Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/10/25 ve všech sekcích
-
Pridavam update konecne jsem podle navodu zde dokazal ulozit parkovaci manevr. cca 150m prijezd k domu a do pravotociveho kopecka i pred najezdovy patnik hvlada na jednicku(zatim) je to sice pomale ale deti vzdy nechapou ze se volant toci sam 😂1 bod
-
1 bod
-
Z mé zkušenosti (Kamiq).Jsem po výměně baterie OCU + aktualizace SW k SOS v 4/2022 v záruce, od té doby klid. Čekal jsem tenkrát snad tři měsíce než tu baterii naskladní a bylo přede mnou snad dalších šest čekajících. Jediné co jsem udělal abych nemusel nechávat auto o den déle v servisu, tak jsem po domluvě musel nechat auto myslím cca 8 hod. na nabíječce se zapnutým zapalováním, kdy se ta nová baterie tímto dobíjí a pak asi funguje už s provozem vozu. Údajně se nachází někde vlevo od volantu za tou odklápěcí schránkou. Třeba kdo má nepravidelné problémy, tak by stačilo/pomohlo jen zkusit to nabíjení. Možná k výpadkům napomáhá i používání vozu, krátké trasy, odemčené a tím nedobitá baterie. A nebo je ta baterie proste na prd a mrtvá.1 bod
-
Zkus se podívat sem: Třeba tam někdo už takový problém řešil a vyřešil. Takhle těžko hádat, příčin může být víc. Tenhle dotaz stejně patří tam a tohle téma navíc je zbytečné.1 bod
-
1 bod
-
Jsou potřeba tyto dva díly: ventil 5E0 816 355 a hadice: 5E0 816 311. Žádná jiná verze těchto dílů evidentně neexistuje a dávaly se i do O4. Na zahraničním fóru je i hezký návod: Octavia 4 (NX) Glove Box Cooling Retrofit (briskoda.net).1 bod
-
Zjistit stav akumulátoru je to nejjednodušší. (zbytek je poměrně dost složitý a provázaný s ostatníma jednotkama auta) IDE11307-IDE01839,Stav akumulátoru eCall-Stav nabití akumulátoru,97, % IDE11307-MAS08415,Stav akumulátoru eCall-Stav akumulátoru,normální,1 bod
-
Chtěl jsem jenom říct, že z nás v servisu tahají nesmyslně tisíce za výměnu něčeho, co by obyčejně šlo opravit za pár desetikorun. Ale jinak co týký te SOS jednotky, tak na 90% to bude akumulátor, ani ne vadný, ale jenom vybitý.1 bod
-
Páči sa mi tá odpoveď. Stačí vymeniť súčiastku za 5kc, ale to servis robiť nebude. A kto to robí? nikto normálni to robiť nebude. Takže záver? Vieš nám to opraviť, ci dať návod? Alebo teda zostáva verzia výmeny RJ kde sme sa dostali do bodu A1 bod
-
V servisu vždy řeknou odešla jednotka, nová je za 7 - 30 tis., podle toho jaká to je. Ale stačí tu krabičku rozlousknout a kondík za 5Kč, příp. akumlátor za 300Kč jednotku opět na několik let zprovozní, jenže to se v servisu nikomu nehodí, blbá doba.1 bod
-
Mělo by to jít, popř. najít jinou volnější, nevyužitou průchodku.1 bod
-
Mám 19" , mám profil odpružení nastavený "uplně na maximální komfort" a jezdí se s tím dobře rozhodně to není horší, než v OIV na 17" .) třeba ve "sportovním" nastavení je to ... drsnější, a člověk cejtí každou nerovnost.. ale o to jde, ne? .)1 bod
-
To napětí jsi měřil jak jsi to mněl připojené na spínačce, startéru? Pokud ne , vše připoj a změř to pomocí špendlíku ještě jednou pro jistou. Nebastlil tam někdo v minulosti tajný spínač, nebo něco podobného, který by mohl startér rozpojovat?1 bod
-
Podívej se ještě na barvu kabelu co jde ze spínačky na startér, pokud to je stejné, tak by to mělo jít přímo mimo jakoukoli pojistku/ relé.1 bod
-
Hele tak jsem tam pichnul do kabelu od startéru v plastovým držáku kabelu, a proměřil jsem mezi konektorem startéru a tou chráničkou asi 30 cm od průchodky do kabiny, a je to vodivý, takže pokud je problém někde v tou svazku který je omotaný koncernovou textilní lepenkou nebo v kabině samotné Jenže teď jsem to proměřil narychlo tak až budu mít zase čas kouknu dále1 bod
-
Je hodně malá pravděpodobnost, že by se kabel přerušil v těch chráničkách. Jedině, že by zachutnal nějaké kuně. Ještě bych zkusil špendlíčkem jemně napíchnout na volném kusu kabelu izolaci a změřit jeslli se tam napětí při startování náhodou nevyskytuje. Pokud ani tam nebude, tak asi nezbyde nic jiného, než natáhnout nový vodič mezi spínací skříňkou a startérem. To samé se špendlíčkem změřit na vodiči vedoucím z patice spínací skříňky, aby se vyloučilo nevodivé spojení konektoru s kabelem.1 bod
-
Zda sa, ze je to uz v poriadku. Najprv som v nastaveniach zapol sukromny rezim, po chvili som ho vypol. Toto mi pomohlo len na par hodin. Finalne riesenie bolo tovarenske nastavenie pre Skoda Connect. Po opatovnom nastaveni je to zatial ok.1 bod
-
Schéma Seatu nemám, ale u škodovek žádná pojistka mezi spínací skříňkou a startérem není. Vypadá to na přerušený vodič. Zkontroloval bych jeho konec u startéru, mohl se uklepat těsně u konektoru a taky změřit, jestli opravdu na jeho konci není při startování napětí. Pak se přesvědčit, že starér pracuje přímým přivedením +12V na startovací svorku startéru.1 bod
-
len pre pomoc, ja som mal O3 , vyrobene 2015 august, a to uz bol modelovy rok 2016. tym padom som uz mal moznost mirrorlink aj android autoa car play. vsetko fungovalo po officialnej aktivacii. v roku 2018 stala aktivacia v brnenskej predajni 5100kc.1 bod
-
Ano, jde nastavit, aby se vyhřívání a větrání zapínalo podle aktuální teploty. Viz návod: Má to ale zapínat pouze při startu a určitě ne za jízdy, to je opravdu chyba. Přesně tak jak píšeš, spolujezdec například nastoupil později (motor stále běžel), nebo už třeba během jízdy vyhřívání vypnul, ale po nějaké době se mu zapnulo znovu.1 bod
-
Cela prevodovka bola rozobrata a chyba sa nenasla....odporucam s tym nic nerobit a jazdit...kazda druha octavia 1.6 tdi to robi...1 bod
-
1 bod
-
Já mám zaplej Autohold, naučil jsem se kdy se ta brzda sama spouští a kdy se vypíná, a dál už nic neřeším. Od doby co jsem snad v prvních 500km zapl Autohold jsem na ty tři tlačítka vůbec nešáhl a to teď mám odjeto asi 15.500km. Parkuji většinou v mírném svahu a přede mnou je kolmo auto u kterého musím stát blízko protože za mnou je zatáčka, takže když jsem couval a k tomu mačkal tlačítko brzdy tak jsem chvíli i litoval že tam není fyzická ručka.. S Autoholdem fajn, a samozrejmě při stání na křižovatce nebo v zácpě kde není rovina je to príma sundat na chvíli nohu z brzdy a taky nemuset se ani ve větším kopci nervovat s přešlapováním spojka/brzda/plyn (mám manuál).1 bod
-
Právě u opakující činnosti se tyhle přehmaty nejčastěji stávají. Co si budeme, do servisu chodí plno schyzofréniků s každým klepnutím, které se jim nelíbí. Při počtu zalhcení falešnými poplachy pak snadno technik otupí a nenapadne ho se podívat pod manžety tlumičů. Dokonce je pro to odborný název- provozní slepota. Jsem zajedno s @lucky.jack takové věci se prostě stávají i když člověk vemeno není.-1 bodů