Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/04/23 ve všech sekcích
-
Aj keď to nie je nejaká Li-ion baterka, toto by som radšej nerobil. Nabíjacia krivka batérií sa mení podľa toho na koľko je baterka nabitá a čím bližšie si k plnej kapacite, o to slabším prúdom by sa mala nabíjať. Ak to takto oklameš, tak auto bude/môže tlačiť veľa šťavy do baterky ako keby ešte nebola plne nabitá, pričom už reálne bude na 90 % a viac. Týmto si ju podľa mňa iba skôr zničíš.2 body
-
Naprostý souhlas s @JirikHL. Mám 3 a půl měsíce, 4500km a naprostá spokojenost. Jediný "problém" je, že Android auto občas potřebuje pár minut než načte hudbu z telefonu, nebo zobrazí mapy.cz v tmavém režimu, místo ve světlém. Ale to přičítám tomu, že si Android auto nemůže na 100% notovat se všemi telefony, když v nich navíc běží něco na pozadí. A to je asi můj případ. Čekal jsem 17 měsíců a o to víc jsem se těšil. To je pak jiný zážitek, než když si člověk přijde pro auto do krámu jak pro housku. A o to víc jsem teď nadšenější.2 body
-
Z těch co jsou spokojení, tak většinou nepíše nikdo, z těch co mají problém, tak vesměs píšou všichni. Nechci to bagatelizovat, samozřejmě u takového auta by se to dít nemělo, ale ten obrázek na sociálních sítích bude dost zkreslený.2 body
-
nebude cuvat pred policajtami ci na STK :D nove trojkove rady maju vyhodu v tom, ze kazdej ziarovke v aute (s vynimkou prednych svetiel komnikujucich s AFS jednotkou) povedat, co ma kedy robit. teda mozes aj hmlovku aj brzdove rozsvietit na max jas. ale podla mna lepsie a prijemnejsie je vymenit spiatocku za LED1 bod
-
Ahoj, původce problému se nakonec ukázal trochu jinde, než v zámku (ten jsem vyměnil za nový a chyba se stále projevovala). Nakonec se ukázalo, že problém je v jedné vzpěře víka kufru, kde se nalomil drátek, sledující polohu vzpěry. Oprava doma svépomocí 35 minut vč. montáže a domentáže vzpěry (bez nutnosti diagnostiky). Více ti napoví toto téma: https://forum.skodahome.cz/topic/128951-závada-servomotor-vzpěra-5dveří/?do=findComment&comment=2411396 Níže fotka opravy přeřušeného drátku vzpěry..1 bod
-
Vacsina tych one click apkikacii meni tak 1-2 bity v kodovani,resp 1-5 riadkov v adaptaciach.Tie zlozitejsie stoja 100kreditov,pretoze sa koduje vo viacerych jednotkach. Zo skusenosti odporucam si najst zoznam moznych kodovani cez VCDS a pouzit to rovnakym sposobom v OBD11 a kredity netreba vyuzivat :)1 bod
-
Je to ešte horšie než som si myslel, ale vyzerá to tak, že programátori v rôznych odvetviach pracujú podľa rovnakej schémy a plodia rovnaké chyby. - heslo "do not touch running system" platí u O4 dvojnásobne. Pokiaľ systém nevykazuje hrubé problémy neinštalujte žiadne OTA novinky. - keď vám kamarát povie že mu funguje perfektne SW "1234" neznamená, to, že vo vašej O4 bude fungovať tiež perfektne. Stačí iná feature, ktorú on nemá a môžete naraziť na problém urobil som akceptáciu niekoľkých OTA "vylepšení" a dostal som plne funkčné bezproblémové auto do podobného stavu ako tu bolo písané na začiatku - pravda problém okrem Laury ktorá je v ťahu kompletne nie je každodenný. Ale škoda toho.1 bod
-
Pokud bych se na to díval z tohoto pohledu, tak bych se zase na druhou stranu bál, že elektronika dovolí baterku vybíjet více, než kdyby byla nastavená správná kapacita. Podle mně je lepší odpojit konektor z snímače proudu baterie a tím vypnout inteligentni nabíjení, než takhle, podle mně nesmyslně experimentovat.1 bod
-
Nerozumiem tomu ,ako to Isudar zvladol,ale ten zvuk,dynamika,basy a proste prejav s moznostou ozaj az uchylneho mnozstva variacii na doladenie po jednotlivych pasmach je oproti serii priepastny,bonusom je zachovanie vsetkeho povodneho v aute,v pripade problemua riesenia v zaruke kedykolvek vratne Vytapacorovanie vo dverach som spravil ako prvy krok este pred Isudarom,ani nie kvoli audiu,ale ze vsetko vo dverach odlozene tam neskutocne lomozilo,ze to ale malo aj efekt na audio,to som bol sam prekvapeny,ale garantujem ti,ze to teda nebol ani zdaleka zvuk ala Isudar,ktory to dava teraz Ja poznam Cantony z 2 predchadzajucich Superbov a v tomto ich ten Isudar za zlomok ich ceny schova1 bod
-
@Hamman Však jo, to chápu. Je to přece jen spotřební zboží. Pokud to bude občasný restart infotainmentu, tak se to asi dá unést. Pokud při každém startu budou lítat hlášky, že nefunguje X asistentů, tak to by bylo ke zlosti. Ale jak psal @JirikHL, tak na fórech si budou stěžovat lidi, kterým to blbne a spokojený člověk to nemá potřebu někde opěvovat -> nepoměr v příspěvcích, který budí (zkreslený) negativní dojem na celé auto. Super, to rád slyším. :) ŠA mi slibuje dokončení do konce měsíce, tak snad to tak skutečně bude. Ty asi nemáš nějaké bližší info, kdy to jde na řadu v dokončování nebo tak něco, viď?1 bod
-
Pro mě by byl ideál, kdyby motor nechali jak je a němu přidali baterku a elektromotor k zadní nápravě. Tedy PHEV s 200 koňmi z 2.0 TDI a k tomu třeba dalších 50 - 80 koní s elektrickou čtyřkolkou.1 bod
-
1 bod
-
ISO kabel ma konektor Quadlock 3. Isudar má komplet bypass konektor ) který má komplet osazeno všech 40 pinů!!!, takže funguje vše jako dřív -> canbus, napájení... prostě vše. Jen se se vloží iso bypass konektor a vyvede se z tohoto bypassu jeden cca metrový kabel do zesilovače. Jde tam 4 repro signál tam a ven + napájení. Toť vše. Ideál instalace plug & play. Isudar D4 se sám spustí když se na HI vstupu objeví signál a pak se i sám vypne po cca 1 min. bez signálu. Je plně automatický. Dá se nastavit zapínání i přes REM signál, ale je to zbytečné. Má to BT modul už v sobě. Jak na streamování tak i na nastavovaní. Výkon 4x110W RMS a 30A pojistku (ta o hodně vypovídá!!!)1 bod
-
Zdravím, v letošních mrazech se mi přestala vracet ochranná lišta zadních dveří a nešli zavřít zadní dveře. Krátkodobě jsem pořešil pomocí provázku (smyčkou jsem zevnitř zatáhl lištu a dveře se podařilo zavřít). Myslel jsem že se to vyřeší samo jak přejdou mrazy, ale lišta se stále nevracela. Potom jsem našel způsob jak se to dá spravit (pokud tam už nedošlo k nějaké mechanické závadě). Na straně dveří u pantů je plastový doraz s šestihranem na konci. Stačí z konce posunout pryžovou manžetu a otáčením šestihranu lze naladit správný chod lišty. Otočením do leva se lišta dříve zasouvá a obráceně. Doufám že to někomu pomůže!1 bod
-
Ty jo docela zoufalství, převodovka off, rozvody off, SW utrpení. To mi nepřipadá jako normální...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak v úterý jsem koupil v autorizáku 2x originální magnety N205 cena za kus 1500,-, dnes vyměněno a vyzkoušeno a kolísání otáček se neprojevilo takže super :) Jen bych chtěl upozornit že jsem v autorizáku objednával díl pod číslem 06L109259A a technik nemohl díl najít..no poté ho vyhledal podle motoru a upozornil mě že díl má nové číslo jelikož byl modernizován (snad vydrží víc :D) ...stejné číslo jen D místo A na konci...06L109259D kdyby je někdo sháněl v autorizáku tak snad to pomůže.. magnety měly vyražené výr. číslo 7/2022. IMG_0725.HEIC IMG_0720.HEIC1 bod
-
Dnes ráno som doinštaloval došlú funkciu Rozpoznávanie dopravných značiek a tá sa ineď aktivovala 😁. @ladik1983 máš pravdu, cez navigáciu v infotainmente sa ukazujú iba rýchlostné limity, teraz sa už ukazujú vybrané dopravné značky a ďalšie upozornenia aj na VC. No hlavné je , že z ACC sa stalo pACC 👌, teda ak sa mení rýchlosný limit, či auto rozpozná značku so zmenou rýchlostného limitu, mení sa žiadaná hodnota pre tempomat a auto zníži či zvýši rýchlosť. S jednou dopravnou značkou obmedzjúcou rýchlosť na 40km/hod v zóne celého areálu nášho podniku si sw nevie rady, nastaví 40 a po prejdení najbližšej križovatky zmení na 50 - ale to je malý nedostatok, ktorý pri ďalšom vývoji sw predpokladám bude odstánený.1 bod
-
Ty brďo tak za 43K bych si to klidně nechal udělat zfleku taky Těch 100+ mě teda docela vyděsilo. Auto má teď 187.000km, zatím vyčkávám…1 bod
-
Takze Isudar je doma,vcera dorazil,vratane spravnej kabelaze pre platformu MQB zo skladu v Polsku.Podrazel sice riadne,takze za Kerasovu cenu uz nieje ani nahodou....po zlave 180 eur vratane dopravy. Nedokumentoval som,ale ak bude niekto potrebovat radu,kludne poradim. Demontovat display/hore plastova krytka,pod nou 2 hviezdicove skrutky,dole 2 sachty na vytahovaky/vyrobil som si z kreditnej karty/,oblepit si paskou okolie displaya,pripravit si handru,na ktoru si vytiahnuty display opriete,idealne vo viacerych vrstvach,pretoze zospodu su ostre hrany,povytiahnut si kabel z palubovky a odpojit hlavny konektor z radia/to bol teda porod/,ostatne kable som neodpajal Demontovat kastlik pred spolujazdcom,s demontazou bocneho plastu,odpojit konektor k osvetleniu skrinky,k noham/skusal som aj bez demontaze,ale dostat tam dspcko sa neda/,pozapajat a prevliect prilozeny kabel pre MQB platformu a na"sucho" otestovat,ci vsetko funguje.Spravne zapojenie je na dspcku signalizovane modro/zelenou ledkou.Az potom osadit dspcko na uvedene miesto na pravej strane palubovky,kabel som fixoval stahovacou paskou,aby neprevisal,tam,kde sa opieral k palubovke,som nalepil samolepiaci,tlmiaci material,aby nahodou nedrncal,,samotny konektor za displayom,ktory sa spaja,som tiez obalil tlmiecou paskou,aby pod paluboukou nelomozil a opatrne ho ulozil a zasuval display.Display sa naspodu zacvakne,staci potom uz len dat 2 skrutky a kryt.Vlozit naspat skrinku,nezabudnut na konektory k osvetleniu. Samotne nastavenie bol trochu boj,pretoze nikde v baleni nieje navod,kde stiahnut apku potrebnu na instalaciu....nakoniec mi link poslali zo supportu priamo z Isudaru. Toto je bod,ktory este nemam uplne zmaknuty,zatial som vsetko nechal na autokalibraciu,moznosti nastavenia tam je neskutocne vela....no a vysledok?Staci si precitat reakciu @keras v prvom prispevku nakonci....no presne take to aj je....fakt az nekutocne,ako aj tie fabricke repra hraju,akoze toto hra mozno aj lepsie,ako moj Canton v byvalych Superboch,ale samo za tretinou cenu.Verim,ze pomohlo aj to polstrovanie vo dverach,ktore som robil pred tyzdnom. Co hodnotim zatial negativne,alebo sa mi to momentalne zda,ze je kapanek horsi prijem radia/ale dnes u nas neskutocne snezilo a byvam skoro v horach,takze mozno to bolo dnesnym extremom a trosku sa mi zda horsi zvuk aj pri telefonovani,takze to este odsledujem1 bod
-
První bez brzdění, ... druhý během brzdění : Rekuperace prakticky nefunguje při zapnutém tempomatu, je to dáno tím, jak řídící elektronika ovládá plyn a brzy - prakticky se auto snaží "plachtit", málokdy vůz sám "brzdí" motorem (na rovině popř. z mírného kopce) - tudíž rekuperace prakticky neběží (ověřeno i měřením). Při cestě cca 160km bez tempomatu jsem baterii dostal, alespoň dle "battery charge condition" z 78% na 98% (12.8V, což by asi i odpovídalo). I díky cílené snaze více brzdit motorem, dojíždět apod. nicméně i díky tomu klesla spotřeba s průměrných 6,9 na cca 6,6 litrů.... (110kW / 2.0) Pokud chcete dobíjení vynutit, nejlépe zapnout vytápění sedačky, klidně i na 1. stupeň, stačí jedna. Vyhřívání zpět. zrcátek nebo skel, ani zapnutá světa nespustí dobíjení z alternátoru na 14.8V (běží na cca 13.2V) - dle Voltage terminal 30. Byl jsem schopen takto dobít baterii i při stání na volnoběh. Zde je záznam z jízdy, kdy nebylo možné rekuperaci použít (rovina popř. mírný kopec, jízda asi 15min..) Napětí baterie po celou dobu 12,5V, "battery charge condition" dle jednotky spadlo z 82% na 80%, "Voltage terminal 30" napětí se pohybovalo mezi 12V (bez dobíjení) až 14.8V (dobíjení)1 bod