Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/30/23 ve všech sekcích

  1. stalo sa mi úplne to isté na parkovisku, to bola rana že som si myslel že som zlomil nárazník.
    2 body
  2. 🤣🤣🤣 jo ten byl divnej👹 Počkej on se objeví a vše nám vysvětlí! U nás Ono dost ovlivňuje ostatní pumpy a nuceně je tlačí dolu. Jinak by ten kartel nezlevnil! Na ostatních pumpách zastavují akorát ty co jedou na výpary 🤣 Jinak stále skoro prázdno co jezdím okolo. Nechápu jak se uživí. Na Onu naopak furt plno. Divím se, že tahle mafie nechá Ono žít 🤣🤣🤣 Nejlepší bylo jak tenkrát místní znalci říkali, na Onu bych nevzal naftu ani náhodou. Je to pančované, nezkurvím si auto, a nebo když jsem Ono zkusil najel jsem o 100km méně, a kdesi cosi... A teď najednou jsou dobří??? 😀 Já tam bral vždycky, jak benál tak naftu a vždy ok. No buď musíš prodat za levno milion litrů a nebo za draho tisíc litrů😀
    2 body
  3. Nové mapy https://www.briskoda.net/forums/topic/512841-columbus-map-updates-2023-2024-mib12-high/ https://www.briskoda.net/forums/topic/512842-amundsen-mib2-map-updates-2024/
    2 body
  4. Když ty senzory PDC detekují překážku, problém do 8 km/h, může to auto samo zahamtnout. Také se mi stalo. Popsáno v návodu. Jednou to udělá, jindy zase ne …
    1 bod
  5. Ahoj takže: Úterý cesta Brno -> Plzeň, žádné chvění jsem nepociťoval, pouze přenášení povrchu dálnice do volantu. Středa cesta Plzeň -> Brno, pociťuji drobné chvění volantu zejména ve stoupání na dálnici (poprvé u Ejpovic a silněji okolo Velkého Meziříčí). Stále cítím povrch dálnice ve volantu. Jako další projev mi auto táhne doprava. Držím volant stále natočený, když narovině srovnám volant po pár vteřinách jízdy jsem kolem za čarou. Neděle Brno -> Zlín -> Brno, chvění volantu cítím prakticky celou cestu (rychlost 140 km/h tempomat). Musím říct, že Hunter na chvíli pomohl, chvění je mnohem menší, ale pořád tam je. Plus se k tomu z nějakého důvodu přidalo to táhnutí doprava. Budu kontaktovat prodejce, budu chtít na víkend půjčit předváděčku Superba, abych porovnal a na základě srovnání půjde můj na servis. Tohle prostě není normální...
    1 bod
  6. No to né. Většinu z toho ty tady odmítáš. Správně je "jste napsali..."
    1 bod
  7. Článek o evropské elektromobilitě a možných dopadech na její průmysl a HDP, který se nesnaží nám stavět vzdušné cíle a zámky. Od tak mladého autora solidně a přehledně napsáno. https://www.fonetech.cz/ma-zakaz-spalovacich-motoru-smysl-pro-evropu-je-to-extremni-risk-ostatni-nas-mozna-prevalcuji/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box
    1 bod
  8. https://gozofinder.com/cse/ulozto/cz?query=VCDS_20.4_Loader_v9.2 Vyzkoušej toto já mám taky Atmegu a v pohodě mi to bere Superb 2015. Dotaz pro znalce ,jaký nejnovější software jde nahrát na Atmegu . Mám tam 20.4 a vše funguje. Děkuji všem za poznatky.
    1 bod
  9. Ten test onicom, veľa noname olejov. Chybaju podľa mňa 3 top kvalitné oleje napr. Mobil 1, Ravenol VMP, VSW. Origo VW = Shell AV-L / ECT C2/C3. Napadá ma akurát, že či ten výber nebol schválne taky, aby vyhral origo olej? Od Shellu tam je len nižšia rada HX8, keby dali AV-L výsledok rovnaký ako origo.
    1 bod
  10. Ahoj, tak sme prelisovali silenty. Všetky 4ks za origo. Zadne index L (tvrdé nechcem). Po 145 000km staré boli total KO, zasrate od vazeliny. Hneď po výmene výrazne zlepšenie komfortu na menších nerovnostiach. Predtým to buchalo vkuse. Vŕzganie odstránené. Menili sme aj silentblok DSG takže napravnica nešla dole, len sme zdvihli DSG. Co som si všimol, že auto je stabilnejšie pri rýchlosti nad 100km/h (neplava). Neveril by som, že silenty tak zlepšia komfort, každý tu písal, že zbytočne meniť, že okrem vrzgania s nimi nie je problém, no očividne je.
    1 bod
  11. Utažení šroubů na přestavovači vačky jsem kontroloval dva roky zpátky a všechno bylo v pohodě (po dvou letech a 21 000km). Není potřeba kvůli tomu sundávat trubku vedení vzduchu. Akorát bylo potřeba otočit klikou, abych se dostal k jednomu z těch pěti šroubů. @shmaicNe, není to stejné téma. Tam se mluví o šroubech, co drží vačkový hřídel (pod víkem ventilů).
    1 bod
  12. To jsi se musel hodne zapotit aby jsi tohle vypustil do sveta...
    1 bod
  13. NAVIGÁCIA COLUMBUS v2 - Doplnený text k navigačným ikonkám - doplnený text k mazaniu prejazdovýcch bodov - upravený text k zákazu navigácie platenými úsekmi a cestami - hlasová navigácia zmeny v2 oproti v1 v modrom NAVIGÁCIA MIB3 COLUMBUS_v2.docx.pdf
    1 bod
  14. Dá se, případně uměl by někdo aktivovat kontrolku zapnutí potkávacích světel? Já prostě někdy nevím, jestli se potkávačky zapnuly, nebo jedu jen na denní svícení, tak to řeším tím, že pořád mžourám na tlačítka, jestli jsou podsvícená, případně zapnu světla manuálně. A pak na ně zapomenu a jezdím s nimi další den úplně zbytečně za dobré viditelnosti. U dvojkového Superba byla kontrolka, takže například při vjezdu do tunelu jsem hned věděl, zda se světla rozsvítily. U trojky tohle není. Díky moc za informace.
    1 bod
  15. Ano drát jsem vystřihnul a propojil novým drátem a použil jsem smrštovací bužírku s lepidlem :-D
    1 bod
  16. Ludia v panelakoch maju pouzivat MHD a na ten vylet autom 20x do rokA sa nejake peniaze na benzin najdu, alebo rychlonabijacka, nabit 20x rocne ich nezabije :D
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...