Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. sk0d@

    sk0d@

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      2 243


  2. Jan R.

    Jan R.

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      7 288


  3. KyAeRtOiQ

    KyAeRtOiQ

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      350


  4. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      9 788


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 14.2.2021 ve všech sekcích

  1. Nová úprava pohádek : Blbý bude, až zkolabují i pohádky. Šípková Růža se nikdy neprobudí, protože si princ nelajzne sundat respirátor, aby ji políbil. Trpaslíci vyženou Sněhurku, aby nedostali pokutu za ubytovací služby. Honza bez očk. průkazu nevycestuje do sousedního království zachránit princeznu. Ze Zlatovlásky bude Zlatodredka, kvůli dlouhodobě zavřeným kadeřnictvím. Dlouhý s Bystrozrakým budou v řiti, protože Široký skončí kvůli nadváze na ventilátoru. Maruška nedonese z lesa jahody, protože 12 měsíčků se teď schází jen po Skypu. Babička od Karkulky umře hlady, neb to je ve vedlejším okrese. Jezinky maj smolíka, protože Smolíček jim neotevře, nejsou z rodiny.
    4 body
  2. 👏 bravo. Za technicku a fakticku odpoved ti davam cenu "poradca roka"
    3 body
  3. .. a měnič musí posadit na sedadlo spolujezdce, tedy někoho, kdo ty disky bude měnit
    2 body
  4. Stačí pár samořezek, AUX kabel + https://www.datart.cz/discman-roadstar-pcd-435cd-cerny.html a můžeš vesele poslouchat :D
    2 body
  5. Podloz tvoje tvrdenie dokazmi. Teda ja som skor zvedavy ako sa na nieco vyhovoris 😘
    2 body
  6. Foto motora radsej nepytam, ak je tam vobec to co ma byt 🤣🤷‍♂️
    2 body
  7. 6k je raketa o tom žádná, o tom už jsme psali výše, 10-12 dolarů to řeší. V každém případě Carplay po kabelu je stále zlaté řešení, proti mechanickému držáku.
    2 body
  8. Ludkovia, bacha co kupujete. Slecna/pani nema sajnu co v aute je alebo nie je, hlavne ze v inzerate napise vsetky skratky. Ale riesil som len zakladne veci. Co uz, nuda Divna je aj poznamka o prvom majitelovi, dovezene a na SK znackach. Ale do toho som viac radsej nesprtal...
    2 body
  9. jak píše Pawouk, u 1.2 při 90°C na budíku mám reálně na vodě cca 70-75°C.
    1 bod
  10. Jenomže když ti ukazuje 90° voda a 50° oleje, nejspíš tam těch 90° vůbec není. Ten teploměr je pouhý informativní ukazatel, který již léta letoucí neukazuje skutečnou teplotu chladící kapaliny...
    1 bod
  11. Tak som aj ja dal trocha kw navyše a úprava nelogického radenia-podtáčania DSG ,aby to dávalo zmysel.
    1 bod
  12. Tak jsem dostal nakonec info od prodejce, že od verze infotainmentu MIB3 tam nabídky "Informace sport", "Drive green" a "Stopky na infotainmentu" nedávají. Dívali jsme se i na jiné Karoqy, které tam měli na prodejně, ale nabídky nebyly v žádném(Drive green myslím býval ve všech výbavach). Chyba je tedy spíše v návodu k autu a v nové verzi návodu by tam tyto věci neměly být popsány.
    1 bod
  13. Pokud neni auto zadane do vyroby, tak to lze zmenit bez problemu. Kdyz si jdu neco koupit, tak si to nastuduji dopredu, chybu hledej predevsim u sebe. Prodali Vam to, co jste si objednali. Lidi jsou schopni si objednat pekelne kombinace a nenechaji si to ani vysvetlit kolikrat. Kdyz jsem si kupoval auto ja, tak jsem o tom vedel vic nez prodejce, takova ma zkusenost. A to nejsem zadny velky znalec.
    1 bod
  14. pokud jsou přední i zadní stejně sjeté, tak bych se na to vykašlal a nazul je tak, jak by mi zrovna přišly pod ruku
    1 bod
  15. Zdravím. Mám 2.0 140kw manuál. Nechal jsem si to přehrát u MOTORPOWER. Naprostá spokojenost. Chipovani proběhlo ve 110tis a teď mám 165tis. Bez jediného problému. Po úpravě mám 170kw a 476Nm. V ceně bylo jakékoliv kódování na ŘJ. Mě dělal vypnutí start-stop, rozsviceni zadních světel k denimu svícení, uvolnění autohold při prvním záběru spojky. Takže to ani necítíte při rozjezdu ze povolila ta brzda a při zatažení ruční brzdy jdou úplně zhasnout všechna světla. Zadne brutálně turbo efekt ve 2tis/min - ale silný zátah. max Nm někde 2700 a táhne to jak atmosféra. Až někam 4500-4600 ot. na okrese 3,4,5 moc velká paráda. Téměř jak benzin. Když jedu fakt na debila brzda plyn akcelerace 70-160 okresky tak max 8,5l/100 po ČR jezdím 6,0-6,3 holandsko 4,6-4,8 Švýcarsko 5,0-5,5
    1 bod
  16. Ber ten článek trošku s rezervou. Dnes žádný motor není jednoduchý,tak to máš v podstatě jedno.Jezdí k nám na servis 1,8 TSi (CJSA,CJSB) co mají už 180.000 a absolutně žádný problém ,jen občas vodní pumpa,ale to trápí poslední dobou všechny koncernové motory.Sám mám te´d ten motor v OIII s DSG a pěji jen chválu. Spojky v DSG nestojí jak se píše v článku 25000,ale dají se za 7500
    1 bod
  17. Tak dneska jsem si projel služební Fabii Combi 1.0 TSI 81 kW. Jakožto vlastník Fabie s 1.2 TSI 81 kW jsem hrozně rád, že mám čtyřválec. Tím, že je jinak auto prakticky stejné (shodou okolností i stejné zimní kola - 15'' Mato), soustředil jsem se jen na motor (všichni v práci ji jinak chválili jak jde pěkně do otáček a je svižná). Na ten zvuk, ketrý je teda příjemnější ze 4válce bych si asi časem zvykl. Pružnost motoru velmi podobná, rozdíl byl, že při stabilní jízdě 55 km/h se svým autem můžu mít zařazenou čtyřku, tady bylo potřeba dát 3. Ale co mi fakt vadilo byly hodně citelné vibrace od motoru do volantu a do pedálu při přidání plynu. Kolegovi, který jel ve fabce poprvé to až tolik nepřišlo, ale po vyzkoušení řízení mé soukromé Fabie taky potvrdil, že oproti té služební je to řízení mnohem pohodlnější (ta služební má najeto pouze 2200 km, takže moc zhuntovaná ještě nebude)
    1 bod
  18. Vysvetlím ti to tak, preto neprospieva na volnobeh zahrievanie, lebo sa zahrieva moc a moc pomaly a keď si uvedomíš že máš bohatú zmes paliva -kvôli tomu že je motor studený, tak dochádza zmývaniu olejovej vrstvy na stenách válca a ten sa dostáva aj do oleja v motore. Vzniká vyššie opotrebovanie. Preto je lepšie zahrievať plynulou jazdou, lebo motor vykonáva prácu pri ktorej sa viac zahrieva a dostane sa rýchlejšie na prevádzkovú teplotu, je kratšia doba bohatej zmesi a opotrebovania.
    1 bod
  19. Blbost, podstatné je, aby teplota oleje byla minimálně na 70° - 80°C, pak lze hovořit o tom, že je na provozní teplotě a lze motor plně zatěžovat.
    0 bodů
  20. Nemusim a o tvem sporu s Ferdou jsem si pocetl...
    0 bodů
  21. Super prispevok...lebo poznam niekoho,kto ma odpojene,baterku dobija a po 4 rokoch je kaput.Stale tvrdim,nic netreba prehanat.
    -1 bodů
  22. Netreba to zbytocne casto sledovat Ono to pracuje. Otvori termostat, nizsia zataz, klesne. Dialnica v lete u mna na diesli permsnentne od 100 do 107. Podstatne je aby dosiahol min. co ukazuje tych 50 aspon, predtym nez zacnete sliapat ostrejsie.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...