Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/13/22 ve všech sekcích

  1. Tak nejak mi nedelal dobre ten cerny plast ovladani sedacek, tak doslo k vymene.
    3 body
  2. Jako pokud tam je je příprava a týká se jen kódování, tak dobrý, ale dodělávat něco co vlastně nepotřebuji mě připadá absolutně zbytečný a zbytečně kuchat auto ještě víc. Ruku na srdce, kolikrát to kdo potřebujeme, až to nebude stříkat, tak doleju a jedu dál, Jsou myslím v autě důležitější věci.
    2 body
  3. GO Navigation. Je placená, ale já na ní nedám dopustit.
    1 bod
  4. Amundsen ma nove mapy, stiahnute sice az na treti pokus, ale funguju :) testovane v O3 https://www.seatcupra.net/forums/threads/updating-the-inbuilt-mib2-satnav-mib2-tricks-and-lost-mib1-card-solution.388586/post-5008005 Opat nutne pri 16GB karte a zvoleni ASA1 (cela europa) zmazat nepotrebne jazyky v priecinku SDS
    1 bod
  5. Amundsen ma nove mapy, stiahnute sice az na treti pokus, ale funguju :) https://www.seatcupra.net/forums/threads/updating-the-inbuilt-mib2-satnav-mib2-tricks-and-lost-mib1-card-solution.388586/post-5008005 Opat nutne pri 16GB karte a zvoleni ASA1 (cela europa) zmazat nepotrebne jazyky v priecinku SDS
    1 bod
  6. https://www.aliexpress.com/item/4000845418776.html
    1 bod
  7. Ano, mělo by to tak být. Stejně jako když si nastavuješ klimu a měníš teplotu. V závisloti na okolní teplotě mění šipky na displeji barvu podle toho, jestli auto bude vzduch ohřívat nebo pouštět studenější z venku a ochlazovat, podle nastavené teploty.
    1 bod
  8. No,nepotrebujem uz drzat tak velke auto,s dovolenkami sme skoncili,na dochadzanie do prace to je zbytocny luxus.Ale niesi prvy,kto sa to pyta:-) O tych neduhoch Scaly tu citam,ale priznam sa,v MC verzii sa mi velmi paci a kompaktnejsie auto sa mi uz viac teraz hodi.Samo po Octavii a 2 Superboch to bude zmena,s tym ratam. Ak by som mal ist uplne trendovo a iba cisto ekonomicky,presedlam na elektriku.Ale ja sa chcem aj zviest a nielen presuvat,tak preto Scala v MC.
    1 bod
  9. 1 bod
  10. Zdravím, měl jsem scalu v nafte, letní i zimní 18" a neměl jsem problém... tahal jsem i vozejk se 1400kg a vše v pohodě... Mám objednanou novou scalu MC a zase na 18" ... snad to někomu pomůže :)
    1 bod
  11. Dokončeno lepení spoileru, pár foto z větší dálky 🙂. Za těch pár stovek to je super.
    1 bod
  12. ... je tam. Dnes ideální počasí na lepení 😎, teď nechám aspoň den schnout. Dělal jsem to sám a bez problémů. Bál jsem se abych to nepřehnal s tmelem a někde to nevylezlo a abych to lípnul přesně, ale pohoda 🙂. No sedlo to na 99,9%. Jsem puntíčkář, takže drobné nedokonalosti v přesnosti lepení tam vidím, ale jsem přesvědčen, že je vidím jen já jako pachatel 😁. Vypadá to fajn. Jsem zvědav až vyndám auto ven na pohledy z větší dálky...
    1 bod
  13. Ano bez těch plastů jsou ty antracitové 19” vážně pěkné. Posílám kombinaci s červenou a zároveň detail kola.
    1 bod
  14. V pondělí rozebrání torpéra > včera jsem se dal do vylepování. Nejdříve odmastit a následovalo lepení D2. Byla to celkem piplačka. Nění tam moc rovným ploch a je to celkem špatně přístupné. Lepil jsem cca 0,5cm od okna a lepil až ke konci kovového krytu k bodu, kde se připěvňuje plastový kryt (aby si to na sebe sedlo). Pak je nutné D2 přitlačit. Kde to šlo, tak jsem použil váleček, ale bohužel většinu ploch jsem musel "přitlačit" rukojetí šroubováku. Práce na tak úzkém a členitém povrchu je za trest. Následovala Integra. Na takto členitém povrchu není moc tvarovatelná, ale snaha byla. Pokud lepíte skutečně celý ten profil ve tvaru zparchantělého písmene "U" tak se to nezdá, ale je to celkem velká plocha. Vážně jsem spotřeboval skoro celé dvě desky D2 i Integry (oboje 50*70cm). Před rozebráním stěračů ještě doporučuji pustit si je po vyndání plastového krytu a podívat se kam až zasahuje pohyb mechanismu co je v torpédu. Vracení tohoto mechanismu je pak díky přidanému materiálu složitější a nemáte tak moc místa na manévrování. Výsledek je, že jsem to včera stihnul vylepit i smontovat zpátky. Dokonce to i stíralo čelní okno :) . Mezi motorem a hlavou řidiče mám tedy od okna do hloubky cca 30cm dvě vrstvy (tvar torpéda ve tvaru písmene "U") D2+Integra. Bohužel už nebyl čas na nějaké testy a tak jsem pouze nastartoval a zajel do garáže. Fakt ale je, že když jsem vyrubal celé torpédo a předevčírem zajížděl do garáže a včera vyjížděl, tak byl motor mnohem hlučnější a to jsem vyndal jenom těsnění + plastový kryt a mechanismus stěračů. Vážně to bylo jako když si "pootevřete" čelní okno, jak to bylo hlučné. Takže pokud bude po odhlučnění rozdíl v hluku podobný jako po vyndání těsnění+kryt. tedy směrem dolů, tak to bude výborné. Projížďka bude bohužel nejdříve až v pátek, nebo v sobotu. Ale tyhle "menší" vylepšení se špatně hodnotí. Nejbrutálnější rozdíl před a po bylo odhlučnění dveří. To bylo znát po prvních metrech. Jo a ač to vypadá, že je k torpédu dobrý přístup, tak je to celkem záhul na bederní páteř, protože jste několik hodin v předklonu. Snad to někomu pomůže
    1 bod
  15. Ještě jeden takovýto dotaz a dostaneš napomenutí!
    1 bod
  16. Len kontrolná otázka: vieš o tom, že to 7° DSG je "suchá" verzia s 250 Nm limitom maximálneho točivého monentu? Tých 70 tisíc km nie je veľa, tá prevodovka ešte určite poslúži veľa km, ale treba si uvedomiť, že tento motor svojím výkonom je nad limit možností tej prevodovky a kvôli tomu aj má softvérovo znížený maximálny krútiaci moment. Budeš s tým vedieť normálne jazdiť, ušetríš niečo na spotrebe aj na údržbe (DQ200 nemá predpísaný interval výmeny oleja, a aj toho oleja tam sú iba necelé 2 litre). Ak si ale chceš nechať auto na dlhšiu dobu a máš silné ambície využívať schopnosti motora na maximum, alebo by si chcel ešte aj nejaký tuning, tak zvoľ radšej manuálnu prevodovku, alebo ak chceš DSG, tak 2.0 TSI. Ďalšia možnosť je, že si odložíš bokom 40 tisíc na prípadnú opravu. Ja som to u mojej Fabii schytal pri 175 tisíc km.
    1 bod
  17. Klimatizovaná přihrádka jde snadno dodělat.Stačí sundat přihrádku a na tělese topení za ofukem na nohy je gumovou zátkou zaslepen vývod k přihrádce v které je připravený otvor na ovládací ventil.Takže stačí sundat zátku nasadit hadici a ventil. Objednací čísla jsou 5E0816311 hadice vzduchová za cca 114,- Kč.5E0816355 9B9 ventil za cca 212,- Kč.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...