Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Barbossa

    Barbossa

    Facebook Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      1 149


  2. vejbuch

    vejbuch

    Facebook Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      160


  3. Sir_Jarek

    Sir_Jarek

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      986


  4. Tragedie_v_JZD

    Tragedie_v_JZD

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      1 772


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 25.8.2016 ve všech sekcích

  1. PP je dost nepresny, uz z principu jakym zpusobem meri. Tankovaci metoda muze diky tebou zminenym nepresnostem vykazovat nepresnosti v ramci "jednoho tankovani", nicmene s rostoucim mnozstvi tankovani a s rostoucimi kilometry jenpresnejsi a presnejsi a eliminuje vlastne vsechny zminene problemy...
    2 body
  2. Kokto tak pozor na rýmičku Stringo sou to blázni ale kouká se na to dobře.
    2 body
  3. No urcite tam hodim alespon to BT to snad projde. Jestli ne tak to pujde do prodeje EPO pred chvili jsem te potkal
    2 body
  4. No ty mě přeješ věci naštěstí na tyhle báchorky nevěřím stejně jako že sůl není zdravá ale moře je. Teť koukám na oblíbenou WRC Německa
    2 body
  5. To je vonco... po 2.8V6 a 3.0V6 se tezko zvyka na takovou dir
    2 body
  6. Jjj, nedokážu to vysvětlit.... Možná vyfotit... Ale díky Odesláno z mého Lenovo X3a40 pomocí Tapatalk
    1 bod
  7. Člověče nepodceňuj nás. Tohle přece ví každý kdo sleduje spotřebu a jak už sem psal, tak taky víme že PP velice často kecá a výpočet podle tankování je přesnější než údaj na PP. Proto ta otázka podle čeho bereš spotřebu. Teď budu chytrej zase já Když chceš sledovat spotřebu pro korekci PP tak tankuješ stejnou naftu u stejnýho stojanu a do prvního vycvaknutí, aby jsi co nejvíc eliminoval tebou zmiňované nepřesnosti a čím déle to budeš sledovat, tím budeš mít podle tankování, přesnější výsledky oproti PP. No a jelikož tohle dělá spousta lidí, tak už se dávno ví že palubák leckdy kecá i o litr. A ten tvůj možnej až jeden litr rozdílu při tankování, udělá při natankování např. 45l a nájezdu třeba 900km kolik rozdíl ve výsledku? Je to spotřeba 5l ale ty jsi tankoval naftu která míň pění, takže si tam loupl 46l, což je spotřeba 5,11l ale PP je schopno ti ukázat klidně 4,5l. Mě by před korekcí ukázal v prvním případě 4,7 a v druhým 4,8l. Co je tedy přesnější? A další věc je to co ti PP ukáže po 130km jak jsi tu psal a co po 900km. Jelikož sem musel odběhnout od tabletu tak mě předběhl Tragedie_v_JZD kterej to popsal stejně ale stručně.
    1 bod
  8. Tak já jsem zase u moře ve Vlissingen za hodku mám padla a v bejváku mám nachlazeno 20'C už se těším na ten šok.
    1 bod
  9. Je to cílené na zákazníka, dneska jsem se bavil se známým z autorizáku a říkal ze to co teď zažívají lidi co koupili Octavie a chtějí právě věci ohledně těch rádií apod. že mají prostě většinou smůlu a Škodovka to tak chce, aby nebylo možné ta auta do vybavovat dodatečné po prodejích. Takže koupit jedině to, co bude mít vše o co člověk stojí už při výběru auta...
    1 bod
  10. U nás 29°C Probudil jsem se právě z kóma po noční...
    1 bod
  11. No jo nekteri chodi asi do prace. Ja se ted probudil po vynikajicim obede.
    1 bod
  12. Pokud jsou v jednotkách změny jak u O3 tak 16.8.0.
    1 bod
  13. Souhlasim. Ono se s tim sice da na rovine rozjet i na tu 2ku (81kw), ale zacatek je nejisty nez prijde turbo efekt. Pak to naopak vystreli jak z praku... Taky uz jsem se naucil nebat se na to pri rozjezdu vic slapnout a 1ku trochu vytocit...
    1 bod
  14. myslím že jen sportline, doufej že to jde vypnout. v režimu S umí při plným i pěkně bufnout:-)
    1 bod
  15. DÍÍÍÍÍÍKY tohle mě tedy vůbec nenapadlo (vážně intuitivní ovládání to musel vymýšlet génius)
    1 bod
  16. Zde je to ke stažení v pdf. 1065 stran. http://www.skodacommunity.de/threads/codierungen-der-onenote-als-pdf-datei.107882/
    1 bod
  17. Vcelku zajimavy a dost obsahly souhrn moznych uprav nejen pro OIII. https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=49D9FF091C92EAF7!1921&ithint=onenote%2c&app=OneNote&authkey=!AHp0P0AbgPTKaKc
    1 bod
  18. :-) Tož ať slouží dobře !!!
    1 bod
  19. zkontroluj si pojistky s hodnotou 30A v motorovéme prostoru, většinou bývá vypečený kontakt na té pro BCM jednotku
    1 bod
  20. Ta modrá na dvojce FL je opravdu nádherná a nevídaná!
    1 bod
  21. ahojte tak podelim sa aj ja o svoju skusenost. Poslednu dobu som od zufalstva skoro ohryzol volant. Nieco mi strasne rezonovalo v spolujazdcovych dverach. Dialo sa to pri prejazde nerovnosti. Fakt otrasny zvuk, tri krat som vycistil kastlik vo dverach - nepomohlo. Vsetko som vyhadzal z uzatvaratelnej schranky spred spolujazda (kedze som myslel ze mozno nieco rezonuje tam ale takisto nepomohlo). A vcera som dosiel na prekvapivu vec Rezonovali okuliare v schranke na strope. Ako fakt pre mna nepochopitelne akym stylom sa ten zvuk preniesol na spolujazdcove dvere ale bolo to ono... tak mozno niekomu pomozem.
    1 bod
  22. Já jak vidím ty dřevěné dekory, tak dostávám exém : )
    1 bod
  23. Taková destilka je vlastně horší než kyselina a jsem zvědavej, jak dlouho mi motor vydrží vcelku .
    -1 bodů
  24. Když tedy nebudeme brát počet litrů od suché nádrže (což by bylo asi nejpřesnější), ale od dotankování (počet spotřebovaných litrů od plné nádrže), tak stejně pojem "plná nádrž" může klidně dělat i 1 litr, takže nikdy nemusíš dotankovat stejně když nevidíš skutečnou hladinu v nádrži. A to může být ten rozdíl co vám vychází mezi PP a výpočtem. Berme také v potaz, že nafta také pění při tankování plné a tím se zase celý výpočet může lišit. :-) Takže co je potom přesnější nebo spíše čemu více věřit?
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...