Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/01/24 ve všech sekcích

  1. 4 body
  2. Porovnával by som skôr s GPS v telefóne (aj keď u nich býva tiež rozdiel 1-2 km/h), než so stacionárnym radarom pri ceste. Často totiž vidím, že idem konštantnou rýchlosťou a ako sa blížim k radaru, rýchlosť sa na radare mení, takže moc presné to asi nebude. Ďalšia vec, ktorú musíš brať do úvahu, je to, že tak ako aj iné autá, aj Karoq je homologovaný s niekoľkými veľkosťami kolies a pneumatík. Všeobecne sú si veľkostne (čo sa týka priemeru/obvodu) podobné, ale malý rozdiel tam vždy je a možno práve tvoje 17" sú tie, ktoré sú trochu menšie oproti ostatným homologovaným veľkostiam, t. j. na rovnaký počet otáčok kolies ujdeš menšiu vzdialenosť/máš menšiu reálnu rýchlosť. Nakoniec musíš ešte myslieť aj na opotrebenie pneumatík. Nová pneumatika má dezén okolo 7-8 mm, niektoré zimné aj 10 mm. Ak je pneumatika zjazdená, povedzme na 2 mm, tak z celkového priemeru kolesa môže chýbať až 10-16 mm, čo je tiež dosť veľa a zníži ti to reálnu rýchlosť na daný počet otáčok kolesa.
    1 bod
  3. Budou načaté kabely v průchodce mezi dveřmi a A sloupkem. Podívej se dovnitř průchodky a najdeš vadné ukroucené kabely.
    1 bod
  4. Pánové, vestavěná navigace je samozřejmě v době chytrých telefonů už přežitek ake víte o tom, že s infotaimentem s navigací jsou spojené také další (z mého pohledu fajn) funkce? Tím, že auto ví kde se nachází tak je možné následující funkce: prediktivní tempomat - (funkčnost asistentu může býv v některých situacích sporná) v kombinaci se čtšní značek auto samo volí rychlost tempomatu Intersection assistent - když se vůz blíží ke křižovatce rozsvítí obě corner světla pro lepší přehled City light - po vjezdu do obce nebo při jízdě ve městě svítí oba cornery režim offroad - ukazuje nadmořskou výšku kompas - budíky i infotaiment umí ukazovat na jakou světovou stranu auto jede automatické nastavení času podle GPS infotaiment ukazuje ve stavovém řádku jméno aktuální ulice Ano některé funkce jsou drobnosti ale minimálně první tři jsou za mě super věc u kterých bych si asi za tu navigaci připlatil. Pokud vím, některé funkce může přebírat jednotka Online připojení pokud je tím vozidlo vybavené.
    1 bod
  5. Je třeba dodržet VW normu, to je podstatné.
    1 bod
  6. Včera jsem jich potkal cca 10 v kombíku v různých barvách. Kdybych nevěděl, že vyšla nová generace, vůbec si ho nevšimnu, resp mě nenapadne "Tohle je nový sup, pecka", jako u 3.gen. Absolutně nevýrazný ocumlaný bonbon. U kombíku je vidět batoh na zádech (připomíná mi profil Kia Ceed SW). S3 má po 10ti letech pořád krásný a výrazný design. Tohle úplně zapadne v šedi nějakých tvarů. Je to velká škoda. Můj pohled.
    1 bod
  7. Občas to chce se podívat do manuálu: Postup pro vozy s benzinovým motorem Jeďte rychlostí min. 80 km/h s otáčkami motoru mezi 3000–5000/min. Uvolněte akcelerační pedál a nechte vůz několik sekund pohybovat se zařazeným rychlostním stupněm. Tento postup několikrát zopakujte. Správně by měla svítit kontrolka toho filru. Píšou tam, že: Pokud kontrolní světlo svítí, musíte počítat se zvýšenou spotřebou paliva, sníženým výkonem motoru a nedostupnou funkcí START-STOP.
    1 bod
  8. Nevím, jestli už jste viděli druhou verzi Kokodáka, ale to je teprve humus. Absolutně to nemá jakýkoli charakter, je to naprosto bezpohlavní. Ve své době rozteklé Hundaje, Roomster, druhá generace Meganu - kontroverzní auta, která byla jaká chtěla, ale byla aspoň nějaká. Toto jsou aerodynamicky zakulacená nic. Prostě nula. A abych nebyl úplně negativní, Passat dopadl ještě mnohem hůř. To je trochu víc oteklý Golf.
    1 bod
  9. Bohužel, naprostá pravda...
    1 bod
  10. Zajímavý pohled na design nového Superbu... Trochu m mluví z duše: Slavný designér strhal novou Škodu Superb. Mluví o extrémním zklamání a mizerné práci, která uspokojí jen účetní | Autoforum.cz
    1 bod
  11. Jožo Kabaň byl jiná liga, kdoví jak to bylo s faceliftem O III, zda ho někdo nepřinutil, aby ho mohli vyšoupnout. Auta od Joža měla smysl a nadčasovost...
    1 bod
  12. Ta vložka zámku, to je co za pitomost? Já jenom sírám… Jak tady padlo, byly doby, kdy jsem se těšil na nové auto, byl zvědavý na vylepšení a nové výbavy. A ano, třeba jsem na to i neměl, ale těšil se, až si to koupím.. Tohle je bezpohlavní, řve z toho dvojmodel Passatu, už jen třeba víčkem nádrže. Na pohled sice zajímavé zevnitř, ale pak vidím ta sedadla se zpraseným poloelektrickým ovládáním a chce se mně blejt.
    1 bod
  13. Kdybych neviděl logo, tipoval bych to na asijskou značku. Hlavně lift z profilu a jeho zadek - něco, jako Toyota nebo čínská značka. Bohužel v 4,gen se mi snad líbí víc O4 než S4. V interiér - "pěkný" tablet. A jsem zvědav na materiály po pár letech používání.
    1 bod
  14. Je to imho jeste horsi, zadek je uplne retro, vypada jak Insignia nebo i30, predni svetla jsou z nekterych uhlu vylozene oskliva. Stefani holt neni Kaban…
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...