Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/10/23 ve všech sekcích

  1. To ze nekde jezdi zamaskovany facelift neznamena, ze predstaveni musi byt letos. Napriklad prvni fotky Scaly FL se zacaly objevovat pred vice nez rokem. A navic fotka, kterou nahral Boleslavak neni jeho a neni focena v MB. To je fotka z cervna 2022. Ze zatezoveho testovani s vozikem v horach. Posledni info meho prodejce je, ze predstaveni a zacatek prodeje O4 FL bude skutecne az 2024. Ohledne 2025 si take myslim, ze je pozde. Prvni vozy bych ocekaval v pulce 2024. Udajne to posunuli kvuli tomu, ze letos predstavi novy Superb a proto jednak, aby Octavka mu nelezla do zeli co se objednavek tyce (preci jen jisty prekryv tam jiz je, proto taky O4 jiz neni L&K) a taky by mohl nastat dalsi problem s dily i pro novy Superb, nektere dily a nebo aspon jejich casti (polovodice) budou shodne. Hosi ja bych se tim netrapil. MR2023 Octavie 4 je jiz pomerne odlazene a vychytane auto. Facelift u Skodovky nikdy neprinasi zadnou revoluci. Podle me je daleko vic frustrujici, kdyz nekteri maji starsi MR O4, ktery ma horsi HW, vice chybovych dilu a take neumi nektere funkce MR2023. Jako asistovana zmena pruhu v TA, nemoznost nekterych zobrazeni VC, atd. Jsem rad, ze moje MR2023 jiz tyto veci umi ale je podle me nespravedlive ze stejna generace jednoho auta ma tolik rozdilne funkce napric jednotlivymi MR. To je horsi, nez nejaky prichod FL. Jedine, co by me primelo aktualni RS prodat a koupit facelift by byl prichod RS TSI 4x4 300hp. To se samozrejme nestane. Navic mam zkusenost u Skodovky, ze s facelifty prichazi dalsi “optimalizace nakladu” (ctete cost cutting) :) ;) Netrapte se tim a uzivejte si sve vozy 👍 Ti z Vas, kteri cekaji na facelift, tak jim preji aby realne meli vuz doma driv, nez za 2 roky. A tou dobou jiz bude mozna prototyp e-Octavia (5) 😂 je to nezastavitelny kolobeh. Nopak vnimam ze realne majitele faceliftu si danou generaci uziji nejkratsi dobu a frustrace je pak o to vetsi, kdyz se za 2 roky zacne objevovat zcela nova generace, kterou majitele predFL netrpelive ocekavaji. Ja uz se prestal timto trapit. Koupil jsem si pocitac s drahou grafikou Nvidia RTX3090 a za mesic na to vysla 4090 😂 clovek tohle resit, tak se konstantne jen trapi co vse z jeho majetku mu “prochazi”.
    5 bodů
  2. U mne je to stejné, když chci zapnout topení tak apka chodí chybu. Ale objevil jsem zajímavou věc: mám hybrida, tak nejdříve v aplikaci vyberu zdroj topení baterie a zapnu topení. Nechám to pár vteřin, vypnu a změním zdroj na benzín. A potom už se Webasto zapne. Trochu voser, ale aspoň nemám v autě zimu.
    2 body
  3. https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/000915105cc-autobaterie-12v-68ah-agm-skoda-30669.html Alebo https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/000915105cc-autobateria-12v-68ah-agm-skoda-30669.html
    1 bod
  4. Update 3 týždne bolo auto v servise vymenili synchron 3 a 4 stupňa prevodovku vyskúšali a vyzerá to že to ide lepšie no nevravel by som ze ideálne. Celkovy dojem z tej prevodovky je iný ale snáď to bude časom lepšie, ak nie pôjde to znova na servis….
    1 bod
  5. 1 bod
  6. Po prvních 13 tis. jsem musel dolít asi 3/4 litru oleje. Po dalších 12-13 tis. to bylo to samé ještě jednou. Pak se kolem 30 tis. měnil olej a od té doby jsem nemusel doplňovat zatím ani kapku. Najeto asi 50 tis.
    1 bod
  7. Přiložený článek je převážně úvaha autora, ale o tom, že třeba i koncern, potažmo Škodovka si může dělat s dodáním nového vozu zákazníkovi co chce a vymýšlet si mnohé, nebo ještě lépe vůbec o něčem takovém raději mlčet, tak o tom se tady již diskutovalo vícekrát. No na každém šprochu, může být pravdy trochu, nakonec vzpomeňme, že i s dodáním a prodejem spalováků versus elektromobilů na konci kalendářního roku a hrou čísel jejich prodejů, když končí sledované období pro výpočet emisních pokut je to taktéž ledasjaké. https://www.autoforum.cz/zivot-ridice/stale-vic-zakazniku-depta-cekani-na-dodani-davno-koupenych-aut-nedostanou-je-ani-kdyz-byla-vyrobena/
    1 bod
  8. Jak píše JSvoboda - inteligentní nabíjení baterku nenabije nikdy na 100%. A i někteří "odobrníci" v televizi a rozhlase ještě neustále tvrdí, že před zimou je potřeba baterku dobít. K čemu když je dobitá pouze do prvního nastartování....
    1 bod
  9. U nás vše vyjímečně šlape (musím zaklepat) jak apka tak webík. Vše od nabíjení, po předehřátí a také jízdní data.....
    1 bod
  10. No kdo toto nemá, tak to je nejspíš druhorozený syn, na kterého nedošlo :-)
    1 bod
  11. No právě... Používám aktuálně tento ale jestli měří přesně nevím.
    1 bod
  12. Dobře tedy, otazník u mě zruš, dorazím, omlouvá mě jen vlastní smrt 😉
    1 bod
  13. Salónek zarezervován Zároveň jsem zaslechl debatu u Maltovců doma, kde řeší, zda se bude dělat kuchyň a nebo pojede @Malta na sraz Screen_Recording_20230301-192523_Instagram.mp4
    1 bod
  14. Tak za 55 EUR uz bude pul nove baterky.
    1 bod
  15. Je zajimave, ze Skoda, ze vsech platicich uzivatelu dela testery... Za mne, sluzba co je placena by mela fungovat na 100 procent...
    1 bod
  16. taky se mi začala sporadicky objevovat tato závada až to přestalo fungovat úplně. Mám teda climatronic. Ten používá na sepnutí nějaký IPCU modul, který se často kazí. Už se to tu taky řešilo. Co mi ale zatím pomohlo (ťuk, ťuk) když jsem takhle přišel ke studenýmu autu, spustil jsem to a zavezl 3 km malou do školky při spuštěným systému. Když jsem vypnul motor, tak ventilátor foukal. A od té doby to funguje. Zaplať pánbů v těchto mrazech. Zkus to tak nějak rozpohybovat, třeba se vynulují nějaké špatné hodnoty. ;-)
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...