Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/12/23 ve všech sekcích

  1. Protože mi byl smazán i příspěvek obsahující názor k tématu, tak ho znovu dopíšu :) Ad. chronologické odbavování - podle mě to záleží na nasmluvněných kapacitách rozvozu z jednotlivých odstavných kapacit + pokud tam dovezou první várku a zaskládají ji dalšími padesáti, tak se k ní dostanou třeba až na závěr.
    2 body
  2. No možná to jde přeskakovat u těch malých aktualizací, ale pokud Škodovka zavelí, že musí být nějaká velká aktualizace v servisu, tak to prý autorizovanej servis musí udělat i v případě, že jdeš k nim jenom přezout (nesmí auto bez té aktualizace pustit). ŠA by si na ně pak došlápla. To je info z videa od Vaculíka. To odstoupení od smlouvy… Já ani na tom papíru od dealera nemám dobu/termín dodání napsaný. Asi nějaká jejich ochrana. :D Při mém štěstí bych odstoupil a za týden by to přišlo a prodali to hned dráž. :D
    1 bod
  3. S tou jistotou sám nevím ale chtěl jsem dnes odstoupit od smlouvy protože jsem si našel pěkného Karoqa a prej to jde zjistit jak na tom jsme a ejhle. Asi bych si tam dnes dal ještě top led zadní světla a teď si nepamatuji ale žiju v domění že to tam mám a to je virtualní pedál. Ale když dnes koukán na výbavu Style k tomu style plus a další drobnosti tak by mi to dnes stačilo. Co mě třeba zaráží tak dnes v konfigu při výběru kol , tak je větší výběr disků ve Stylu než u Spotlinu, tam to nabízí jeden typ. Jinak ještě nevíte někdo jestli mají problémy se softwarem i jiné modely než Octávia? Já dnes slyšel o kamaráda že mu odvezli na přehráni Kodiaq.
    1 bod
  4. Škoda - celková bilance za rok 2022 Infografika-dodavky-v-roce-2022.pdf Tisková zpráva skoda-v-roce-2022-celosvetove.pdf
    1 bod
  5. čau, tak dávám update info. Auto šlo na servis, tam udelali diagnostiku, požádali o tech. radu přímo škodovku. výsledek byl, že do Prahy přijeli přímo zaměstnanci (vývojáři) škodovky z MB. Provedli analýzu, proč aktualizace selhala, a provedli manuální přehrátí SW - OCU OAA2. Jedná se prý o první svolávačku, kterou si zákazník dělá sám (přes Infotainment online), opravuje chybu např. praskání v reproduktorech (které jsem jednou zaznamenal při jízdě).
    1 bod
  6. @KarelM jak je zmíněno.. nektere vozy jako napriklad je RS maji v mlhovkach 2 zarovky na kazde straně .. pokud mas klasicky mlhovky , tak samozrejme nebude prizpusobovat vsechny 4 kanály, ale jen 2. ( leuchte 12 a 13) @JSvoboda sice mas pravdu, ze forum je od toho, aby si lidi radili a pomahali..jenze on je v dnesni dobe problem v tom, ze dnes si kabel poridi kde kdo, at uz nejakou Cinu nebo original a vubec o tom nic nevi.. a i kdyz mu reknes nebo napises presny postup, tak on stejne dokaze nasekat tolik chyb, ze clovek pak žasne..a jeste je schopny to hazet na tebe, ze jsi mu nerekl to a to.. kdyz mu reknes at to da zpet podle zalohy, tak ti rekne ze jsi mu nerekl aby si udelal zalohu.. atd atd.. ( mluvim, ze zkusenosti) Takze ja uz treba jsem ochotny poradit, kdyz teda vim, ale nekomu kdo se v tom aspon trochu vyzna..nejede vse podle nejakyho navodu na youtube, protoze si mysli, ze to musi byt stejny a podobne. Neber to osobne, jen pisu s cim jsem se nekolikrat bohuzel setkal..Clovek proste musi mit aspon nejaky zaklady aby melo smysl mu nejak poradit. Jinak LED zpátečka – Leuchte 28 – TypeOfLoad 28 změnit na allgemeineLEDmitOpenLoadDiagnose , pak muzes nastavit i intenzitu na 127 , Blinkry v 99 procentech po vymene chybu nehazou pokud tam nedas nejaky uplny shity za 1 dolar.
    1 bod
  7. Dnes mi volal dealer. Superb 206kw L&K se všemi příplatky (takřka) objednaný 3. listopadu, byl vyrobený v prvním týdnu letošního roku a už míří k dealerovi... Asi mám štěstí na konfiguraci.
    1 bod
  8. Fejsbúk nemám ani nečítam ale presne som dnes chcel napísať o poznatku, že auto vyrobené 02/2022 fungovalo do septembra výborne mohol by so povedať že bez jedinej vady. Posledné 2 mesiace prebehlo niekoľko updatov - auto po naštartovaní vždy napísalo, že je pripravený update SW, prečítal som si, že je to vylepšenie niektorých funkcií a oprava závad. Updaty som ja idiot všetky neprezieravo spustil - pritom viem, že IT zákon jasne hovorí "never touch running system". Neviem však dosledovať aké updaty auto nainštalovalo - keď sa pozriem do nastavení, tam je stále SW verzia rovnaká ako pri prevzatí auta 1889 a keď dám zobraziť "všetky updaty" tak tam nie je nič. Jediné čo vidím že sa zmenilo je databáza navigácie. Posledné jazdy pozorujem presne všetky problémy, ktoré tu popisuješ - začalo to výpadkom FRONT ASSIST. Myslel som že je to zimou a je zahmlené čelné okno niekde v mieste kamery, 2-3x sa mi to stalo po naštartovaní a prvých 20km predošlého auta. Lenže tu sa spúšťa chyba FRONT ASSISTU asi po 20 min jazdy, keď je všetko vysušené klímou. A je to takmer pravidelne kažú jazdu, po pár minutách sa to zase vypne. Rovnako začína vypadávať asistent parkovania, predtým s ním nikdy nebol problém. A jednu jazdu som tam mal 3 žlté ikony - ale sú tak malé, že netuším akú poruchu ukazovala tá tretia. Samozrejme že v tomto momente nefungujú napríklad matrixy - pretože je vypadnutá kamera. Kessy som mal dlho vypnuté, ale keďže nefungovalo otváranie kufra "kopnutím" tak som KESSY aktivoval asi dva mesiacce dozadu a mal som pocit že sa to zlepšilo. Posledné 3 týždne KESSY funguje ako chce - z 10 odomknutí funguje tak 6 Po poslednom update minulý týždeň začali preblikávať na palubke ukazovatele teploty vody a paliva - blikajú ako keby tam bol uklepaný káblik. Mám tiež pocit, že fungujú matrixy horšie - predtým ako sa píše vo vlíkne o Matrixoch na mňa nikdy nikto neblikol, teraz vidím, že veľmi neskoro tlmia na autá predo mnou a horšie/neskoro reagujú na slabšie svietiace autá v protismere. Takže vyzerá, že pomaly a isto sa dostávam do stavu ktorý bol popísaný v prvých príspevkoch tohto vlákna. Scheisse. Mechanicky a motoricky som inak s týmto autom spokojný - na triedu v ktorej je Octavia je to v pohode. Aj zadná pevná náprava, z ktorej som mal obavy (posledných 25 rokov som také auto nemal) sa dá. Pohupovanie je proste nastavenie škodovky - namám ho rád ale to treba buď akceptovať alebo si kúpiť iné auto. Motor síce nie je odhlučnený ako by si niekto podľa príspevkov tu na fóre predstavoval ale pri jazde na diaľnici vzhľadom na podľa mňa dobre zvolenú stratégiu odstupňovania prevodovky a teda veľmi nízkych otáčkach pri 130kmh je na tom O4 veľmi dobre.
    1 bod
  9. Dle informací automechanika bral díly od autorizovaného prodejce Škoda Kápl Písek. Motor ven nešel, ale dělal to zespodu přičemž sundal část výfukového potrubí s vlnovcemi, aby nepopraskaly.
    1 bod
  10. Plno firem na stránkách něco uvádí. Tedy tam jeďte, potom opravím..
    1 bod
  11. XiaoYing_Video_1636819197047.mp4 Tak asi som genius ked krizim auta. Ale chapem, kazdy chce zarobit aj bez komunikacie Edit: @Pawouksorry, dlho mi nahravalo video :( volant ale je z O4 ako je v nazve. Presun to alebo kludne zmaz
    1 bod
  12. Tak když už se tu začalo vyhrožovat pravnikama rozhoupal jsem se k menšímu social ingeneeringu... web auto-prevodnik se odkazuje na firmu se sídlem na adrese kde takhle sídlí ještě dalších 7000 dalších firem, takže si ji dovolím označit jako firmu virtuální, založena byla někdy minulý rok. Podle registru má jediného zakládajícího člena, dále podle informací na jejím webu má pouze dva pracovníky/majitele. Informace na webu samozřejmě můžou být už neplatné ale i přesto mi něco říká že s tím "firemním" právníkem to asi nebude tak žhavé... Další věc k pobavení, oba weby jsou spíchnuty horkou jehlou podle šablony aby splnili pouze potřebné minimum, například odkazy na yelp, instagram atd. Nejsou funkční, v některých případech i odkazují na autora šablony... A pro případ kdyby jste na mě toho firemního právníka chtěli poslat tak v rámci osobní elementární slušnosti jsem se rozhodl nejmenovat žádné konkrétní jména i když jsou to ze zákona veřejné dohledatelné informace. To jen tak ať právník zbytečně nezatěžuje přírodu tisknutím papírů. Pokud už se to teda nedá dělat elektronicky.
    1 bod
  13. Taky mi to dělal špígl, asi rok jsem to neřešil, a dnes jsem se do toho pustil. Jak bylo psáno výše, opatrně rozebrat, vytáhnout a vyčistit kolíček s pružinkou, rozhýbat a zase složit. Sice opruz, ale luxusně opět funguje... Ty tři hodiny trápení se zrcátkem za to stojí.
    1 bod
  14. Jelikoz se mi stale nekdo pta, tak zde je foto co se stane. Zablokuje se steft, ktery je vytloacovan perkem. Jednoduse Steft zarezne. Tzn vycistit, promazat, prace na max 20 minut! JIz si nejsem moc jist, ale jde to i bez rozebirani celeho zrcatka, protze nad perkem je cca 1,5mm dirka, do ktere staci neco kapnout. Tedy oprava za 8 sedi, kamosovi to prej take tak udelali :} Na obraykach sem se to snayil trochu vzynact. Na prvnim je videt ocelovz steft, ktery neni vytlacen. Pod nim je slaboucky perko, ktere proste nepretlaci zareznuty steft v hliniku. Na druhem /neni presne videt lokace diry/ je vyznaceno priblizne misto, kde by mela byt dirka, neco jako maznice. Dle mne v VW zde kapnou olej a hotovo za 10 min - uctuji cca 2500. Bohuzel to zarezne znova a za cca dva mesice perko opet nevytlaci steft. Pak u myho kamose nasledovala oprava 8000 :)) no comment, ale jesli to nekdo chcete opravit za 5000 tak vam dam i fakturu :))
    1 bod
  15. Fabia 3 je obyc PQ35 Octavia 3 je MQB tzv jina komunikace PS rada pro všechny: Octavii 3/Superb 3/Kodiaq/Karoq to funguje i bez prevodniku u digitalních budíku ty co jsou tzv bez Indexu A nebo bez Sport menu Upraveno tato sekce je Octavia 3
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...