Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/08/23 ve všech sekcích

  1. Preji vsem Vesele Velikonoce! 😀
    3 body
  2. Pustil jsem se do vymeny vadneho senzoru kvality vzduchu. Zatim jeste nedosel novy dil, delal jsem teprve zkousku, zda vymenu zvladnu. Senzor je umisteny v oddelovacim prostoru pod pravym steracem tesne pred vstupem vzduchu do kabiny. Neni treba demontovat sterace, jen se dostat pod kryt. Ten se odjisti vytazenim dvou sponek a sundadnim tesneni. Oddelovaci prostor ma kryt rozdeleny na dve poloviny, prava cast se nasouva na levou, zespoda ma pro zajisteni sponu. Chvilku to i vypadalo, ze bude stacit kryt jen nadzvednout, ale mam velke pracky a nepostupoval jsem podle zadneho podrobneho navodu, takze bylo prvne nutne zjistit, jak ho demontovat. U Superbu je tam hodne mista, senzor je prichyceny na plastove konzoli, je nasmerovany sikmo doprava po smeru jizdy. Vytahnout jde ve dvou krocich (nezalezi na poradi). Jednak odpojit svorku kabeloveho vedeni - svorka ma zapadku a nejde tedy jen tak rozpojit. Je nutne plochym sroubovakem odjistit. Vetsi zahada byla samotne oddelani senzoru. Do konzole se nasouva a pro vysunuti je taky potreba odjistit zapadku. Stary dil mel stejnou drazku i na vrchni strane. Nejvetsi prace byla s opetovnym nasazenim ktytu. Na jedne strane byl prirazen az k A sloupku, na druhe strane by tak ale byt nemohl. Takze jsem nejakou dobu zkoumal, jak ho nasadit zpet a jak ho spasovat k celnimu sklu. Objednal jsem novy senzor a pri montazi udelam i fotodokumentaci. Dodam, ze vadny senzor se projevuje jen tim, ze nefunguje automaticka cirkulace a vyhazuje v jednotce 08 chybu senzoru AQS. Podle vseho jde o velmi castou zavadu.
    2 body
  3. Také se přidávám s přáním veselých Velikonoc.
    2 body
  4. Zkus kdyžtak napsat uživateli @csabac, mohl by mít s dovozem nového auta zkušenost, popřípadě projdi jeho vlákno, něco málo tam o tom má.
    1 bod
  5. Jo díky zipro. To se hodí. Hezky zpracované 👍 Jak jsem psal, default je 800ms. Třeba tam má kolega víc. Já až se mi bude chtít, dám tam cca 400ms😉 U mě nejde air care, autoškola, green info. R.V. konec 2019 Edit: Tak Zipro, dovolil jsem Tvůj word dokument upravit (co patří k sobě seskupeno) a hlavně o dost doplnit!!! Je tam dalších cca 15 věcí. Teď je to komplet! Dal jsem tomu příponu postaru jen .doc😀 Vážení sosejte!!! Komplet scala kódování VCDS Zipro-Keras.doc
    1 bod
  6. doplnil jsem věci od Kerase a dalších, možná se to někomu bude hodit, viz příloha..., jinak co se týče dálkových světel - automatické vypnutí a zapnutí - určitě v řádu milisekund, sekundy jsou špatně scala VCDS.docx
    1 bod
  7. Mne u Superbu vadila mekkost a podle me vylozene neprijemne houpani. Mimochodem taky me uspavalo. Fabricky snizeny podvozek nehoupe, na druhou stranu neni prehane tvrdy, je jen prijemne tuhy. Mam kombinaci pruzin Eibach a Bilsteinu (volil jsem variantu tlumicu odpovidajici naladeni Passatu, tedy o neco tvrdsi). Slo o vymenu znicenych tlumicu, pruziny jsem dal nasledne po ne uplne uspokojivem vysledku. Stabilizatory puvodni. Neni to tak mekke jako standard original, ale nevim jestli kvuli stabilizatorum, extra tuhe taky ne. Kazdopadne snizeni ma vliv na prejezdy nerovnosti, typicky retarder uz je docela citit. Jeste dodam, ze jsem velmi dlouho laboroval nad ranami od podvozku a loni na podzim zjistil, ze to mlati vystrazny trojuhelnik do muldy pro rezervu…
    1 bod
  8. @FilipCZE jsi normální? Proč dáváš stejný příspěvek do PĚTI témat? Zbytek ti mažu
    1 bod
  9. @Bubaq gratuluji, barva je krásná. Mám jí také ale na Scoutu.
    1 bod
  10. Jak to myslíš? V nastavení navigace jde nechat zobrazit značky co jsou nastaveny v Navigaci. EDIT: přidány obrázky kde zapnout rychlost v NAVI EDIT: CITA smazal příspěvek. Jednalo se o aktualizaci map a číslo navigační db. Mám auto z 9/2020 a verzi navigace mám 22.10. Manuální aktualizace se mi nepovedla i přes to, že v manuálu píšou připojit Flashku do USB-C pod rádiem a nechat ji být (snad asi i pár dní) a možná se to chytne.
    1 bod
  11. Jo měla. Tak tos byl ty. Nesedělo jim to tam. Neplatili jsme jim nic. Nicméně v tom měli stejně bordel.
    1 bod
  12. Columbus to umí klikni na značku auta resp. šípku ktorou je zobrazovaná poloha auta. zobrazí sa ti miesto, kde práve si - adresa, GPS a nadmorská výška Pokiaľ chceš vedieť nadmorskú výšku napríklad pri prejazde Grossglockneru tak tam musíš nechať otvorené toto okno a vidíš neustále meniacu sa výšku. Nie je to síce ideálne ako u Garminu, kde to je možné zvoliť ako jeden zo 4-och údajov v spodnom riadku ale kto to potrebuje mať stále na obrazovke? Je to skôr o tom vidieť nejaké špeciálne miesto.
    1 bod
  13. Pro mě by byl ideál, kdyby motor nechali jak je a němu přidali baterku a elektromotor k zadní nápravě. Tedy PHEV s 200 koňmi z 2.0 TDI a k tomu třeba dalších 50 - 80 koní s elektrickou čtyřkolkou.
    1 bod
  14. Nebo dát před zpátečkou jedničku a nemusíte čekat na nic. :)
    1 bod
  15. Nejdřív jedničku a pak zpátečku. Na záruku to nejde. Ty převodovky mají tak malé odpory, že trvá dlouho, než se hřídel sama zastaví. Stává se mi to i u 1.5TSi v O4, kde je ta převodovka trochu jiná, ale stejně jsem je občas počítal. Jednička a pak zpátečka to jistí.
    1 bod
  16. Jasně, napřed nastupuje diagnostika - základní nastavení světel, pak případně výškové a stranové seřízení šrouby, vše má být provedeno za přesně specifikovaných podmínek (například zatížení vozidla, etc) uvedených v dílenské příručce.
    1 bod
  17. Je to normální, jak píše hrocja, dochlazuje se turbo, zní to jako bublání.
    1 bod
  18. Vyjádření AS není ani potřeba jakkoliv komentovat. Opět ukázali, že nemají ani ponětí o tom, co prodávají. Samozřejmě se světla dají seřídit/resp.seřizují se za pomocí diagnostiky.
    1 bod
  19. Dle mých zkušeností: 1) Samozřejmě dost pomůže nechat motor na volnoběh než třeba odškrábeš sklo atd. jestli chceš být ekologický jezdí na cng nebo na kole, zase tolik to nežere a rámus to taky velký nedělá. 2) I v minus dvacet mi přijde rozumná hranice otáček 2000-2500 tím se určitě nic nezkazí. Co píše auto na Maxi dotu jsou nesmysly podle mě. 3) Ofuk na 1 je málo. Mě fouká teplejší vzduch, než je venku hned po pár minutách, ne že by to bylo bůhví co, ale když ventilátor nefouká, vzduch se nijak neohřeje. Za těhle mrazů je dvojka podle mě minimum. 4) Fabia je samozřejmě koncipovaná jako "úsporná" takže přebytečného tepla na topení příliš nevytváří už z principu. 5) Na postupné štelování kolečka bych se vykašlal a dal rovnou červenou, konstruktéři určitě nevymyslí auto za statisíce tak, aby sis pro topení musel postupně za jízdy přidávat kolečkem. 6) Z mé aktuální trasy (hned co vyjedu kopec jako prase a pak zase z kopce dolu) se auto hned ohřeje (netrápím to, ale taky nepodtáčím jedu cca 2500 otáček na čtyřku) teplota vody je 90 stupňů a auto začne topit - přidám otáčky ventilátoru na 3 - auto se ohřeje na rozumnou teplotu. Za kilometr začnu jet z kopce dolů, dám nohu z plynu, teplota vody začne klesat na 75 a topení dám na 2. Za tři kilometry mám v autě teplo. Tohle vše ale asi když je až minus 10 a víc, jinak se teplota drží už pořád na 90. 7) Ekologové by ze mě asi neměli radost, ale zapínám si i na max ohřev sedadla polujezdce a někdy si na něm vyhřívám rukavice, abych je měl na nasazení teplé.
    1 bod
  20. Přesně tak, chce to víc točit. Jinak s tou tvojí trasou se není čemu divit, teplo se nemá kde vzít, když se skoro nic nespálí.
    1 bod
  21. Já to odhaduji podle Climatroniku, ten když je motor studený fouká méně a "jak se pohne ručička" tak zvyšuje otáčky (samozřejmě, pokud je samotný motor studený, tak nic netopí). "Stáhnout" topení asi nepomůže, pokud je ta klapka ovládaná přímo, popřípadě jak máš nastavené foukání vzduchu (pokud jde vzduch na sklo, tak ikdyž auto topí, vzduch se ochlazuje od studeného skla). A o jakých trasách se vlastně bavíme, je rozdíl najet po nastartování na dálnici, poskakovat po městě, nebo sjíždět táhlý kopec.
    1 bod
  22. Pro zajímavost objemy nádrží vozů Škoda. Typ vozidla: Objem nádrže (l) Objem včetně bezp. prostoru (l) Rezerva paliva pro dojetí (l) Fabia 45 58 7 Octavia 1U 55 71 7 Octavia 1U 4x4 63 74 8 Superb 62 75 8 Octavia 1Z 55 67 7 Octavia 1Z 4x4 60 72,5 7 Roomster 55 71 7
    1 bod
  23. Fábie má odjakživa 45l (nová Ibiza, Arona a Polo na MQB A0 už jen dokonce 40l, další generace Fábie pude tímto směrem nejspíše také). Ale ona se dá nádrž "přetankovat" do odvzdušňovacích prostor (stačí i nevědomky bouchnout při tankování do toho výstupku v hrdle), pak se tam těch 50l klidně vleze. EDIT: https://auto.idnes.cz/fabia-pojme-vic-nez-45-litru-benzinu-ale-nedoporucuje-se-to-pmz-/automoto.aspx?c=2001M277T04B U FIII je to stále stejné.
    1 bod
  24. začať určite diagnostikou,potom sa bude pokračovať
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...