Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/25/22 ve všech sekcích

  1. Za 37 tisíc jsem ještě nikdy netankoval
    2 body
  2. Využiješ to ve 2 případech. Když vím, že auto bude stát třeba 14 dní. Nebudou aktivní kessy antény a sníží se tak klidová spotřeba vozu. Když nechceš aby někdo po zachycení a replikaci kessy signálu odemkl a nastartoval auto.
    2 body
  3. @Boleslavák však OK, já netvrdím, že jsou tam od včera :-) nebyly a už jsou, tak jsem to sem jen hodil jako informaci
    1 bod
  4. Pánové, začínáte nějak odbíhat od tématu.
    1 bod
  5. shrek_85: Všechny šrouby šli povolit v pohodě, jak na předních brzdách, tak na zadních. Povoloval jsem klasickou gola sadou a i jsem se ke všem šroubům, který jsou utažený na předepsaný moment, dostal s momenťákem, i k těm co píšeš, co drží k těhlici. Záleží ale, jak vysoko máš auto zvednutý od země, momenťákem musí jít pohybovat. Je třeba dávat při povolování i utahování pozor, aby ořech na šroubech pořád dobře seděl, aby se šrouby neožvejkaly. Pokud máš velký zvedák, co mají v autoservisech, je to naprosto bez problémů. Asi nejhorší je povolit šrouby, co drží přední plechový kryt kotouče (já jsem měnil i ty kryty), hlavně k jednomu je špatný přístup. Jsou to šrouby na torx, doporučuju je vyměnit za klasický šrouby s 6ti hranou hlavou s přírubou (já dal z nerezu), jdou pak povolovat/utahovat klasickým klíčem (očkem).
    1 bod
  6. Škodovka během posledních 2 let ukázala právě, že není soudná, je nerozumná, drobný zákazník ji nezajímá. Mrhání penězi nevadí, stát sype.
    1 bod
  7. Souhlasím s @xmenadis. Jde dost o princip. Facelifty nebývají revoluce, ovšem přináší příjemné novinky a vyřešení problémů. Pokud je Škodovka v tomto ohledu soudná, tak nepředstaví facelift Octavie dokud nepojede výroba původním tempem (2024?). Když vyšel facelift jakékoliv předchozí generace Octavie, tak tou dobou ta daná generace již byla opravdu lehce okoukaná a na každém rohu. To o O4 opravdu říct nelze z důvodu toho, jak pomalu se vyrábí. Dokonce by to bylo od Škodovky obchodně nerozumné i z tohoto důvodu, že dokud poptávka převyšuje nabídku, tak pro facelift nejen že není důvod ale je to zbytečné mrhání penězi. Přeci jen ten facelift automobilku něco stojí a je určen k prodloužení životnosti oné generace (resp udržení zájmu zákazníků). Odhaduji tedy, že opravdu se první zákazníci FL nedočkají dříve jak 2025. Z toho že již jezdí v Alpách bych si nic nedělal. Scala už jezdí dost možná přes rok a beztak už Škoda má první prototypy O5.
    1 bod
  8. @Rapid1.0Zastaralé určitě ne, ale zase to chápu z toho pohledu, že jsem si objednával záměrně nejnovější model... a ono už to nejnovější být nemusí, až mi jej doručí
    1 bod
  9. Zdravím, nevíte bylo by možné dodatečně vyměnit obyčejné sedačky za Top ergo sedačky….? A kolik by to mohlo tak stát….? Díky
    1 bod
  10. No jo když jich tisíce stojí několik měsíců někde venku na ploše a doba od objednání do dodání je větší než rok. Navíc jich ani nevyrábí tolik o kolik je zájem, tak jich asi ještě dlouho nebudou plné silnice... Vlastně pokud vůbec někdy.
    1 bod
  11. To mas 100% pravdu. Hlavne polak umi hloupost pak pozdej neco vice lepsiho cili moudrost. Na 1 miste u polaku je blbost. Samozrejmne ne vsechny polaky to blbce ale spousta jejich. Mozna dodat ze polak potrafi byt debilem v spousta situacich. Samozrejmne bez urazy. Z polaka vychazi moudrost tehdy jakhle je je.ba.ny po zade takhle, ze neumi vstat na nohy. Tehdy mysli a kombinuji. Je to opravdu smutne co polaci delaji v nekterech situacich. Chtel bych napsat ze polaci jsou moudri ale nejde. musel bych klamat a nechci tohoto delat. Chci napsat pravdu.
    1 bod
  12. V loni jsme jeli na 2x - první zastávka v Záhřebu na 3 dny, pak směr Pelješac. Zpět jsme spali ve vesničce u SLO hranic s aquaparkem. Totálně na pohodu.
    1 bod
  13. ale to že je tam holý plech po odstrojení snáď vidieť z fotiek. Alebo myslíš že kvôli svojej reklame utrhali nejakú tlmiacu hmotu z fabriky?
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...