Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/12/23 ve všech sekcích

  1. Ahoj, Jelikož to tady umřelo, rozhodla jsem se to tu oživit. Tímto bych Vás chtěla oficiálně pozvat na sraz přátel Škodovek v Brně dne 15.4. Ve 17 h na parkovišti u restaurace La Patas (U Leskavy 39)
    5 bodů
  2. No ne, to bude škoda pouštět před panelákem parkovací místo, to asi radši dojdu pěšky :D
    4 body
  3. Poznámka pro případné předělávače předfl Rapida na facelift. Bowdeny ovládání zámku kličkou zevnitř se tváří jakože jsou stejné a že to funguje, když to zapojíte. Není tomu tak. Bowdeny jsou rozdílné délkově, což by až zas tak nevadilo. Nahoře delší předfl 5JA 837 085 B, dole kratší pofl 5JA 837 085 C. Rozdílné jsou "T" koncovky. Ta zelená a kratší je facelift. Klička ve faceliftivých tapecech má jinou drážku pro "T"-čko na lanku, je užší. Původní širší koncovka se v kličce tím pádem volně neotáčí, lanko se ohýbá. Je jen otázkou času, kdy praskne, jako mě. Nešly otevřít dveře u řidiče a důvodem bylo právě prasklé lanko přímo za tím "T"-čkem. Holt nejotevíranější dveře. Takže nutné obrousit koncovku na rozměr 3,3mm symetricky z obou stran. Uložení "T"-čka v kličce namazat bílou vazelínou. Pak se bude lanko otáčet lehce a nebude se ohýbat.
    2 body
  4. Já se také hlásím. Brno... to je výzva
    2 body
  5. Seati se počítají taky? :D
    2 body
  6. 2 body
  7. Už jsem tady párkrát registroval, že se zadní roletka kufru sama strašně pomalu (slabě) otvírá. Ta moje v SIII kombi na tom nebyla o nic líp. Po klepnutí na ni aby se otevřela, se do první poloviny tak nějak lemrácky posunula, ale druhá polovina bez pomoci ruky, se k sedačkám sama nedostala. A v zimě to bylo ještě horší. Tak jsem se konečně dokopal se té roletce podívat na zoubek. Roletku jsem vyndal a dal na stůl. Na straně řidiče (u mého kusu a předpokládám, že to škoda dělá všude stejně, je potřeba to rozebrat ze strany řidiče, kde je napínací část roletky, na druhé straně je pevný plastový čep tvaru torxu) jsem ze spodní strany dvěma šrubováky z vnitřní strany proti sobě směrem nahoru odjistil pojisky, které uvolní ten pohyblivý kryt, sloužící na zajištění roletky v autě. Ty pojistky jsou na těch podélných páscích. Sundal jsem kryt, vykoukla pružina která je pouze nasazena v protikusu, který zajišťuje samotnou roletku v pouzdže. Po sem to bylo snadný. Sundal jsem i druhou stranu (pohyblivý kryt) pro lepší zpětné nasazování roletky do pouzdra. Následně jsem na straně řidiče sundal kryt/ zátku, která drží tu samotnou roletku v tom pouzdře tvaru U. Drží tam přes tři dobře vyditelné západky. Jen je potřeba to vytahovat opatrně směrem (rovnoběžně) ven z toho pouzdra. Protože je tam takový kolík cca 3cm dlouhý, který zajišťuje proti pohybu tu obrácenou pevnou část roletky směrem k zádům sedaček. Takže žádný kroucení a viklání. Jinak to ulomíte jako já :-). ( pokud se to ulomí, stačí to tam jen dát zpátky a ten kryt to pak podrží). Jak to vyndáte, tak se ozve zvuk napružené (natočené) pružiny, která se jak jinak uvolní. Celá roletka je na trubce o průměru cca 20mm ve které je vinutá pružina. Ta pružina je napevno ze strany spolujezdce pod takovým plastovým torxem, který následně zapadá do zátky. Takže tam není potřeba nic rozdělávat. Druhá strana od řidiče je ukončena pohyblivou kulatou zátkou s drážkou, která pak zapadne do protikusu krytu, který drží předpětí té pružiny po seskládání a vlastně i zajišťuje celou tu roletku v celém tom pouzdře. Takže celá roletka ležící vrchní stranou na stole, z ní jsem trochu cca 5cm povytáhl tu trubku z pouzdra ve kterém ja celá ta roletka a tím krytem, který jsem nasadil do drážky té pohyblivé zátky, jsem začal otáčet proti směru hodinových ručiček. Je potřeba trochu i tlačit proti té drážce, jinak se to při tom otáčení může vyšprtnout a vše znova. Bohužel jsem to opomněl spočítat, kolik otáček to bylo. Hádám tak 30, prostě až to vytvářelo dostatečnou sílu navíjení, tak jsem celou tu trubku s už navinutou roletkou zasadil zpátky do toho pouzdra a zacvakl. Následně se nasadí ty pružiny a zacvaknou se zpátky ty pohyblivé kryty. Zní to složitě, ale jednodušeji se mi to vyjádřit nepodařilo. No a roletka se otvírá jako blesk a sama :-).
    1 bod
  8. Pokud budu mít čas, dojedu
    1 bod
  9. Ja osobe mám LA zapnuté stále, s tým, že vibrovanie som vypol, lebo ma to otravovalo, keď som na okreskách zámerne strihal zákruty cez protismer. Mne osobne stačí ak cítim na volante že mi to jemne chce zasiahnuť do riadenia a ja to už potom podľa potreby pretlačím. Všeobecne ale treba tieto funkcie brať tak, že fungujú dobre iba ak sú dobre namaľované čiary, a treba si dať pozor na to, že to registruje ako čiaru aj dilatačnú medzi dvoma pásmi asfaltu, takže ak je nejaká uzávierka a jazdný pruh je napr. nasmerovaný do protismeru, alebo prechádzate na nejaký opravovaný úsek vozovky, treba držať volant a riadiť, lebo je možné, že on za kraj cestu/jazdného pruhu považuje v tom momente niečo iné. Jednoducho to je počítač, ktorý hľadá nejaké čiary, takže pozor na to! Ešte k vypínaniu LA. Môj svokor ako veľmi skúsený vodič ktorý šoféruje už 42 rokov, LA na svojom aute na okreskách vždy vypína. Spravil tak aj v novembri minulého roka asi 10 kilometrov pred tým ako mal zísť z diaľnice. O 5 minút neskôr mi volal, že mal mikrospánok za volantom a narazil do zvodidiel. Mal brutálne šťastie, že išiel iba asi 100-110 km/h, bola nedeľa ráno, takmer žiadna premávka a suchá vozovka. Auto sa po náraze pekne odrazilo späť do pruhu a stihol zareagovať skôr ako by pobozkal zvodidlá aj na druhej strane, alebo by sa prevrátil. Svokrovi sa našťastie nič nestalo, akurát škoda na ani nie 8 mesiacov starom aute bola za viac ako 8.000 €, auto bolo v servise takmer mesiac, následne sme reklamovali kvalitu práce servisu, kvôli čomu zase bol niekoľko dní bez auta, a farba lakovaných dielov stále nezodpovedá fabrickému lakovaniu, a je to vidieť aj voľným okom. Toto všetko iba preto, že vypol LA, a to ešte môže byť rád, že jemu sa prakticky vôbec nič nestalo. Fakt zvážte, či vám (alebo vášmu egu) stojí za to ten LA vypínať.
    1 bod
  10. @Aleš SlukaPrávě, že máš zapnuté tzv. inteligentní nabíjení a tak nabíjet můžeš třeba každý druhý den a stejně ti to moc nepomůže. Nějaké zkušenosti druhých ti v tom moc taktéž nepomohou, s baterií bych se nenervoval, až odejde, tak odejde, může vydržet třeba i více než ty 2 roky, prostě je to případ od případu.
    1 bod
  11. Přijeď v březnu na Guty tam bude hned několik lidí co to umí.
    1 bod
  12. Lze to dokódovat, viz téma o VCDS.
    1 bod
  13. Tak sice po delsi odmlce, ale problem s PDC co jsem psal je vyreseny. Nakonec to bylo tim, cim bych to vubec necekal. Problem, ktery jsem popisoval, ze jednotka nesla nacist, byl zpusobeny kabelazi. V original kabelazi je pouze jeden, resp. dva pajene spoje na CAN, ktere jsou tzv. premosteny na malou svorkovnici, tak aby se nemuseli ty draty pajet na origo CAN v gatway. Prave tam byl problem, kdy jeden ze spoju nebyl zapajeny. Ten kdo vyrabel kabelaz, se s tim asi moc nemazal. Jeden drat byl zapajeny, druhy nebyl, cimz to nemelo kontakt. Na toto zjisteni me privedlo to, ze kdyz jsem asi po dvou dnech po montazi s autem jel hlasila se chyba start-stop. Ten je odvisly od CAN pohonu, na ktery se zapojuje i PDC, kdy premostenim dratu CAN v gatway s origo kabelazi PDC byl prerusen. Z toho jsem usoudil, ze musi byt svazek nekde prerusen. Napadlo me, ze pokid je nekde problem tak jedine ve spoji. Tak jsem spoj odizoloval a uz jsem videl ten problem.
    1 bod
  14. Je zajimave, ze Skoda, ze vsech platicich uzivatelu dela testery... Za mne, sluzba co je placena by mela fungovat na 100 procent...
    1 bod
  15. Určitě ne. Podle pravidel motorových sekcí patří převodovky a jejich problémy do obecné části. Převodovka prostě není motor.
    1 bod
  16. @RichardSA tak rozdíl v převodovkách samozřejmě je, nebot MPI F3 měla typ MQ100 a F4 má MQ200..tedy v F4 jsou kratší převody..měl jsem MPI 44kW a ted mám 59kW..já jsem s ní spokojený..do nějakých 100km/hod..je to auto za mě dost svižné a více nepotřebuji, když jezdím jen kolem komína..TSI už jsem nechtěl pro tyhle účely z důvodů, které se popisují výše v příspěvcích..navíc je ten motor myslím ještě dost syrový, má najeto jen asi 300km, takže očekávám, že se po nějakém nájezdu ještě probere :-) ale i kdyby ne..mně to stačí..jinak MPI samozřejmě žádnej GPF nemá...to se týká jen motorů TSI. Já jsem měl před F4 celkem tři F3..1.2TSI 81kW,1.0TSI 81kW s DSG a poslední MPI 44kW a mohu s klidem říci, že na couračky kolem komína, jak se říká je MPI naprosto ideální volba, blbej,jednoduchej motor, žádnej carbon, žádné turbo žádnej GPF....
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...