Moje vyráběné kabely čekají stále na svou příležitost. No to je jedno. I mizerné kabely, pokud by se použily na "dobití" v řádu desítek minut, mají smysl. Proudy, které potečou, budou v desítkách A. Inteligentní nabíjení jde ošálit např. zapnutím výhřevu sedačky dobíjecího vozidla. Pak, společně s trochou plynu, tam bude/mělo by být těch 14V. Délku kabelů je naopak potřeba dobře zvážit, ne vždy lze auta snadno "sparkovat" akumulátory k sobě (je celkem jedno, jestli je vpravo, nebo vlevo), to nemluvím o autech, kde musejí být např. otevřené zadní dveře, aby bylo možno kabely prostrčit.
Dej pozor na zkrat, drž svorky kabelu s + a - pod napětím dál od sebe a kovových částí auta. 10-15 min dobíjení přes kabely pomůže skoro vždy, pokud není -15 a pomocné součásti jsou v dobrém stavu.