Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/26/22 ve všech sekcích

  1. Tak dle dnesni informace mam planovanou vyrobu 23 tyden, puvodni plan byl tyden 28-30. Objednavano zacatek ledna 1,5 TSi DSG SportLine
    3 body
  2. Mám pocit, že má pravdu, jakmile se prodalo těch 1000 ks, tak právě na základě toho udělali vlastně úplně stejnou Challenge Plus. Jinak to, že nejsou ty edice nějak výrazně odlišeny od klasického RS, podle mě přesně vystihuje podstatu RS jako takového. To prostě nikdy nebylo, nemá a asi ani nikdy nebude sportovní, ostrý náčiní. Pokud něco takového člověk chce, ať si koupí Golf R, který zrovna teď taky má limitku (a tam ty koníci navíc jsou). Octavia RS je prostě Rychlé / Radostné Svezení, perfektní univerzál a jak zaznělo v závěru testu, je to auto "pokud chcete mít jen jedno a na všechno". GTI může být třeba hravější, i30N může prdět do výfuku, ale jakmile potřebuješ odvést 4 člennou rodinu na dovolenou, musíš mít druhé auto. Jinak k té diskuzi - to už je taková klasika pod českými videi. Mám nakoukané snad všechny testy OIV RS na youtube, a pouze pod těmi českými je vždycky taková hrozná diskuze, v zahraničních je to z 90% chvála na to, jak je to dobré auto. Prostě v u nás na ní perfektně sedí "buď ji miluješ, nebo ji nenávidíš" :D Bohužel si ti hateři neuvědomují, že za ty peníze (necelý 1 milion), konkurent, který bude mít takovou výbavu, výkon, 600 litrů kufr, prostor na zadních sedadlech apod., v podstatě neexistuje.
    3 body
  3. Nová značka a i to počasie nič moc
    2 body
  4. Nehledě na to, že dojezd benzínového či naftového auta bude na jedno natankování stejný i po 20ti letech provozu.
    2 body
  5. Tak jakožto "daily" uživatel se pod ty klady i zápory z velké většiny můžu podepsat. Za mě ten nejzásadnější problém je to neodlišení, žádná plaketka, žádný emblém na blatníku... Kdybych jí prodával, tak to kupující pozná jen podle faktury, kde to je zmíněno... Ti koníci navíc tam možná i sou, jen neofiko a v kažýdé RS :D . Jinak to cítím přesně jako on. Naprosto dokonalé každodenní auto, které zvládá všechno výborně. Jen si teda nejsem jistý tím, že jich je jen 1000ks. Podle mě to bylo omezeno časově, navíc RS Challenge Plus je to samé, jen se to jinak jmenuje. No a v komenřářích na youtube to klasicky pěkně zhejtila většina komentujících... achjo :D
    2 body
  6. 1 bod
  7. Jak píšete s @JirikHLdál, bez plaketky nebo čísla limitky pak ta edice vlastně ztrácí význam. I když se jedná "jen" o výbavu, barvu apod. Kromě pozice v koncernu* (Audi>VW>Seat/Cupra>Škoda) a celkové situace (konec Lanceru EVO a Imprezy STI), se Oktávka nehodí na "hodně ostrou verzi" ani rozměry a kufrem... a vůbec mi to nevadí! * o to překvapivější je Kodiaq RS
    1 bod
  8. Musi mit skoda connect poznas v menu je tam kolonka na to tak to ma tam neni udrzba cistit kanalky a namazat kolejnice cela veda xkrat mi to delali v servisu na prohlidkach
    1 bod
  9. To je pravda, ale mozes si to nakonfigurovat v Individial. Ak chces len zmenit tuhost, tak prenastavis si to v Individual a ostatne nechas tak ako si zvyknuty.
    1 bod
  10. Ono nutno podotknout, že se s přepínáním tuhosti podvozku zároveň přepíná i nastavení auta. Takže když tam dáš sport, tak auto reaguje úplně jinak, než když tam máš komfort. Při sportu drží auto ve vyšších otáčkách a plyn reaguje -+ okamžitě po sešlápnutí. kdežto u komfortu se drží auto v nižších otáčkách a plyn reaguje se zpožděním.
    1 bod
  11. To je pravda, průměrné stáří mají relativně nízké, ale on i ten rakušan musí být napřed své původní auto prodat, aby si mohl dovolit nové a případný kupec ojetého elektromobilu už bude hodně opatrný a systém přestane fungovat. V tom vidím velký (a rozhodně ne jediný) problém celé snahy o elektromobilitu.
    1 bod
  12. Tak s tímto tvrzením bych byl docela opatrný... Přijde mi, že dávají sotva 15W (vzadu), ty přední snad i méně (Octavia 4). A to jsem zkoušel i s originálním Samsung kabelem.
    1 bod
  13. Ahoj, už nevím, jak přesně to měli ve 2 DIN označené, ale jednalo se o zcela kompletní odhlučnění, včetně kufru, stropu, dokonce i torpeda. Cena byla tehdy cca 37 tis.
    1 bod
  14. U mého prvního auta jsem péči o lak podcenil a bohužel se to na něm projevilo. Teď budu mít novou Scalu, tak nechci opakovat stejnou chybu a bude o něj víc starat. Bydlím na sídlišti, údržba u chodníku není zrovna pohodlná. Ruční mytí a voskování přenechám odborníkům. Hlavně už žádná kartáčová myčka!
    1 bod
  15. Ono to není jen o ochraně, ale taky o následné snadnější údržbě. Keramiku mám už druhým rokem a když se o to člověk dobře stará (1x ročně údržba), tak to ušetří i spoustu času při mytí - není vůbec potřeba používat šampón. Je ale nutné jezdit na bezkontaktní myčku (ideálně s aktivní pěnou), pokud není možnost ručního mytí doma. Mám osvědčenou trojkombinaci předmytí aktivní pěnou - klasický oplach - oplach demineralizovanou vodou. Vše hotovo do 10 minut, pak jen setřít ručníkem z mikrovlákna a jede se. Co se týče provedení, můžu s klidem na duši doporučit Voňavku - výborný poměr cena / kvalita.
    1 bod
  16. Mě asi šlo spíš o to vizuální odlišení této konkrétní (nejspíš tedy 1000 kusů) edice. A nemyslím tím nějaké spoilery, ale tu jednoduchou plaketku na blatníku :) Nebo někde okolo řadičky (jestli tak ten čudl jde ještě nazvat)... Ale teď už to je jedno :), není tam nic a ani nebude a musím se s tím smířit no :D. Ale jestli jich bylo opravdu jen 1000, tak to si úplně říká(lo) o číslování v interieru :D
    1 bod
  17. Měl jsem původně 28. týden, podle včerejší informace se bude vyrábět ve 23. týdnu.
    1 bod
  18. V Superbu mám jenom Bolero bez navigace, a Google mapy resp. jakákoliv navigace přes Apple Car Play funguje naprosto bez problémů. Telefon mívám v přihrádce před řadičkou, vyhřívané čelní sklo mám, a s polohou není problém. iPhone 11.
    1 bod
  19. @JirikHL jednoznačne nafta nemá zmyseľ ak nedáš aspoň 30k ročne, nie 20k. Preto som i písal, že na presúvanie z bodu A do bodu B 10-15km je jedno či je trojvalec, či sorry, nechcem nikoho uraziť bicykel. Tam je jednoznačne benzín a najlepšie ak niekto má atmosféru bez novodobých kurvítok. Ale to už je rarita. Aby sme sa vrátili k spotrebe. Porovnávame hrušky s jablkami. Lebo aké je percento tých, čo s tymi 3valcami jazdia dlhé trasy, denne rýchle diaľnice? Malé. A nemôžno porovnať trasu, kde človek ide pár km 70km/h v kolóne s tým, kde ide 140/90 km/h. Ak by som šiel 70plynule na tdi, spravím to za 3. Ale to auto nie je stavané na to a na krátke trasy a tu to zmyseľ nemá. Myslím si, že sme tu začali porovnávať neporovnateľné z hľadiska využívania daného typu motora a spotreby od toho závisle..
    1 bod
  20. Pleteš se. Nejlepší provoz pro li-ion baterky je průběžné dobíjení. Ne z 0 na 100 Třeba z 30-50% do necelých 100% Některé mobily umí na konci zpomalit nabíjení takže těch 100% nedosahují i když tam 100% svítí. Ale kdo by to hlídal, že jo. Uvádí se, že liion vydrží cca 500 cyklů z 0 na 100. Z 30 na 90 (tzv. poloviční, neúplné cykly) jich vydrží x krát tolik. A dělá jim to dobře. Dříve se uvádělo, že je lepší dobíjet menším proudem delší čas... Dnes už to více méně tolik neplatí, snesou i větší proud a kratší čas... Takže jak se ptáš, krátké dobíjení telefonu vůbec nevadí. Naopak!
    1 bod
  21. @Deliberator kazdy ma ine priority
    1 bod
  22. @MarcianoMLK Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje - viz pravidla fora.
    1 bod
  23. @Leonekkk z tohoto bych se zblaznil... jednak design nabijecky samotne, po druhe potreba ji mit zapojenou kabelem do USB absolutne na ocich.
    1 bod
  24. Tak sa pripajam aj ja z nahodnym zamykanim a nefunkcnym stahovanim okien. Na opravu som isiel dost naisto pretoze po stiahnuti gumovej prechodky boli prethane viacere vodice na vodicovych dverach. Bohuzial vymena zvazku instalacie vyriesila problem len so stahovanim okien. Nahodne zamykanie pokracovalo... Musel som znova rozobrat dvere a pri kontrole spojeni som objavil problem v konektore zamku dveri. Po rozobrati zamku som zistil ze konektor je zle zacinovany / uvolneny z DPS. Prepajkovanie vyriesilo cely problem. Fabia combi 1,2HTP MR2009
    1 bod
  25. Někde zde na fóru se zmiňuje u této motorizace resp. převodovky DQ200, že odchází ložiska diferenciálu, jsou nekvalitní, pak se ozývá hluk, hučení.
    1 bod
  26. poskok vpred/vzad??? neistota??? Tak to nechápu. Já tedy nevím co máte na benzínách, ale dsg na dízlu je naprosto SUPER. Nemám jedinou výhradu. Ano, někdy malinko podtočí, ale není nic jednodušího než cvrnknout do pádla. Na dízlu to zas tak neva. Jako já už bych manuál nechtěl ani za zlatý prase!!! Je to pohodlné ježdění. Hodně pohodlné. Na S2 mě ze spojky až bolela noha. Šla tam dost těžko. A furt kvedlat fofrklackem (samá vesnice, když jedu do práce), no blééé 🤮🤮🤮 Je 21 století😉 Navíc spotřeba o kapku menší než s manuálem.
    1 bod
  27. Nevím jak naSlovensku, ale v ČR se stále krade vše a i to co je zamknuto :). Jednoznačně jednodenní výlet == schování nosiče do kufru, pár věcí hodím do kufru na nosič. Otázka 3 min. A v klidu můžu odjet a nikoho nosič nebude lákat. Navíc Thule, Atera jsou atraktivní, cenu si drží, nosič za 13 000 někdo hravě za 10 000 prodá, lidi mu urvou ruce. Jako příklad mi před domem v poklidné čtvrti rodinných domů posbítali Thule ze střechy auta, profesionálně bez poškození příčníků. Za mě, co není vidět nikoho neláká a zvyšuje pravděpodobnost, že se to někdo nepokusí ukrást :).
    1 bod
  28. @deto to uz je dost zufalstvo, ked si mas nakonfigurovat brand new car podle cenniku, a nevyda ti na dcc. Vtedy si mas kupit Fabiu alebo ako sa to vola.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...