Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      9 784


  2. beuticek

    beuticek

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      3 980


  3. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      15 132


  4. Popu

    Popu

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      9 422


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10.4.2018 ve všech sekcích

  1. naučte se googlit omg https://www.louis.eu/artikel/acebikes-bike-a-side-motorcycle-mover/10010116
    2 body
  2. protože se výparník orosí - je to jako starý hadr na podlahu - smrdí až po namočení.
    2 body
  3. Propad je způsoben, prokluzem kol, díky velkému toč, momentu, vzhledem k tomu, že měřím v zátěži. Pokud si křivku domyslíte bez propadu, je toto měření shodné. Je evidentní, že na zkušebně kde bylo měřeno, byla použita menší zátěž/ nebo žádná/. Najděte si videa a zjistíte, že od zařazení měřené rychlosti uběhne 7-8vteřin. Což je velmi krátká doba. Bez zátěže není takový prokluz, navíc mají hrubé válce které disponují výhodou menšího prokluzu. Nevýhodou je ubývání pryže při měření, neboť i tak je prokluz vždy. Pokud by byl u Mahy příliš velký, měření je ukončeno. Majiteli graf vozu po vysvělení stačil, dál jsme nezkoušeli. Měřilo se ještě další auto. Výkon je ale změřen naprosto objektivně, stejně jako v APR. Doufám, že vnímavějším dojde, proč se mi tohle nemůže líbit. Pro ty méně vnímavé,...... to je jedno.
    2 body
  4. Na operačním sále nemocnice je pod stolem slyšet mňoukání."Mazej ven ty potvoro!" Křičí na kočku chirurg.Mňáááúúú... mňáááúúú..."No dobře! Tady máš ještě kousek, ale už vypadni!" Blondýna a bruneta jsou na Safari a najednou na ně zautočí lev.Bruneta mu rychle hodí písek do očí, zavře se v autě a volá na blondýnu: "Nečum a taky rychle zalez do auta, nebo tě sežere!" Blondýna: "Proč mně? Hele, já mu písek do očí nehodila..." U soudu: "Babičko, tak nám povězte, jak se to všechno seběhlo?"Babička: "No, jdu takhle parkem, sluníčko krásně svítilo a hřálo, tak jsem se posadila na lavičku. Po chvilce šel kolem mladík, takový pohledný, a sedl si ke mně. Po minutě se přisunul blíž a vzal mne kolem ramen."Žalobce: "Bylo vám to nějak nepříjemné?"Babička: "Ne, vzpomínala jsem, jak to bylo krásné, když jsem ještě byla mladá."Soudce: "A co následovalo dál?" Babička: "Potom mi začal jednou rukou rozepínat halenku, a když jsem se nebránila, tak mi druhou začal sunout pod sukni ke kalhotkám. Když už se mně tam málem dotknul, pustil mne a zakřičel: "Aprííl! Tak jsem ho zabila, hajzla jednoho!"
    2 body
  5. Babiš přinese domů výplatu, plný kufr bankovek. Monika povídá: "Nojo, ale kam to dáme?""Co třeba do skříně?""Všechny skříně máme plný peněz už půl roku...""Tak já nevím, co třeba do šuplete u postele?""Tam je plno už od minulé výplaty..." "Tak do peřiňáku..." "No to by šlo..." Tak ho otevřou, vyvalí se prachy, tak to tam nějak poskládají, oba si sednou na víko a zámek konečně zaklapne. Monika povídá: "No ale další výplatu fakt nemáme kam dát." Babiš si utře zpocené čelo a povídá: "A teď si představ, že jsou rodiny, kde pracují oba..."
    2 body
  6. Jde starý pán přes park a vidí partu mladých lidí úplně spité na # šrot... Příjde k nim a říká: "Za mých mladých časů jsme # si užívali jinak. Jeli jsme do Paříže, sedli jsme si do # nejluxusnejší restaurace, pili jsme a jedli jsme a když došlo na placení, # tak jsme zbili číšníka. # Potom jsme šli do nejluxusnějšího hotelu, tam jsme # pili jen to nejluxusnější šampaňské, dorůžova jsme se vyspali, a když došlo # na placení, tak jsme recepčního zbili... # Za měsíc jde starý pán zase tím samým parkem a # vidí, jak jsou mladíci úplně zbití, tak se jich hned ptá, co se stalo... # "Jeli jsme do Paříže, jak jste nám poradil. Šli # jsme do nejluxusnejší restaurace, pili jsme a jedli a když došlo na # placení, tak jsme zbili číšníka. Vtom však přišla ochranka a strašně nás # zmlátila. Potom jsme šli do nejluxusnějšího hotelu, tam jsme # pili jen to nejluxusnější šampaňské, dorůžova jsme se vyspali, a když došlo # na placení , tak jsme recepčního zbili. Vtom přišla security a strašně # nás zbila.... # Starý pán nechápavě kroutí hlavou a ptá se: "A # s kým jste tam jeli?" # "S Čedokem..." # Tak to já jsem tam byl s Wehrmachtem!"
    2 body
  7. JJ. vejde se tam, ale je to "jentaktak". Je to stejný článek, co se používá v 99,9% základních desek do PC a opravdu stojí do 20,-Kč. 130,-Kč za 2025 je opravdu zlodějina, ale jistě se tu najde někdo, kdo mi bude vysvětlovat, že to tak není a že autosalony musí z něčeho žít.
    1 bod
  8. Když už je koroze kotouče hloubková nepomůže nic, už se to neobrousí, nejlépe je kotouče sledovat od novoty, jak začnu sledovat co běžné brždění neobrousí tak tomu ručkou pomohu, tím mi kotouče vzadu vždy vydrželi v dobrém stavu.
    1 bod
  9. Tsss, tvoje kinderkára jen brečí závistí
    1 bod
  10. [mention=109511]15degren[/mention] Nevím o tom, že bych měl bratra. To jen k tvé rádoby angličtině. Druhá věc je ta, že otázka byla směřována na autora příspěvku@Marek_D a né na nějakého křiklouna tvého typu. Nestačím se divit, co se tu poslední dobou “zjevuje”.
    1 bod
  11. Takových km, to už je šrot na vyhození.
    1 bod
  12. Tak ci tak APR splnilo to, co deklarovalo. Tim bych debatu uzavrel a to, ze Borek nameril vice je vec druha.
    1 bod
  13. Osobně toho o měření taky nevím nějak víc, protože brzdou zatím ještě nedisponuju a využívám jiné brzdy kde předpokládám, že tam ty znalosti mají. Na čem se ale všichni shodli je to, že výkon se vypočítává z krouťáku. Pokud si tedy člověk na netu najde převodníky, tak mi vychází údaj ze Superflow jako ok. Zde to vypočítá výkon z krouťáku a otáček http://spicerparts.com/calculators/horsepower-torque-calculator Jako krouťák to chce libry a ne Nm, takže je potřeba to převést zde: https://www.convertunits.com/from/ft+lb/to/N+m/ To, že ta křivka u Motorpowera nevypadá bůh ví jak je dáno asi už značným opotřebením a průměrem válců, které má. Na větším válci a s větší drsností povrchu to neklouže. Asi už ta brzda není vhodná pro auta, která mají velký výkon a točivý moment na jedné nápravě. Další fakt je ten, že v Autotechnologi mají velkou vzduchotechniku, takže se to auto měří v podmínkách, jaké panují na silnici při rychlosti 130km/h. Kdežto Motorpower má malý větráček jak co se týče rychlosti vzduchu, tak i sloupec vzduchu je asi 5x menší než co v autotechnologi + navíc nebere vzduchu zvenku, ale z té místnosti a je pak jasné, že auta s citlivou technikou mají v těchto podmínkách menší výkon, jelikož se stáhnutím výkonu chrání, aby se tam neupekly.
    1 bod
  14. Ja len neviem pochopiť jednu vec... Clerfayt hore píše že zapnutá klima pri čistení je hlúposť.. Ja to beriem lebo presne jak to napísal to dáva zmysel. Čo mi ale nejde do hlavy je jedna vec. Ten vzduch cez výparník prúdi bez ohladu na to či je kompresor zapnutý alebo nie. Prečo potom ten zápach v aute nie je stále, ale iba keď sa zapne klima kompresor?
    1 bod
  15. @Clerfayt, to ni moc nepomůže. Po opětovném nastartování se světla seřídí do základní polohy, kterou mají nastavenou z továrny.
    1 bod
  16. Ano pokud clerfayt hodil sonax do sání z venku do šípu a nepustil vnitřní okruh, tak látka jen profičela jednou přes filtra a šla z auta ven, většinu plísní která smrdí to jen podráždilo, pokud pustil vnitřní okruh dle návodu a dal to z venku tak auto nic nenasálo, tak jako tak k ničemu. Je třeba pustit vnitřní okruh na max. Cold a pustit AC u OII hodit sprej přímo pod nohy spolujezdce kde to nasává vzduch, nechat působit 15 minut aby to vyhubilo co nejvíce plísní a sporů. Nicméně já u climatronicu nechávám auto s AC vždy zapnuté non stop a problém se zápachem nemám, když člověk ručeně u automatu AC vypíná tak to obvykle začne smrdět, dosušovat můžete jak chcete...
    1 bod
  17. Infotainment online je dostupný pouze s navigacemi /Amundsen, Columbus/
    1 bod
  18. A predaj sa uskutočnil, keď to škodovka predala servisu.... a keď to servis bude predávať ďalej už ako "použité"... no neviem. Inak dcéra určite panorámu ocení, nejaké ťažisko alebo krútenie karosérie určite nebude riešiť.. si myslím!
    1 bod
  19. Problémy se světlem z Monte Carlo budou dva. První je s předěláním elektriky a druhý je s tím, že uvidíš v noci daleko hůř, než se stávajícím světlometem. Přečti si odstavec 12. z odkazu. Je to sice o Roomsteru, ale světlomety má Fabia stejné. http://skodaroomster.wz.cz/zmeny-v-prubehu-let.html
    1 bod
  20. No já jen reagujin na to, že ta funkcionalite je u OIII nefunkční. Zkuste jet a na tvrdo vypnout jednotku. Uvidíte tedy uslyšíte, tedy vlastně žádnou uměnu v hluku neuslyšíte, naprosto nic se nezmění. Nesmíte věřit tomu, co kdo napíše. Je to taková placebo funkce :-)
    1 bod
  21. „Tatínku, že jsou ženy lepší řidiči než muži?“ „Jak jsi na to přišel?“ „Ty jsi říkal, že se zataženou ruční brzdou se nedá jezdit a maminka to dokázala.“
    1 bod
  22. Jakej zalud? Jaka predkozka? To stary scvrkly a vyschly s cim sotva udrzi moc? Uz pred 7lety mu se synem musel pomoct soused. [emoji23]
    1 bod
  23. Tak to je skvělé, že si dorazil . Myslel jsem si, že když vyhodíš takové tvrzení, že to máš něčím podložené. Možná bude vhodné, když si o tom něco načteš než budeš něco takového tvrdit. Jsou zveřejněny testy, kde je jasně vidět přínos, to je myslím víc, než pouhé tvrzení na základě ničeho.
    1 bod
  24. Cca 1,5 měsíce mám problémy s nastartování studeného motoru. Mám Kodiaq 2.0. TDI 110 kW TSG7 od května 2017.Najeto cca 17 tisíc km,Auto přestalo startovat,dle servisu špatnou jízdou,protože jezdím údajně rychle.Pokud budu jezdit pomalu,baterie se dobije a auto bude startovat,slušná blbost.Poprvé po cca 200km cestě jsem obden nenastartoval.Volal jsem 1234 a prijeli mi auto přes kabely nastartovat.Během hodiny jsem ujel cca 50 km ,všude auto startovalo.Opětně stálo 2 dni a zase jsem musel shánět pomoc ,start přes kabely.Vrátil jsem se do Prahy a obden jsem jel do servisu Autoopat.Nabyli baterii,vrátili mi odpoledne auto s tím,že baterie byla vybitá.Opět po ujetí 200km.Argumentoval jsem tím,že je špatná baterie.Baterie je podle testů v pořádku.Za 2 dni jsem tam byl opět a už řádně nabuzen.Poté upravili jednotku řízení baterie a auto mi vrátili na zkoušku.Opět nabyli baterii.S autem jsem jezdil cca týden,vše startovalo v pořádku.Přijel jsem na kontrolu a zjistili,že baterie je špatná a musí se vyměnit.Baterii objednali a čekám na její výměnu.V současné době,kdy je teplo-opět nenastartoval.Z hlídaného parkoviště ujedu cca 800m před dúm,během hodiny ,kdy jsem auto stačil naložit-už jsem neodjel.Koupil jsem si auto za 860000 a koupil jsem si sra..u.Měl jsem Mercedes Vito,taky měl start stop,jako Kodiaq a problém nebyk žádný.Zatím v servisu vše svádí na start stop.Nevím mám-li vyměnit servis ,nebo se pokusit auto vrátit-má stále stejnou závadu.Možná,že je to tím,že baterie stojí 8000 a servis nechce,aby to platil on,pokud mu výrobce neuzná reklamaci.Vše by mělo přeci fungovat tak,aby byl především spokojen zákazník,ale auto už prodali,peníze mají,tak co ???? Pokud mi někdo dokažete poradi budu rád,děkuji
    1 bod
  25. pokud je auto v záruce tak máš několik možností... z fabriky máš nastavený proměnlivý interval, to znamená max 30tis/2 roky ( co nastane dříve, většinou to je ale počet kilometrů ( záleží kolik najedeš ), který tě na výměnu pošle při 26tis, 28tis apod. ) co se týče první výměny 1. počkat až tě pošle PP do servisu 2. pokud nechceš na ten olej jezdit tak dlouho, zajeď po roce nebo cca 15tis km do servisu a nech si dát 5w40 olej a nastavit pevný interval 3. nebo v cca polovině doby než půjdeš na první výměnu, si ho vyměň doma sám ( servis nic nepozná ) - poté na první výměnu pojedeš ( musíš ) do servisu a je na tobě jestli si olej přineseš nebo ne. 4. v cca polovině můžeš jet do servisu ať ti olej vymění a stále poběží proměnlivý interval... jak budeš dál postupovat už záleží jenom na tobě 1. necháš dál proměnlivý interval a přijdeš zase až tě pošle PP do servisu ( zase olej vlastní nebo jejich ) 2. přejdeš na pevný interval a olej 5w40 ( donesený nebo ze servisu ) a budeš tam chodit 1x za rok nebo 15tis km 3. necháš proměnlivý interval, ale v půlce času si ho výměníš sám. Tak jako tak, ale na ofic. výměnu oleje musíš vždy do servisu.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...