Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/01/23 ve všech sekcích

  1. 4 body
  2. Ty přední světla se Škodovce hodně povedla.
    3 body
  3. Z tiskové zprávy: Škoda Scala a Škoda Kamiq: Rozsáhlá modernizace úspěšných kompaktních vozů - Škoda Storyboard (skoda-storyboard.com) Škoda Auto opět zvýšila podíl udržitelných materiálů v modelech Scala a Kamiq vyráběných v hlavním závodě v Mladé Boleslavi. Například odtokové kanály pod čelním sklem a obložení podběhů kol jsou vyrobeny z recyklovaných plastů. V interiéru jsou v obložení dveří a ve struktuře střešního obložení použita přírodní rostlinná vlákna z konopí a kenafu. Pro čalounění, podlahu a koberce byly použity recyklované látky. Nabídka motorů zahrnuje tři moderní jednotky TSI z vysoce účinné generace evo2. Základním motorem je tříválec 1,0 TSI o výkonu 70 kW (95 k) s manuální pětistupňovou převodovkou. Motor 1,0 TSI o výkonu 85 kW (115 k) je k dispozici s manuální šestistupňovou převodovkou nebo sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG. Stejnou kombinaci převodovek nabízí také vrcholný čtyřválec 1,5 TSI o výkonu 110 kW (150 k). Ten je vybaven systémem automatického odpojování válců ACT, který automaticky vypíná dva vnitřní válce, pokud není jejich výkon potřeba. Řidič to v praxi nepostřehne a snižuje se tím spotřeba. Kromě standardních tlumičů je pro oba modely na přání k dispozici paket pro špatné cesty se zvýšenou světlou výškou u modelu Scala o 15 mm. Pro verzi Monte Carlo je k dispozici Sport Chassis Control s možností volby dvou nastavení tlumičů pérování s podvozkem sníženým u modelu Scala o 15 mm a u modelu Kamiq o 10 mm.
    2 body
  4. @klabson Nejedná se o žádnou SW chybu, ani chybu světel. Matrixy v SIII nemají dálniční režim, takže neumí na dálnici fungovat, jako když jedeš po okresce. Třeba Matrixy v O4 dálniční režim už umí. V tomto aspektu je bohužel SIII už "starší model".
    1 bod
  5. https://www.vw-club.cz/passat-b8/strata-vykonu-2-0-tdi-110kw-t356826.html
    1 bod
  6. DAB se da zapnout a vypnout kódovani (zda se bude či nebude zobrazovat v nabídce), nicméně podpora samotné jednotky nestačí, je třeba i anténa zapojena do jednotky.
    1 bod
  7. Dáváš tam bílou pojistku 25 A ?
    1 bod
  8. Nevím jestli by se tam vlezla, ale kdyby byla možnost tam strčit kamerku co se dneska běžně prodává na mobil. To je ale možnost, že se točí ventilátor. Možná je jenom zaseknutý. Případná výměna není nic složitého. Absolvoval jsem to kdysi na Fabce. Akorát to chce projít celý internet a hledat, protože ceny jsou hodně rozdílné.
    1 bod
  9. No a zkoušel jsi přes ten filtr pohnout vrtulí?
    1 bod
  10. Běží ti ventilátor na stupeň 1-3? pokud ano odpor OK, Pokud běží pouze na 4-max, odpor (tepelná pojistka KO) oprava 10 Kč. Ale at´je to jak chce, tak pojistku by to propálit nemělo. Pokud to ničí pojistku tak motor mechanicky vázne, je už připálený, nebo méně pravděpodobné problém v drátech.
    1 bod
  11. Tepelná pojistka je kdyby byla špatná tato : https://www.hadex.cz/k367-tepelna-pojistka-240c-axial-nevratna-10a250v-ce/
    1 bod
  12. Ještě mě napadl předřadný odpor otáček ventilátoru. Ten může dělat problémy s rychlostí ventilátoru. Je tam tepelná pojistka, tak bych se zkusil podívat na to. Téma už tu je i jak to opravit bez nutnosti kupovat celý nový odpor. Stačí koupit za pár peněz tepelnou pojistku.
    1 bod
  13. Nějaká změna pánové? 😀 Je někdo, kdo už kryt motoru dostal? Na UK fóru jsem jednoho šťastlivce objevil... Musel to vyfotit, nikdo mu nevěřil. Asi byl první v Evropě 🤫
    1 bod
  14. Tak jsme zkusili vymenit tu kupovanou lambdu bosh za original a zatim jezdim bez chyby..mam zatim ujeto na ni 400km ,tak doufam , že to tak bude nadále..takze to vypada na špatný kus lambdy(bosh).Hold na důležité věci, jako lambda zrovna, ktera měří je lepší original...jinak všem děkuju za postřehy
    1 bod
  15. @didimb: Jak se ti ten zvuk projevoval? Při při zrychlování v určité rychlosti nebo to hučelo stále i při konstantní rychlosti? Řeším podobný hluk, zatím mám po repasi rozvodovky.
    1 bod
  16. To je velmi dobrá rada v případě, že dotyčný bude jezdit ve Finsku na celoročně zasněžených silnicích a nebo připravuje auto na zimní rallye. V naší kotlině to moc logiku nemá. Naopak se tím připravuje o styčnou plochu (a tedy adhezi) na našich max. mokrých cestách.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...