Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/07/25 ve všech sekcích
-
5 bodů
-
Měla by to být evoluce DNNA motoru. Podle ChatGPT je kód motoru DLRA a rozdíly v naladění a vlastnostech turba a řídící jednotky. Takže když si najdeš recenze na motor DNNA (dost jich je i tady na fóru), tak dle mého názoru se klady přebírají, zápory víceméně nebyly a máš o 10kw navíc . Ideální volba, pokud nechceš (nepotřebuješ) 4x4 a 110kw se zdá málo.5 bodů
-
3 body
-
Ahoj, za mě určitě 2.0. Jak se říká, objem ničím nenahradíš Jezdil jsem i s S3 1,5TSI a jelo to příjemně, za velmi dobrou spotřebu... Když jsme jeli ve 2 bez nákladu, tak v pohodě. Ale jakmile se auto naloží, tak už to taková sláva není. Těch 40kW navíc se určitě hodí a podle mě ta spotřeba až o tolik vyšší nebude. Určitě půjde jezdit pod 7 na delších trasách. A lepší dynamika při předjíždění na okreskách se hodí vždy. 150kw je podle mého ideální kompromis mezi 110 a 195kw. Máme tu starší verzi (140kw) v O3 a ten motor je super.3 body
-
popravdě tomu moc nevěřím, co jednou do auta Škodovka pro výrobě nedá / neaktivuje, v podstatě nikdy nebylo možné záležitost oficiálně dodělat / aktivovat... Martin Jahn sice několikrát mluvil o možnosti dokupovat a "pronajímat" si výbavu ala BMW, ale nikdo jiný o tom více nemluvil a i značky, co tuto cestu zvolili, od toho ustoupili... Každopádně když to jinde v nabídce je, není důvod, proč by to u nás nemělo jít, mimo záměru někoho, jako příklad uvedu nemožnost objednat el. sedadlo do KAMIQa Monte Carlo, přitom i na Slovensku a všude jinde, objednat lze, tedy to není technický problém, ale daná restrikce pro ČS trh... podobně problémové zadní brzdy Kamiqa jsou ve standardu v Německu i jinde na misto kotoučových bubnové, obecně importéři mají větší moc a sílu, domácí trh za sebou žádného importéři nemá, je to zcela minoritní trh a proto má mnohem více věcí v paketech a balíčcích, bez dílčího výběru položek jak si to vymůžou importéři, pro nás je jen pro klid na duši plusem cena, která je u nás mnohem nižší, než v okolních zemích takže k tématu, vyžádal jsem ofic. vyjádření ve škodovce, která měla ještě minulý týden dovolenou, takže čekám, protože únor je s ohledem na tříměsíční dodací lhůtu dobou, kdy potřebuji auto objednat a Asistovanou jizdu 2.5 bych chtěl mít a na druhou stranu, nechci objednávat po zdražení, které se očekává...1 bod
-
Používám to na několik aut v rodině a je potřeba sledovat slevové akce, které občas jsou. Po roce používání základní verze jsem si koupil jsem si 3-letou verzi PRO VAG plan za 120 Euro. Je to dost, ale všechno něco stojí.1 bod
-
Musis uplne zastavit, pak se rozsviti start. Dnes to zaparkovalo i ve tme, nekdy se to ale na prejezdech nerovnosti kousne.1 bod
-
1 bod
-
To je mi jasné, že v autorizáku to řešit nebudou, ale jak už jsem psal, nechci se v tom po dobu záruky s diagnostikou vrtat, aby se mi to pak nějak nevymstilo1 bod
-
1 bod
-
Pokud máš platný papírový VTP a v něm je ten rozměr uveden (většinou další záznamy, alternativní rozměry pneu nebo tak nějak), pak buď bez obav. Taky jsem neměl vůbec v tom elektronickém další rozměry kol a pneu, které mám uvedené ve VTP. Upozornil jsem na to při STK, technik to i uvedl do protokolu a dal na vědomí registru vozudel, ale říkal že i tak si nemám dělat moc velké naděje, prostě na to dlabou. Ani po 3 měsících se v databázi nic nezměnilo, tak jsem využil datovou schránku a poslal jim sám žádost o doplnění údajů spolu se skenem VTP. Teprv pak to tam doplnili a dali mi o tom info.1 bod
-
1 bod
-
Nacpat tam vše a dotlačit prodejce na pořádnou slevu a tím se dostat pod stanovenou cenu. Já jsem dostal na individuální objednávku slevu z ceníku 182 100,- Kč.1 bod
-
Zdravím, od Nového roku mám problém, když spustím Waze a Spotify, tak nemohu měnit hlasitost zvlášť pro Waze a zvlášť pro písničky přes Spotify. Dříve když jsem si na volantu měnil hlasitost, když mluvil Waze, tak jsem si nastavil hlasitost Wazu a potom hlasitost Spotify, ale teď mám jednu hlasitost pro obě aplikace. Má někdo stejný problém? Případně dokázal by mi prosím někdo poradit, jak to mohu nastavit, abych to měl nastavené jako dříve a mohl korigovat hlasitost pro obě aplikace zvlášť? Předem děkuji.1 bod
-
V papírovém jsem koukal a zapsané jsou. Ale na stránkách dataovozidle.cz je nevidím.1 bod
-
Změř napětí na kontaktu 50b spínací skříňky při poloze klíčku startování. Pravděpodobně tam napětí nebude. Tento kontakt je přímo spojen se startérem bez nějakého relátka. Na nezávislém kontaktu 50 je při startování také napětí, ale toto vede do řídicí jednotky, kde možná slyšíš cvakat to relátko. To ale s startérem nemá nic společného, jenom odpojuje při startování spotřebiče s velkou zátěží pro akumulátor. Vložka spínací skříňky se dá vyměnit a není třeba nic kódovat. Spínač zapalování spínací skříňky - dlouhý - 40.14.653 | E-shop LKQ CZ s.r.o. (autokelly.cz) Výměna spínací skříňky Škoda Fabia | Fabiaauto.cz - Škoda Fabia1 bod
-
S tunou modifikací a téměř 2000 koňskými silami neměla youtuberka Emelia Hartford žádný problém vytvořit nový rekord pro Nissan Z. Nový Nissan Z nebyl postaven jako tahač, ale to youtuberku Emelii Hartford nezastavilo. Během několika posledních měsíců ona a její tým intenzivně upravovali nové Z, aby zdolali čtvrtmíli, a nyní je její vůz nejrychlejším a nejrychlejším novým Z na planetě. Strhující jízda Hartfordová nedávno zveřejnila video dokumentující rekordní jízdu. Přivezla auto na Famoso Dragstrip v Bakersfield, v Kalifornii, a podařilo se jí zajet na čtvrt míle čas 7,75 sekundy při rychlosti 291 km/h. To z něj dělá nejrychlejší nový Z […] Článek Tento Drag Car je nejrychlejší a nejrychlejší Nissan Z na planetě se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek1 bod
-
Zrovna jsem o víkendu takto dělal při výměně baterie přes Adaptace OBD11. Začíná se mi to kódování čím dál více líbit.1 bod
-
Jestli to píše závadu na 3 válci( nebo všeobecně na valcich) tak se postupuje prehozenim svíčky a cívky, každý na jiný válec. Jestliže to i potom hází třetí válec, tak může být závada v důsledku vstrikovace. V jiném případě se závada přesune na jiný válec. Případně zakarbonovaní ventilů a tím pádem špatný tlak ve valci. To by ale v AO měli vědět.1 bod
-
mas tam plnu servisnu historiu? mozes vyskusat zazrak menom dozivotna garancia mobility a zavolat skoda assistance, 24 hodin denne, 365 dni v roku pracovnici ochotne pomozu vyriesit tvoju neprijemnu situaciu a podla toho, ako moc ti pomozu, si mozes kupit u nich dalsie auto1 bod
-
Asi by mě vadilo, zvlášť u skoro nového auta, čekat , až někoho najdu s diagnostikou, ale zřejmě můžeš auto odstavit a počkat. Já jezdím denně , má drahá půlka takém kvůli tomu koupil obyčejný Elm 327adapter, tuším , + bezplatná aplikace v telefonu Car Scanner ( pouze teda pro zjištění závady + vymazání ) a hned víš zhruba na čem jsi, hlavně pokud jsi na cestě. V garáži samozřejmě Vag com diagnostika. Ty nemáš záruku 5 let a 100 ti. km? Hodně škody dokáží napáchat kuny na kabelech. Zrovna třeba vstřiky bych použitý bez 100 % jistoty nekupoval. Co se týče svíčky, tam položka 420 Kč za originál je dle mne pěkný, když víš , že to máš druhý den doma.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Pokud vim tak se to posouva postupne co bylo naposledy otevrene za appky s tim ze navigace je ale vzdycky ve velkem. Druha vec je ze apka musi podporovat minimalizovane zobrazeni, ne vsechny to umi.1 bod
-
1 bod
-
1.5 tsi 110 KW s manualom je podstatne sviznejsie zvezenie ako 1.5 tsi 85kw v Octavii. 2.5s na zrychleni (0.-100) je extremny rozdiel páni..v prospech 110kw. V celom spektre otacok je 85ka poriadne uskrtena oproti 110kw takze doporucujem 85Kw pre baby a dochodcov 75+ O 1.0 tsi sa tu radsej nebavme - rok som mal cest jazdit 2ks sluzobne a to je motor ktory nikto kto ma gule doma mat nechce, ide len u uzkom spektre otacok, pod 3000ot je to uplna mrtvola, vybracie hluk a zvlast v beznej mestskej premavke pri beznej sviznej jazde ten motor ma tak vysoku spotrebu ze kto nehazdil s 1.5 kou tsi tak neuveri aky je ten 1.0 tsi užraný cez BA. Pisem s bohatej skusenosti. Oba objemy mam odjazdene vo vsetkych rezimoch. Ak kupujete auto pre zenu moze vam byt jedno polovica veci ktore tu pisem Ale ste chlap co ma chut na nieco co mu urobi radost na 1.0 zabudnite a 85kw berte v octavii len ak fakt vam Scala karosarsky nevyhovuje. Alebo proste riadne priplatit u Octavie za 110kw... ale fakt 1.5 verz. 85kw aj s tocakom je tiez podstatne nizsie a treba s tym ratat... Ziadne rozpravky ale fakty.-1 bodů