Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/17/22 ve všech sekcích

  1. Já mám třeba přesně opačný názor 🙂. Jestli peníze nehrají roli, tak jedině dsg. Manuál je dneska už přežitek. Pokud vyloženě nemilujes řazení, ale to předpokládám že ne, jinak by ses neptal co vybrat. Uvedeny případ s kamiony a předjížděním, není nic jednoduššího, než převodovku hodit do Ska, kdy auto reaguje okamžitě, nebo si podradit pádlem. S mhev budeš mít i nějaký výkon lehce navíc oproti klasické 1,5. Suchých spojek bych se nebál - ano v olejové lázní jsou lepší, ale není to žádný horor jak se všude dočtes. Máme jeden v rodině a slouží bez problémů už cca 180kkm. Ve 140cca se měnily spojky. Automat je v 98% případů pro normálního člověka (podle mě) mnohem lepší a pohodlnější než manuál. Ano, někdy bych ocenil manuál, ale to jsou ty 2% případů a kvůli nim nechci "trpět" dalších 98% času v autě 🙂🙂 Možná zkus napsat svoje preference, jak jezdíš, co očekávás, abychom mohli lépe poradit. Ale tady ti stejně každý napíše jen svoje osobní pocity. Nakonec s tím autem budeš jezdit ty, takže ti nikdo neporadí na 100% dobře.
    6 bodů
  2. Jo, ale kterou stranou prstu se display ovládá? Jasně, můžeme konstruovat různé hypotetické případy, co by se mohlo stát. Na druhou stranu na trhu už je docela dost aut s LCD panely, a že by byly nějak systematicky poškozené v bazarových kusech se říci nedá... Pokud to někomu za zhoršenou olejofóbní vrstvu a odrazy stojí, proč ne, ale chce si to s čistou hlavou dát pro a proti.
    2 body
  3. Vzhledem k cenám dílů a hodinové sazbě v autorizáku to nemusí být nic fatálního. Jen cena zadního nárazníku s lakem bude minimálně 15 tisíc. Takže když k tomu dáš blatník a třeba světlo je to vlastně málo. Beru v úvahu, že je označeno zadní čelo. Pokud to byl ovšem jen blatník je to celkem dost, na druhou stranu jde o to jak velký rozsah opravy to byl. Pokud to dělal autorizovaný servis, neměl by to být problém.
    2 body
  4. U telefonu tomu rozumím, ale u auta? Před čím konkrétně ta fólie chrání?
    2 body
  5. To samé jsem mel minule. pokud te to utěšuji... 😐
    1 bod
  6. Taky jsem si ji tam nikdy nevsiml, MR2017
    1 bod
  7. @miklisek Přesně tak, osvětlení nástupního prostoru. Měl jsem to u dvojkové oktávky a tohle byla jedna z těch velmi příjemných funkcí. Ta kontrolka blinkrů a hlídání mrtvého úhlu je také příjemná věc, přestože ji nutně mít nemusím. Zrovna k tomu čidlu mrtvého úhlu má výborné povídání @wirer, myslím, že postupem času některé jeho vychytávky také zrealizuju na svém rapidovi.
    1 bod
  8. to ale vycházíš z toho, že ty nechty budou nenalakované a nezdobené bůhví čím ;) takový malý extrém pro jako příklad
    1 bod
  9. @klareek hladat problem a zacat od najjednoduchsieho riesenia...odvzdusnit,vymenit komplet kapalinu,spojkovy valec,az nakoniec rozobrat,mozno spojkove lozisko.Kazdopadne,mas to v zaruke a na to je autorizak
    1 bod
  10. Drahou polovičku na to vůbec nenechám sahat 😉🤭. To jen tak pro odlehčení ...
    1 bod
  11. Kdyby to někoho zajímalo, pro zajímavost jsem srovnával naši konfiguraci s konfigurací Pola a Ibizy. Postřehy: - Ibiza i Polo mohou mít Side Assist, Fabia o něj přišla (škoda). - Ibiza má výhodně sportovní sedadla velur/kůže. - Polo má v ceníku zmíněno sklápění zrcátka při couvání. - Polo zřejmě nemůže mít kotoučové brzdy vzadu, ačkoli na vizualizaci v konfigurátoru jsou. Ibiza je má standardně od 100 koní. Fabia příplatkově kromě 1,5 TSI DSG. - Polo má ve Style standardně matrix LED, Fabia ani Ibiza je nenabízí. - u VW je asi jako u jediného bonus za protiúčet. - Fabia jako jediná může mít vyhřívané čelní sklo a vyhřívaný volant. - Polo má přední senzory v základu, Ibiza v paketu. - Polo a Fabia mají v ceníku vypsána termoizolanční skla, a to všude. - Polo má ve Style standardně Travel Assist (říkám si, jestli ho nepřihodit do Fabie, ale pro staršího člověka mi to přijde zbytečné a ani prodejce nám ho nedoporučoval). - cenově je Polo suverénně nejdražší, Ibiza stojí podobně jako Fabia.
    1 bod
  12. Montážní otvory by mě taky zajímaly, elektro zcela určitě budeš muset upravit při faceliftu fabia dostala hlídání mrtvého úhlu a zároveň s tím se konektor zrcátek změnil z 6pinu na 8pin, Octavia může mít tuším ještě světlo v zrcátku a pak i motorky takže tam určitě povede potenciálně víc kabelů.
    1 bod
  13. OIII má úplně jiné vnější zrcátko jak rapid. Rapid má shodné s FIII jestli se nepletu.
    1 bod
  14. No nebýt norem EURO, tak pravděpodobně nic nenutí automobilky používat systémy, které ve spalovacích motorech snižují škodliviny, takže důsledkem těchto norem je někdy za určitých okolností a podmínek i ta tzv. pračka vzduchu v dieselu. Mně spíše nejde tak trochu na rozum, to volné vypouštění většího množství sazí (uhlíku, pokud je to tedy jen uhlík) do volného prostoru při regeneracích GPF a DPF, ale na druhou stranu to bychom se mohli bavit i o těch zvýšených emisích z pneumatik u podstatně těžších elektromobilů, nebo i o prachových částicích brzdových obloženích spalovacích aut, které neumějí tak účinnou rekuperaci při povolení pedálu akcelerace jako některé elektromobily. Každý vývojový stupeň mobility (fosil kontra elektro) má svoje výhody a nevýhody, jen mně nebere, že se k zavádění a prospěchu elektromobility používají jen ta "určitá a správná fakta a argumenty", čili k obrazu a prospěchu svému, kolikrát nehledíc a pomíjejíc další možnosti již zavedených alternativ.
    1 bod
  15. Termín dalšího srazu: 5.11. 2022 Čas: 14:00 Místo: Guty Kdo dojede? 1. Pawouk 2. Ondra16V 3. Bikes 4. Bullets 5. Martab 6. VeteranChild 7. Jozzi 8. ExecutedDonut 9. Skodzinek
    1 bod
  16. Projektory se meni bezne, akorat teda ne v servisu, ale bud svetlo do trouby, a jebat se s tim den, nebo to dat do specializivanych firem. Tam to taky ale neni zdarma, nicmene to z 99% sviti potom lip, nez original.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...