Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Boleslavák

    Boleslavák

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      2 139


  2. Čečulák

    Čečulák

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      1 013


  3. Clint

    Clint

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      14 534


  4. kvetosm

    kvetosm

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      1 019


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 14.4.2018 ve všech sekcích

  1. Co oko nevidí a nos necejtí, to tě trápit nemusí. Stejně na něco natáhnout brka musíš, třeba na tebe zejtra ze zvedáku spadne Ikarus [emoji23]
    2 body
  2. Jinak lampicku mam s ambientem, 'socka edition' sviti tam kam ma ... a ma i LED hec
    1 bod
  3. Jojo, koupil jsem tyto z OB autodily, montáž jsem nechal na autosalonu, bez problemu. Zvedaji se ale podstatne nizeji, nez ta od Milotecu co jsem mel predtim na O2kach, ale zase to neleti nahoru tak rychle, coz parkrat v servisu malem vyrazilo mechanikovi zuby Nechal jsem si tam dat i u TSi chybejici vypln predni kapoty. Asi se jim TSi zda jiz dostatecne tiche, tak to i u LK vynechavaji Podivna obchodni politika u auta za tolik penez...
    1 bod
  4. Roomster sem nemiešaj, ten má zadnú nápravu z Octavie I a zároveň je to vyššie auto! Čo sa týka podvozku FII, mám štandard, a jazdím dosť svižne, a to nie len na rovinkách. Kým nie sú na ceste nejaké nerovnosti, tak zadok drží stopu ako má, aj keď sa auto už výrazne nakláňa. Toto mám overené aj pri rýchlosti okolo 160 km/h na okruhu. Slabinou podvozku sú nerovnosti na vozovke v zákrutách, vtedy má zadok tendenciu trochu odskakovať zo stopy. Nič kritické, ale lepší vodič to určite registruje. Čo som ešte zaregistroval, je iné chovanie podľa typu pneumatík. Vystriedal som doteraz 3 druhy letných (Dunlop SportMaxx, Barum Bravuris 2 a Continental SportContact 2), všetko rovnaký rozmer 205/45 R16, a tie Barumky na tom boli jednoznačne najhoršie. Aj to bol jeden z dôvodov, prečo som ich predšasne vymenil. Takže skôr ako na športový podvozok doporučujem sa skôr zamerať na kvalitu pneumatík, s tým, že ak sú v zákrute väčšie nerovnosti, tak treba trochu dať nohu dole z plynu.
    1 bod
  5. Tady každej řeší osobáky a nad hlavou se vesele pálí pomalu mazut a všechno to padá všem na hlavy... Jsou jen tou nejsnazší cestou zisku, nic jiného v tom není. Nejlepší jsou ty elektrický auta s mega nápisem "jezdím za 0 emisí" před elektrárnama a za nimi jede uhelka [emoji23][emoji23][emoji23]
    1 bod
  6. Nech sa paci, Carista 3.7 beta-27 aj 28 su TU. Subor, ktery ma v nazve "crk.support" pouzite v pripade, ze sa Vam nedari urobit kroky popisane na stranach 5-11 v PDFku. P.S. takyto changelog na mna vyskocil. Ako vidite, nic podrobne.
    1 bod
  7. Nemyslim si ze by si u nas cakal na hondu cr-v viac ako 2 mesiace... porovnavajme porovnatelne. Na teslu model 3 sa v US ako dlho caka?
    1 bod
  8. No já jsem ji (Fl, 2003) taky nevěnoval péči a mám ji za předními koly rezavou jak lišku. Mám přední zástěrky. Proto už zástěrky nikdy.
    1 bod
  9. Malá inspirace pro ty co budou objednávat: https://www.drive2.ru/l/497834127119089716/
    1 bod
  10. Ventily by tam měly být dva... Jeden na sloupku řízení a druhý v nádobce čerpadla.
    1 bod
  11. Důležitý je tento obrázek: Ty černé světla mají H7 v čočce s clounkou (ten systém co byl u před FL na který si stěžovali že nesvítí). V té "parabole" vedle je pak pouze obrysovka. Stříbrné světla s čočkou po FL (obě verze) mají čočku na potkávací světla a parabolu na dálková světla (+ je u nich i ta parkovačka/obrysovka). V podstatě obdobný systém jako ty stříbrné po FL používá i FIII. Pokud myslíš tento otvor v té parabole co jde vidět zde: Tak to je jen na tu obrysovku, stříbrná světla tam mají otvory dva:
    1 bod
  12. To zalezi, kolik toho projezdis. Ja uz se blizim k 200 tankovani a priplacet jeste 3-4Kc za premiova plaiva + dalsich x za VIF, kdyz motor je staveny na klasickou 95ku, kterou tam imho lije 90% uzivatelu... zbytecny luxus. To me spis driv nekdo nabori, nez ze se mi motor zanese karbonem. Pro nekoho, kdo jezdi fakt za pet na sto, za rok da min jak 10tis a auto je pro nej prvni a posledni, tak to smysl ma. Chvili jsem jsem ze zacatku jezdil na 98ku a zadny rozdil ve spotrebe ani vykonu jsem nepozoroval. Jen vyssi sumu na uctence...
    1 bod
  13. protoze to vubec nefiltrovalo, cejtil jsem kazdej zapach z venku
    1 bod
  14. Když si kupuji auto, tak vím co se nabízí za motor. Když kupuji Fabii, tak vím, že do ní dostanu foukanou 1.2 nebo dnes už šicí stroj jménem 1.0 TSI a nemůžu tedy čekat, že z tohoto udělám zázrak. Motor 1.2 TSI řady EA211 má maximální potenciál někde u 95 kW a 220 Nm, dalším "tuningem" se tu potom bavíme o jednotkách kW, které jsme schopni získat. Je úplně jedno kdo prdí víc CO2 na planetě. Pokud někdo pojede ve vytuněné Fabii s TSíčkovým motorem, chiptuningem, uřezaným katalyzátorem, odstraněným filtrem vzduchu a podvozkem níž než Formule 1 s ohromným výkonem 100 kW, tak i tak mu kdejaké lepší auto natrhne prdel. Trojková Fabia ten potenciál má, ale její motory ne. Od toho tady jsou jiná auta. Toť můj názor.
    1 bod
  15. tak tady něco nového powertrain_2017_jaro_motor2.pdf powertrain_2017_jaro_motor3.pdf electric_2017_i_jaro6.pdf electric_2017_i_jaro4.pdf electric_2017_i_jaro2.pdf electric_2017_i_jaro1.pdf electric_2017_ii_jaro_motor2.pdf electric_2017_ii_jaro_motor3.pdf powertrain_2017_jaro_podvozek1.pdf powertrain_2017_jaro_prevodovka.pdf body_2017_jaro.pdf electric_2017_i_jaro3.pdf electric_2017_i_jaro5.pdf electric_2017_i_jaro7.pdf electric_2017_ii_jaro_motor1.pdf paint_2017_jaro.pdf powertrain_2017_jaro_motor4.pdf
    1 bod
  16. Ty někde vidíš Alarisy ?? Já mám Alarisy na léto a Terony na zimu, to na fotce výše jsou právě 17" teron Tady je moje fotka, je to pěkně srovnané.
    1 bod
  17. Mirne OT, ale pro zajimavost. Kamarad si v US objednal Hondu CR-V. Pani v dealerstvi se mu omlouvala, ze Honda vyrabi modely CR-V v Japonsku a nestihaji vyrobu, tak jestli mu nebude vadit ze mu auto dodaji az za 2 mesice. Kdyz jsem mu rikal ze u nas cekas na auto rok, tak neveril...
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...