Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/08/23 ve všech sekcích
-
5 bodů
-
Ha, prisla radostna sprava --> vyrobene! Chybalo nejakych 22 dni do 12 mesiacov od mojej objednavky (avsak realne auto bolo objednane skor, kedze moj predajca vymenil moju komisiu za jeho skladovku, za co som mu neskonale vdacny). Cize, teraz len doriesit financovanie a pockat kym ho zlozia :)1 bod
-
Dostal som odpoved z Osramu, preco este nie su LED pre Fabiu 3. Tak zaprve maju homologaciu aj na Citigo, co si myslim, ze ich je v Nemecku menej, nez Fabii a zadruhe, hlbka svetlometu by mala stacit, ked tam vojdu vsetky cinske PJ a dalsie. Takze dovod je neznamy. Inak som dnes uspesne vymenil obe stretavacky metodou z hora (s demontazou baterie). Ako tu niekto pisal, ked uz pochopis ten pricip uchytenia, tak sa to da.1 bod
-
Dnes v práci aktualizace na AA 8.7 a musel se rychle vypálit čekat pošťáka a do lékárny a koukám na radiu novinka. Není tam zvoneček ale jak sem zjistil až potom čísilko vpravo dole vedle signálu, hm sms od poštáka co sem zjistil až potom. Myslel jsem že je to číslo SIM. foto blbé místo proti slunku.1 bod
-
Motor pracuje asi efektivněji, ale když je vzduch hustší, tak ho píst nasaje více a musí se tedy více vstříknout benzínu a proto ta spotřeba je vyšší i při stání. A při jízdě se načítají všechny výše uvedené faktory.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
To stejné u mne, já jsem několikrát přeinstaloval aplikaci, restartoval telefon a nic. Pak jsem pokusně odebral auto a už ho nemůžu dostat zpět. Byl jsem dneska kvůli tomu v servise a závada je prý na nějakém serveru v Německu. Celé ta "online konektivita" je pěkně nespolehlivá a to za ní chtějí zaplatit. Nejvíce mne vysírá, že si nemůžu dálkově zapnout topení abych při odjezdu z odpolední nemusel lézt do vymrzlého auta, zvláště v těchto dnech. A proč nepoužívám plánovač? Protože funguje jako generátor náhodných událostí - zkoušel jsem to týden a 3x jsem nasedal do studeného auta.1 bod
-
Při nižších teplotách je taky nižší tlak v pneumatikách, zvětší se jejich valivý odpor. Všeobecně jsou vyšší i jiné odpory. Včera jsem po delší době sledoval teplotu oleje a po 20km byl pouze lehce nad 70°C. Ani na konci jízdy (35km) nepřesahovala teplota 90°C.1 bod
-
A nemůže to být tím že v mrazu více nabíjí baterku? Jaká byla teplota oleje a teplota vody ? Vím že u škodovky budíky ukazují zahřátý motor a přitom má třeba jenom 70-75 podle diag... Řekl bych že tam bude více faktorů ... Jinak mám Karoqa asi měsíc a spotřeba je docela velká oproti Scale oba 1.5 v DSG... při normální jízdě ...1 bod
-
1 bod
-
Mohu potvrdit. Je to poznat i při stání na křižovatce. V mrazech je okamžitá spotřeba 1,1 l/h, ale když je tepleji (stačí pár stupňů nad nulou), tak 0,6 l/h. Výhřevy všeho možného dokáží taky zvýšit spotřebu, ale jen o cca 0,2 l/h. Ten rozdíl ve spotřebě je skutečně výrazný.1 bod
-
1 bod
-
Ložisko poznáš hned jak hučí. Toto byli jasné pneu. Jinak doporučuji nalepit neopren na přední plastové podběhy a do zadu do podběhu, srazíš tím hluk od kol na minimum, je to levná úprava s obrovským efektem. Např. tento: https://www.ahifi.cz/comfortmat-neoprene.html Voda se v tom nedrží.1 bod
-
ložiska většinou bývají slyšet s vetší intenzitou hučení při zatáčení, pravé pří zatáčení doleva a naopak. kupodivu jsem vždy měnil dříve přední ložiska , jsou více zatěžována.1 bod
-
Ahoj, mrkni sem. 2020-2022 Skoda Octavia Mk4 Workshop Manual + Wiring + Owner's | PDFs Free Online (cardiagn.com) Nic jiného jsem nenašel, když jsem hedal pr osebe. Funguje mi to ale jen v Edge prohlížeči.1 bod
-
Tak stále spokojenost.Regenerace vždy po minimálně 500km.Zaplněnost je přitom třeba jen 80% a když je možnost a podmínky,tak začne vypalovat. Takže určitě míň kouří po přehrátí.1 bod
-
Tomu veducemu by som tak nakopal zadok ze by si uz nan nesadol. Mal by sa pod zem prepadnut zato co vyrobil. Preco sa potom ostatne auta nerosia iba superb??? Je to velka hamba.1 bod