Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/19/22 ve všech sekcích
-
7 bodů
-
Dovolte mi, abych Vás pozval na 1. sraz v roce 2023, konkrétně 4.2. v již tradičních 14:00hod na našem obvyklém místě Kdo dojede? 1. Ondra16V 2. Pawouk 3. VeteranChild 4. Jozzi 5. Martab 6. ExecutedDonut 7. Stanmar 8. Skodzinek 9. Xmenadis 10. JirikHL ?? 11. Arokysjerdno ?? 12. Bullets 13. Bikes 14. Wirer ?? 15. e1 ?? PS: výmluvy typu, že jsme v Maďarsku, nebereme6 bodů
-
no jak tak koukám,tak sem měl štěstí.jidlo i piti sem dostal a to odhazování nebylo zas takové těžké. přeju pěkné vánoce Všem.4 body
-
3 body
-
Mě škodovka začíná překvapovat příjemně, dnes mi vola dealer, že u nich právě přistálo moje auto :D Na to že ho vyrobili ve čtvrtek nebo v pátek je to dost kalup, nečekal jsem ho dřív jak v lednu. To bych si ho mohl snad i mezi svátky dojít převzít...2 body
-
2 body
-
V mlze se chovají Matrixy v pořádku. Při slabé pálí, jako za čisté tmy a v momentě, kdy si já začnu uvědomovat, že mlha houstne jdou matrixy do pohotovostního režimu (jako v obci, když poznají veřejní osvětlení) Zároveň rok a půl denního ježdění a ještě se mi ani jedenkrát nestalo, že by mě někdo se zaplými matrixy problikl2 body
-
já jsem to vyřešil prostě tím, že jsem si hned nechal trvale zapnout zadní světla i k režimu deníího svícení a mám klid od úvah, jestli to auto samo pozná, nebo ne.2 body
-
Zkus si na 16" nějaký prudký vyhýbací manévr a pak napiš jestli stojí za tu úsporu. Já měl na O III letní 17" a potom i 18". Za mě jsou 17" optimum.2 body
-
No, může se to zdát jako hrozné jednání, ale ona je to realita. Prostě ty komponenty nejsou. Škodovka to z plezíru nedělá, sama přichází o dost peněz. Sám říkáš, ze je hrozne cekat na auto rok a vice. Ano, je. Takze at se to nekomu libi nebo ne, ma na vyber - bez bezdratu, coz zas az takova komplikace v realnem zivote neni, byť chápu, ze kdyz si nekdo (predevsim soukrome) kupuje auto na radu let, muze to byt pro neho dulezite, nebo odstoupit od smlouvy a hledat treba rocni ojetinu (kdyz na tom bezdratu tolik zalezi) nebo proste jinou znacku / model. Takova je holt dneska doba. Kazdpadne Skodovka neni vinikem, ale spolecne s radou dalsich také obětí.2 body
-
1 bod
-
Většinou nabíjím před zimou resp. ochlazením pro zlepšení kondice a pak pouze když auto z nějakého důvodu déle stojí. Samozřejmě se nabíječka hodí i po koupi nové baterie, kterou dobíjím před dáním do auta na maximální kapacitu.1 bod
-
@stanmar odtahovka na kopec se bude hodit Píšu Tě tam1 bod
-
Přátelé, pokud mi to nic nezhatí, přijel bych také.1 bod
-
Dle vyjádření garančního technika v mém "domovském" autorizáku budou možná kryty v lednu. Ale zatím to nemají nijak potvrzené. Údajně by o tom měli být pak zákazníci informováni. (dotaz byl směřován k 2,0 TSI v S III, ale to je asi víceméně jedno - kryt je pro tyto motorizace snad stejný)1 bod
-
@j57asi si si uz odpovedal aj sam, ze chces ist do 16" :) argumentov mas dost a aj ked ti da niekto protiargument, uz sa ti nepaci. Vacsina prechadza na O3 skor smerom hore ako smerom dole. Ak nepocitam zmenu zima 17/leto 18, zima 16/leto 17 (alebo aj 18). Kedysi som mal na F3 zimne 15". Jazdil som po meste, okresky, bolo mi to jedno. Az kym som sa nevydal kupit zimne 17" takmer cez cele SK po dialnici. Az vtedy som si uvedomil, ake makke a "nepohodlne" to je pre mna na dlhsie jazdy po dialnici. A to este nepocitam, ze som citil kazde zafukanie vetra ci obiehanie kamionu. Ano, F3 je lahsia, zvycajne motoricky slabsia, ale odkedy som to dal na 17 leto i zima, tak som nemal problem... Na O3 uz pri kupe auta som vedel, ze tam pojde minimalne 18", urcite origo Skoda disk. Hned ked som mal vyrieseny zapis (mimochodom mozem ist az do 20"!!) som sadol do auta a isiel po letne 18. Ak by som si vedel strieborne disky najst v 19", tak asi ich zvazujem este rychlejsie... Cize je to na preferenciach, ako bolo spomenute, mensi priemer moze mat aj negativny vplyv na "pohodlie" predovsetkym dlhsie dialnicne trasy. Mimochodom, na 18" na O3, rovnako ako na 17" na F3, som presiel aj na Rumunskych cestach, kde ides po asfalte a zrazu si na kamenoch a o par metroch na hline1 bod
-
Ty si stěžuj :D jídlo si dostal :D :D :D ale jako chápu když byla nachcípaná a za celý den v hospodě nikdo že to prostě zabalila1 bod
-
Jestli nám spíš už nechtěli naznačit odjezd :D jinak děkuji ještě jednou za přenechání posledního kousku :)1 bod
-
Přesně co máš v tom kolečku na fotce. Já dobíjím nabíječkou CTEK přes cigaretovou zásuvku pro zapalovač. https://www.alza.cz/auto/ctek-konektor-cig-plug-d4525443.htm1 bod
-
Máte auto za 25.000 eur a riešite tu úsporu pri pneu 1x za 4 roky pár eur... Podľa mňa toto je nepodstatný argument.. Na čom záleží, je štýl jazdy... Ja cítim rozdiel medzi letnými 18kami a co som mal 17ky..ale možno niekto, kto jazdí na spotrebu, tomu viac vyhovujú 16ky.. A nemám pocit, že by som nejako trpel nedostatkom komfortu..1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Borci, díky za příjemné zasněžené odpoledne. I když na závěr došla Kofola.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
@TommasCZ Přesně tak. BRISKODA a toto fórum jsou mé hlavní zdroje. Ještě jednou díky za pomoc. Je to jak říkáš manuál je nepoužitelný. Bude to stejný případ jelikož Octavia a Golf mají až na vzhled UI naprosto stejný infotainment. Dokonce i ty položky se jmenují úplně stejně. Jen tam mám ještě navíc možnost vypnout upozornění při vystupování. To ale nechám zapnuté, bude to hádám dobré na naše dvoukolé kamarády :))1 bod
-
@RDMBR A ty jezdíš s dalkovýma světlama v mlze? :D V jakemkoliv autě? Já si to třeba naposledy v mlze užil, protože jsem sledoval jak se segmenty vypínají a zapínají - v mlze to je uplně pecka, ale určitě jsem viděl hůř... Fyzika prostě nejde obejít :D Když svítíš proti mlze, je jasný že tě to bude oslňovat. @deto Je pravda, že Octavie si taky všímám, že oslňují více, ale Superby, Kodiaqy a Karoqy bych nesrovnával (u Qček mluvím o předfl) - ty všechny mají jednoduchou potkávačku, ve které se nic "nehýbe". Až nová Octavie a facelifty Karoqu a Kodiaqu mají rozsegmentovanou i část potkávačky a na cestách výrazněji potkáváme jen Octavie, takže časem možná zjistíme, že je to stejný i u těch dvou dalších, možná horší, protože mají světla výše :) Já třeba když sleduju kdo mě oslňuje, tak hodně často (kromě Octavie) nový Tuscon a skoro každé SUV od BMW :D...1 bod
-
@csabac Mám osobní jinou zkušenost. Asi dva roky zpět jsem měl možnost koupit Octu RS. Tak jsem zašel u nás do Škoda Plus (nebyla od nich), že mám možnost koupě a jestli nemůže nahlédnout. Já jako cizí příchozí, bez jakýchkoliv keců dostal vše potřebné, kdy co bylo děláno, reklamace, závady a doporučení ať nekupuji, že je to kasička jak čuně. Chtěl jsem informace a dostal, kde je problém? Loni jsem různě po republice sháněl Scalu a ať osobně nebo telefonicky, tak vždy jsem dostal co jsem žádal a to asi nemůžou vědět jestli nejsem nasazanej :-). Když jsem kupoval moji Scalu, u prodejce, vše dle výpisu a i po kontrole přes "známého" sedělo, ještě aby ne, když tam byla na reklamaci měněna pouze baterie. Co se týče kmenových dat, tak ty jsou interní a asi fakt tabu, Jinak v Elze by mělo být všechno včetně reklamací.1 bod
-
da sa kupit vyhrievane sklo aj na fabiu 1 https://www.heatedwindscreen.com/acatalog/skoda-fabia-green-heated-windscreen.html#SID=4721 bod
-
Zde dávám schémata zapojení zadních světel :) Kdyby někdo chtěl jiné schéma tak stačí SZ FACELIFT levé.pdf Facelift pravé.pdf předFL levé.pdf předFL pravé.pdf1 bod
-
Ano, bylo foukle těsnění pod hlavou mezi 2. a 3. válcem. Po opravě už bez problémů.1 bod
-
No tie problemy nie su pri vsetkych obd diag softoch, ale okrem Caristy to iste varovanie uvadza aj Forscan. Mam pocit ze na take zakladne hranie sa v Torque staci aj ta 2.1, ale akonahle treba uz specificke protocoly na konkretne znacky tak 1.5 je spolahliva. Na stranke Caristy sa daju orientacne pozriet mozne nastavenia pre konkretne auto. Samozrejme nie vsetko pojde, zalezi aj od vybavy. Ja nemam napr. kabelaz tak mi nejde corner.1 bod
-
Facelift bude určite ale minimálny ako u Rapidu. Tie zadné svetlá Scaly je veľký hnus. Ohľadom elektromobility je to slepá cesta, pár rokov a krachne to celé. Je to nereálne pre produktívnu časť obyvateľstva ako píše csabac. Si neviem predstaviť dať trojnásobok ceny za auto na dochádzanie do práce a teda aj vozenie nejakých vecí čo pešo nejde. To je čistá magória ekofanatikov, rôznej lobby a liberálno progresívnych magorov.-1 bodů
-
Jenže ono to není "pár eur": - nízkoprofilová pneu má kratší nájezd (mj. díky měkčí směsi a v průměru menšímu vzorku z výroby) - nízkoprofilová pneu má vyšší cenu (zejména u zimních je ten příplatek řádově 50%) - častěji servisujete podvozek včetně nákupu náhradních dílů - máte vyšší spotřebu K tomu samozřejmě můžete poškodit ráfek v každém druhém výmolu na cestě nebo jej poškrábat při parkování o patník (pokud opravujete, pak další náklady)-1 bodů