Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/12/23 ve všech sekcích
-
1 bod
-
Takže svíčky vyměněny. Originály mají stejné řezání závitů, tedy všechny svíčky mají stejně orientovanou elektrodu po utažení (směrem dopředu). Zároveň vymeněný vzduchový filtr a zkontrolovány šrouby přestavovače vačkového hřídele. Vše OK (najeto cca 40 000 km).1 bod
-
Děkuji @vormen za cenný poznatek ohledně nepovolení polohy pro AA v telefonu. Musím říct, že u mě to po této úpravě načítá bezdrátově jednoznačně rychleji a bez jakéhokoli zaváhání, což se po zprovoznění před cca 10 dny rozhodně nedělo. Dnes 11ti hodinová jízda z Chorvatska, několikeré zastavení a poté bezchybné připojení. Díky moc👍.1 bod
-
Podle me naprosto standardni chovani. Mam 2.0 TDI 110 kw, DSG DQ500 a je to od nova stejne. Rozjezd na volnobeh a vzdy jen 1. prev. stupen. Rezim sport, pri podrazovani vic cukne nez v D. Ma to byt sport, to k tomu patri, podrazuje to rychleji, rychleji to "pousti spojky".1 bod
-
Funkční WLAN v autě je samozřejmost, to je bez debat. Pokud už se jednou telefon bezdrátově připojí, tak se musí v budoucnu připojit vždy. To se neděje pokud mám apka AA přístup k poloze a je to pravděpodobně kvůli vestavěné GPS v autě, protože auta bez GPS se bezdrátově připojují bez problémů i s oprávněním polohy. Já mám Swing a FW původní MR20, je možný, že už tohle vyřešili a poloha u apky může být trvale zapnutá. Pokud i tak připojování blbne, pomůže také vypnout v infotainmentu (z roletky) BT a následně zapnout, tím dojde k opětovné inicializaci a ke spojení. Pokud ani tohle nepomůže, tak restart infotainmentu tlačítkem. Tímhle způsobem jsem vždy zprovoznil všechny telefony a následný provoz byl spolehlivý na 99,9%. Ale od té doby může být všechno jinak, jiný HW a FW. Pořád váhám, jestli mám v servisu nechat aktualizovat. Jo a iphony jsem měl tuším 4 a tam vždy připojení bez problémů.1 bod
-
Musíš v mobilu u aplikace android auto zrušit oprávnění k poloze, pak to pojede vždy.1 bod
-
81A407183 AUDI diel existuje aj čisto plná varianta ale je to tvrdé a hrkoce to ... toto je fajn , aj komfort ok aj pevny volant1 bod
-
A proto všechny škodovky se systémem ESP, které mají již postarší a třeba nepříliš nabitou baterku, jsou tímto také ohroženy. Že se o tom ŠA za ty dlouhé roky nikdy nezmínila? Nehledě k tomu, že sám ten pofidérní systém S/S ve spojení s inteligentním dobíjením baterii udržuje skoro vybitou...1 bod
-
On taky může spadnout velký meteorit přímo na auto a zabít celou posádku, že ...........! :-). Každá liška chválí a chrání svůj ocas, no a přeci Škodovka nenapíše, "tak to klidně dělejte, ono se stejně nic hrozného dít nebude."1 bod
-
Wlady: a asi spatne drzis obe tlacitka zaroven.... Uložení nastavení sedadla řidiče a vnějších zrcátek pro jízdu vpřed: › Zapněte zapalování. › Nastavte sedadlo a obě vnější zrcátka do požadované polohy. › Stiskněte tlačítko SET. › Do 10 s po stisknutí tlačítka SET stiskněte požadované paměťové tlačítko. Zvukový signál potvrdí uložení nastavení do paměti.1 bod
-
Možná ne všichni sledujete také témata v sekci pro Kodiaqa, tak posílám odkaz na dnes vložený příspěvek, kde se můžete dočíst o tom, jak S/S systém přispívá k opotřebování autobaterií a které další faktory u moderních aut se podílejí na jejich postupné likvidaci ve skutečnosti nejvíce. Tak si říkám, že nám tyhle moderní výdobytky byl čert dlužen a majitel auta namísto toho. aby si v pohodlí užíval bezstarostné jízdy, pomale aby neustále hledal způsoby, jak ochránit své auto proti neúměrnému opotřebovávání a nekontrolovatelným nákladům na jeho provoz1 bod
-
Já se nikam chodit ptát nemusím Já tady pouze reaguji na komentáře na to že někteří lidi tady tvrdí že tě v žádném případě nemůžou za vypnutý start stop vyhodit-1 bodů
-
-1 bodů
-
Ale taky se tam píše tohle: Popsaným odpojením systém vozu ztrácí informaci o kapacitě nabití případně stavu baterie. Kromě toho, že důsledkem tohoto zákroku zákazník přichází o komfortní funkce, jakými jsou například nezávislé topení nebo aktualizace softwaru infotainmentu, ovlivňuje tento stav vozu i bezpečnost posádky. Kombinace staré, vybité nebo poškozené baterie a velkého zatížení palubní sítě „spotřebiči“ (klimatizace, dobíjení externích zařízení, využívání infotainmentu, elektronika řízení, asistenční systémy) může vést při případném vyhýbacím manévru vozu za podpory ABS a ESP ke skokovému zvýšení odběru proudu. Tím dojde k poklesu napětí v palubní síti a následovat může výpadek funkcí a komunikace mezi řídícími jednotkami.-1 bodů
-
-1 bodů