Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/26/24 ve všech sekcích
-
6 bodů
-
- smer a intenzitu jde nastavit nezavisle - to patlani - co porad na tech displejich delate? klimu clovek nastavi jednou a pak nema duvod do ni hrabat jak je rok dlouhej a vyhrevy se celkem inteligentne zapinaji samy4 body
-
Tak to tady malinko oživím. Zkusil jsem namontovat a zapojit PP motorek z fabie FL na Fabii před face. A světe div se dojezdy šly nastavit. Ve vcds jednotku vidím. A dovírání přes kessy taky normálně funguje. Celé zapojení je prasečina, kterou jsem jen chtěl ověřit, zde má cenu shánět ostatní moturky a vypinace s konektory. Tak pro BCM 6c0937090d je toto zapojení možné. VID_20240224_173928.mp43 body
-
Podáváš to tak, jako kdybych byl debil, který nepozná nějaký inteligentovi jasný nesoulad. Možná budu debil a je mně skryto něco měřitelného. Ovšem na fotkách ve vedlejším vláknu vidím nesoulad hlavně v podobě příšerných spár u odkládací schránky OIII. A takhle je to s řadou dalších věcí, které jsou velmi subjektivní. Na ty zbylé výroky ani nebudu reagovat, protože to je každé na dlouhou debatu. Co se asi (tedy doufám) shodneme, je, že asi těžko šlo očekávat v rámci FL změnu celé koncepce přístrojovky. Mě by stačil větší displej a možnost zvětšení tlačítek.3 body
-
2 body
-
No super, že se tu ještě nacházejí lidi co na fabkách dodělávají neokoukané funkce2 body
-
Vidím, že se tě jako vždy, Tomku, týkají důležité věci. Toto vlákno není určeno k existenciálním úvahám, proto pro tebe mám krátké vysvětlení: nemyslím si, že by ztrácela čas nějakými modlitbami. Myslím, že je to pozvánka na francouzské milování.1 bod
-
Je to poměrně jednoduché, video na 2.0 TSI: Sice je to jiný motor, ale technicky je to čerpadlo řešené úplně stejně. Vydřená vačka určitě nebude, je z mnohem tvrdšího materiálu než je samotné zdvihátko. Nicméně to cvrlikání u těch čerpadel při chladném počasí je slyšet snad u všech TSI co mají najeto přes 100K km a cvrlikají bez jakéhokoli problém klidně dalších 100K km. Já bych to neřešil. Když už tě to tak deptá tak bych víc jak to zdvihátko neměnil.1 bod
-
Tá posledná Carista skutočne nefunguje s čistou inštaláciou (možno aj predošlé). Ten istý telefón ako posledné roky s funkčnou Caristou, jediná zmena, že pri jeho čistení od zbytočných aplikácií aby ostali len obd appky, šiel preč aj luckypatcher, ktorého som sa dobrý rok/dva ani nechytil. Carista odrazu nefunguje, resp požaduje prihlasovacie údaje. Takže predsa patcher ešte treba a opatchovávať čisté inštalácie (nie len aktualizované predošlé verzie) ?1 bod
-
vrámci superbu(MIB3) to je momentálně asi jediné už by to mělo fungovat rok, v čr to snad má implementované zatím jen Regiojet. https://www.novinky.cz/clanek/auto-bezpecnejsi-zeleznicni-prejezdy-skoda-testuje-varovani-pred-blizicim-se-vlakem-40418851 u audi pak funguje třeba i ondikace a odpočet semaforů na křižovatkách https://www.audi-mediacenter.com/en/press-releases/audi-networks-with-traffic-lights-in-europe-11649 obecně se ten protokol jmenuje vehicle to infrastructure (v2i) čtverkové oktávky pak mají myslím ještě v2v kde si povídají mezi sebou a ostatními kompatibilními vozidly kdy budou brzdit aby mohl startstop optimalizovat spotřebu vozidla a pravděpodobně to bude i nějak souviset s emisema. A nakonec čeští policajti teď ještě testují s českýma univerzitama i dálkové zastavování vozidel https://www.vut.cz/vav/projekty/detail/319041 bod
-
1 bod
-
Intenzitu nejde nastavovať vôbec -> možno len otočiť nahor/nadol/jedným smerom. Druhým smerom sa výduch zavrie úplne. Chýba tam "kolečko" ako to je u všetkých normálnych áut (okrem všetkých VAG typu Golf8, O4, Cupra Formentor, Seat) ktorým sa nastavuje klapka vnútri výduchu na stlmenie množstva vzduchu. Patlání nie je len o klimatizácii. Patlání je napríklad o ovládáni telefonu - skús si nájsť v zozname niekoho počas jazdy a vytočiť ho. Laura ti nepomôže - to už sme tu preberali, tá číta vždy jazykom, ktorý má nastavený, takže Nováka vytočí, ale Schneidera alebo Barszcza ani náhodou.1 bod
-
Možná to naladění podvozku změnili. Já mám auto z dubna 2023 a oproti OIII FL je to jasně patrný rozdíl (zhoršení). Hodnocení vizuální podoby interiéru je samozřejmě individuální záležitost. U někoho doma je to taky přehršel materiálů, barev, stylů, textur a líbí se mu to. Jiný má radši barvy sladěné a materiály sjednocené do pár skupin. Já patřím spíš k té druhé skupině. Ale poukazoval jsem spíš na downgrade interiéru ohledně funkčnosti a ovládání. Nepodsvětlená lišta v zadních dveřích je sice drobnost, ale je to ve faktické rovině zhoršení stavu. A srovnání pro zajímavost. OIV, ač tvarově zajímavější a modernější (o tom žádná), působí jakoby pejsek a kočička pekli dort. Jen na tomhle malém kousku interiéru je dvojnásobek materiálů a textur než v OIII. Za mě ee.1 bod
-
1 bod
-
Podle DP na motor CBZA, kde je to dobře přístupné, to.není nic složitého, že to ani nezmiňují. Čerpadlo na dva šrouby, vyměnit O kroužky, dát pozor na to, aby se závity trubek nepřekroutily. V principu je čerpadlo podobné, jako vstřikovací čerpadlo na dieseelu, vačka pohání píst, takže je tam mechanický pohon a prostě rachotit to bude, pokud to není dobře mazané. Čemuž benzín v oleji rozhodně nepřispěje. A jestli už je vydřená vačka, pak výměna pístu nepomůže.1 bod
-
@Jan R. Je to strasne subjektivni. Mne se FL ctyrky taky nelibi, bez mlhovek vypada jak verze social. Ale treba FL trojkovy Oktavky (ctyrocko) se mi libil moc. FL ctyrky bohuzel neodstranuje nejvetsi prusvih - interier.1 bod
-
https://www.aliexpress.com/item/4000735184974.html - 30USD Barvu si ale vybirat nemuzes1 bod
-
1 bod
-
Ja bych nedival na to že baterka je 7 let stara. Jestli je v dobrém stavu bych ji využival dál. Ja dvojkove fabci měl jsem 12.5 letou starou baterku a fungovala. V zimě davala znaky že je slabši. Vždy jsem nastartoval vůz na prvni krat i v zimě taky.1 bod
-
Po cca 2 tis. km: + Obrovské překvapení z podvozku. Je neskutečné, jak na prakticky totožném technickém základu auto posunuli dopředu. Auto je znatelně měkčí a výrazně pohodlnější, ale přesto nehoupe. Největší rozdíl je na okreskách, tam třetí generace nesnese srovnání. Výrazně lepší je tlumení nerovností - ať už co se týče rázů, tak i souvisejícího hluku. Nesrovnávám jen s předchozí OIII, ale i s Karokem a Superbem. + Stabilita a řízení - tady srovnání s předchozí generací nebude úplně fér, protože předchozí auto mělo otřesné pneu Sava. Celkově auto opět výrazně stabilnější, nejde tolik cítit těžký předek. Na novém jsou zatím zimní Barumky, ale nemám výhrady. Co je vliv auta a co pneu zjistím až později. + Mnohem lepší odhlučnění celkově. + Software - kupodivu zatím bez jediného zaváhání, zpočátku ale trvá po startu, než se objeví nabídka na vypnutí startstopu. + Interier - nesrovnatelný posun, OIII si nesla podmínky doby svého vzniku. + Motor, převodovka (1.6TDI/85kW => 2.0TDI/85kW) - motor je mnohem "lineárnější", má mnohem lepší reakce na pedál, nechá si víc líbit a je výrazně tišší. Trochu víc naopak hlučí na neutrál. Auto má šestku... + Digitální budíky - nepřiplatil bych si za ně, ale v základní výbavě mně přijdou ok. Co mně ok nepřijde je určitá nelogičnost rozvržení a zobrazovaných informací. Místa je na displeji spousta, ale využití chabé. + KESSY na zadních klikách + automatické odemknutí po přiblížení - konečně dává KESSY smysl, když k autu chodím od kufru, tzn. auto se odemkne celé. Rodina nemusí čekat než hrábnu na (přední) kliku). Ocenil bych zamykací tlačítko na kufru, ale to bych asi chtěl moc... - Nepoužitelný Lane Assist - Buzerační hlášky, nesmyslné postrkování volantu... Řve v okamžiku, kdy si člověk najede ke středové čáře, aby viděl při předjíždění! LA vypínám po startu stejně jako startstop, je to v této podobě nepoužitelné. - Displej infotainmentu - tomuhle jsem se vyloženě smál. Tak jak jsem nic nečekal od podvozku, protože "stará platforma", tak displej Bolera sice vypadá velmi dobře velikostí na papíře, ale v Car Play jsou oproti předchozím 8palcovém Boleru tlačítka malá a blbě se do nich trefuje. K čemu je obrovská šířka, když na výšku je to malé... - Klimatizace - klimatizace bohužel už není automatická, protože automaticky nefunguje. Teplota kolísá, zřejmě kvůli emisím ošulili chlazení/topení a tím pádem jsou takové výkyvy. Na dálnici je nějak blbě asi seřízena náporová klapka, protože je v autě najednou zima. Takže jako idiot zase musím přidávat a ubírat teplotu. Kde jsou doby, kdy jsem nastavil 22 stupňů a bylo... - Chybí "lednička" ve schránce před spolujezdcem. Vozil jsem v ní domů zmrzlinu, teď dovezu prd... - Světla v parabole bez náklonu - tady jde o zhoršení výbavy Style, chybějící automatické náklony a "neadaptivní" světla jsou prostě blbě. Světla samotná svítí plus minus srovnatelně jako "full led" v OIII Suma sumárum - od OIV jsem nic nečekal. Velmi příjemně překvapila. Bohužel kvůli rudozeleným darmožroutům ji kazí nesmyslné věci. Tzn. povinný LA, startstop na dva kroky, ošulený Climatronic. Co se ovládání týče, není to vůbec hrozné. Paradoxně např. tlačítko na vyhřívání sedadel nepotřebuju, protože se spínají samy. Takže až na ten formát/velikost displeje ok. Nikdy bych nečekal, že to řeknu, ale OIV bych si koupil i za své.1 bod
-
Mal som uvoľnený plech vzadu na podvozku. Plus som vybral autosedačku a v nej boli sponky. Neviem teda co z toho to bolo ale už je to ok.1 bod
-
Vyhodit z kufru rezervu a naradi a pak to zkusit projet znovu. Uz jsem zazil, ze to delalo naradi a zvedak v tom polystyrenu v rezerve1 bod
-
Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Keďže obľúbené uloz.to ukončilo verejné zdieľanie súborov medzi používateľmi, toto mi prišlo ako vhodná náhrada. Pokiaľ ma nenapadne niečo lepšie. V prípade potreby sa stačí ozvať a skúsim urobiť reupload aj inde... https://mega.nz/folder/BnNGALyQ#oUwTkA65bVP3W5Ve_QNmxA1 bod
-
Ano to jejich zázračná škrabka a lowend skla dělají. Stačí kamínek který člověk v té namrzlé vrstvě nevidí a je rýha. 3 sezóny už skla neškrábu ani boční v létě to pak vypadá... Rozmrazovačem nastříkat a setřít cca.po 2, 3 km a sklo zůstane O.K. ( kromě vripů od kamínků z dálnice).1 bod
-
ISP shop prodava modul na SS pro neelektrikare. Napojis 4 dratky, je tam navod. Cena asi 500 kc.1 bod