Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/06/23 ve všech sekcích

  1. Návod na ovládanie a ukážka možností navigácie Columbus. Pokiaľ je niečo nesprávne, pripomienky sú vždy vítané.
    3 body
  2. Vzhľadom na to, že nový Superb sá ma robiť v Bratislave, mohli by ešte pár rokov vyrábať Superb Tour. 😊
    3 body
  3. Zdravím, tak přidám ruku do mlýna. O4 RS, najeto 61 tkm. Po zajetí (prvních tak 4 - 6 tkm) je spotřeba poměrně stabilní. Mimo dovolenky a výlety používám denně jako pracovní na cestu Turnov-Jablonec (cca 25 km, velké převýšení). Je hodně znát přezutí na zimní (to je okamžitě i litr spotřeba nahoru), ale jinak přes léto se dá jezdit za 6,5 a přes zimu těch 7,5 - 8 (graf níže vždy po najetí 100h). Couračky pár km jsou samozřejmě horší, ale třeba cestu do Itálie k moři (cca 50 km od Boloni) jsme ve čtyřech lidech a s plným kufrem zvládli za 5,3 (v rámci rychlostních limitů), takže na delší trasy je spotřeba více než dobrá. Obecně, když se to vezme přes okresky, dá se v klidu jet pod 6, ale taky klidně za 10+. Tohle auto je hodně závislý na těžkosti nohy řidiče a taky stylu hudby, kterou posloucháte :D Ale myslím, že je to povedený motor pro každodenní jízdu i trochu té zábavy. Sportovní auto to není, ale sportovní svezení pro nenáročné nabídne určitě.
    2 body
  4. Kolega má týždeň staré auto a H58, SW 1900.
    2 body
  5. Ano. Kolega taktez 1tyden stare auto a verze 58/1900
    1 bod
  6. Lak na karoserii se vypaluje. V teplotě +/- 30 stupňů Celsia to už fakt netvrdne.
    1 bod
  7. @Murphy1 Myslím, že od listopadu, kdy to zaparkovali na letiště jako nekomplet, to vytvrdlo až dost. :D Ale přiznám se, že mě to ani nenapadlo, řešit tuhle věc. Jaká by měla být ideální doba na vytvrdnutí laku?
    1 bod
  8. Bylo na to TPI, špatný rám sedadla. Taky mám měněno (výroba červenec 2016).
    1 bod
  9. K Xpel jedu ve středu (také předek + exponované drobnosti).
    1 bod
  10. Musíš si vybrať svoj zámok podľa čísla. Samozrejme musíš si zvoliť v menu krajinu, kam to chceš poslať a potom ti ráta aj poštovné (ja mám Slovensko a Eur). Cez Inquiry sa vieš najprv s predajcom dohodnúť. Stránka spravuje Švédske autovrakoviská a zabezpečuje logistiku. Objednával som bočné okná, žiaľ vrátili mi naspäť peniaze, lebo sklo nechcú posielať cezhranične. Keď klikneš na obrázok, tak dostaneš detailný popis produktu a tiež sa vieš pozrieť z akého auta je to vybraté. V popise máš všetko (napríklad hneď prvý zámok): Year: 2017 Engine code: DFCA DDAA DFCA Original number: 5TA839015L- Search >> Visual Original Number: 5TA839015E - Search >> Quality: A A = The spare part is checked and tested without comments. The part represents the age and mileage of the car and can be used without action. lessNote: Vänster bak
    1 bod
  11. Vypadá to super. Koukám, že jsi měnil i přední znak. Je to složité, ho odtrhnout od kapoty? Nasucho, nebo pomůže ho nahřát? Na videu ho páčí nějakým plastem, ale mám strach, že poničím kapotu....taky by se mi hodil cerny k barve...
    1 bod
  12. No tak jelikož se má koncem roku vyrábět nový model a můj je naplánován na leden 2024, tak se nedivím, že budou končit objednávky... Asi jej nechtějí dělat souběžně. Já se hlavně budu modlit, aby nový Superb byl ošklivý a já nelitoval objednání starého :-)))
    1 bod
  13. Tak včerejším dnem se v mém případě kruh uzavřel a vůz jsem vyzvedl. Doplním tedy, že převzetí proběhlo 2. 3. 2023. Na můj vkus se to u dealera zdrželo déle, než by se mi líbilo, ale to je dané také tím, že se mi to sešlo s dovolenou mého prodejce + v tom měli nějaký nepořádek, protože už jeden termín předání byl domluvený, ale nakonec mi pak volal, že zjistili, že to auto tam není a mají to na nějakém svém centrálním parkovišti a ještě si to musejí převážet na salón... No bordel. Postřehy a poznatky na základě prvních desítek kilometrů - zatím samozřejmě převládá euforie z nové "hračky". Auto vypadá fakt krásně, líbí se mi. Interiér mi přijde taky moc hezký a působí prémiovějším dojmem (může být ale dáno tím, že jsem teď půl roku jezdil starou Hondou Jazz (r.v. 2005) jako provizórium, jelikož jsem se nechal nachytat s termínem a unáhlil se s prodejem svého Rapida). Nic cestou nevrzalo, nebouchalo atp. Nerovnosti podvozek žehlil fakt parádně. Hodně mě baví el. otevírací panoramatické okno. Včera bylo fakt hezky a teplo, takže jsem si to mohl pořádně užít. :) Žádné problémy s infotainmentem jsem nezaznamenal - vše jede rychle a plynule. Bude asi hodně trpět na otisky. Párkrát jsem se toho dotknul a je to "zprasený". Dneska se se vším chci seznámit, protože to je fakt počítač na kolech. Škoda toho el. kufru, jak jsem brečel v předešlých příspěvcích, ale srdce mi u toho auta roztálo, takže to asi zvládnu. :D Motor tam mám tedy 2.0 TDI 110 kW DSG a má páru (samozřejmě se to umocňuje v porovnání s rapidem 1.2 63 kW nebo kolik to přesně mělo). Snad jediné negativum, co jsem včera postřehl bylo to, že to má pro mě nezvykle "dlouhou" odezvu na plyn. Resp. zmáčknu plyn a auto začne reagovat za 1-2 vteřiny. Asi jsem to někde četl pod názvem "turbo díra". No moc to nepřispívalo k plynulé jízdě, ale snad si zvyknu. Třeba to je běžný u dieslu, tohle je pro mě první zkušenost. Níže přikládám pár fotek. :) Ještě uvažuju o tom, jestli si nedát na předek ochrannou PPF fólii, abych to ochránil proti kamínkům, ale hrozně mě odrazuje cena. Nechce se mi moc za řešení na 5-10 let dávat 30-40 tis. Kč. Co myslíte? Budete tohle řešit nebo na to kašlete?
    1 bod
  14. Tak to byla docela rychlovka. Čekal jsem, že to tam bude třeba 1-2 dny. Jsem zvědavý na další nabídky. Hlavně je základ mít to auto, snad se už nic nepokazí a zítra přebírám. :D
    1 bod
  15. Ahoj, ne úplně recenze, ale já si nedávno dokoupil navigaci a popsal svoje zkušenosti postupně zde:
    1 bod
  16. Jsem rád, že tady někdo založil tohle téma, já se k tomu nějak nemohl dokopat. Nějak nechápu, proč někteří tvrdí, že u velkých motorů se nemá řešit spotřeba. Spíš bych to přeformuloval, že u velkých a silných motorů by se nemělo stěžovat na vyšší spotřebu. Řešit kdo má jakou je podle mě zcela v mezích tohoto fóra a tak taky přispěju svou troškou do mlýna. Nemám sice 4x4, ale mám o 40kw více. U tohoto motoru oceňuji (jakožto klidný řidič) jeho spotřebu na delších (zatím mám vyzkoušeno jen letních) trasách. Při plynulé jízdě se spotřebou přibližuje i objemově menším motorům. A naopak, když je třeba se rychle někde zařadit, nebo předjet delší řadu kamionů, tak s tímto autem to není problém ani když je plně naložené a s rakví/kolama na střeše. Pokud je auto nenaložené, dobrá cesta, tak se s ním dá relativně i nějaký ten adrenalin zažít, problém je, že je to velice návykové a hrozně lehce se na to zvyká, takže si někdy říkám, že pár koníků navíc bych asi ocenil... :D Od koupě auta si vedu "deníček" v aplikaci drivvo + si píšu hodnoty z Škoda Connect do tabulky. Co se dlouhodobé letní spotřeby týče, tak s tou jsem maximálně spokojen. Vzdálenost 2672 byla dovolená v Itálii na Lago di Garda (cesta zpět přes DE s tempomatem na 180 kde to šlo + výlety k omezovači). Cesta 949 byla do Jizerských hor ve 4 lidech a dvěma koly na střeše. Před příchodem zimy, jsem byl víceméně ze spotřeby nadšený. Ani rozdíl Connect/Drivvo nebyl nijak velký (celkově 0,13L/100) S příchodem zimy už to taková sláva není. Zimní gumy, (na poměry Ostravy) zimní počasí, téměř denní používání NT a celkově kratší trasy se podepisují na vyšší průměrné spotřebě a větším rozdílu Connect vs Drivvo - nyní už výrazných 0,56L/100 (NT se nezapočítává na průměrné spotřeby v Connectu). Navíc jsme neabsolvovali žádnou zimní auto dovolenou zatím, tak nemám srovnání leto/zima, ale snad brzy přibude :) Dále ještě graf průměrných spotřeb mezi tankováními... Jasně viditelný příchod zimy :D No a nějaké extrémy: Serpentiny k Lago di Tenno Cesta z Insbrucku směr DE (IG-L) Mezi tankováními Cesta přes Rakousko a výrazně omezenou Vídeň (Mikulov - Villach) A zima, kraťoučké trasy, NT každý den (Podle Drivvo to bylo 13,9 :) ) Snad jsem Vás takto dlouhým a detailním popisem neodradil.
    1 bod
  17. No… třeba dlouho bezproblémový Travel Assist protože s každým pípnutím o nedostupnosti se radost z auta vytrácí
    1 bod
  18. Rapide, ale to není ono. Štartu vo Formuli 1 predchádza snáď hodninka na čiare, rôzne slečinky nosia parazóle proti slnku alebo dažďu, RedBull, technici ešte čo to dolaďujú, musíš nasadiť helmu atď. Mne to trvá ako píšeš 5÷10 sec do štartu v obyčajnom 1.5TSI. Ale ty máš kurňa RS, to si treba užiť každú sekundu. Keby som ho mal ja, naučím manželku nosiť vychladený litrový RedBull so slamkou na palubu, syna donastaviť parametre auta - to by som si užil kľudne 5÷10 minút pred štartom :) :) A teraz vážne - štart Infotainmentu je u nového SW okamžitý. Ja mám pocit, akoby sa vôbec nevypínal a zostal v nejakom stand-by mode. Pretože keď ho resetujem tlačítkom tak nábeh trvá naozaj 20 sekund. Takže rada na aktualizáciu je určite namieste.
    1 bod
  19. Komunikativni a prijemny clovek, za kterym maji jezdit rodinky na vylet pres celou republiku, je schopen dat za takovouto otazku minus. Radeji bez dalsiho komentare...
    1 bod
  20. To važne? Cez 200 ludi sa na to pozrie a nikto nič... Prejdem cele forum neviem čo to može byť... Na niektorých temach su taky "odborníci" a tu neviem nik ani napisať. ACH JAJ... Je to strašne, tato dnešna doba, veľmi smutne.
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...