrubí, tak to vystříkne. Vpředu, hlavně i vzadu. Takže pořádně zatáhnout za páčku a držet :)
    1 bod
  7. V týdnu mám trochu času a hlavně mě čeká volná sobota. Rozhodl jsem se, že se v týdnu pustím do torpéda s nadějí, že pokud to stihnu v týdnu, tak bych se v sobotu vrhnul konečně na dveře a nové repro. Teplo by být mělo. Jediné co mi to může zhatit je déšť. První krok sezony 2022 tedy torpédo a první postup bylo rozebrání: Malím šroubováčkem sundat krytky matek stěračů > povolit matku stěrače > sundat stěrač, který je naražený na "tisícihranu" a i po 2,5letech byl jeden štěrač slušně zatuhlý. Pomohla WD40 a hrubá síla. > sundat gumové těsnění > vycvaknout plastový kryt torpéda a celý ho vyndat. Kdybych nechal v torpédu mechanismus stěračů i s motorkem, tak bych odhlučnění nemohl udělat pořádně a než to ošulit, tak bych to raději nedělal vůbec, protože by mě to netěšilo. Takže jsem musel povolit 8torx šroubů + sundat pár příchytek hadic a tepelného štítu a povolit celý kovový kryt. Po odklopení krytu jsem z krytu vymontoval celý mechanismus stěračů. Dále jsem celé torpédo pořádně umyl a vysušil. Dnes mě tedy čeká torpédo odmastit a mohu začít lepit D2 a po té Integru, protože jsem se rozhodl o co možná nejvyšší kvalitu odhlučnění. Rozhodl jsem se, že nebudu lepit vespod odtokových hlavních kanalů vlevo i vpravo, aby se v torpédu nemohla držet vlhkost. Jinak torpédo je celkem uzké, ale vysoké, takže mezi hlavou řidiče a motorem je cca 30cm prostoru (žlábek s profilem písmene "U"), které polepím antivibrací D2 a na ní Integru (tohle nedělá ani ahifi). Díky tomu tvaru budou mezi mojí hlavou a motorem vlastně dvě vrstvy D2 a dvě vrstvy Integry. Polepím plechový kryt až po místo, kde se na něj pokládá plastový kryt, takže ten pomyslný "žlab" bude polepený opravdu vysoko. V integře vyřežu jenom potřebné malé díry na kabely, aby bylo odhlučnění co nejkvalitnější i za přístrojovou deskou. jediné místo, kde bude díra je nasávání do ventilace u spolujezdce, ale tam to vylepším z druhé strany od palubní desky, kterou částěčně budu později rozebírat. Rozebírání bylo celkem v pohodě > vylepování bude nejspíš piplačka > samozřejmě mám strach, abych to pořádně složil. Přeci jen mám ještě záruku do 10/2024.
    1 bod
  8. @Leonekkk Prezen ich cez handbrake a pojdu v aute v pohode ✌️
    1 bod
  9. Klasika, jak to sklo zničit. Dva dny na sídlišti, kousek strom. Zapadané smůlou, za stěrači bordel. Stačí je pustit a i po ostříknutí kousek jdou nasucho a jak se ohne lamela ve stěrači, bordel jezdí po skle. U F3 FL, Favorit šlo ostříknout sklo bez stěračů, tady ne. Nechám to jízdou odlítat, na pumpě to setřu a klid. Musí se vzít v potaz, že někdo auto vlastní, firemní, pronajaté, přístup je jiný. Měnit sklo jsem nikdy nemusel a do budoucna se chci tomu vyvarovat. Může to způsobit ještě více problémů.
    1 bod
  10. Neviem ako ostatni, ale ja k tomuto ucelu mam ostrekovac celneho skla a stierace 😁
    1 bod
  11. Pred 2rokmi som písal do tej firmy "svíť líp" Svetlá mám so všetkými asistentami, jednoducho TOP. Toto mi odpísali...
    1 bod
  12. konání: 20.05.2022 - 22.05.2022 popis: Tradiční sraz škodovek a příznivců vozů Škoda u Machova jezera místo: ATC Klůček Pánové plánujete se někdo stavit?
    1 bod
  13. Ale úplne nejlepší na otisky je tato varianta
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...