Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. brrrrm

    brrrrm

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      4 636


  2. stanmar

    stanmar

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      8 646


  3. michal2009

    michal2009

    Moderátor


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      5 491


  4. Effendi

    Effendi

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      1 278


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 23.8.2018 ve všech sekcích

  1. Byt to v Izraeli uz by byli vyskladani na zemi. Bohuzel ze zijeme jen v te posrane EU tak tady stoji se samopalem jen na hranicnich prechodech a otravuji normalni lidi co se vraci z dovolene.
    3 body
  2. čerstvé fotky z Holandska priamo od majitela. len som mu musel schovat SPZ fotky od Poliaka zatiaľ nemám
    2 body
  3. @Petrrr kdyby se samopaly. V některých západních zemích mají přislušníci pouze obušky. To je prostě k smíchu. Viz. včera - opice přelezly plot a házely na policisty a vojáky kyselinu. No a ti jim mohli maximálně tak “poděkovat”, místo toho, aby jim dali jednu rychlou, devítimilimetrovou mezi oči.
    1 bod
  4. s reklamaciou som nepochodil. v diagnostike nebola chyba LED DRL zaznamenana, lebo tento druh chyby sa vraj neuklada. nic s tym robit nebudu, lebo im nic SA nepreplati. ak by sa problem v danom rozsahu zopakoval, tak mam to blikajuce svetlo natocit na video a zaroven odfotit chybu, ktoru auto vypise na maxidot/columbus... na otazku, ako je mozne, ze v inych autach sa takyto fyzikalny jav neprejavuje som odpoved nedostal. podla SA je teda vsetko v poriadku... opytal som sa ich, co mam robit v pripade, ze pojdem v hustom dazdi, zopakuje sa zavada a bude ma buzerovat za technicky stav auta policajt... bez odpovede. rovnako som si rypol ako by auto v danom stave skoncilo na kontrole STK... ked je podla SA vsetko OK... s takymto pristupom mam pocit, ze dalsie auto uz nutne nemusi byt skodovka...
    1 bod
  5. @Malarkey kolegovi řekni, ať mrkne na Dacia forum. Jsou tam docela husté hlášky ohledně závad, které si máš kontrolovat už při převzetí vozu. Navíc mají brutální čekačky. I kdyby dostal cenu až na 200k, já bych dnes už do Rapida ani Dacie apod. vůbec nešel.
    1 bod
  6. Ty jsi fakt úplnej mimoň. To není tak že že ŠA si řekla že ji je pro Čechy škoda. Prostě a jednoduše poptávka je moc velká a Alcantara šla s cenou hodně nahoru (prodejní cena materiálu, tedy se zdražil i nákup automobilek). ŠA se rozhodovaa jednoduše - snížím si zisk a zaplatím na vstupu víc? NE - zdražím všechna provedení která ji měla? NE - nechám ji aspoň pro nejvyšší řady vozů, kde zákazníci nejdou až tak po ceně a pro nižší dám Suedii? ANO! Jak známo v L&K jsou i nadále sedačky z Alcantary. Takže zákazník volbu má. Buď si připlatí a má Alcantaru, nebo si nepřiplatí a má Suedii. Napadá tě nějaká lepší cesta jak to udělat? Jestli jo, jsem si jistej že tě hned v pondělí zaměstnají!
    1 bod
  7. Ted jsi si pekne nabehl. Ano, vyroba jede naplno, fabrika nestiha. A to je duvod, proc skodovka zrusila alcantaru uz nekdy na podzim/ na jare u vetsiny vybav. zkusim napovedet - to, ze fabrika nestiha, znamena, ze jaksi nestiha uspokojovat objednavky - tudiz alcantara neni. Neni ji tolik, kolik by zajemci o alcantaru potrebovali (opet jen dukaz, ze souvislosti moc nechapes. Jinak si tu myslenku, ze “fabrika nestiha = alcantary je dost” nedovedu vysvetlit. ceskymi medii uz na jare par clanku na tema nedostatku alcantary probehlo. Muzes se poucit. u skodovky se to projevovalo ponechanim alcantary jen v nejvyssich vybavach, a restrikcemi, protoze proste nebylo z ceho sit. Alcantara ve skodovkach samozrejme zustala, jen na okraj. Najdes ji treba v l&k vybavach apod. tak hlavne, ze vis, co je smejd. V zivote jsi suedii nevidel, ale mas jasno. Opet, typicky cechacek.
    1 bod
  8. Vzdycky pobavi... nikdo to jeste nazivo nevidel, pred tydnem ani jeste nevedel, ze neco jako suedia existuje, ale vsichni vedi, jake to bude :D
    1 bod
  9. Grüessech Alexandra, je vidět, že jste hledali možné řešení a došli k tomu, že v CH by oprava byla velmi drahá i mimo autorizovaný Skoda, VW a jiný VAG servis. Nejste v tom sami, viz Kassensturz na SRF. http://www.srf.ch/sendungen/kassensturz-espresso/motoren-als-oelschlucker-importeur-amag-weist-kunden-ab http://www.srf.ch/sendungen/kassensturz-espresso/motoren-als-oelschlucker-amag-kommt-kunden-entgegen http://www.srf.ch/sendungen/kassensturz-espresso/problem-mit-oelverbrauch-kulanz-ja-aber-nicht-bei-allen-kunden http://www.srf.ch/sendungen/kassensturz-espresso/themen/serien/dae-kafisatz/motorenoel-nachfuellen-viele-audi-fahrer-haben-uebung Bohužel informace, že jste na tom rok jezdili se spotřebou oleje 1,5l na 1000km až se upálil ventil nebo dokonce píst, to nedává dobré možnosti pro opravu. Kolik cca km jste takto během toho roku najeli? Končívá to takto viz odkaz Co se týká výběru servisu na Slovensku, to byl náhodný výběr nebo na nějaké doporučení? To co popisuješ, to je evidentní že i po generální opravě motoru tím servisem nedošlo k nápravě problému. Ten servis to buď špatně posoudil hned na začátku GO, kdy měl jasně říci, že už to není k opravě podle stavu stěn válců, a pokud tak neudělal a motor za velké peníze opravil, musí nyní nést záruky. Buď si jista, že vačková hřídel nezpůsobí to, že na 1000km motor spotřebuje 4l oleje ... Z toho co píšeš to ale vypadá, jako kdyby se s písty nedělalo nic a vlastně se jen opravovala hlava, tedy upálený ventil, přestože zminuješ i odešlý píst. Pokud ano, tak ten servis o těhle motorech opravdu nic neví ... Řešení? Stejně jako Marek se domnívám, že další oprava tohoto motoru bude téměř nemožná z důvodu poškození stěn válců. VW samo podle dílenských doporučení a manuálů nepovoluje výbrus válců na větší, opravárenský rozměr. Jsou sice firmy, a ne neznámé v automotiv jako třeba KolbenSchmidt, které vyrábějí větší písty i pístní kroužky pro tzv. výbrusové bloky motoru. Ale to by znamenalo najít firmu, která takový výbrus provede, a to by byl asi problém, nikdo se do toho asi nechce moc pouštět a také by to nebylo levné. Řešení je tedy asi jediné, sehnat jetý motor s datem výroby po 10/2011 a výrobním číslem od CDA_264264 a poté zajistit výměnu napínáku rozvodů za typ K, nebo sehnat ještě mladší po 3/2012, který již K napínák bude mít. Problém je, že i tyto motory mohou mít velkou spotřebu oleje, řešení které VAG uplatnil bohužel nebylo 100%ní a teprve někdy v 2015/2016 začal dodávat verzi pístů a hlavně kroužků, které na to netrpí ... Ty motory jako nové už se ale v EU do žádných aut VAG koncernu v té době nedávali, od čísla motoru CDA_ 482228, to platilo myslím pro jiné trhy, takže platí jen jako info pro náhradní díl. Jsou tu i nabídky na opravené Austauschmotor třeba na ebay atd. Pozor na to ale, nejedná se ve většině případů o motory reapasované ve VW, ale nezávislými soukromými servisy. https://auto.bazos.sk/inzerat/88467747/MOTOR-CDAA-18-TFSI-MODIFIKOVANY.php https://www.bazos.sk/hodnotenie.php?mail=298882&telefon=0911826293&jmeno=RS https://www.ebay.de/itm/VW-Audi-Seat-Skoda-1-8TFSI-CDA-CDAA-Motor-Engine-Uberholt-/262769628164 ale tam je třeba se alespoň zeptat, jaké písty a hlavně pístní kroužky s důrazem na spodní stírací, byly použity. Jen vrtané s dirkami nebrat, varianta je buď s prořezy nebo 3-dílný skládaný. Např, tento opravený motar tedy nebrat, pokud by se auto neprodalo, problém byste mohli po nájezdu 100-150tkm řešit znovu https://www.ebay.de/itm/Olverbrauch-Motorschaden-Motor-engine-1-8-TFSI-TSI-CDA-BZB-BYT-Austauschmotor/252869324691 V každém případě ale budete muset dořešit reklamaci u toho servisu, který to neopravil.
    1 bod
  10. apple s planovanym iOS 12 ma uvolnit pozdmienky a umoznit carplay aj pre ine navigacne apky. iOS 12 ma vyjst niekedy v septembri/oktobri waze by malo dovtedy vydat verziu, ktora bude carplay podporovat. uz sa neviem dockat. zatial vsak nie je takato verzia dostupna ani beta testerom. vo waze vraj na tom makaju, no vraj zatial nedostali od applu taku verziu carplay, ktora by umoznila testovanie... no hadam sa to podari a na jesen budeme mat radost
    1 bod
  11. @Clerfayt, sice máš částečně pravdu. Ale pořád si nepochopil podstatu situace. Jak napsal Aleš_BX: jsou lidí co to ani nechtějí pochopit a těch je až moc.
    -1 bodů
  12. Chybí indikace prázných ostrikovačů. Proboha čidlo za pár centů a oni ho tam nedaj? Proc uz rovnou neni volant za prilatek ??
    -1 bodů
  13. Dle mého hlavním důvodem je cena, ten semiš se dává i na boty.
    -1 bodů
  14. Jasně, šetřit se musí aby se zaplatily všechny pokuty, odškodnění a výkupy z DG, když se VW tak pěkně, dobrovolně a jako jedinej přiznal.
    -1 bodů
  15. Mám dojem,že bys chválil i pytel ze sisálu na sedadlech. Pro mě je to asi tak, že alcantara byla velmi úspěšná, prodejní trhák. Místo toho, aby si ŠA toho vážila, tak ji zařízla a hotovo. Zákazníci, nechť si naserou, nebo ať si koupí něco co nechťěj, resp. sueditu, nebo jak tomu lacinýmu šmejdu říkají.
    -1 bodů
  16. Říkám už podruhé, že nevíš nic o tom, jaké chápu, či nechápu souvislosti. Nic co ci myslím o Tobě a Tvých názorech tu také neprezentuji. Jakto, že není Alcantara? Alcantara se vyrábí se na plné pecky, dokonce fabrika nestíhá. ŠA si prostě řekla, že je jí pro Čechy škoda a že jim buse stačit nějaký lacinější šmejd.
    -1 bodů
  17. No ale kdyz mam klic v kapse, tak to nevadi. Vylezu, zabouchnu, auto se zamkne, jdu do kufru, otevru rukou nebo kopnu, vezmu neco, kufr zavru, odchazim. Myslim, ze s timto bych nemel problem. A zamkne se auto pri odchodu klicnika i kdyz jsou v nem jini pasazeri? Ale asi je to jedno, protoze jestli to umi nastavit jen Ferda, tak nic. Mam to sice nastaveno caristou, ale stejne nefunguje. Smirim se s tim.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...