Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/03/24 ve všech sekcích
-
2 body
-
2 body
-
V nízkých otáčkách se tento motor dusí. Je to dáno tím, že má malou kapacitu a v nízkých otáčkách není aktivní turbo. Celkově tento motor hodnotím jako dobrý, ale to je jeho jediná nevýhoda. Má moc, ale její dostupnost je v některých situacích problematická. To se stane, když jsou nízké otáčky a chces prudce zrychlit.1 bod
-
mozes skusit zaplatit pristup na Erwin a postahovat to. v decembri/januari som platil asi 3-krat, aby som postahoval co najviac zo vsetkych aut. nepamatam ci tak na Rapid bolo nieco novsie edit: tak nieco nove asi bude. niekde len prevydanie povodnych pdf, schemy tam nejake nove su najblizsi mesiac budem jest asi len suche rozky, tak bude musiet investovat niekto iny nasledne mi to staci poslat a upload mozem doplnit na mega.nz ako vsetky DP1 bod
-
Pro dodělání je potřeba dle schémat zapojení doplnit kabeláž ze všech dveří do řídící jednotky (BCM).Dveřní kabeláž buď dodělat,sehnat z vozu,který osvětlení měl,případně zakoupit originál v ŠA.Vozovou dodělat.Pokud se tam budou montovat nějaká neoriginální LED světla,tak pro ně uzpůsobit tapecírunk dveří,protože v nich nebudou otvory pro světla.Případně sehnat a vyměnit tapecírunky,které jsou i s osvětlením.A nakonec nakódovat v BCM.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tipuji na problém se spínači v zámku, auto si myslí, že jsou otevřené dveře, případně kabelový svazek.1 bod
-
KASTLÍK NA BRÝLE. Taková trochu blbůstka. Ale proč ne.... Zdroj jako obvykle Alík https://www.aliexpress.com/item/1005002995170471.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.42781802V8JuRl. Vzhledem k ne dobré kvalitě (viz níže) ale vzít od jiného prodejce. Původní madlo. Vysunout západky. Já použil upravený šroubovák, ohnutý do pravého úhlu. Otvory ve stropnici a stropu. Kastlík se zacvakne zapadkami do karoserie. Snadno řekne, hůř provede. Tady je stav po zacvaknutí, západky nezalezou úplně. Kastlík drží na dobré slovo. Příčinou je ne úplně přesný tvar západek. Takže bylo potřeba trochu pilovat.... Pak už to šlo, ale chtělo to upravit několikrát. Bohužel plast kastlíku je šmejd a jedno rameno mi prasklo. V záloze byl druhý kastlík pro Fábinku. Provedeny stejné úpravy na zapadkách. Pak po pár otevřeních vypadl brzdící váleček z aretace....🤦🏻 Opraveno vložením proužku TESA pásky. Blbě se to fotí, je to ten černý proužek. Pak už sklápění fungovalo bez problémů. Výsledek. A ještě videjko, sorry za neobratnost, levá ruka je prostě levá 🤣1 bod
-
1 bod
-
Naprosto stejná zkušenost. Dvě svíčky v toleranci. Dvě mimo. Přebírat svíčky v shopu a porovnávat závit opravdu nehodlám 😁. Motor byl dostatečně zahřátý a cívky šly vytáhnout jako po másle jen rukou. Až mě to překvapilo. Je pravda, že byly asi při předchozí výměně dobře namazané.1 bod
-
asi tak , vymenil by som to za hocijakú rozumnú G12 tie ich ekosračky .... vypustiť čo to dá , naplniť prípravkom vodu , znovu vypustiť čo to dá a plniť ... alebo odpojiť prepad expanzky a plniť to dokoola kým nepôjde čistá voda a tak plniť1 bod
-
Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Keďže obľúbené uloz.to ukončilo verejné zdieľanie súborov medzi používateľmi, toto mi prišlo ako vhodná náhrada. Pokiaľ ma nenapadne niečo lepšie. V prípade potreby sa stačí ozvať a skúsim urobiť reupload aj inde... https://mega.nz/folder/JqcTAA6Y#Lv9wQNYjjkdFVUHPheuguw1 bod
-
TPI 2045123/1 Zaklepání z motorového prostoru po startu zaklepani EA211.pdf1 bod