Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/03/23 ve všech sekcích
-
2 body
-
Mě ta cena přijde odpovídající dnešní realitě... Moc nechápu, co řešíte. To je něco kolem 419 000 Kč na české, ne? Vždyť teď je stará Scala od 459 000 Kč. Vzhledem k situaci prostě udělali jen méně vybavenou a levnější variantu...2 body
-
2 body
-
Ahoj, Ferda mi to nakódoval na dálku, jen jsem si musel půjčit někde kabel. Přes VCDS to nešlo udělat. Ale je to paráda otevřít i zavřít zevnitř2 body
-
Vypálený LEDky v modulu denního svícení a spálená plocha na světlovodu. Oprava je dát nový modul, stojí asi 1900. A pak opatrně odstranit škvarek z trubice a plochu vybrousit a vyleštit do průhledna. Výsledek je ale nejistý a LED pásek asi nebude svítit úplně stejně. Takže lepší je sehnat celé nové světlo na bazaru a pořádně si zkontrolovat, v jakém stavu světlo je. Já takhle naletěl letos v létě od jednoho prodejce světel z Mladé Boleslavi, co prodává na S-bazaru. Naštěstí mi světlo vzal zpět a vrátil peníze.2 body
-
2 body
-
Uz to vidim, jak myslime o zisku. Pisovska vlada mysli o volbech a ne o zisku. Nefantazíruj2 body
-
Pánove mám otázku. Vymenil som svojho OIII Scouta za Superb Scout a zaskočila ma jedná vec. V OIII som na volante mal tlačidlo na prijatie hovoru kdežto v Superbe tam mam tlačidlo VIEW. Mne to hlava neberie ale ako často si človek potrebuje meniť zobrazenie virtual cocpitu? Viem nejakým tlačidlom na volante prijať a ukončiť hovor ? V návode som to nenašiel napísané. Volant je trojramenný nie ten nový. Ďakujem.1 bod
-
Ona od začátku Scala nikdy nebyla z levného kraje a na to, že to měl být levnější Golf, statistiky to potvrzují. V ČR se teď auta moc neprodávají, proto známý v pátek koupil škodovku za ceníkovku 703t. ( cena i na webu Škody) za 620t. hotově. Chci říci, že z 18t.E bude třeba jen 16t. a pro patrioti to bude zajímavé.1 bod
-
To mi taky tak připadá. Mám bi-xenony od roku 2019 a zatím OK. Když jsem měl svoje a to z bazaru rozděláné, tak LED pásek byl u toho mého trochu dál od diod. Dokonce jsem si spálil diody na svojí jednotce v tom bazarovém světle, u kterého jsem musel před tím obrousit ten škvarek. Takže logicky trochu z LED pásku ubylo. A přesto to nestačilo. Někdo na FCB v některé ze tří skupin Rapiďáků se zabýval výrobou náhrady pomocí 3D tisku, ale pak to nějak utichlo a výsledek asi není funkční.1 bod
-
1 bod
-
Také jsem řešil stejný problém - příchozí hovor, hovor se přijímá stisknutím pravého rolleru - jako když se potvrzuje výběr1 bod
-
Tak otázka je po kolika km (hodinách svícení) toto nastane. Případně zda to není chyba při montáži světla.1 bod
-
Nevim jak dneska ale bylo to nejak problematicke a muselo se jezdit do Strakonic k Ferdovi nebo jeste k nekomu mam pocit! Prostym kodovanim myslim stale nelze.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Upresním to : v tomto prípade bude Waze navigovať v krajine s diaľničnými známkami, ak označím, že danú známku mám, po diaľnici : v tomto prípade ma po diaľnici nebude navigovať ani v prípade, že mám diaľničnú známku navolenú a aj keď mám povolené spoplatnené úseky : Spoplatnené úseky budú pravdepodobne platené tunely alebo úseky s mýtnymi bránami, to som zatiaľ neskúšal, nechodievam Rakúsko ani Chorvátsko.1 bod
-
@AlJi blbost pres den to nebi vubec videt ale absolutne nic takze mi prijde zbytecne aby to svitilo kdyz to nema efekt1 bod
-
Denní světla svítí až v pozici AUTO: 09 - Central electronics IDE06864-ENG115734-Daytime running lights-Tagfahrlicht nur in Schalterstellung AUTO V základním nastavení vozu nešlo denní světla nijak vypnout (při zaplém zapalování). Po této úpravě světla v pozici nula zhasnou. Sám jsem použil.1 bod
-
O Audi pedál se nesnaž. Mám to nastaveno na 140kW s DSG a není to dobré. Podle mě nastavení mění akorá křivku "úhel plynového pedálu" -> "požaodavný kroutící moment" tak, aby měla strmější náběh. Nic jiného. Efekt je tedy ten, že mám při rozjezdech menší citlivost v plynu a je těžší, ať auto necuká. Nechám si tuto fíčuru při nejbližší příležitosti vypnout.-1 bodů