Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/17/22 ve všech sekcích

  1. S O4 mám najeto 45.000 km a ani s jedním bodem nesouhlasím...asi patřím k tomu 1% :-) -> SW, řešil jsem pouze drobnosti, ale je pravda, že SW měl být lépe odladěný již před začátkem prodeje -> ventilátory - bez problému se dají nastavit tak, že o nich nevíte -> manuální ovládání klimatizace - automatika funguje perfektně, maximálně uberu/přidám 0,5 stupně jedním kliknutím -> ovládání přes infoteinment je jen otázka zvyku O4 jsem si koupil jako soukromá osoba a koupil bych si ho znovu. Nejvíce mě štve kvalita laku a čelního skla, stříkající špína do motorového prostoru a hluché místo na nárazníku kombi, kde se hromadí nepořádek.
    7 bodů
  2. No vidíte. Já jsem 60+ a elektronická hračička. Oslavil jsem před měsícem první výročí čekání, tak se to snad blíží. A já se naopak těším, až to budu vše zprovozňovat. Při mých častých cestách na dovolenou používám v OIII tři mobilní telefony. Jeden klasika, který je propojen přes Bluetooth na auto. Auto nemá navigaci. Proto druhý jako navigační. A když jedete někde po Evropě, tak vás sice navigace vede, ale netušíte na jaký hrad zrovna koukáte vedle dálnice. Tak je tam třetí mobil, kde jedou třeba mapy.cz a člověk na něm krásně vidí, kudy a kolem čeho zrovna jede. No a na OIV se těším, protože bude mít Columbus a Head-up displej. Budu používat na navigaci Columbus a nadále používat jeden telefon jako mapový? Nebo je navigace v telefonu lepší a Columbus nechám běžet na hlavním displeji jako pouze mapový náhled kudy jedu? Co grafické ztvárnění? A údajně lze navigační pokyny z telefonu promítat nejen na displej před sebou, ale i na head-up (někdo to tu psal). Co Laura? Bude schopna zoomovat mapu, případně spolupracovat s mobilem? Mobil budu připojovat přes WiFi, nebo kabelem, či Bluetooth? ...... Je toho strašně moc, moc práce, experimentů, zkoušení, hledání, hodin. A já se na to těším :-).
    6 bodů
  3. Ja som si za štyri mesiace tak zvykol na O4 style, že po presadnutí do druhého auta v rodine, Rapid, som sa stále plietol a tie tlačidlá mi pomaly prekážali. V O4 do automatickej klimatizácie nezasahujem, zvuk regulujem na volante, stanice prepínam na volante, svetlá matrix, elektrická brzda, bezklúčové štartovanie a odomykanie, virtuálny pedál na kufri, to všetko funguje automaticky bez potreby niečo pracne zapínať a nastavovať. Klúč mám vo vrecku a všetko funguje. Mám softvér od výroby 1889 a funguje bez problémov. Bál som sa, že to bude príliš zložité na ovládanie pre mňa, ale na dobré sa rýchlo zvyká a to ovládanie je intuitívne, zvykol som si rýchlo. Softvér je odladený, aj keď to trvalo dva roky, ja som svoje auto dostal v januári 2022. Je to radosť na takom aute jazdiť. Kúpil som ho súkromne za hotovosť a nemenil by som.
    6 bodů
  4. 2 body
  5. @boban1108 Na head up displeji se promítá interní navigace a stejně tak i navigaze z Android Auto (a určitě i carplay) ať už je to Waze, Google Maps, nebo Mapy.cz. Navíc se pokyny z těchto navigací promítají i do budíků. Ne cela mapa, pouze pokyny. Mít navigaci na head up displeji je moc příjemné. Člověk skoro ani nepotřebuje kokpit, vše duležité má na skle před sebou.
    2 body
  6. @15degren otočné tlačítko, otočné tlačítko..... Ano, chybí tam, ale otočné tlačítko na ovládání hlasitosti je i na volantu. Proč si lehce nezvyknout a neovládat to tedy na volantu? :) Pokud člověk chce, tak si lehce zvykne. Pokud člověk chce hejtit, důvod si vždycky najde. A přepínání stanic určitě 99% lidí dělá přes dotyk i v OIII, takže proč by to měl být zápor u OIV? Nerozumím.
    2 body
  7. Pro mě osobně je zásadní důvod proč si nekoupit O4 - špatný SW, středové ventilátory foukají na předloktí, což o to v zimě to nevadí, ale v létě kvůli tomu přelepovat výdechy ? No nevim proč bych se tak trápil a nakonec top důvod - fakt nechci šmatlat po displeji když chci upravit ventilátory nebo upravit radio a to bez ohledu na to jestli je SW a HW dostatečně výkonný nebo ne ( i kdyby se to nesekalo tak bych to nechtěl). Když nemají na mechanický kolečko, nebo blbé tlačítko, ať raději nevyrábí auto vůbec, to prostě vymýšlel nějakej jantar toto mi rozum nebere, nikdo soudný by to tak nechtěl. Vsadil bych se že 99 zákazníků ze 100 by si vybralo místo digitálního panelu, prosté kolečko jako to bylo u O3. Právě dosažitelnost a jednoduchost všech důležitých prvků bylo něco co jsem na OII i OIII miloval a dokázal jsem díky tomu odpustit hrůzostrašný podvozek o proti třeba fordu nebo renaultu.. V OIV vzalo za své.
    2 body
  8. Souhlasim a jsem s 🚗 max. spokojeny. Mel jsem obavy z dotyku, foukani stredovych vyduchu klimatizace atd. coz se v recenzich hodne kritizovalo… Jednoduse receno, je to nove a jine nez drive. Rychle se na to da ale zvyknout a HW knofliky uz bych zpet nechtel. Je to podobne jako u mobilu, take jsem nechtel opustit tlacitkovy Nokia 6310i , ikdyz to byl super tel 😂) ale dnes uz mame vsichni dotykove a nikomu to nevadi. Za dobu 4m co auto pouzivam u me nedoslo k zadnemu zaseknuti ci zamrznuti systemu (HW58/SW1889). Nektere appky nejedou, nepamatuje si posledni nastaveni ap. ale celkove hodnotim velmi pozitivne. Jako minus urcite komunikace vyrobce-autorizak-zakaznik, to je tragedie. Co mi hodne vadi je kvalita laku. Velmi snadno se poskrabe. Napr. kdyz je lak trochu zapraseny a lehce se staci otrit napr oblecenim, tak se vytvori ihned skrabance. Na dennim svetle to neni tak moc patrne, ale pod uhlem a zarivkovym osvetlenim v garazi je to sila. Mate nekdo podobnou zkusenost?
    1 bod
  9. Ahoj. Polohu ukazuje celkom presne. Dá sa sledovať cez Google mapy,ale iba ak sa auto nehýbe. Veď posúď sám... Moje auto v garáži...
    1 bod
  10. tak záhada j objasněna ...čekal jsem všechno možné, ale tohle teda na 175 000km ne
    1 bod
  11. Mno je pravda, že ovládání O4 je spíš pro mladší ročníky, netřeba to nějak vyvracet. Taťka se už někdy ztrácí i v infotainmentu O3FL a to je přecejen ještě dělaný podle "staré školy" s tlačítky na všechno důležité. Nicméně po zkušenostech měsíc a půl co mám s O4, když pominu menší zaškobrtnutí včera, tak už bych se asi ke kolečkám těžko vracel. Nemyslím teď z důvodu ergonomie, tam stále vyhrávají na plné čáře, ale prostě to vypadá nemoderně a možná až zastarale. Interier O4 speciálně ve verzi RS vypadá za mě o hodně lépe a "honosněji" než Superb3 ve Sportline nebo O3FL L&K které máme v rodině... Ale chápu, že 100 lidí 100 chutí
    1 bod
  12. Nelze za uplynulé dva roky (a vlastně špatná situace trvá i nadále) posuzovat zájem o O IV pouze z prodejních čísel. To by bylo možné kdyby výroba běžela tak jak před covidem. A to rozhodně neběží. Pokud nemohou (nejsou schopni) vyrábět to co je požadováno, nebude ani prodejnost nijak zázračná. Když někdo čeká na novou Octávii i více než rok asi to o něčem svědčí. Myslím, že i díky termínům dodání ztrácí zákazníky.
    1 bod
  13. Tak že si někdo koupí nové auto, deset let se kouká na folii na přední kapotě a pak jí sloupne a auto pošle dál jako nové. Oni to chválí, ale počkej za pár let. To prostě nechápu a za mě vyhozené peníze. A to nemluvím o tom, že když ti to někdo odře tak ti za to pojišťovna nic navíc nedá. Dát 25k za polepení předku Scaly je absurdní. Auto je spotřební zboží a tak se opotřebovává.
    1 bod
  14. To bude pretlaková klapka na vyrovnanie tlaku medzi kabínou a vonkajškom.
    1 bod
  15. Včera jsem se pustil do vytlumení/odhlučnění kufru. Chtěl jsem to opět pořádně, takže včetně boků a podběhů. - vyndat všechny potřebné i nepotřebné věci z kufru a místa pod podlahou včetně rezervy - vymontovat zadní sedačky, pásy, C sloupky, plastové a kobercové obložení kufru - stržení původní "protihlukové izolace" a vyčištění jejího lepidla technickým benzínem Zbylo mi ještě cca 30min času, tak jsem začal polepovat D2. Dnes dolepím D2. Pak na podlahu Raptor (kvůli tloušťce) a na boky Integra. To bych chtěl stihnout dnes a ve čtvrtek snad smontování.
    1 bod
  16. Brzděný přívěs při stoupání 12% 1.200 kg
    1 bod
  17. MR 2023 má ceník od 12.5.2022, protože cokoli se teď objednáva bude vyrobeno jako MR 2023. Reálně se začne vyrábět jak je psáno výše...
    1 bod
  18. Joo, bolo fajn :) len temu treba premenovat na Medzinarodny zraz 👌 Ja vela fotiek nemam, na otocku som spalil nadrz benzinu a mal z toho az 2 dnovy zraz 🤷‍♂️🤪🤣 Cestou domov ma este zdrzal hlad, asi 20 minut som stal v kolone na McDrive 🤨 ale nejak som to zvladol az domov
    1 bod
  19. 1 bod
  20. Tak nejak mi nedelal dobre ten cerny plast ovladani sedacek, tak doslo k vymene.
    1 bod
  21. Podívám se až budu u auta, co přesně tam mám. (Popřípadě to bude někde v moji země cca před rokem jak jsem to měnil)
    1 bod
  22. Tak počítej že když si někdo kupuje enyaqa tak si koupíš rovnou 4 kusy. Proč ? Protože jeden bude na nabíječce a druhý bude jezdit a další dva jsou jako náhradní baterky až ty baterky v těch původních odejdou, protože vše pořád zdražuje tak při životnosti baterie kolem 100K km tj. cca 3-5 let vzroste tak enormně cena baterie, že se vyplatí mít jí koupenou předem doma a držet při skladovacím napětí :-) Ne opravdu kupec enyaqa neřeší peníze.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...